abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_185731516
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 02:09 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ehm, alles is gegaan zoals in de wet staat. Dus zal je de wet aan moeten passen.
Boven die wetten zitten voor zover ik het begrijp weer verdragen, waardoor dit niet zomaar aangepast kan worden. Daarom word ik ook zo ziek van die verdragen die wij overal sluiten.

Op zich is het systeem niet zo gek. Als jij ten onrechte wordt beschuldigd, dan is het vrij lullig als dat na 2 jaar voorarrest wordt vastgesteld. Maar bij het opstellen van dit soort regels is teveel uitgegaan van de gewone man die ooit een keer in zijn leven in de rechtbank verdwaalt raak en wordt te weinig rekening gehouden met het feit dat iemand een draaideurcrimineel is

quote:
12s.gif Op woensdag 20 maart 2019 02:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Vond het met DWDD wel meevallen. Net teruggekeken en had het idee dat zcan Akyol in ieder geval nog het meest verstandig was. Hij gaf duidelijk aan dat een FvD-bash geen zin heeft.
Eus, was ok. Die Splinter is van een partij. Als jij een objectieve analyse wil, moet je die niet uitnodigen. Die oude Jackhals sprak ook dat hij ziek wordt van dingen die Baudet deed en keek er even extra vies bij. De rest liet iets teveel zijn voorkeur doorschemeren, maar was nog enigszins acceptabel.

Maar de vent die gewoon totaal doorgeslagen is en het beeld van het programma teveel bepaald is Prem. Niet veel argumenten, maar zo hard mogelijk blondie, idioten, .... schreeuwen. Hiddema bestempelen als louche advocaat. Ik weet niet Prem, maar kijk eens in spiegel: Hiddema is nooit een jaar geschorst als advocaat.

Prem zal het wel goed doen bij het Vara-publiek, maar jij zou toch zeggen dat ze hebben geleerd van de keren dat hij een tv-recensent beschuldigde van pedofilie en als een klein kind ging roepen dat sinterklaas niet bestaat, en hem niet meer uitnodigen.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 08:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja, het is een beetje alsof men toen geen aandacht voor hem had, maar inmiddels is het nieuws in heel Nederland doorgesijpeld dat de partij uberhaupt bestaat...
Bij de vorige verkiezingen was het natuurlijk ook nog een partij die nog niks bewezen had. Misschien wilde mensen even de kat uit te boom kijken. En jij weet nooit of ze de kiesdrempel halen. Halen ze dat niet dan is je stem weggegooid. Daarnaast was lang de strijd wie haalt de zetel FvD of Jan, vliegdekschip, Roos.
pi_185731685
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 08:36 schreef maan_man het volgende:

[..]

Boven die wetten zitten voor zover ik het begrijp weer verdragen, waardoor dit niet zomaar aangepast kan worden. Daarom word ik ook zo ziek van die verdragen die wij overal sluiten.

Op zich is het systeem niet zo gek. Als jij ten onrechte wordt beschuldigd, dan is het vrij lullig als dat na 2 jaar voorarrest wordt vastgesteld. Maar bij het opstellen van dit soort regels is teveel uitgegaan van de gewone man die ooit een keer in zijn leven in de rechtbank verdwaalt raak en wordt te weinig rekening gehouden met het feit dat iemand een draaideurcrimineel is
[..]

Eus, was ok. Die Splinter is van een partij. Als jij een objectieve analyse wil, moet je die niet uitnodigen. Die oude Jackhals sprak ook dat hij ziek wordt van dingen die Baudet deed en keek er even extra vies bij. De rest liet iets teveel zijn voorkeur doorschemeren, maar was nog enigszins acceptabel.

Maar de vent die gewoon totaal doorgeslagen is en het beeld van het programma teveel bepaald is Prem. Niet veel argumenten, maar zo hard mogelijk blondie, idioten, .... schreeuwen. Hiddema bestempelen als louche advocaat. Ik weet niet Prem, maar kijk eens in spiegel: Hiddema is nooit een jaar geschorst als advocaat.

Prem zal het wel goed doen bij het Vara-publiek, maar jij zou toch zeggen dat ze hebben geleerd van de keren dat hij een tv-recensent beschuldigde van pedofilie en als een klein kind ging roepen dat sinterklaas niet bestaat, en hem niet meer uitnodigen.
[..]

Bij de vorige verkiezingen was het natuurlijk ook nog een partij die nog niks bewezen had. Misschien wilde mensen even de kat uit te boom kijken. En jij weet nooit of ze de kiesdrempel halen. Halen ze dat niet dan is je stem weggegooid. Daarnaast was lang de strijd wie haalt de zetel FvD of Jan, vliegdekschip, Roos.
Sorry maar liever 100 schuldigen op straat dan 1 onschuldige in de gevangenis.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185732470
Goedemorgen! Spannende dag vandaag. Het ziet er qua stemmen rooskleurig uit.

Wat een walgelijke vertoning hoe Baudet als persoon en de partij gisteren uitgebreid uitgekotst werden bij DWDD. Een wanvertoning en schokkend dat dit op de NPO werd toegelaten.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 maart 2019 @ 10:02:57 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185732531
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2019 09:59 schreef Monopoly het volgende:
Goedemorgen! Spannende dag vandaag. Het ziet er qua stemmen rooskleurig uit.

Wat een walgelijke vertoning hoe Baudet als persoon en de partij gisteren uitgebreid uitgekotst werden bij DWDD. Een wanvertoning en schokkend dat dit op de NPO werd toegelaten.
:W

Was een zeer informatief topic bij de TK-verkiezingen dit, laten we dat dit jaar herhalen :Y)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_185733088
FvD genot _O_ _O_ _O_
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185733238
Ik kijk al jaren geen DWDD meer. Ik begrijp dus dat ze nog steeds dezelfde regelmatige gasten hebben als tien jaar geleden. Prem, Jakhals Kutlul, enz. Heeft Prem chantagemateriaal m.b.t. Matthijs of zo? Hoe is het anders mogelijk dat je nog in praatprogramma's mag als je ooit iemand live in de uitzending voor pedofiel hebt uitgemaakt?

Verder niet te druk maken om haters. Ze kunnen het niet handelen. Tien jaar werk van Mark om de VVD de grootste te maken en te houden wordt straks misschien teniet gedaan door een partijtje dat net twee jaar bestaat, een partij waarvan (in mijn provincie) de helft van de lijst in een andere provincie woont. Gewoon omdat mensen het zat zijn.

Gewoon lekker genieten van deze dag en niet te druk maken om de media of om de exacte details. 8 of 11 zetels in de Eerste Kamer: het eerste is een topprestatie, het tweede is een revolutie. Zo nauw luistert het ineens. Geniet van het feit dat je tegenstanders zich geen raad weten, ongeforceerde fouten gaan maken.
pi_185733785
Peiling: FvD grootste partij in Zuid-Holland

Volgens de peiling van Maurice de Hond wordt Forum voor Democratie de grootste partij in de provincie Zuid-Holland. De partij is nu nog niet vertegenwoordigd in het provinciebestuur, maar de binnenkomer wordt geschat op negen zetels.

https://dagblad070.nl/Pol(...)rtij-in-zuid-holland

It giet oan! _O_ :7
pi_185734052
mauricedehond twitterde op woensdag 20-03-2019 om 07:27:09 Bijgestelde totaaltelling zetels per provincie. Maar hou rekening met behoorlijke marges, gezien de bewegelijkheid electoraat van de laatste dagen! https://t.co/IlpWyUzeq9 #PS2019 https://t.co/RcmtW4JBt4 reageer retweet
Nog meer genot :7
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:26:10 #284
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren ol ol
pi_185734058
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:12 schreef Gohf046 het volgende:
Peiling: FvD grootste partij in Zuid-Holland

Volgens de peiling van Maurice de Hond wordt Forum voor Democratie de grootste partij in de provincie Zuid-Holland. De partij is nu nog niet vertegenwoordigd in het provinciebestuur, maar de binnenkomer wordt geschat op negen zetels.

https://dagblad070.nl/Pol(...)rtij-in-zuid-holland

It giet oan! _O_ :7
https://www.noties.nl/v/g(...)19+per+provincie.pdf
Ook de rest van de peilingen ziet er goed uit. Maar daar heeft FvD niks aan, conrete stemmen, dat moeten we hebben!
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_185734098
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Ook de rest van de peilingen ziet er goed uit. Maar daar heeft FvD niks aan, conrete stemmen, dat moeten we hebben!
Ff nog wat mensen charteren dadelijk na werktijd :7
pi_185734121
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Zijn er wel fatsoenlijke lui om ineens al die zetels te vullen :D. Ik denk dat FvD dit soort zetelaantallen zelf niet echt had verwacht _O- . Het moest namelijk wel vrij snel uit de grond gestampt worden.

Als de peilingen een beetje kloppen.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_185734122
Historische dag voor FvD als die peilingen kloppen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 maart 2019 @ 11:44:32 #288
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185734413
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:29 schreef Aquarii het volgende:
Historische dag voor FvD als die peilingen kloppen.
de peilingen kloppen wel, alleen de marges zijn enorm
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:46:07 #289
471590 Oostwoud
Remigratie-activist
pi_185734453
- Nee, het is geen mei 2002 -

[ Bericht 95% gewijzigd door capricia op 20-03-2019 11:49:15 ]
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 maart 2019 @ 11:47:07 #290
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185734473
Ik ben vooral heel benieuwd hoe het gaat als FvD in meerdere provincies zal gaan meebesturen. Er is nu al onenigheid tussen de voorman in de eerste kamer en Baudet over de Nexit. Als er staks compromissen moeten worden gesloten en er komen FvD'ers die bestuurlijk aan de knoppen zitten dan is Baudet niet meer alleen de baas en met meer leden in besturen komen ook de schandalen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_185734565
Die cartoon met Thierry op een doodskist uit de Volkskrant wordt weggemod? Wat een grap zeg.
pi_185734570
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:47 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben vooral heel benieuwd hoe het gaat als FvD in meerdere provincies zal gaan meebesturen. Er is nu al onenigheid tussen de voorman in de eerste kamer en Baudet over de Nexit. Als er staks compromissen moeten worden gesloten en er komen FvD'ers die bestuurlijk aan de knoppen zitten dan is Baudet niet meer alleen de baas en met meer leden in besturen komen ook de schandalen.
Van wat ik hier gehoord heb werken ze keihard om LPF-taferelen te voorkomen, dus ben benieuwd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185734628
mmeeuw twitterde op woensdag 20-03-2019 om 10:44:15 Hoi @Kiesraad ik kom dit tegen op een @fvdemocratie fan-base Is dit een oproep om stempassen te ronselen? Mag dit zomaar? Graag hoor ik snel van u. https://t.co/W4xA9RSKJf reageer retweet
Marina wil sancties :').
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  Moderator woensdag 20 maart 2019 @ 11:55:34 #294
236264 crew  capricia
pi_185734662
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:51 schreef Aquarii het volgende:
Die cartoon met Thierry op een doodskist uit de Volkskrant wordt weggemod? Wat een grap zeg.
Plaatje kan, mits bron erbij. Kom in het FB topic anders. :)
Also spricht der Narr: Der Umgang mit Menschen verdirbt den Charakter, sonderlich wenn man keinen hat.
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:56:31 #295
471590 Oostwoud
Remigratie-activist
pi_185734690
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:51 schreef Aquarii het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)-der-schot~q107335e/

763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca1279&quality=0.8

Dit doet mij denken aan de demonisering la mei 2002:

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 20-03-2019 12:00:32 ]
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_185734760
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:47 schreef rubbereend het volgende:
Er is nu al onenigheid tussen de voorman in de eerste kamer en Baudet over de Nexit.
Sorry, maar waar baseer je dit op? Omdat ze beide een keer iets anders hebben gezegd en de een de ander heeft gecorrigeerd? Onenigheid lijkt me wel erg overdreven aangezien het Nexit standpunt juist wat milder is geworden.
pi_185734777
quote:
11s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Van wat ik hier gehoord heb werken ze keihard om LPF-taferelen te voorkomen, dus ben benieuwd.
Anders word het een topshow en kunnen jullie smullen van de LPF toestanden :7 win-win!
  woensdag 20 maart 2019 @ 12:02:43 #298
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren ol ol
pi_185734807
quote:
12s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:29 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Zijn er wel fatsoenlijke lui om ineens al die zetels te vullen :D. Ik denk dat FvD dit soort zetelaantallen zelf niet echt had verwacht _O- . Het moest namelijk wel vrij snel uit de grond gestampt worden.

Als de peilingen een beetje kloppen.
Degene die ken die op verschillende lijsten staan lijken mij prima in staat dit te kunnen. :P

FvD heeft ook uitgebreid met alle mensen gesproken dus dat zit wel goed denk ik. :)
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_185734852
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:01 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Anders word het een topshow en kunnen jullie smullen van de LPF toestanden :7 win-win!
Daar heb ik sowieso hoge verwachtingen van, een paar net-niet-helemaal-lekker-gescoute mensen in de provincie die zelf ook een beetje inspraak willen in plaats van alleen volgens de dictaten uit Brussel van de Keizersgracht te leven _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 maart 2019 @ 12:12:11 #300
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185734973
quote:
11s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

logisch, maar het is altijd afwachten
DeLuna vindt me dik ;(
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')