quote:Op maandag 18 maart 2019 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Corry van Gorp mensen
Ik dacht het ook even ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht dat Johan het voor Van Geel ging opnemen. Niks bleek minder waar.
Die zat even aan een andere tafelquote:Op maandag 18 maart 2019 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een bekende kale sportjounalist.
Van Geel niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iedereen zag aankomen dat Larsson middelmaat is.
van geel nietquote:Op maandag 18 maart 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:
quote:
Heeft hij ook Oleguer gehaald?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die dacht ook dat Laurent Delorge Ajax verder zou helpen.
Uitstekend. Chest/triceps/cardio.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:29 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hey Onlo! Mooie start van de week gehad? @:onlogisch
Nee dat deed Van Basten.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft hij ook Oleguer gehaald?
Stond wel zeer hoog op de lijstjes met gecreëerde kansen, en aardige gols. Alleen mentaal duidelijk erg matig.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Staat er nooit als het erop aankomt en heeft hele rare overtredingen.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Berghuis wel een leuk spelertje.
Ook bij Heerenveen was hij al heel erg wisselvallig.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Stond wel zeer hoog op de lijstjes met gecreëerde kansen, en aardige gols. Alleen mentaal duidelijk erg matig.
Klinkt goed! Chest altijd. Badum tss.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitstekend. Chest/triceps/cardio.
Jij dan?
Dat is wat overdreven. Staat er regematig.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staat er nooit als het erop aankomt en heeft hele rare overtredingen.
Zou hem bij Ajax wel inruilen voor Labyad hoor.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staat er nooit als het erop aankomt en heeft hele rare overtredingen.
Moest lachenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:32 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Chest altijd. Badum tss.
Nee, zonder gekheid.. vandaag 2 toetsen gehad die ik erg goed heb gemaakt en gezellig bij opa geweest en voor de rest rustig aan!
Tegen de NAC's van deze wereld? Ik vind hem in topduels vaak teleurstellend. (kijk Feyenoord niet elke week)quote:Op maandag 18 maart 2019 21:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven. Staat er regematig.
Dat wel ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou hem bij Ajax wel inruilen voor Labyad hoor.
Hij was wel goed tegen Ajax toch? Feyenoord - PSV dit seizoen niet gezien.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen de NAC's van deze wereld? Ik vind hem in topduels vaak teleurstellend. (kijk Feyenoord niet elke week)
Die 6-2 wel ja, als het loopt. Die andere wedstrijd heeft hij geen bal geraakt.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was wel goed tegen Ajax toch? Feyenoord - PSV dit seizoen niet gezien.
Vind hem juist beter in topduels. Tegen PSV en Ajax in de competitie was hij uitstekend.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen de NAC's van deze wereld? Ik vind hem in topduels vaak teleurstellend. (kijk Feyenoord niet elke week)
Dan zal het aan mij liggen, ik vind Berghuis altijd de eerste die tegenvalt als het niet loopt. Wel een fijne techniek en een prima schot.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind hem juist beter in topduels. Tegen PSV en Ajax in de competitie was hij uitstekend.
Met al die hitsige FOK!kers zal dat geen probleem zijn.quote:
Als ik mezelf Jessica noem krijg ik ook al allemaal ballen op me afquote:Op maandag 18 maart 2019 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met al die hitsige FOK!kers zal dat geen probleem zijn.
Hij laat wel snel z’n hoofd zakken ja. En is extreem wisselvallig, zelfs in een wedstrijd.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zal het aan mij liggen, ik vind Berghuis altijd de eerste die tegenvalt als het niet loopt. Wel een fijne techniek en een prima schot.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik mezelf Jessica noem krijg ik ook al allemaal ballen op me af
Denk je dat hij blijft?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij laat wel snel z’n hoofd zakken ja. En is extreem wisselvallig, zelfs in een wedstrijd.
Oh dus ik heb me op jou zitten aftrekken?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik mezelf Jessica noem krijg ik ook al allemaal ballen op me af
De meeste jongetjes hier raken in de war als er een vrouw meepost. (Wat frappant is aangezien @Scrummie2.0 hier ook gewoon meepost)quote:Op maandag 18 maart 2019 21:37 schreef Anneloos het volgende:
Laat me gewoon lekker meetikken en vi kijken
Ik wel.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh dus ik heb me op jou zitten aftrekken?
Zelf een sport bedenken en daar dan wereldkampioen in worden.quote:
Nee, op Jessica (mad)quote:Op maandag 18 maart 2019 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, op Jessica (mad) ')quote:Op maandag 18 maart 2019 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
')quote:
Bek.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De meeste jongetjes hier raken in de war als er een vrouw meepost. (Wat frappant is aangezien @:Scrummie2.0 hier ook gewoon meepost)
Hoe krijgt hij het voor elkaar bij die jongere vrouwenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)sma-had-een-minnares
Ouwe snoepertquote:Op maandag 18 maart 2019 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)sma-had-een-minnares
Kees is een soort sociaal werker, die dames lopen leeg op die kale knar van Kees.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe krijgt hij het voor elkaar bij die jongere vrouwen
Ze drinken evenveel alcoholquote:Op maandag 18 maart 2019 21:47 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kunnen die mathilda en gerda even dik zijn?
Gelachenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kees is een soort sociaal werker, die dames lopen leeg op die kale knar van Kees.
De bal er in schieten na het laatste fluitsignaal en er trots op zijnquote:Op maandag 18 maart 2019 21:51 schreef GGMM het volgende:
Die laatste aanval verdiende een goal
Maxgod
Uh.. Max schoot hem erinquote:Op maandag 18 maart 2019 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De bal er in schieten na het laatste fluitsignaal en er trots op zijnG-haxball
Ik was Messi in de gaten aan het houden vanaf de bank en ik kan deze stelling bevestigen.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:54 schreef GGMM het volgende:
@:firefox1 jij kan er echt heel weinig van..Je blijft alleen maar rechtsvoorin staan wachten.
Toen Max voorin meedeed ging hij vrij lopen en kon ik pas combineren.
Wat dacht je er van als onze trainer?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik was Messi in de gaten aan het houden vanaf de bank en ik kan deze stelling bevestigen.
Ik liep ook weer even een moment vast en zag jou al boos typenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:54 schreef GGMM het volgende:
@:firefox1 jij kan er echt heel weinig van..Je blijft alleen maar rechtsvoorin staan wachten.
Druistig, hardwerkend.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je er van als onze trainer?
Ontopic aub.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:54 schreef GGMM het volgende:
Nu is het een kleurrijk figuur.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:58 schreef MC-Morgan het volgende:
Normaal zou Johan dit soort mensen als dorpsgekken verklaren.
Wie vind jij van Ajax het meest een boerderijhoofd hebben?quote:
Ons aller Erik.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie vind jij van Ajax het meest een boerderijhoofd hebben?
Echt irritant.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik was Messi in de gaten aan het houden vanaf de bank en ik kan deze stelling bevestigen.
Niet om een of andere nobuddie, nee.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij geeft sowieso niks om Nederlands voetbal.
Die met het witte truitje.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat meisje aan de bar ziet er wel uit alsof ze potentie heeft.
Bijna alle tackles steken uit.quote:
Weinig lol zonder leuke gasten.quote:
Boskamp is er niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer gaan ze het over MessiGoatGod hebben?
Wat kan die ballen oh oh ohquote:Op maandag 18 maart 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet, je zou het maar over voetbal hebbenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
VOLGEBLAFTquote:Op maandag 18 maart 2019 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat meisje aan de bar ziet er wel uit alsof ze potentie heeft.
wtfquote:
Wat een genot.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze denken dat we liever iets horen over Excelsior dan Messi door wat leesonderzoeken van Johan vroeger.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet, je zou het maar over voetbal hebben
Ben er wel benieuwd naar eigenlijkquote:Op maandag 18 maart 2019 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik was dat hele Oranje vergeten. Die zijn er ook nog.
Ja, toen onze leefwereld reikte tot de lokale dorpskroeg.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze denken dat we liever iets horen over Excelsior dan Messi door wat leesonderzoeken van Johan vroeger.
Genot.
Oranje krijgt langzaam maar zeker een prima elftal.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik was dat hele Oranje vergeten. Die zijn er ook nog.
Nou ik ook wel ja. TIjd voor een beetje winnen en zo. Tegen Duitsland ook binnenkort volgens mij.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben er wel benieuwd naar eigenlijk
Duitsland speelt kwalificatie in juni wanneer Oranje voor de Nations League cup gaatquote:Op maandag 18 maart 2019 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Vriendschappelijke interlands deden we niet meer toch, is er niet nog een toernooitje.
Zondag ja, kan een leuk potje worden weer.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik ook wel ja. TIjd voor een beetje winnen en zo. Tegen Duitsland ook binnenkort volgens mij.
Bedankt AJaxquote:Op maandag 18 maart 2019 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oranje krijgt langzaam maar zeker een prima elftal.
Bedank hier Ajax
Dat kan niet meer fout.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duitsland speelt kwalificatie in juni wanneer Oranje voor de Nations League cup gaat
Het is niet voor niks een nutteloos item.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:07 schreef Bolasie het volgende:
'Wit-Rusland in uitstekende vorm'. Alleen maar G-landen gehad.
[ afbeelding ]
Ga je dan weer achter het tv-scherm zitten?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Bedankt AJax![]()
Ik hoop op ooit weer een beetje echte oranjekoorts
Tegen Duitsland is altijd spannend. Even winnen dat.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zondag ja, kan een leuk potje worden weer.
Tientallen keren horen hoe goed hij is vind ik ook niet echt boeiend. Net als die Ozturk die er elke week een column over maakt.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze denken dat we liever iets horen over Excelsior dan Messi door wat leesonderzoeken van Johan vroeger.
Genot.
Als ik weer verlies flikker ik die app erafquote:Op maandag 18 maart 2019 22:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zit je alweer klaar voor de 1000 euro?
Ik zie wel wie gaat trakterenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als ik weer verlies flikker ik die app eraf
Slechte voorbereiding gehad deze week.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zit je alweer klaar voor de 1000 euro?
Kruimelquote:Op maandag 18 maart 2019 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik lig in bed een zak Doritos sweet chili pepper te vreten.
Waarom is wimpie er niet meer? Hij mocht toch weg bij ziggoquote:Op maandag 18 maart 2019 22:21 schreef Bolasie het volgende:
Vrijdag ValentijnWat een walgelijke VI-week.
Hij zit nog tot de zomer vast bij Ziggy, daarna stapt hij pas definitief over. De vorige keer mocht ie volgens mij even een keertje langskomen.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Waarom is wimpie er niet meer? Hij mocht toch weg bij ziggo
twitter:troostjohn twitterde op maandag 18-03-2019 om 21:31:42#veronicainside #dwdd #jinek #vtbl Derksen+Gijp "scoren" vaak met absurde beledigingen+feitelijke leugens over de ruggen vd medemens.Daarvoor krijgen ze 6 ton!Triest dat deze kennisloze jochies geen leuk programma kunnen maken zonder anderen te beschadigenhttps://t.co/pxoZ1dBIhW reageer retweet
twitter:troostjohn twitterde op maandag 18-03-2019 om 21:35:05Destijds logen ze over mij meermaals oa dat ik 7* studio was binnen gedrongen en er uit gegooid. Totale onzin. Maar ja redacteur Hillenius verborg de feiten die ze op papier hadden en hun eigen ego, eer en glorie gaat boven alles.Een laag niveau v bewustzijn en leven op die wijze reageer retweet
Dat is wel goed + kan ik mooi snoepjes in verstoppen aangezien ik geen pillen slik. Elke dag een nieuwe verrassingquote:Op maandag 18 maart 2019 22:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.yosbottle.nl
14,95
En Casper geholpen dus dikke![]()
En? En? En? En? En? En?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als ik weer verlies flikker ik die app eraf
Wat doet zo'n John Troost eigenlijk voor de kost behalve zijn hand op houden?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Sjon Triest is ziedend.twitter:troostjohn twitterde op maandag 18-03-2019 om 21:31:42#veronicainside #dwdd #jinek #vtbl Derksen+Gijp "scoren" vaak met absurde beledigingen+feitelijke leugens over de ruggen vd medemens.Daarvoor krijgen ze 6 ton!Triest dat deze kennisloze jochies geen leuk programma kunnen maken zonder anderen te beschadigenhttps://t.co/pxoZ1dBIhW reageer retweet
twitter:troostjohn twitterde op maandag 18-03-2019 om 21:35:05Destijds logen ze over mij meermaals oa dat ik 7* studio was binnen gedrongen en er uit gegooid. Totale onzin. Maar ja redacteur Hillenius verborg de feiten die ze op papier hadden en hun eigen ego, eer en glorie gaat boven alles.Een laag niveau v bewustzijn en leven op die wijze reageer retweet
Denk bij bedrijven allemaal rare presentaties geven zodat die zich blauw kunnen lachen daar.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat doet zo'n John Troost eigenlijk voor de kost behalve zijn hand op houden?
Blauw lachen?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk bij bedrijven allemaal rare presentaties geven zodat die zich blauw kunnen lachen daar.
Overuren gedraaid daar.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hey Zipportal.
Leuke dag gehad in NWS?
Lekker maat.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Overuren gedraaid daar.
[ afbeelding ]
Nee sorry.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
Nog steeds niet op kijk.nl
Iemand mp4tje?
Die bestaan toch niet meer in het Veronica tijdperk?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
Nog steeds niet op kijk.nl
Iemand mp4tje?
Geen idee maatje.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die bestaan toch niet meer in het Veronica tijdperk?
quote:De Dynamo
14 uur geleden
Lekker man, kunnen de antidepressiva ook in, niks mis mee!
@Wereldgozerquote:eddie howell
13 uur geleden
Yos Brech bottle. Volgend jaar de Benno L mok.
Een nieuwsbericht over wat er in een programma gezegd is...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:16 schreef Nober het volgende:
René van der Gijp: ‘Hou gewoon je bek dicht, Marieke’
René van der Gijp vindt het vervelend dat zijn grapje over Manon Meijers zo slecht is gevallen bij deze nieuwe vriendin van Guus Meeuwis. Dat liet de voetbalanalist maandagavond weten in Veronica Inside. Meijers heeft een hele slechte week gehad, omdat Van der Gijp haar vorige week vergeleek met een omgebouwde. Dat is ook weer niet zijn bedoeling, laat hij weten. “Jongen, je moest eens weten waar ik in mijn leven allemaal spijt van had. Ik heb bijna spijt van alles.”
Hij vindt het vervelend voor haar. “Ik hoorde dat dat meisje er heel erg mee gezeten heeft. Dan heb ik zoiets van: dan had ik het beter niet kunnen maken.”
Lichtgeraakte mensen laat hij liever links liggen. “Jij zei laatst ook tegen mij dat als we iets over Gordon zeggen, dat hij dan helemaal in paniek is en jou gaat appen van: ‘Homofoob!’ Dan gebruiken we hem toch niet meer. Dan verzwijgen we hem, toch? Laat gaan. We zitten er hier toch niet op te wachten om Gordon door te nemen. Dat geldt voor Guus Meeuwis ook.”
Van der Gijp wilde Meijers niet kwetsen. “Als dat meisje er heel erg mee gezeten heeft, dan vind ik dat heel erg vervelend. Dat meen ik echt. Daar maak ik de grap niet voor.”
Wel ergert hij zich erg aan de critici. “Waar ik me wel aan stoor is dat iedereen denkt dat ik dat gisteren gezegd heb. Het was verleden week, hè? Dus iedereen die kritiek heeft op ons programma kijkt niet en die weten niet waar het over gaat. Fred van Leer die zegt dat ik de chronische jeuk aan mijn kont moet krijgen: het maakt mij niet uit, Fredje, maar die weet helemaal niet wat voor soort programma wij maken.”
En: “Marieke (Elsinga, red.) schiet vandaag in de radio half in de vlekken en dan denk ik: lieve schat, het is vorige week gezegd. Dat wil zeggen dat ze niet kijkt naar dit programma. Houd dan je bek, dicht. Kijk gewoon hoe het werkt hier aan dit tafeltje.”
Johan Derksen begrijpt de commotie niet. Hij vindt Meijers nog steeds op een transgender lijken. “Ik ken die mensen allemaal niet. Die vriendin van Guus Meeuwis zal me een worst zijn, maar jij maakt een grap erover, maar ik dacht echt dat het een verbouwde was. Ik kijk vanochtend in de krant en toen dacht ik: z heeft wel tieten, maar een beetje een jongensachtig hoofd. Toen las ik later dat het gewoon een vrouw was.”
Van der Gijp: “Dit is gewoon een heel slechte foto van haar, hè? Ik heb er een grapje over gemaakt en als zij daar helemaal over in paniek is geraakt en het niet kan verwerken, dan zeg ik bij deze dat ik hem liever niet had gemaakt. Daar ben ik heel eerlijk in. Dat geldt voor dat pruikie ook.”
Johan Derksen: “Waarom heeft ze er niet gewoon schijt aan?”
https://www.mediacourant.(...)e-bek-dicht-marieke/
![]()
![]()
![]()
![]()
Wilfjed heeft een "Man Bijt Hond"-je gedaan.twitter:wilfredgenee twitterde op zondag 17-03-2019 om 15:07:27Beetje vreemd om een ander programma op de maandagavond aan te prijzen, maar voor een ieder die niets heeft met @veronicainside kun je ook bij #dreamschool op @omroepntr terecht. vanaf 21.20. NPO 3 https://t.co/Jpx5suWhHI reageer retweet
NPO3 is geen zender.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Wilfjed heeft een "Man Bijt Hond"-je gedaan.twitter:wilfredgenee twitterde op zondag 17-03-2019 om 15:07:27Beetje vreemd om een ander programma op de maandagavond aan te prijzen, maar voor een ieder die niets heeft met @:veronicainside kun je ook bij #dreamschool op @:omroepntr terecht. vanaf 21.20. NPO 3 https://t.co/Jpx5suWhHI reageer retweet
Marco Kroon is er ook voor de nodige kopstoten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Wilfjed heeft een "Man Bijt Hond"-je gedaan.twitter:wilfredgenee twitterde op zondag 17-03-2019 om 15:07:27Beetje vreemd om een ander programma op de maandagavond aan te prijzen, maar voor een ieder die niets heeft met @:veronicainside kun je ook bij #dreamschool op @:omroepntr terecht. vanaf 21.20. NPO 3 https://t.co/Jpx5suWhHI reageer retweet
Ik waardeer deze dagelijkse Celine update. Enorm.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:00 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Marco Kroon is er ook voor de nodige kopstoten.
Gewoon verder als Renaté dan ben je man, vrouw en transgender dan scoor je deugpunten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:22 schreef YourCaptor het volgende:
Straks in RTL Boulevard het schandaal van Gijpie.
Spannonnnndddd!
en dan zeggen ze iets over lelijke mensen maken radio.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:00 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Marco Kroon is er ook voor de nodige kopstoten.
Die Celine boh bohquote:
Wat kan ons dat nou verrotte joh.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:41 schreef Parafernalia het volgende:
iemand dat filmpje van die NFL coach?
Eens vooral die nerd met die bril.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die Celine boh boh
Die sidekicks mogen ze wel uit dat raam tyfen
https://veronicainside.nl/uitzendingenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:46 schreef Mister1984 het volgende:
Wou net vi terugkijken maar hij staat helemaal niet (meer) op kijk.nl of veronica gemist ???
Is deze weggehaald of kijk ik verkeerd? Heeft hij er wel op gestaan? Iemand een idee of en waar ik hem alsnog kan downloaden of kijken?
Nee, als je er dan op klikt staat er video niet gevonden!quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:52 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
https://veronicainside.nl/uitzendingen
quote:
Hennyquote:
Wat was er schandelijk aan dan??quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:13 schreef fetX het volgende:
Kijken of Johan, na die schandelijke opmerkingen van Hiddema/Baudet na de aanslagen, nog spreekt van ‘fatsoenlijk’ rechts.
Ze hadden groot gelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:13 schreef fetX het volgende:
Kijken of Johan, na die schandelijke opmerkingen van Hiddema/Baudet na de aanslagen, nog spreekt van ‘fatsoenlijk’ rechts.
Dit zegt zo veel over de FvD stemmerquote:
Hou jij die meid de hele dag in de gaten?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:40 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrijdag niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou jij die meid de hele dag in de gaten?
Ik. Zijn er mensen die staand kijken dan?quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik. Zijn er mensen die staand kijken dan?
Daar kijk ik voor hequote:
Hansie Hansie komt altijd op maandagquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wat een domper. Ik had Hansie Hansie verwacht.
Bon Jovi ookquote:
Dat is ook weer zo ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hansie Hansie komt altijd op maandag
Nee, geintje. Bryan Adams.quote:
Haxball genot.quote:
Donderdag.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Op welke dag is het dolle duikavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |