Waarom heb je dan een nieuwe functie als je nog niet weet wat het inhoudt?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zo goed, nog onduidelijk wat ik allemaal moet doen en zit er al bijna een maand
Sorry maar dat is best ernstigquote:Op maandag 18 maart 2019 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon een beetje spierpijn van de airhockey en het ballen gooien.
Wat erg.
Klinkt pijnlijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet ze zachter met ballen gooien dan?
Qquote:
Het waren clowns dus dan is zo hard mogelijk gooien de enige optie.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet ze zachter met ballen gooien dan?
Dat is waar. Clowns zijn creepyquote:Op maandag 18 maart 2019 19:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het waren clowns dus dan is zo hard mogelijk gooien de enige optie.
Helaas. Het was wel een doldwaze dag, de bestorming van ons kantoor was zelfs voor mij een beetje too much.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Q![]()
Heb jij geen laserpen thuis? Heb nu wel genoeg van die heli's. Nu is hij toch al aangehouden.
Vooruit dan maar, omdat jij het bentquote:Op maandag 18 maart 2019 19:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas. Het was wel een doldwaze dag, de bestorming van ons kantoor was zelfs voor mij een beetje too much.
quote:Op maandag 18 maart 2019 19:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, omdat jij het bent![]()
Ik kreeg stress van de vorige en meer money bij dezequote:Op maandag 18 maart 2019 19:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een nieuwe functie als je nog niet weet wat het inhoudt?
Weg met Geertquote:Op maandag 18 maart 2019 19:14 schreef MissMSX het volgende:
Denk dat forum voor democratie woensdag de dikke winnaar gaat zijn.
Zeg laat m'n collega's eens met rustquote:Op maandag 18 maart 2019 19:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Q![]()
Heb jij geen laserpen thuis? Heb nu wel genoeg van die heli's. Nu is hij toch al aangehouden.
Staan sowieso op winstquote:Op maandag 18 maart 2019 19:14 schreef MissMSX het volgende:
Ze hebben nu vrij vind ik. Het goede werk zit erop. Morgenochtend 7:30uur weer verderquote:Op maandag 18 maart 2019 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zeg laat m'n collega's eens met rust
crime never sleeps!quote:Op maandag 18 maart 2019 19:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze hebben nu vrij vind ik. Het goede werk zit erop. Morgenochtend 7:30uur weer verder
Baudet.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:14 schreef MissMSX het volgende:
Sommige mensen zijn nu eenmaal te dom om feiten en wetenschap te begrijpen en Baudet ontkent die ook allebei dus daar voelen ze zich thuis.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp ook niet zo goed waarom je op hem zou stemmen.
Dat jaquote:Op maandag 18 maart 2019 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het soort mensen dat denkt dat Nexit een goed idee is voor een handelsnatie.quote:
er zal ongetwijfeld 'n goede reden voor zijnquote:Op maandag 18 maart 2019 19:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze hebben nu vrij vind ik. Het goede werk zit erop. Morgenochtend 7:30uur weer verder
Snap nooit dat mensen zo enorm getriggert raken van een afwijkende mening dat ze daar bijna boos van worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het soort mensen dat denkt dat Nexit een goed idee is voor een handelsnatie.
De "speciale" kentekens van het interventie team zijn niet de "undercover" wagens. Volgens mij.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vraag mij wel af of al die 'undercover' auto's van verschillende eenheden nu allemaal de kentekenbewijzen gaan veranderen omdat die nu allemaal uitgebreid in het nieuws te zien waren.
Staan binnenkort te koop.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vraag mij wel af of al die 'undercover' auto's van verschillende eenheden nu allemaal de kentekenbewijzen gaan veranderen omdat die nu allemaal uitgebreid in het nieuws te zien waren.
De DSI is geen geheime dienstquote:Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Want onderbuik.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 18 maart 2019 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon een beetje spierpijn van de airhockey en het ballen gooien.
Wat erg.
Je hebt gelijk, de kentekens zullen hoogst waarschijnlijk gewisseld worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Vandaar jouw angst voor Baudet en de Hiddemeister?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Angst voor mensen die anders zijn. Oftewel: bekrompenheid.
Laat zich elke avond voorlezen door Klaver en Jetten uit het grote linkse sprookjesboek.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vandaar jouw angst voor Baudet en de Hiddemeister?
Mwah, vandaag in de stadswinkel geweest om mijn rijbewijs te verlengen maar bij meer van de helft van de mensen die voor mij aan de beurt waren moesten de medewerkers achter de balie overschakelen naar Engels omdat ze niet uitgelegd kregen wat de bedoeling is. Daar kan ik mij enorm aan ergeren...quote:Op maandag 18 maart 2019 19:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Angst voor mensen die anders zijn. Oftewel: bekrompenheid.
Heb volgende week ouderavond.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mwah, vandaag in de stadswinkel geweest om mijn rijbewijs te verlengen maar bij meer van de helft van de mensen die voor mij aan de beurt waren moesten de medewerkers achter de balie overschakelen naar Engels omdat ze niet uitgelegd kregen wat de bedoeling is. Daar kan ik mij enorm aan ergeren...
Ja, Helmond...tokkiestad, lachen.
Maar die spreken nog (een vorm van) Nederlands iig.
Klinkt als Amsterdam.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mwah, vandaag in de stadswinkel geweest om mijn rijbewijs te verlengen maar bij meer van de helft van de mensen die voor mij aan de beurt waren moesten de medewerkers achter de balie overschakelen naar Engels omdat ze niet uitgelegd kregen wat de bedoeling is. Daar kan ik mij enorm aan ergeren...
Ja, Helmond...tokkiestad, lachen.
Maar die spreken nog (een vorm van) Nederlands iig.
Ponden, omgekeerde Brexit.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:43 schreef Q. het volgende:
En je kan niet eens met guldens betalen. Of florijnen.
Geen idee, staat je school in Kanaleneiland of Wassenaar?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb volgende week ouderavond.
Nu mag jij raden hoeveel procent van de ouders niet komt omdat ze toch geen Nederlands spereken.
Tel dan even met de zakjapanner.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Er moet een rekenfout ergens in m'n excel zitten, zoveel vreten en ik kom niet aan de 4k kcal
Naar MCH sturen, die is heel goed met Excelquote:Op maandag 18 maart 2019 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Er moet een rekenfout ergens in m'n excel zitten, zoveel vreten en ik kom niet aan de 4k kcal
Eet je alleen konijnenvoer?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Dichterbij Wassenaar, maar lijkt meer op Kanaleneiland.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geen idee, staat je school in Kanaleneiland of Wassenaar?
Vroeger bij mij op de basisschool was dat al zo’n 25% gok ik.
Ouders van oud klasgenoten spreken nu 30 jaar later nog steeds geen Nederlands
Je hebt natuurlijk weinig vetreserves om op te teren.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Merenwijk 4eva.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eet je alleen konijnenvoer?
[..]
Dichterbij Wassenaar, maar lijkt meer op Kanaleneiland.
Dit is voor vakantie, bestaat vooral uit snickers, m&m's, pringles en dat soort meukquote:Op maandag 18 maart 2019 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eet je alleen konijnenvoer?
[..]
Dichterbij Wassenaar, maar lijkt meer op Kanaleneiland.
Frietjes, chinees, Italiaanse bollen en linzen? Met als hoofdgerecht pizza?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Beetje het dagelijks dieet van een fokster.
Geen pro energy bars van de Decathlon / Bever?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dit is voor vakantie, bestaat vooral uit snickers, m&m's, pringles en dat soort meuk
Zegquote:Op maandag 18 maart 2019 19:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja want obesitas komt niet aanwaaien?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Hoe kun je de lasagne vergeten!quote:Op maandag 18 maart 2019 19:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Frietjes, chinees, Italiaanse bollen en linzen? Met als hoofdgerecht pizza?
Ohwjaquote:Op maandag 18 maart 2019 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe kun je de lasagne vergeten!
quote:Op maandag 18 maart 2019 19:57 schreef STING het volgende:
[..]
Geen pro energy bars van de Decathlon / Bever?
Vegaworst.quote:
In plakjesquote:Op maandag 18 maart 2019 19:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
30cm is niet handig mee te nemen op reis.
Zit je nou te gniffelen achter je scherm als je zoiets post?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Gebruik je wel energy bars of gels?quote:
Zo rijk zijn mijn kindjes niet.quote:
Mijn dieetquote:Op maandag 18 maart 2019 19:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dit is voor vakantie, bestaat vooral uit snickers, m&m's, pringles en dat soort meuk
ALlebeiquote:Op maandag 18 maart 2019 19:59 schreef STING het volgende:
[..]
Vies of gewoon overpriced meuk? Of beide?
Het is toch geen grap?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit je nou te gniffelen achter je scherm als je zoiets post?
Ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wel toen ik het las.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, heb een paar soorten energy bars. Gels hebben niet zo veel nut, bevriest waarschijnlijk toch.quote:
Daarom juist.quote:
Hebben die nog punten in de provincie die interessant zijn?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon weer CU ga stemmen.
Hnnngquote:Op maandag 18 maart 2019 20:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Dit keer wel boterkoek mee. Dat was wel een goed idee vorige tocht.
Ik ben even vergeten waar in Leiden het ook alweer poor business was.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo rijk zijn mijn kindjes niet.
Wat neem jij mee op de fiets?quote:
Hoe koud is het daar overdag?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, heb een paar soorten energy bars. Gels hebben niet zo veel nut, bevriest waarschijnlijk toch.
Hoe fucking koud is het daar dan.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, heb een paar soorten energy bars. Gels hebben niet zo veel nut, bevriest waarschijnlijk toch.
Die van Elvi?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Dit keer wel boterkoek mee. Dat was wel een goed idee vorige tocht.
Overalquote:Op maandag 18 maart 2019 20:02 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten waar in Leiden het ook alweer poor business was.
Rond de -10 tot -20.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe koud is het daar overdag?
We zijn 9 dagen onderweg he.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe fucking koud is het daar dan.
Gels zijn mij bij -15C nog niet bevroren door de belachelijke hoeveelheid suikers en zouten...
Hoe gingen de masters gisteren? Veel blubber in je derailleurwieltjes of viel het meequote:Op maandag 18 maart 2019 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gels zijn mij bij -15C nog niet bevroren door de belachelijke hoeveelheid suikers en zouten...
Geen idee, heb me er totaal niet in verdiept dit keerquote:Op maandag 18 maart 2019 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben die nog punten in de provincie die interessant zijn?
We gooiden ook zo hard dat die ballen gewoon terug stuiterden dus dat is wel ernstig.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ookvan t ballen gooien inderdaad... We waren toch iets te enthousiast
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We gooiden ook zo hard dat die ballen gewoon terug stuiterden dus dat is wel ernstig.
Bah bah das toch geen vakantie meer.quote:
Stad mist een soort middenstand, in Den Haag merk je dat ook.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Overal
Maar heb zelfs kindjes uit asielzoekerscentra en die met moeder op een kamertje wonen bij tante.
Dat soort dingen.
Heb je die 200 nog uitgereden?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee, heb me er totaal niet in verdiept dit keer
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je de kleuren had zitten sorteren maar je bedoelt de zak.
Op zich begon ik met goede benen. Parcours en omstandigheden waren erg zwaar. Bij 3/4 (150km) is mijn ketting geknapt dus zit nog even in een losersmodequote:Op maandag 18 maart 2019 20:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe gingen de masters gisteren? Veel blubber in je derailleurwieltjes of viel het mee
Nog niet echt iets gevonden wat goed werkt. Banaan meestal, soms een gelletje. Laqatst een zak zure snoepjes, dat werkte wel aardig, maar at lastigquote:
Die wonen allemaal in Leiderdorp, Oegstgeest en Voorschoten tegenwoordig.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:06 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Stad mist een soort middenstand, in Den Haag merk je dat ook.
Klinkt bekend. Waardeloos.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Hier spelen issues als het verder trekken van een snelweg, het bedrag van de wegenbelasting (heb geen auto) en veel dingen waar ik niet echt een mening over heb.
Kettingpons meenemen volgende keerquote:Op maandag 18 maart 2019 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op zich begon ik met goede benen. Parcours en omstandigheden waren erg zwaar. Bij 3/4 (150km) is mijn ketting geknapt dus zit nog even in een losersmode
Mummyslaapzak, iedereen veilig.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bah bah das toch geen vakantie meer.
Wel een fleshlight mee mag ik hopen voor je loopmaatje
Dan krijg je ook partijen in een wijzer die vrij ver van elkaar af staan. Ik zit altijd een beetje in een leeg gebied op zo'n roos.quote:
Je gaat 200km door de blubber rijden en je neemt geen quicklink mee?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op zich begon ik met goede benen. Parcours en omstandigheden waren erg zwaar. Bij 3/4 (150km) is mijn ketting geknapt dus zit nog even in een losersmode
Soep is altijd goedquote:Op maandag 18 maart 2019 20:15 schreef Lotusss het volgende:
Dutje gedaan... nu eindelijk een beetje opgeruimd en verse groentesoep staat op.
#liefdagboek
Nu kun je vanavond niet slapenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:15 schreef Lotusss het volgende:
Dutje gedaan... nu eindelijk een beetje opgeruimd en verse groentesoep staat op.
#liefdagboek
Ik heb altijd gelletjes van Sis maar wil wat andersquote:Op maandag 18 maart 2019 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog niet echt iets gevonden wat goed werkt. Banaan meestal, soms een gelletje. Laqatst een zak zure snoepjes, dat werkte wel aardig, maar at lastig
Herkenbaar. En ook dingen waarvan ik.niet goed kan inschatten of dat nou iets is waarvoor de verantwoordelijkheid moet liggen bij de provincie of niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Hier spelen issues als het verder trekken van een snelweg, het bedrag van de wegenbelasting (heb geen auto) en veel dingen waar ik niet echt een mening over heb.
"De provincie moet meebetalen aan de verbreding van de A28 tussen Amersfoort en Zwolle"quote:Op maandag 18 maart 2019 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan krijg je ook partijen in een wijzer die vrij ver van elkaar af staan. Ik zit altijd een beetje in een leeg gebied op zo'n roos.
Zou wat substantielers eten. Gelletjes zijn voor een korte energieboost als je er echt helemaal doorheen zit en de tijd te overbruggen tot iets normaler voedsel begint te verteren.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelletjes van Sis maar wil wat anders
Dat had ik met die repen van hun. Niet te vreten.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelletjes van Sis maar wil wat anders
En ook zelf steeds schrikkenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We gooiden ook zo hard dat die ballen gewoon terug stuiterden dus dat is wel ernstig.
B&Jquote:Op maandag 18 maart 2019 20:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik erger me aan ik irriteer me.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik irriteer me aan het gekweekte sentiment:
31 augustus Afghaan steekt lukraak mensen en schreeuwt Allah Akbar.:
Verwarde man
https://www.hartvannederl(...)rdam-cs-zwaargewond/
Turk schiet familieleden dood:
Afschuwelijke aanslag alles plat en kranten vol:
https://www.ad.nl/politie(...)ke-aanslag~ab8eb729/
Nee hoor..... ga prima slapen vanavond.quote:
Tuurlijk had ik een quicklink mee. Alleen de ketting was krom op 5 cm. Ook dat had ik kunnen fixen want er was iemand met een nieuwe ketting. Maar geen zin in een uur achterstand en moest poepen.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je gaat 200km door de blubber rijden en je neemt geen quicklink mee?
Maar dan ben je ook gewoon een domme stadse meid waar de wereld ophoudt bij de ring.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:23 schreef MissMSX het volgende:
A4 doortrekken naar Klaaswaal? Ik weet niet eens waar het ligt
Omdat het nog geen snelwegknooppunt is, daarom willen ze het doortrekken (huehue)quote:Op maandag 18 maart 2019 20:23 schreef MissMSX het volgende:
A4 doortrekken naar Klaaswaal? Ik weet niet eens waar het ligt
Ook van die issues ja. Beetje schuiven met verantwoordelijkheden zodat dalijk niemand meer iets doet en er alleen gedupeerden zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Herkenbaar. En ook dingen waarvan ik.niet goed kan inschatten of dat nou iets is waarvoor de verantwoordelijkheid moet liggen bij de provincie of niet.
Gerommel in de marge. Voor enkelen belangrijk, dus maar enkelen stemmen uit overtuiging.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"De provincie moet meebetalen aan de verbreding van de A28 tussen Amersfoort en Zwolle"
"Er mag alleen nog binnen de bebouwde kom worden gebouwd"
"Er moet meer geld naar kleinschalige amateurkunst"
"De provincie moet geld steken in de zichtbaarheid van Gelderse streekproducten, ook in supermarkten."
Wat zijn dit voor stellingen? Dat boeit toch echt niemand?
Maar geen sneeuw in de buurt?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk had ik een quicklink mee. Alleen de ketting was krom op 5 cm. Ook dat had ik kunnen fixen want er was iemand met een nieuwe ketting. Maar geen zin in een uur achterstand en moest poepen.
Gisteren die bij mij ingevuld en daar stonden ook wat waardeloze stellingen in.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"De provincie moet meebetalen aan de verbreding van de A28 tussen Amersfoort en Zwolle"
"Er mag alleen nog binnen de bebouwde kom worden gebouwd"
"Er moet meer geld naar kleinschalige amateurkunst"
"De provincie moet geld steken in de zichtbaarheid van Gelderse streekproducten, ook in supermarkten."
Wat zijn dit voor stellingen? Dat boeit toch echt niemand?
Ik ga gewoon blanco stemmen. Fuck die shitquote:Op maandag 18 maart 2019 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook van die issues ja. Beetje schuiven met verantwoordelijkheden zodat dalijk niemand meer iets doet en er alleen gedupeerden zijn.
[..]
Gerommel in de marge. Voor enkelen belangrijk, dus maar enkelen stemmen uit overtuiging.
Anderen stemmen uit gewoonte of iets dergelijks.
Valt me nog mee dat je niet 'tompoes' schrijft.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:25 schreef MCH het volgende:
Een Hema tompouce is ook niet meer wat het geweest is
Heeft Dumoulin ook geen problemen mee.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk had ik een quicklink mee. Alleen de ketting was krom op 5 cm. Ook dat had ik kunnen fixen want er was iemand met een nieuwe ketting. Maar geen zin in een uur achterstand en moest poepen.
Dat zal ze leren!quote:Op maandag 18 maart 2019 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga gewoon blanco stemmen. Fuck die shit
Gewoon ff ergens in de kant van de weg.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor Thierrygod stemmen natuurlijk, ruik de lavendel.
Banaan stoptquote:Op maandag 18 maart 2019 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn grootste fout gisteren is dat ik sochtends om 4:00 pannenkoeken heb gegeten. En ik was vergeten dat ik die totaal niet verdraag. Dus het was een vieze plakstront bende geen harde keutel.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft Dumoulin ook geen problemen mee.
Breek het partijkartel.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor Thierrygod stemmen natuurlijk, ruik de lavendel.
Heb je wellicht tenminste nog een beetje profijt van wat eerste patchesquote:Op maandag 18 maart 2019 20:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel irritant dat satisfactory deze week uitkomt. Zit ik dan met m'n vakantie
Aggregaatje mee.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel irritant dat satisfactory deze week uitkomt. Zit ik dan met m'n vakantie
Ik heb afgelopen zomer bij dat bord gestaan met mijn fietsquote:Op maandag 18 maart 2019 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft Dumoulin ook geen problemen mee.
Glas halfvolquote:Op maandag 18 maart 2019 20:29 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je wellicht tenminste nog een beetje profijt van wat eerste patches
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer bij dat bord gestaan met mijn fiets
Ik heb eens een keer in iemands tuin gekakt omdat ik darmkrampjes had.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer bij dat bord gestaan met mijn fiets
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb eens een keer in iemands tuin gekakt omdat ik darmkrampjes had.
Geen idee, was op vakantie.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]wat zullen die mensen gedacht hebben.
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Breek het partijkartel.
[ afbeelding ]
"Godver, dat was een grote kat"quote:Op maandag 18 maart 2019 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]wat zullen die mensen gedacht hebben.
Heeft ook wel weer wat toch?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat Baudet een beetje een gek is.
Hiddema is wel een baas.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat Baudet een beetje een gek is.
Ik ga voor de eerste op de lijst, denk ikquote:Op maandag 18 maart 2019 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Nou, toch maar CU ja. Minst echte alternatief denk ik.
Nu die waterschappen nog. Dat wordt met de ogen dicht prikken
Niet eens voor de eerste vrouw?????quote:Op maandag 18 maart 2019 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga voor de eerste op de lijst, denk ik.
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft ook wel weer wat toch?
Alleen mocht ie echt macht krijgen zou ik me een beetje zorgen maken.
Heb wel op hem gestemd, de partij was vrij nieuw destijds en ik vond het een verfrissing.
Totdat het "mag de microfoon aan" incident: plaatsvervangende schaamte.
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vast een teleurstelling dat ze dan nu lezen dat het eigelijk maar een pussy is.
Waterschappenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Dat doorgesnoven dansje na de vorige verkiezingenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft ook wel weer wat toch?
Alleen mocht ie echt macht krijgen zou ik me een beetje zorgen maken.
Heb wel op hem gestemd, de partij was vrij nieuw destijds en ik vond het een verfrissing.
Totdat het "mag de microfoon aan" incident: plaatsvervangende schaamte.
Hiddemeister.quote:
Voor de waterschappen is ook een kieswijzerquote:Op maandag 18 maart 2019 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Welke lijst?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga voor de eerste op de lijst, denk ik.
Even kijken.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor de waterschappen is ook een kieswijzer![]()
https://waterschappen.mijnstem.nl/survey/175c2f906a5b108/start#
Water Natuurlijk en Partij voor de Dieren.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan overslaan en alleen kiezen op de dingen die je boeiend vindt. Niet opgeven!quote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelijk vragen over het tegengaan van verzilting van landbouwgrond.
Weet ik veel.
Same, met PvdD een gedeelde plaats met Code Oranje.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Water Natuurlijk en Partij voor de Dieren.
Lekker conservatief.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm, provincie CDA, waterschap 50Plus...
Okay.
Zegt me allemaal zo weinigquote:Op maandag 18 maart 2019 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, had t niet verwacht. Hoewel voor provincie PvdD ook hoog staat, maar CDA past beter bij mijn mening over wonen. En dat vind ik iets belangrijker dan de mosselstandquote:
Ik kreeg net een vraag over zonneparken op landbouwgrond toe te staan. Oplossing voor het verzilten gevonden.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelijk vragen over het tegengaan van verzilting van landbouwgrond.
Weet ik veel.
hue huequote:Op maandag 18 maart 2019 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, had t niet verwacht. Hoewel voor provincie PvdD ook hoog staat, maar CDA past beter bij mijn mening over wonen. En dat vind ik iets belangrijker dan de mosselstand.
Die zat hier ook tussenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik kreeg net een vraag over zonneparken op landbouwgrond toe te staan. Oplossing voor het verzilten gevonden.
Denken in oplossingenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik kreeg net een vraag over zonneparken op landbouwgrond toe te staan. Oplossing voor het verzilten gevonden.
Check ook even de eerste kamer: https://www.volkskrant.nl/kijkverder/2019/stemchecker/#/quote:Op maandag 18 maart 2019 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, had t niet verwacht. Hoewel voor provincie PvdD ook hoog staat, maar CDA past beter bij mijn mening over wonen. En dat vind ik iets belangrijker dan de mosselstand.
Op basis van het stemgedrag in de Eerste Kamer zit u het meest op één lijn met VVD.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Check ook even de eerste kamer: https://www.volkskrant.nl/kijkverder/2019/stemchecker/#/
Lol, dan PvdD helemaal als laatstequote:Op maandag 18 maart 2019 20:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Check ook even de eerste kamer: https://www.volkskrant.nl/kijkverder/2019/stemchecker/#/
Op basis van het stemgedrag in de Eerste Kamer zit u het meest op één lijn met 50Plusquote:Op maandag 18 maart 2019 20:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op basis van het stemgedrag in de Eerste Kamer zit u het meest op één lijn met VVD.
ANWB-jacks komen in de buurtquote:Op maandag 18 maart 2019 20:57 schreef STING het volgende:
[..]
Op basis van het stemgedrag in de Eerste Kamer zit u het meest op één lijn met 50Plus
Dit niet de enige plek waar je overkomt als een oude lul.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:57 schreef STING het volgende:
[..]
Op basis van het stemgedrag in de Eerste Kamer zit u het meest op één lijn met 50Plus
VVD, PVV en CDA.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:54 schreef Chia het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit niet de enige plek waar je overkomt als een oude lul.
Ja dat was wel een schok.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op basis van het stemgedrag in de Eerste Kamer zit u het meest op één lijn met PVV. U was het op 16 van de 21 beantwoorde stellingen met deze partij eens.
[ afbeelding ]
Kommaatje kan geen kwaad nee.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Op RTV utrecht staat een lijst van waarvoor die verdachte allemaal al voor veroordeeld is en ik zal even iets te snel en dacht dat er stond dat hij in had gebroken in een politiecel.
Het lijkt erop dat Tanis, geboren op 2 juli 1981, een veelpleger is. Zo stond hij ook vaak terecht voor relatief kleine delicten, zoals belediging van een vrouw, belediging en bedreiging van een agent, rijden onder invloed, fietsendiefstal, inbraak en plassen in een politiecel.
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op basis van het stemgedrag in de Eerste Kamer zit u het meest op één lijn met PVV. U was het op 16 van de 21 beantwoorde stellingen met deze partij eens.
[ afbeelding ]
Je was okayquote:Op maandag 18 maart 2019 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ze niet hip meer zijn kan dat prima.quote:
Ben al tijdje niet uitgescholden voor nazi.quote:
Als rastokkie en bejaarde ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu ze niet hip meer zijn kan dat prima.
Faxie is beidequote:
Oud van geestquote:Op maandag 18 maart 2019 21:06 schreef Elvi het volgende:
Godsamme bij mij kwam er ook PVV en 50 Plus uitHoe dan
Omdat ze een aantal breed gedragen punten hebben, van links tot rechts, plus een aantal punten waarop ze zich onderscheiden die populair zijn. Zoals tegen burka's, jihadisten ed.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:06 schreef Elvi het volgende:
Dat zegt natuurlijk niets over de haalbaarheid van de plannen die ze hebben.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze een aantal breed gedragen punten hebben, van links tot rechts, plus een aantal punten waarop ze zich onderscheiden die populair zijn. Zoals tegen burka's, jihadisten ed.
Alleen de grachtengordel elite snapt dat niet.
Waarom zou GroenLinks dezelfde standpunten willen hebben? die raken dan hun eigen stemmers kwijtquote:Op maandag 18 maart 2019 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze een aantal breed gedragen punten hebben, van links tot rechts, plus een aantal punten waarop ze zich onderscheiden die populair zijn. Zoals tegen burka's, jihadisten ed.
Alleen de grachtengordel elite snapt dat niet.
Afgezien van hun rechtse standpunt tov immigratie is het gewoon een linkse partij. Past prima bij al die linkse rakkers hier.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:06 schreef Elvi het volgende:
Confirmatian bias?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Hier ook alleen rechts bovenaan. Dat kan niet goed zijn.
Dubieus is het iig.
Waarom is dit een rare vraag?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet de kerntaak van het waterschap zijn het produceren van duurzame energie?
Dit was dus een vraag in de kieswijzer.
Ze lijkt zo lief maar ondertussen wil ze alle buitenlanders weghebbenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Hier ook alleen rechts bovenaan. Dat kan niet goed zijn.
Dubieus is het iig.
Nee dus.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet de kerntaak van het waterschap zijn het produceren van duurzame energie?
Dit was dus een vraag in de kieswijzer.
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze lijkt zo lief maar ondertussen wil ze alle buitenlanders weghebben
Mensen die links stemmen kan ik niet serieus nemen.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgezien van hun rechtse standpunt tov immigratie is het gewoon een linkse partij. Past prima bij al die linkse rakkers hier.
Helikopters zijn weer weg dus verder weer blij in m'n huis/wijkquote:Op maandag 18 maart 2019 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze lijkt zo lief maar ondertussen wil ze alle buitenlanders weghebben
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die links stemmen kan ik niet serieus nemen.
Gewoon niet. In mijn bubbel komen geen linkse mensen voor. Doe mij maar gewoon een VVD'er, die hebben hun vak gemaakt van anderen naaien en zijn bovendien niet vies van het betere graaiwerk. Gegarandeerd vuurwerk in bed.quote:
Dat heb ik bij VVD stemmers. Denken dat je eigen belang door die partij behartigd wordt.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die links stemmen kan ik niet serieus nemen.
Ja tuurlijk is de suggestie raar.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom is dit een rare vraag?
Toch duidelijk zo?
Je hebt toch ook waterkrachtcentrales, dingen kunnen toch samen gaan en niet alles hoef ik hokjes. Jij Fok!kerquote:Op maandag 18 maart 2019 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is de suggestie raar.
Waterschappen moeten zich gewoon bezichhouden met de toevoer en afvoer van water. Daar hebben ze verstand van.
Nu gaan die idioten allemaal vergistingsinstallaties met negatief rendement op de zuivering zetten en zonnepanelen op grondbezit. Totaal onnodig.
Blij met onze VVD mokkencollectie trouwens.quote:
Waterkrachtcentrales in NL? Laat dat maar aan andere landen over.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hebt toch ook waterkrachtcentrales, dingen kunnen toch samen gaan en niet alles hoef ik hokjes. Jij Fok!ker
Een waterkracht centrale wordt gebouwd door een commercieel bedrijf of een energiereus.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hebt toch ook waterkrachtcentrales, dingen kunnen toch samen gaan en niet alles hoef ik hokjes. Jij Fok!ker
Nee, niet hier maar was meer het punt dat niet alles maar raar is.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waterkrachtcentrales in NL? Laat dat maar aan andere landen over.
Waar is de VVD-vogel eigenlijk?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij met onze VVD mokkencollectie trouwens.
De vraag is niet raar, het idee dat waterschappen denken zich daar mee bezig te moeten houden wel.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, niet hier maar was meer het punt dat niet alles maar raar is.
En precies wat jij zei, vul dan gewoon 'nee' in op de vraag. Maar zo'n rare vraag is het niet.
Ik vermoed ergens op de hoarder zolder.quote:
Ja precies, een van de grote waterschappen is klant van ons en geeft miljoenen uit om energie uit rioolwater te halen. Hartstikke leuk maar daar hebben ze de ballen verstand van en de installatie is al vanaf dag 1 onrendabel en zal dat altijd blijven.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De vraag is niet raar, het idee dat waterschappen denken zich daar mee bezig te moeten houden wel.
Daarom nee invullen bij die vraagquote:Op maandag 18 maart 2019 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies, een van de grote waterschappen is klant van ons en geeft miljoenen uit om energie uit rioolwater te halen. Hartstikke leuk maar daar hebben ze de ballen verstand van en de installatie is al vanaf dag 1 onrendabel en zal dat altijd blijven.
De gedachte is leuk maar beter is om bedrijven dit te laten doen die er echt ervaring mee hebben en dan via andere investeerders dan via de waterschapbelastingen.
Bedrijven die er op aangekeken worden wanneer dit soort hobbyprojectjes niet rendabel zijn, ipv Gert-Jan Pikkebaas van de VVD die viavia heeft gehoord dat zo'n restwarmteinstallatie echt wel heul interessant is.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies, een van de grote waterschappen is klant van ons en geeft miljoenen uit om energie uit rioolwater te halen. Hartstikke leuk maar daar hebben ze de ballen verstand van en de installatie is al vanaf dag 1 onrendabel en zal dat altijd blijven.
De gedachte is leuk maar beter is om bedrijven dit te laten doen die er echt ervaring mee hebben en dan via andere investeerders dan via de waterschapbelastingen.
Yv het is hetzelfde als:quote:
Genoeg mensen die vinden dat een banketbakker moet uitbreiden als traiteur omdat ze het anders afleggen tegen de supermarkten dus prima als die optie gegeven wordt om op te stemmen toch. Of het slim is om uit te wijken naar iets waar je geen verstand van hebt en niet je kerntaak is, is inderdaad iets anders. Gelukkig zijn er nog genoeg andere vragen die ook meespelen per waterschap.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Yv het is hetzelfde als:
Is de kerntaak van de moderne banketbakker het fileren van zalm?
Dan kun je zeggen, dan moet je gewoon “nee” invullen maar de suggestie gaat naar vis.
Hopelijk niet met je verkeerde beenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:32 schreef Debsterr het volgende:
Ik leef nog, voor nu. Benieuwd hoe ik morgen opsta.
Die banketbakker zet zijn eigen zaak / geld op het spel wanneer hij dat doet.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Genoeg mensen die vinden dat een banketbakker moet uitbreiden als traiteur omdat ze het anders afleggen tegen de supermarkten dus prima als die optie gegeven wordt om op te stemmen toch. Of het slim is om uit te wijken naar iets waar je geen verstand van hebt en niet je kerntaak is, is inderdaad iets anders. Gelukkig zijn er nog genoeg andere vragen die ook meespelen per waterschap.
[ afbeelding ]
Daarom niet al te slim en zitten er gelukkig ook nog meerdere mensen in zo'n raad om alles goed te overwegen.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die banketbakker zet zijn eigen zaak / geld op het spel wanneer hij dat doet.
Niet alleen bij de overheid.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Bij de overheid is het "oh ja, werkte toch niet helemaal zoals we gedacht hadden" en weer x honderd miljoen door het putje.
Euhj Pieter-Jan we moeten dit jaar iets duurszaams doen. Laten we dinges ff vragen bij golf. Ja kerel doen we man, iedereen wil duurzaam, is geregeld. Wat gaan we doen? Ach kerel dat laten we ons adviseren bij 3 adviseurs je weet toch van die duurzaamheids pot. Jaa meui. Snel weer balletje slaan.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Bij de overheid is het "oh ja, werkte toch niet helemaal zoals we gedacht hadden" en weer x honderd miljoen door het putje.
Alleen/vooral als je aandelen 'duurzaam' hebt.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euhj Pieter-Jan we moeten dit jaar iets duurszaams doen. Laten we dinges ff vragen bij golf. Ja kerel doen we man, iedereen wil duurzaam geregeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Watermisbruik
Slecht voor het klimaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |