Waarom heb je dan een nieuwe functie als je nog niet weet wat het inhoudt?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zo goed, nog onduidelijk wat ik allemaal moet doen en zit er al bijna een maand
Sorry maar dat is best ernstigquote:Op maandag 18 maart 2019 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon een beetje spierpijn van de airhockey en het ballen gooien.
Wat erg.
Klinkt pijnlijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet ze zachter met ballen gooien dan?
Qquote:
Het waren clowns dus dan is zo hard mogelijk gooien de enige optie.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet ze zachter met ballen gooien dan?
Dat is waar. Clowns zijn creepyquote:Op maandag 18 maart 2019 19:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het waren clowns dus dan is zo hard mogelijk gooien de enige optie.
Helaas. Het was wel een doldwaze dag, de bestorming van ons kantoor was zelfs voor mij een beetje too much.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Q![]()
Heb jij geen laserpen thuis? Heb nu wel genoeg van die heli's. Nu is hij toch al aangehouden.
Vooruit dan maar, omdat jij het bentquote:Op maandag 18 maart 2019 19:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas. Het was wel een doldwaze dag, de bestorming van ons kantoor was zelfs voor mij een beetje too much.
quote:Op maandag 18 maart 2019 19:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, omdat jij het bent![]()
Ik kreeg stress van de vorige en meer money bij dezequote:Op maandag 18 maart 2019 19:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een nieuwe functie als je nog niet weet wat het inhoudt?
Weg met Geertquote:Op maandag 18 maart 2019 19:14 schreef MissMSX het volgende:
Denk dat forum voor democratie woensdag de dikke winnaar gaat zijn.
Zeg laat m'n collega's eens met rustquote:Op maandag 18 maart 2019 19:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Q![]()
Heb jij geen laserpen thuis? Heb nu wel genoeg van die heli's. Nu is hij toch al aangehouden.
Staan sowieso op winstquote:Op maandag 18 maart 2019 19:14 schreef MissMSX het volgende:
Ze hebben nu vrij vind ik. Het goede werk zit erop. Morgenochtend 7:30uur weer verderquote:Op maandag 18 maart 2019 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zeg laat m'n collega's eens met rust
crime never sleeps!quote:Op maandag 18 maart 2019 19:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze hebben nu vrij vind ik. Het goede werk zit erop. Morgenochtend 7:30uur weer verder
Baudet.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:14 schreef MissMSX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |