Waarom heb je dan een nieuwe functie als je nog niet weet wat het inhoudt?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zo goed, nog onduidelijk wat ik allemaal moet doen en zit er al bijna een maand
Sorry maar dat is best ernstigquote:Op maandag 18 maart 2019 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon een beetje spierpijn van de airhockey en het ballen gooien.
Wat erg.
Klinkt pijnlijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet ze zachter met ballen gooien dan?
Qquote:
Het waren clowns dus dan is zo hard mogelijk gooien de enige optie.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet ze zachter met ballen gooien dan?
Dat is waar. Clowns zijn creepyquote:Op maandag 18 maart 2019 19:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het waren clowns dus dan is zo hard mogelijk gooien de enige optie.
Helaas. Het was wel een doldwaze dag, de bestorming van ons kantoor was zelfs voor mij een beetje too much.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Q![]()
Heb jij geen laserpen thuis? Heb nu wel genoeg van die heli's. Nu is hij toch al aangehouden.
Vooruit dan maar, omdat jij het bentquote:Op maandag 18 maart 2019 19:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas. Het was wel een doldwaze dag, de bestorming van ons kantoor was zelfs voor mij een beetje too much.
quote:Op maandag 18 maart 2019 19:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, omdat jij het bent![]()
Ik kreeg stress van de vorige en meer money bij dezequote:Op maandag 18 maart 2019 19:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een nieuwe functie als je nog niet weet wat het inhoudt?
Weg met Geertquote:Op maandag 18 maart 2019 19:14 schreef MissMSX het volgende:
Denk dat forum voor democratie woensdag de dikke winnaar gaat zijn.
Zeg laat m'n collega's eens met rustquote:Op maandag 18 maart 2019 19:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Q![]()
Heb jij geen laserpen thuis? Heb nu wel genoeg van die heli's. Nu is hij toch al aangehouden.
Staan sowieso op winstquote:Op maandag 18 maart 2019 19:14 schreef MissMSX het volgende:
Ze hebben nu vrij vind ik. Het goede werk zit erop. Morgenochtend 7:30uur weer verderquote:Op maandag 18 maart 2019 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zeg laat m'n collega's eens met rust
crime never sleeps!quote:Op maandag 18 maart 2019 19:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze hebben nu vrij vind ik. Het goede werk zit erop. Morgenochtend 7:30uur weer verder
Baudet.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:14 schreef MissMSX het volgende:
Sommige mensen zijn nu eenmaal te dom om feiten en wetenschap te begrijpen en Baudet ontkent die ook allebei dus daar voelen ze zich thuis.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp ook niet zo goed waarom je op hem zou stemmen.
Dat jaquote:Op maandag 18 maart 2019 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het soort mensen dat denkt dat Nexit een goed idee is voor een handelsnatie.quote:
er zal ongetwijfeld 'n goede reden voor zijnquote:Op maandag 18 maart 2019 19:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze hebben nu vrij vind ik. Het goede werk zit erop. Morgenochtend 7:30uur weer verder
Snap nooit dat mensen zo enorm getriggert raken van een afwijkende mening dat ze daar bijna boos van worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het soort mensen dat denkt dat Nexit een goed idee is voor een handelsnatie.
De "speciale" kentekens van het interventie team zijn niet de "undercover" wagens. Volgens mij.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vraag mij wel af of al die 'undercover' auto's van verschillende eenheden nu allemaal de kentekenbewijzen gaan veranderen omdat die nu allemaal uitgebreid in het nieuws te zien waren.
Staan binnenkort te koop.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vraag mij wel af of al die 'undercover' auto's van verschillende eenheden nu allemaal de kentekenbewijzen gaan veranderen omdat die nu allemaal uitgebreid in het nieuws te zien waren.
De DSI is geen geheime dienstquote:Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Want onderbuik.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 18 maart 2019 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon een beetje spierpijn van de airhockey en het ballen gooien.
Wat erg.
Je hebt gelijk, de kentekens zullen hoogst waarschijnlijk gewisseld worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Vandaar jouw angst voor Baudet en de Hiddemeister?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Angst voor mensen die anders zijn. Oftewel: bekrompenheid.
Laat zich elke avond voorlezen door Klaver en Jetten uit het grote linkse sprookjesboek.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vandaar jouw angst voor Baudet en de Hiddemeister?
Mwah, vandaag in de stadswinkel geweest om mijn rijbewijs te verlengen maar bij meer van de helft van de mensen die voor mij aan de beurt waren moesten de medewerkers achter de balie overschakelen naar Engels omdat ze niet uitgelegd kregen wat de bedoeling is. Daar kan ik mij enorm aan ergeren...quote:Op maandag 18 maart 2019 19:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Angst voor mensen die anders zijn. Oftewel: bekrompenheid.
Heb volgende week ouderavond.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mwah, vandaag in de stadswinkel geweest om mijn rijbewijs te verlengen maar bij meer van de helft van de mensen die voor mij aan de beurt waren moesten de medewerkers achter de balie overschakelen naar Engels omdat ze niet uitgelegd kregen wat de bedoeling is. Daar kan ik mij enorm aan ergeren...
Ja, Helmond...tokkiestad, lachen.
Maar die spreken nog (een vorm van) Nederlands iig.
Klinkt als Amsterdam.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mwah, vandaag in de stadswinkel geweest om mijn rijbewijs te verlengen maar bij meer van de helft van de mensen die voor mij aan de beurt waren moesten de medewerkers achter de balie overschakelen naar Engels omdat ze niet uitgelegd kregen wat de bedoeling is. Daar kan ik mij enorm aan ergeren...
Ja, Helmond...tokkiestad, lachen.
Maar die spreken nog (een vorm van) Nederlands iig.
Ponden, omgekeerde Brexit.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:43 schreef Q. het volgende:
En je kan niet eens met guldens betalen. Of florijnen.
Geen idee, staat je school in Kanaleneiland of Wassenaar?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb volgende week ouderavond.
Nu mag jij raden hoeveel procent van de ouders niet komt omdat ze toch geen Nederlands spereken.
Tel dan even met de zakjapanner.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Er moet een rekenfout ergens in m'n excel zitten, zoveel vreten en ik kom niet aan de 4k kcal
Naar MCH sturen, die is heel goed met Excelquote:Op maandag 18 maart 2019 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Er moet een rekenfout ergens in m'n excel zitten, zoveel vreten en ik kom niet aan de 4k kcal
Eet je alleen konijnenvoer?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Dichterbij Wassenaar, maar lijkt meer op Kanaleneiland.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geen idee, staat je school in Kanaleneiland of Wassenaar?
Vroeger bij mij op de basisschool was dat al zo’n 25% gok ik.
Ouders van oud klasgenoten spreken nu 30 jaar later nog steeds geen Nederlands
Je hebt natuurlijk weinig vetreserves om op te teren.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Merenwijk 4eva.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eet je alleen konijnenvoer?
[..]
Dichterbij Wassenaar, maar lijkt meer op Kanaleneiland.
Dit is voor vakantie, bestaat vooral uit snickers, m&m's, pringles en dat soort meukquote:Op maandag 18 maart 2019 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eet je alleen konijnenvoer?
[..]
Dichterbij Wassenaar, maar lijkt meer op Kanaleneiland.
Frietjes, chinees, Italiaanse bollen en linzen? Met als hoofdgerecht pizza?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Beetje het dagelijks dieet van een fokster.
Geen pro energy bars van de Decathlon / Bever?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dit is voor vakantie, bestaat vooral uit snickers, m&m's, pringles en dat soort meuk
Zegquote:Op maandag 18 maart 2019 19:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja want obesitas komt niet aanwaaien?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Hoe kun je de lasagne vergeten!quote:Op maandag 18 maart 2019 19:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Frietjes, chinees, Italiaanse bollen en linzen? Met als hoofdgerecht pizza?
Ohwjaquote:Op maandag 18 maart 2019 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe kun je de lasagne vergeten!
quote:Op maandag 18 maart 2019 19:57 schreef STING het volgende:
[..]
Geen pro energy bars van de Decathlon / Bever?
Vegaworst.quote:
In plakjesquote:Op maandag 18 maart 2019 19:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
30cm is niet handig mee te nemen op reis.
Zit je nou te gniffelen achter je scherm als je zoiets post?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Gebruik je wel energy bars of gels?quote:
Zo rijk zijn mijn kindjes niet.quote:
Mijn dieetquote:Op maandag 18 maart 2019 19:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dit is voor vakantie, bestaat vooral uit snickers, m&m's, pringles en dat soort meuk
ALlebeiquote:Op maandag 18 maart 2019 19:59 schreef STING het volgende:
[..]
Vies of gewoon overpriced meuk? Of beide?
Het is toch geen grap?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit je nou te gniffelen achter je scherm als je zoiets post?
Ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wel toen ik het las.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, heb een paar soorten energy bars. Gels hebben niet zo veel nut, bevriest waarschijnlijk toch.quote:
Daarom juist.quote:
Hebben die nog punten in de provincie die interessant zijn?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon weer CU ga stemmen.
Hnnngquote:Op maandag 18 maart 2019 20:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Dit keer wel boterkoek mee. Dat was wel een goed idee vorige tocht.
Ik ben even vergeten waar in Leiden het ook alweer poor business was.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo rijk zijn mijn kindjes niet.
Wat neem jij mee op de fiets?quote:
Hoe koud is het daar overdag?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, heb een paar soorten energy bars. Gels hebben niet zo veel nut, bevriest waarschijnlijk toch.
Hoe fucking koud is het daar dan.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, heb een paar soorten energy bars. Gels hebben niet zo veel nut, bevriest waarschijnlijk toch.
Die van Elvi?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Dit keer wel boterkoek mee. Dat was wel een goed idee vorige tocht.
Overalquote:Op maandag 18 maart 2019 20:02 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten waar in Leiden het ook alweer poor business was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |