100%. Ik ben nog kaal ook, ik kan best voor skinhead doorgaan. Als het het verschil is door afgeknald worden of niet rochel ik er nog een zwarte voor in het gezicht ookquote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
En als er een bende kale gewapende Nazi's binnenvalt gewoon keihard Sieg Heil roepen, dan laten ze je ook met rust.
Ik weet het niet, het Parool melde dat in een bron. Ben er niet bij geweest dus kan het niet bevestigen.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef _--_ het volgende:
[..]
Laatste geloof ik niets van. Als hij dat riep had je tientallen ooggetuigen nu.
Daar wonen ook Turken en Marokkanen?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik ken mensen die hier (Spanje) al een jaar of 20 wonen en nog steeds niet weten hoe je goeiemiddag zegt in het Spaans.
Niemand beweert ter plaatse toch? Hij is eerder die dag al gecarjackt.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:50 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Jawel de politie heeft bekend gemaakt dat de auto eerder op de ochtend in een andere straat is gestolen en dus niet ter plaatsen is carjackt zoals bepaalde willen beweren.
Wat een fake news weerquote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef Ketchupcurry het volgende:
twitter:talithamuusse twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:22:34Inmiddels rijden door Amsterdam Turkse en Marrokaanse jongens met ramen open toeterend en joelend door de stad om verwarring te zaaien. Ik schaam me zo voor ons land op dit moment #utrecht reageer retweet
Eens.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:50 schreef iBenny het volgende:
Zoveel fake news. Zoveel verwarring. Zoveel ruis.
En ondertussen fokken we elkaar op
Wellicht dat Tanis bij de AIVD op de watch list staat. Daarom niet uitgeslotenquote:Op maandag 18 maart 2019 15:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Mogen we al constateren dat het bij nader inzien geen terroristische aanslag was?
Mensen die woensdag nu nog links stemmen..quote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef Ketchupcurry het volgende:
twitter:talithamuusse twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:22:34Inmiddels rijden door Amsterdam Turkse en Marrokaanse jongens met ramen open toeterend en joelend door de stad om verwarring te zaaien. Ik schaam me zo voor ons land op dit moment #utrecht reageer retweet
Zat net aan hetzelfde te denken.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Moet je nagaan als er een keer echt wat aan de hand is.
Sneeuwt inderdaad helemaal onder. Ondertussen staan er 1100 man op straatquote:Op maandag 18 maart 2019 15:52 schreef TheVulture het volgende:
De bestuurders en curatoren van CoolCat zijn trouwens wel briljant getimed bezig om nu een faillissement naar buiten te brengen
Wat is Willempie dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:52 schreef perezoso het volgende:
[..]
Koning? Geloof je in sprookjes of zo?
Daarom wacht ik gewoon rustig af.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:50 schreef iBenny het volgende:
Zoveel fake news. Zoveel verwarring. Zoveel ruis.
En ondertussen fokken we elkaar op
Niemand die het meekrijgt, lekker rustig.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:52 schreef TheVulture het volgende:
De bestuurders en curatoren van CoolCat zijn trouwens wel briljant getimed bezig om nu een faillissement naar buiten te brengen
Ooggetuigen die een paar auto's met Turken ziet toeteren bij Amsterdam Amstel.quote:
Hij verzint wel wat om toch te zeikenquote:Op maandag 18 maart 2019 15:50 schreef Ciclon het volgende:
Zou Erdogan nu ook roeptoeteren over racisten?
Jaquote:Op maandag 18 maart 2019 15:52 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)ij-kantoor-uber-voor
wat @:flippiee zei dus, protesten in Amsterdam
Ze schaamt zich voor ons land? Dus Nederland is verantwoordelijk voor dit soort gedrag? Hmm, nu ik dit op schrijf besef ik dat ze wel een punt heeft inderdaad!quote:
Mensen die makkelijk beïnvloedbaar zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:52 schreef warp995 het volgende:
[..]
Mensen die woensdag nu nog links stemmen..
Als ik verpauper en in het OV terecht kom, en er begint daar een schietpartij, dan ga ik ook heel hard "Allah Akbar" roepen als dat de beste kans op overleving biedt. Je bent wel heel principieel als je dat niet doet.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waarom is dat raar? Stel het zou een islamitische aanslag zijn en zo'n jongen wordt onder schot gehouden door een radicale moslim wat moet hij anders doen? Zo heeft hij misschien nog een kans dat hij door zijn "soortgenoot" met rust gelaten wordt. Eigenlijk zeer te begrijpen reactie zou het waar zijn, en hoe rot het ook klinkt met het aantal slachtoffers het is wel slim. (mits het zou kloppen dan).
quote:
Fake nieuws? Tja als de media wel een negatieve reactie van Sylvana breed uitmeet maar doodstil is over de vierende moslims op straat na 9/11, of de vele steunbetuigingen na islamitische aanslagen in Europa kan ik indenken dat sommige mensen denken dat dit nepnieuws is. Maar helaas is dit de werkelijkheid.twitter:talithamuusse twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:34:22Ter aanvulling; ik heb alleen mijn eigen ooggetuigenverslag. Maar meer mensen zullen dit net gezien hebben bij station Amstel. Iedereen keek om namelijk. Zeker twintig auto’s deden mee. reageer retweet
Uber....quote:Op maandag 18 maart 2019 15:52 schreef warp995 het volgende:
[..]
Mensen die woensdag nu nog links stemmen..
Waarschijnlijk vlogen daardoor ook de prullenbakken in het rond. Een van de weinige carrièremogelijkheden voor die lowlifes is in rook opgegaanquote:Op maandag 18 maart 2019 15:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sneeuwt inderdaad helemaal onder. Ondertussen staan er 1100 man op straat
Die vrouw is sowieso niet helemaal lekker. Fan van Rob Wijnberg.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:53 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ze schaamt zich voor ons land? Dus Nederland is verantwoordelijk voor dit soort gedrag? Hmm, nu ik dit op schrijf besef ik dat ze wel een punt heeft inderdaad!
En het is best wel koud buiten vandaag.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sneeuwt inderdaad helemaal onder. Ondertussen staan er 1100 man op straat
Je mag alles, maar het is gewoon totaal onzinnig om nu al iets te constateren terwijl we tegenstrijdige verklaringen hebben. Dat wil niet zeggen dat je straks niet gelijk kan hebben, maar het is gewoon te vroeg om dat met zekerheid te zeggen.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er zijn een aantal Fokkers waarvan dat niet mag.
Misschien handelde de dader wel in opdracht van CoolCat? Had hij CoolCat kleding aan, is daar al iets over bekend?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:52 schreef TheVulture het volgende:
Pak em beet 150 chauffeurs die protesteren tegen Uber is wel iets anders.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:53 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ooggetuigen die een paar auto's met Turken ziet toeteren bij Amsterdam Amstel.
Heeft er geen reet te maken, gewoon bruiloft, protest, verveling.
Dit zegt alles over waar hun loyaliteit ligt. Die ligt bij de Turkse terrorist, cq. moslim-broeder. En zeker niet bij Nederland, cq. onze samenleving.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef Ketchupcurry het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vlogen daardoor ook de prullenbakken in het rond. Een van de weinige carrièremogelijkheden voor die lowlifes is in rook opgegaan
Zo kennen we ze weer. Afgelopen week nog een jankende Halsema in de moskee.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef Ketchupcurry het volgende:
Ah fijn dat jij dat vanaf je huiskamer beter kan ruiken dan zij.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:53 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ooggetuigen die een paar auto's met Turken ziet toeteren bij Amsterdam Amstel.
Heeft er geen reet te maken, gewoon bruiloft, protest, verveling.
Uber is wel een reden om links te stemmen ja.quote:
Protest tegen uber dit dat.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:53 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ze schaamt zich voor ons land? Dus Nederland is verantwoordelijk voor dit soort gedrag? Hmm, nu ik dit op schrijf besef ik dat ze wel een punt heeft inderdaad!
Kan net zo goed een bruiloft zijn dan. Hoeft niet, kan wel.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]Fake nieuws? Tja als de media wel een negatieve reactie van Sylvana breed uitmeet maar doodstil is over de vierende moslims op straat na 9/11, of de vele steunbetuigingen na islamitische aanslagen in Europa kan ik indenken dat sommige mensen denken dat dit nepnieuws is. Maar helaas is dit de werkelijkheid.twitter:talithamuusse twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:34:22Ter aanvulling; ik heb alleen mijn eigen ooggetuigenverslag. Maar meer mensen zullen dit net gezien hebben bij station Amstel. Iedereen keek om namelijk. Zeker twintig auto’s deden mee. reageer retweet
Bron?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:54 schreef Zipportal het volgende:
Ze sluiten niet meerdere daders uit. We gaan het zien.
Mij verbaasd het niets. Ik hoop daarintegen wel dat mensen daarvoor amkkelijk beïnvloedbaar zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:53 schreef _--_ het volgende:
[..]
Mensen die makkelijk beïnvloedbaar zijn.
Waarom heeft de demonstratie van Uber hier ineens mee te maken en die uit de hand gelopen demonstratie in Rotterdam niet?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit zegt alles over waar hun loyaliteit ligt. Die ligt bij de Turkse terrorist, cq. moslim-broeder. En zeker niet bij Nederland, cq. onze samenleving.
Maar uiteraard zullen nu ook weer politici en andere deskundigen opstaan om moslims in de slachtofferrol te plaatsen.
Lees nou de rest van het topic nog even en denk even wat kritischer na bij alles wat je leest wat zo maar iemand roept, juist als het maar al te goed in je straatje pastquote:Op maandag 18 maart 2019 15:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit zegt alles over waar hun loyaliteit ligt. Die ligt bij de Turkse terrorist, cq. moslim-broeder. En zeker niet bij Nederland, cq. onze samenleving.
Maar uiteraard zullen nu ook weer politici en andere deskundigen opstaan om moslims in de slachtofferrol te plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |