Gelachen.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Om kwart voor 4 nog op school moeten zitten, dat is ook onmenselijk.
Met prullenbakken gooien als je even wat langer op school moet blijven. Wat een volk toch ook.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Om kwart voor 4 nog op school moeten zitten, dat is ook onmenselijk.
twitter:talithamuusse twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:22:34Inmiddels rijden door Amsterdam Turkse en Marrokaanse jongens met ramen open toeterend en joelend door de stad om verwarring te zaaien. Ik schaam me zo voor ons land op dit moment #utrecht reageer retweet
het blijft kanaleneilandquote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Met prullenbakken gooien als je even wat langer op school moet blijven. Wat een volk toch ook.
En als er een bende kale gewapende Nazi's binnenvalt gewoon keihard Sieg Heil roepen, dan laten ze je ook met rust.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:45 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
neuh. Zou ik ook roepen als ik onder schot word gehouden door Marokkanen of Turken als er allah is groot wordt geroepen.
Allemaal een boete geven.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef Ketchupcurry het volgende:
twitter:talithamuusse twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:22:34Inmiddels rijden door Amsterdam Turkse en Marrokaanse jongens met ramen open toeterend en joelend door de stad om verwarring te zaaien. Ik schaam me zo voor ons land op dit moment #utrecht reageer retweet
Omdat een mediageil persoon het verhaal van meerdere mannen en ali hakbar naar buiten heeft gebracht...... Nul bewijs voor.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:44 schreef EipNiC het volgende:
Als er meerdere mannen zouden zijn geweest; waarom dan alleen een foto van hem, en waarom niet het bericht dat je voor meerdere mannen moet oppassen?
Protesteren tegen Uberquote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef Ketchupcurry het volgende:
Als de politie stelt dat de auto gestolen is, dan sluit dat een carjacking toch niet uit?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Er is geen auto gecarjackt! Politie heeft al lang bekend gemaakt dat die eerder op de ochtend is gestolen.
Daarnaast zijn het ramptoeristen die met dit verhaal komen.
Het lijkt wel alsof nederlanders hopen op terrorisme........
Laatste geloof ik niets van. Als hij dat riep had je tientallen ooggetuigen nu.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Eigenlijk nog niet veel, weten nog niets. Vermoeden dat het een terroristische aanslag is, alhoewel ik een afrekening of eerwraak ook niet wil uitsluiten gezien de plausibele verklaringen van mensen hier. Een getuigeverslag van Niels in het AD die zegt dat hij gericht op één vrouw schoot, en andere getuigenverslagen in het Parool die zeggen dat hij allah akbar riep en een Marokkaan spaarde.
Is nog veel onduidelijk.
Ik hoop dat dit een grap is.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef Ketchupcurry het volgende:
quote:
Fake newsquote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef Ketchupcurry het volgende:
Typisch.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef Ketchupcurry het volgende:
Ze vragen er ook om hequote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef Ketchupcurry het volgende:
De jeugd van tegenwoordigquote:Studente afgesloten school: we worden gek
Een 18-jarige studente van een school in Kanaleneiland die is afgesloten, zegt dat de mensen binnen "gek worden". "We zijn opgesloten op school. Er wordt met prullenbakken gegooid. Mensen roken binnen en iemand met astma zit hier te huilen."
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef Ketchupcurry het volgende:
https://twitter.com/PolitieUtrecht/status/1107645706754506754quote:Op maandag 18 maart 2019 15:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Er is geen auto gecarjackt! Politie heeft al lang bekend gemaakt dat die eerder op de ochtend is gestolen.
Daarnaast zijn het ramptoeristen die met dit verhaal komen.
Het lijkt wel alsof nederlanders hopen op terrorisme........
'bij nader inzien', nog geen 5 uur nadat het gebeurd isquote:Op maandag 18 maart 2019 15:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Mogen we al constateren dat het bij nader inzien geen terroristische aanslag was?
Dom gedrag, daar heb je toch alleen jezelf meequote:Op maandag 18 maart 2019 15:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik ken mensen die hier (Spanje) al een jaar of 20 wonen en nog steeds niet weten hoe je goeiemiddag zegt in het Spaans.
Maarja kwaad is al geschied... moreeee big brotherrrr pleaseeeequote:Op maandag 18 maart 2019 15:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Mogen we al constateren dat het bij nader inzien geen terroristische aanslag was?
https://www.telegraaf.nl/(...)en-voor-hoofdkantoorquote:
Ik barst van de humor, maar hier kan ik niet om lachen.quote:
Nee joh, mensen halen het uit context. Die mensen toeteren, als die Twitteraar niet liegt, voor een huwelijk of dergelijke.quote:
Maakt het allemaal spannendquote:
was een uur terug ook.. gewoon een mafkees die naar huis wilde en door de barricade stormde, en toen aangehouden werdquote:Op maandag 18 maart 2019 15:42 schreef Zipportal het volgende:
twitter:rtvutrecht twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:42:35VIDEO: Aanhouding in Utrechtse Tichelaarslaan, waar verdachte Renault Clio is aangetroffen. Onbekend wie deze verdachte is en waarom deze persoon is gearresteerd. https://t.co/5cOz1LXwk1 https://t.co/FM1jMycTNq reageer retweet
Maar er is niks aan de hand met bepaalde bevolkingsgroepen hoor, samen met dat bericht over die jongeren in een klas die de dader een cultfiguur vinden wordt steeds meer duidelijk wat voor een ellende er is in dit land waarmee ik niet iedereen over één kam wil scheren. Vanavond zal hier ook geen aandacht aan besteed worden door de grote media, want dat legt de vinger op de zere plek en speelt natuurlijk bepaalde partijen in de kaart.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef Ketchupcurry het volgende:
Wrs één schutter, wat handlangers en dus dadersquote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef -Chakotay- het volgende:
aangezien de tram is voorzien van meerdere camera's ga ik er vanuit dat de politie op de hoogte is van het gegeven of er 1 of meerdere daders zijn
Wel als de auto een stuk verderop gejat is voorafgaand aan het incident. Volgens de getuigen in het Parool stalen ze de auto daarna pas, maar volgens de politie is de auto al eerder gestolen.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als de politie stelt dat de auto gestolen is, dan sluit dat een carjacking toch niet uit?
Zwakzinnige paupers.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef Ketchupcurry het volgende:
Er zijn een aantal Fokkers waarvan dat niet mag.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Precies.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
En als er een bende kale gewapende Nazi's binnenvalt gewoon keihard Sieg Heil roepen, dan laten ze je ook met rust.
Jawel de politie heeft bekend gemaakt dat de auto eerder op de ochtend in een andere straat is gestolen en dus niet ter plaatsen is carjackt zoals bepaalde willen beweren.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als de politie stelt dat de auto gestolen is, dan sluit dat een carjacking toch niet uit?
quote:Een 18-jarige studente van een school in Kanaleneiland die is afgesloten, zegt dat de mensen binnen "gek worden". "We zijn opgesloten op school. Er wordt met prullenbakken gegooid. Mensen roken binnen en iemand met astma zit hier te huilen."
Iemand kan ook op een andere manier hebben bijgedragen aan dit misdrijf, op een meer indirecte manier.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:47 schreef -Chakotay- het volgende:
aangezien de tram is voorzien van meerdere camera's ga ik er vanuit dat de politie op de hoogte is van het gegeven of er 1 of meerdere daders zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |