Wie houden die kapiteins dan voor het lapje, aan wie komen deze hun goederen kwijt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Er zin genoeg mensen die willen werken. Dat is gewoon een fantasie verhaaltje van de overheid. Ze willen gewoon een eerlijk inkomen. Terecht.
Ik oordeel misschien te snel, maar VVD lijkt mij echt een partij die mensen die lager geschoold zijn geen inkomen gunt.
We hebben niets aan alleen maar kapiteins op een schip.
Dan zeg ik nee.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Beroep wat maakt het uit als deze maar op de partij stemmen.
Klopt. Zal dus geen VVD stemmenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij nog ik hebben iets te zeggen, althans van jou neem ik het aan.
druppel op een warme plaat, pas bij alles of veel helpt het iets.quote:
De VVD lijkt "de gewone man" dan ook vooral als middel in plaats van doel te zien. Je leven zo rendabel mogelijk leiden, en alles wat ook maar enigzins een risico of kostenpost inhoudt (studie, ziekte, gedrag dat buiten de afgekaderde lijntjes valt, etc) zoveel mogelijk uit eigen zak betalen, bestraffen of uitbesteden aan de heilige markt zodat erop verdiend kan worden. Dat is waar men naartoe werkt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Er zin genoeg mensen die willen werken. Dat is gewoon een fantasie verhaaltje van de overheid. Ze willen gewoon een eerlijk inkomen. Terecht.
Ik oordeel misschien te snel, maar VVD lijkt mij echt een partij die mensen die lager geschoold zijn geen inkomen gunt.
We hebben niets aan alleen maar kapiteins op een schip.
Vele druppels.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
druppel op een warme plaat, pas bij alles of veel helpt het iets.
Tevens zie ik andere niet goed maken wat deze al jaren afgebroken hebben.
Arbeidsdruk en wonen waar is de CO2 uitstoot dan, eerlijk als ik nu nog eens mocht? Ik bedacht mij wel drie keer. Waarvoor zou ik dan nog werken om net niet kapot te gaan?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Vele druppels.
En ik hoef niets te veranderen. Het is voor alle mensen die hier wonen belangrijk. Ik denk niet in achtergronden. Geen nut ook.
Wil liever de klanten van het arbeidsbureau zien slinken. Dat los je niet op door arbeidsmigranten binnen te halen, maar door mensen te helpen wel brood te zien in beroepen waar ze nu nog geen brood in zien. Arbeidsdruk is no1. Wonen is no2
Omdat er vraag naar die arbeid is en die niet wordt ingevuld vanuit "de Nederlanders". Dat wordt de komende jaren alleen maar erger met een vergrijzende bevolking en dus een dunnere beroepsbevolking.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:56 schreef EipNiC het volgende:
Je weerlegt voor de 3e keer een voor mij non-punt (verdringing), terwijl je mij daar alleen maar mee aantoont dat ze hier dus niet hoeven te zijn: dus waarom zijn ze er?
Ik geloof inderdaad niet in een groot boos complot waarin de SER, het CBS en de UvA betrokken zijn bij het manipuleren van (overigens toetsbare) onderzoeken ter ondersteuning van de Grote Boze Liberalen die de arme burger willen uitknijpen ten gunste van het grootkapitaal.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:07 schreef john2406 het volgende:
Beroep jij je nu op instanties, die de cijfers mogen manipuleren en achteraf wil jij je erop beroepen?
NWS / We moeten misdrijven verkeerd registreren, zeggen agentenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad niet in een groot boos complot waarin de SER, het CBS en de UvA betrokken zijn bij het manipuleren van (overigens toetsbare) onderzoeken ter ondersteuning van de Grote Boze Liberalen die de arme burger willen uitknijpen ten gunste van het grootkapitaal.
Helemaal dit. Laat de economie zich maar vormen naar de maatschappij in plaats van andersom.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:34 schreef Straatcommando. het volgende:
Laten we inderdaad een half miljoen tot een miljoen mensen naar binnen halen in een land waarbij de woningmarkt nu al verziekt is, elke dag tonnen co2 de atmosfeer ingeblazen worden dankzij files en we allemaal aan de warmtepomp moeten om minder uitstoot te produceren.
Dit verzin je niet.
Kom maar met de argumenten dan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:14 schreef nostra het volgende:
Vrij evident dat dat nodig is. In plaats van je daar krampachtig tegen te verzetten en á la de SP hard "NEE" te roepen, kan je beter aandacht besteden aan het scheppen van de kaders die daarvoor nodig zijn.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De VVD lijkt "de gewone man" dan ook vooral als middel in plaats van doel te zien. Je leven zo rendabel mogelijk leiden, en alles wat ook maar enigzins een risico of kostenpost inhoudt (studie, ziekte, gedrag dat buiten de afgekaderde lijntjes valt, etc) zoveel mogelijk uit eigen zak betalen, bestraffen of uitbesteden aan de heilige markt zodat erop verdiend kan worden. Dat is waar men naartoe werkt.
Leuke smilie echter wat blijft er nog over dan, wie gedoogde nooit met deze partij, het zijn er maar weinige, en wat de VVD gedaan heeft kan niemand even snel terug draaien.quote:
Maar je hebt nu wel een hele sterke economie.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Leuke smilie echter wat blijft er nog over dan, wie gedoogde nooit met deze partij, het zijn er maar weinige, en wat de VVD gedaan heeft kan niemand even snel terug draaien.
Aan je onderschrift te zien ben jij links, de PvdA zal de schouders wel bruin hebben, die zaten er ook eens in, en hadden de kans bij aantreden dit fiasco de nek om te draaien. Waarom deden ze het niet, hadden ze er meer van als ze het niet deden?quote:
Alsof dat aan het VVD liggen doet, als de ECB niks bijdrukken doet kan je die economie onder je voetzolen lappen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:00 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel een hele sterke economie.
Dus jij vindt dat de VVD geen sterke groeiende economie heeft geweekt na de recessie van 2008?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Alsof dat aan het VVD liggen doet, als de ECB niks bijdrukken doet kan je die economie onder je voetzolen lappen.
Dunnoquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Aan je onderschrift te zien ben jij links, de PvdA zal de schouders wel bruin hebben, die zaten er ook eens in, en hadden de kans bij aantreden dit fiasco de nek om te draaien. Waarom deden ze het niet, hadden ze er meer van als ze het niet deden?
Denk eens na wat hadden ze kunnen uitrichten als die instantie geen geld bijgedrukt had?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:05 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat de VVD geen sterke groeiende economie heeft geweekt na de recessie van 2008?
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:08 schreef john2406 het volgende:
De rente heeft men laag gehouden, waardoor veel inleveren moest, is maar vooruit schuiven, met andere woorden het is maar geleend. Vroeg of laat komt het echo.
De eigen economie daar de nek omgedraaid. Wat is de EU toch een geweldig projectquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat nog vergeten wordt is dat het massaal importeren van arbeidsmigranten niet alleen desastreus is voor een land als Nederland, maar evengoed voor de landen waar al die arbeidsmigranten vandaan komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |