Ik kan me geen seconde druk maken om dat wandelend stuk afval.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:33 schreef McGrath het volgende:
Monopoly, voel jij je ook beledigd doordat Flamarande ons over het hoofd ziet?
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Progeria is een zeldzame, autosomale dominante verouderingsziekte die wordt veroorzaakt door een mutatie in het LMNA-gen. De klassieke vorm van progeria staat bekend als het syndroom van Hutchinson-Gilford, genoemd naar de artsen Hutchinson en Gilford die de ziekte voor het eerst beschreven in 1886 en 1904. De naam progeria komt uit het Grieks en betekent: "sneller oud worden".
De ziekte is zeer zeldzaam en treft naar schatting 1 op de 4 miljoen geboren kinderen. Wereldwijd waren er in 2008 ongeveer 45 progeriapatiënten bekend, van wie er 23 in Europa, 3 in België, 2 in het Verenigd Koninkrijk en 1 in Nederland wonen. De ziekte komt bij alle rassen over de wereld voor, hoewel er in de medische literatuur van Westerse landen met name blanke patiënten zijn beschreven. Er zijn meer publicaties over jongens dan meisjes verschenen, maar de verhouding van meisjes en jongens met progeria is in Europa op dit moment vrijwel gelijk (11:12)
Bedankt vanillepediaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Progeria is een zeldzame, autosomale dominante verouderingsziekte die wordt veroorzaakt door een mutatie in het LMNA-gen. De klassieke vorm van progeria staat bekend als het syndroom van Hutchinson-Gilford, genoemd naar de artsen Hutchinson en Gilford die de ziekte voor het eerst beschreven in 1886 en 1904. De naam progeria komt uit het Grieks en betekent: "sneller oud worden".
De ziekte is zeer zeldzaam en treft naar schatting 1 op de 4 miljoen geboren kinderen. Wereldwijd waren er in 2008 ongeveer 45 progeriapatiënten bekend, van wie er 23 in Europa, 3 in België, 2 in het Verenigd Koninkrijk en 1 in Nederland wonen. De ziekte komt bij alle rassen over de wereld voor, hoewel er in de medische literatuur van Westerse landen met name blanke patiënten zijn beschreven. Er zijn meer publicaties over jongens dan meisjes verschenen, maar de verhouding van meisjes en jongens met progeria is in Europa op dit moment vrijwel gelijk (11:12)
Wat overdreven dit.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:36 schreef Crack_ het volgende:
Kun je niet ergens klikken van 'doe plaatjes uit' pls help
Eigen schuld.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:37 schreef Driepink het volgende:
Godver mono, mn collegas kijken me aan waarom ik zo stom zit te lachen
Dat plaatje ookquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Net de kat maar naar binnen gefloten, die vond het niet meer leuk buiten
Moest lachen om je plaatjequote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Net de kat maar naar binnen gefloten, die vond het niet meer leuk buiten
ohnee wat doe jequote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zit gewoon dicht tegen Hermann aan op de schaal van obesitas hoor
Reden om nu wel te gaan stemmen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk het wel, voor het eerst sinds 2004 ofzo.
Wel waarquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Mono zegt niet dat je op je werk op FOK! moet kijken.
Weet niet precies. Misschien dat ik me lichamelijk minder kut voel en geestelijk meer helder/gecentreerd.quote:
Ohquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik probeer de kat al een maand naar binnen te krijgen maar zonder succes.
Ik denk dat ze dood is dus dan gaat het wat lastig.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ohnou met die regen stonden ze direct voor de deur te bleren
Dat blert wat lastig inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dood is dus dan gaat het wat lastig.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dood is dus dan gaat het wat lastig.
Kan maar ze is daar nog niet. Ze kan gewoon het huis in daar en niemand heeft haar gezien.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]of zal ze naar je vorige woning zijn gelopen?
Zelfkennis is goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben toch al een zwijn, dan mag het
Vind ik vies bij dikkiesquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
je kan nog steeds op mijn schoot zitten hoor
Dat klinkt sowieso wel fijnquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet precies. Misschien dat ik me lichamelijk minder kut voel en geestelijk meer helder/gecentreerd.
Hier is een van de katten een jaar geleden bij een buurvrouw verderop ingetrokken, die was blijkbaar leuker dan ikquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan maar ze is daar nog niet. Ze kan gewoon het huis in daar en niemand heeft haar gezien.
Natuurlijkquote:
Nee, ik ga idd af op foto'squote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit in het echt gezien.
Pics, van alleen je handen is ook goed want is meestal wel goede indicatorquote:
jij hebt een handenfetisj, viespeuk, daar had je me bijnaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pics, van alleen je handen is ook goed want is meestal wel goede indicator
Niet PvdD?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Natuurlijk. Absoluut nog niet in verdiept maar zal wel weer groenlinks worden
Wat is jouw fetisj, grote vriend?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij hebt een handenfetisj, viespeuk, daar had je me bijna
Alleen voor lieve kleine fisthandjes rustig maarquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij hebt een handenfetisj, viespeuk, daar had je me bijna
anaalquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is jouw fetisj, grote vriend?
Nee, vind meestal partij te klein en te eenzijdig (jawel) en te zwart/wit met die focus op dieren. Kijk er wel altijd naar. Waar twijfel jij over danquote:
Zo leer ik jou toch eens van een andere kant kennen hihi.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
natuurlijk, anders vind ik het geen fetisj, maar heel normaal
Affreusquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alleen voor lieve kleine fisthandjes rustig maar
dat zegt meer over jou dan over onsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb nu het gevoel dat ik aan het werk ben
PvdD en FvD.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, vind meestal partij te klein en te eenzijdig (jawel) en te zwart/wit met die focus op dieren. Kijk er wel altijd naar. Waar twijfel jij over dan
Apartquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:10 schreef Zosk het volgende:
Ik ga friet bestellen zo
Maar ik ben nog op kantoor haha
Dat doe ik uiteraard ook mn jongenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou eerst even wachten tot je thuis bent
Oh echt, jaloersquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Digitaal knuffel ik dagelijks met sommigen van jullie
Bedanktquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Digitaal knuffel ik dagelijks met sommigen van jullie
Eensquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:44 schreef Zosk het volgende:
Dat filmpje van die meneer in Nieuw-Zeeland is wel heel bizar zeg, wat een mafklappers leven er op deze wereld
Zijn er ook beelden van de shooting zelf?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:44 schreef Zosk het volgende:
Dat filmpje van die meneer in Nieuw-Zeeland is wel heel bizar zeg, wat een mafklappers leven er op deze wereld
Die waren er wel ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn er ook beelden van de shooting zelf?
Heb gekeken. Spijt van.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jepquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wees blijquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb alleen een stukje gezien dat hij er onderweg heen was, met zijn gare muziek.
whatsapp naar mijquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb het alleen op whatsapp maar zal vast op liveleak staan ;s
Heb je 3 guys 1 hammer gezien?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had dit ook graag gehad, dat gevoel van spijt maar wel gekeken omdat nieuwsgierig.
Aardbeitjes op een maiswafelquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:35 schreef Myrr het volgende:
Snel roep snacks die ik kan eten maar wel gezond.
Als je vervelende dingen hebt gezien moet je even lemon party kijken, dan kan ik altijd weer rustig slapen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Was iemand die raadde mij 2 girls 1 cup aan. Ik kan dus al slecht tegen vieze dingen en dat filmpje maakte mijn maag wel heel erg overstuur
Nee..... ja.............nee ik ben niet nieuwsgierig..........quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je vervelende dingen hebt gezien moet je even lemon party kijken, dan kan ik altijd weer rustig slapen.
Is tijd geleden alweer, maar was wel redelijk walgelijk om te zien. Toch wil ik het altijd kijken, net als met die IS filmpjes eerder. Maar iets met dierenleed ga ik enorm slecht op, dat ga ik niet kijken.quote:
Dat stukje dat er bubbels uit zijn gezicht komen terwijl ze gatenkaas maken van zijn buik met een schroevendraaier.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is tijd geleden alweer, maar was wel redelijk walgelijk om te zien. Toch wil ik het altijd kijken, net als met die IS filmpjes eerder. Maar iets met dierenleed ga ik enorm slecht op, dat ga ik niet kijken.
Het internet is één van de beste en slechtste uitvindingen die we als mensheid hebben gedaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:48 schreef Myrr het volgende:
Hoe de fuck komt het in je op zoiets te doen en wat als iemand van wie je houdt zoiets overkomt. Mensen zijn echt zo verknipt. Srs. Op kittens gaan staan ook of de bont industrie.
Leven was leuker voordat internet kwam, thats for sure.
Weet ik niet, maar zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die is toch ook doodgegaan door zijn inwendige bloedingen?
Ja. Werd net blij van een baby shark filmpje.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het internet is één van de beste en slechtste uitvindingen die we als mensheid hebben gedaan.
Ik vind het erg dat ik dat liedje gewoon kenquote:
Zelfs onder een steen kennen ze dit liedje.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het erg dat ik dat liedje gewoon ken
Wel niet deze clip. Ken het alleen met 2 boeren op een akker, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zelfs onder een steen kennen ze dit liedje.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Werd net blij van een baby shark filmpje.Die mensen hadden echt plezier in het maken van de video.
Doo doo doo doo doo doo
Deze
Wad eerst triggered door de tieten maar toen zag ik die blije koppen en volle overtuiging van iedereen![]()
Klopt ja, steeds hoopte je dat hij dood was maar dan hoorde je m weer pruttelen of een armpje bewegen. Echt bizar.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat stukje dat er bubbels uit zijn gezicht komen terwijl ze gatenkaas maken van zijn buik met een schroevendraaier.
Brr. Slecht gaan. Nog steeds. Mn pa werd echt een beetje woest toen hij binnen kwam en ik dat aan het kijken was.
Geniet er van zolang het duurt. Het kan niet anders dan dat je op een ander moment volledig de kriebels krijgt bij het filmpje, wat de normale reactie zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja I know.
Word gewoon blij van deze mensen.Ze lijken on-verpest en puur. Ze #doeslief.
Moet je bij tardis zijn, die houdt van tekenfilms.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:
Komt die Avatar serie nou eigenlijk nog? Er zou een serie komen op Netflix.
kotsneigingenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geniet er van zolang het duurt. Het kan niet anders dan dat je op een ander moment volledig de kriebels krijgt bij het filmpje, wat de normale reactie zou moeten zijn.
Het is gewoon een lekker contrast naast koelbloedige massamoord.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geniet er van zolang het duurt. Het kan niet anders dan dat je op een ander moment volledig de kriebels krijgt bij het filmpje, wat de normale reactie zou moeten zijn.
Je bent zelf een lekker contrastquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is gewoon een lekker contrast naast koelbloedige massamoord.
Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ook kinderen en vrouwen. Een zwangere. Waarom zoek ik dingen op.
Echt geen goede eigenschap.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd
Een zwangere ;s Kinderen
Nou maar hopen dat ik lang blijf leven dan hahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het ook altijd veeeeel erger als knappe mensen sterven
Dit zal je opvrolijken:quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:50 schreef Cronometer het volgende:
Ik word verdrietig van jullie berichten.
Oei bijna iets getypt wat mij weer een ban op zou leverenquote:
Oei gelukkig dat je dat dan niet gedaan hebtquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oei bijna iets getypt wat mij weer een ban op zou leveren
Haha jaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oei gelukkig dat je dat dan niet gedaan hebt
Net als die vreselijke blonde, die kan toch alleen maar geboren zijn uit onvrijwillige anale seks en dat er een drupje verkeerd terecht is gekomen of zoquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Proffy shark doodoodoodoo-doodoo
Als hij op mij lijkt wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal vast een hoogvlieger worden dan.
Neequote:
Is zo gedaan. Ik wil zelf niet.quote:
Heb geen man nodig, verdien meer dan goed voor een heel gezin.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:09 schreef UitStraling het volgende:
Eerst maar een man vinden die haar kindjes pappa wil zijn voor een tijdje.
Deze is beterquote:
Ja want vaders zijn enkel handig voor geld.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:13 schreef Cronometer het volgende:
Heb geen man nodig, verdien meer dan goed voor een heel gezin.
- Blijf maar hier -quote:
Jazeker. GAS aus.quote:
Klopt die jongenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Was door Vettel niet echt Ferrari fan meer, maar LeClerq op 1 vind ik wel fijn nu
waarom zit je niet in f1 live topic?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt die jongenben benieuwd hoe dat in Q3 zal gaan. Maar mooi.
Jij ook toch.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goedemorgen, vroegertje op de zaterdag
Nice.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Volgens mij staat ie op P2 op het moment.
Ja morgen echte racequote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:38 schreef Driepink het volgende:
Maar is nog maar de kwalificatie ronde he
Nee niet thuis. Ja later op de middag eventjes. En dan door naar een etentje.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vanuit huis neem ik aan? Of moet je ook de hort op?
Gezellig, wat ga je eten?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee niet thuis. Ja later op de middag eventjes. En dan door naar een etentje.
Ik heb echt geen flauw idee eigenlijk. Ken die hele toko niet maar het schijnt in Capelle a/d Ijssel te zitten.quote:
Ok ok, nog een bepaalde keuken of niet?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee eigenlijk. Ken die hele toko niet maar het schijnt in Capelle a/d Ijssel te zitten.
Zat ik, maar sliep halfquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
waarom zit je niet in f1 live topic?
4e, als ie ook 4e eindigt in de race heb ik iig 2 van mijn vragen goed uit een prijsvraagquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zat ik, maar sliep half![]()
Mooie Quali voor VER.
Dunnow, heb het zelf niet geregeldquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ok ok, nog een bepaalde keuken of niet?
Helemaal de weg kwijt die grietquote:Op zaterdag 16 maart 2019 02:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja want vaders zijn enkel handig voor geld.
3-0 lekker hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet naar drieverdriet luisteren hoor
HAHAHAHAHAHAHA!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |