Ik kan me geen seconde druk maken om dat wandelend stuk afval.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:33 schreef McGrath het volgende:
Monopoly, voel jij je ook beledigd doordat Flamarande ons over het hoofd ziet?
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Progeria is een zeldzame, autosomale dominante verouderingsziekte die wordt veroorzaakt door een mutatie in het LMNA-gen. De klassieke vorm van progeria staat bekend als het syndroom van Hutchinson-Gilford, genoemd naar de artsen Hutchinson en Gilford die de ziekte voor het eerst beschreven in 1886 en 1904. De naam progeria komt uit het Grieks en betekent: "sneller oud worden".
De ziekte is zeer zeldzaam en treft naar schatting 1 op de 4 miljoen geboren kinderen. Wereldwijd waren er in 2008 ongeveer 45 progeriapatiënten bekend, van wie er 23 in Europa, 3 in België, 2 in het Verenigd Koninkrijk en 1 in Nederland wonen. De ziekte komt bij alle rassen over de wereld voor, hoewel er in de medische literatuur van Westerse landen met name blanke patiënten zijn beschreven. Er zijn meer publicaties over jongens dan meisjes verschenen, maar de verhouding van meisjes en jongens met progeria is in Europa op dit moment vrijwel gelijk (11:12)
Bedankt vanillepediaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Progeria is een zeldzame, autosomale dominante verouderingsziekte die wordt veroorzaakt door een mutatie in het LMNA-gen. De klassieke vorm van progeria staat bekend als het syndroom van Hutchinson-Gilford, genoemd naar de artsen Hutchinson en Gilford die de ziekte voor het eerst beschreven in 1886 en 1904. De naam progeria komt uit het Grieks en betekent: "sneller oud worden".
De ziekte is zeer zeldzaam en treft naar schatting 1 op de 4 miljoen geboren kinderen. Wereldwijd waren er in 2008 ongeveer 45 progeriapatiënten bekend, van wie er 23 in Europa, 3 in België, 2 in het Verenigd Koninkrijk en 1 in Nederland wonen. De ziekte komt bij alle rassen over de wereld voor, hoewel er in de medische literatuur van Westerse landen met name blanke patiënten zijn beschreven. Er zijn meer publicaties over jongens dan meisjes verschenen, maar de verhouding van meisjes en jongens met progeria is in Europa op dit moment vrijwel gelijk (11:12)
Wat overdreven dit.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:36 schreef Crack_ het volgende:
Kun je niet ergens klikken van 'doe plaatjes uit' pls help
Eigen schuld.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:37 schreef Driepink het volgende:
Godver mono, mn collegas kijken me aan waarom ik zo stom zit te lachen
Dat plaatje ookquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Net de kat maar naar binnen gefloten, die vond het niet meer leuk buiten
Moest lachen om je plaatjequote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Net de kat maar naar binnen gefloten, die vond het niet meer leuk buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |