Veel plezierquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik ga pissen en dan even naar de gamemania om the division 2 op te halen
de ballen
Geen idee, zolang het maar niet op mijn broodje mexicano komtquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat is er met de knoflooksaus gebeurd?
sorry ik leef niet in een wereld waqrbij ik mezelf voor de gek moet houdenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wanneer leer je mij nou eens aardig vinden
Hoe bedoel je, dit doe je toch de hele dag door?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
sorry ik leef niet in een wereld waqrbij ik mezelf voor de gek moet houden
een comeback over mijn typfout was nog origineler geweestquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, dit doe je toch de hele dag door?
Goed bezig vriend. Twijfel nog of ik alles live kijk of dat ik quali ff opneem. Race waarschijnlijk wel live.quote:
Zo zielig ben ik niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
een comeback over mijn typfout was nog origineler geweest
Ik wil alles live kijkenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed bezig vriend. Twijfel nog of ik alles live kijk of dat ik quali ff opneem. Race waarschijnlijk wel live.
Ach ja duik daarna toch weer het bed inquote:
Dit inderdaad. Loopt de spuigaten uit met al die blanke extreem rechtse mannelijke terroristen over de hele wereld.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:02 schreef SideEffect het volgende:
Was niet verbaasd dat de terrorist een extreem-rechtse blanke man was
Had toch ook een extreem-rechtse zwarte man kunnen zijn?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:02 schreef SideEffect het volgende:
Was niet verbaasd dat de terrorist een extreem-rechtse blanke man was
300km/u is andere koek haagsiequote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo moeilijk is rondjes rijden met een auto niet.
Maar het is wel teringcool.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo moeilijk is rondjes rijden met een auto niet.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee. Overdreven gedoe allemaal. Het is echt niet zo bijzonder.
Dat is tenminste echte sportquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar een balletje in een doeltje trappen, nee dat is echt andere koek.
HAHAHAHAHAHAHA
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is tenminste echte sport
Nee bedoel meer dat toen ik las dat het om een moskee gingquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Loopt de spuigaten uit met al die blanke extreem rechtse mannelijke terroristen over de hele wereld.
Die bestaan nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had toch ook een extreem-rechtse zwarte man kunnen zijn?
Echt racistisch dit
Deze opmerking ligt er wel heel dik op hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je bent al een limburger, je hebt al geen streepje voor.. en dan ook deze uitspraak nog eens
Je begint wel erg eentonig te worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deze opmerking ligt er wel heel dik op hoor
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOORquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
LIVERPOOL FC
VIRGIL VAN DIJK
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deze opmerking ligt er wel heel dik op hoor
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR
Dan is dat niet logisch aangezien moslims zelf meer aanslagen plegen op moskeeën dan blanke westerse mannen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee bedoel meer dat toen ik las dat het om een moskee ging
DEZE MANquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
LIVERPOOL FC
VIRGIL VAN DIJK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |