Jij ook toch.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goedemorgen, vroegertje op de zaterdag
Nice.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Volgens mij staat ie op P2 op het moment.
Ja morgen echte racequote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:38 schreef Driepink het volgende:
Maar is nog maar de kwalificatie ronde he
Nee niet thuis. Ja later op de middag eventjes. En dan door naar een etentje.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vanuit huis neem ik aan? Of moet je ook de hort op?
Gezellig, wat ga je eten?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee niet thuis. Ja later op de middag eventjes. En dan door naar een etentje.
Ik heb echt geen flauw idee eigenlijk. Ken die hele toko niet maar het schijnt in Capelle a/d Ijssel te zitten.quote:
Ok ok, nog een bepaalde keuken of niet?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee eigenlijk. Ken die hele toko niet maar het schijnt in Capelle a/d Ijssel te zitten.
Zat ik, maar sliep halfquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
waarom zit je niet in f1 live topic?
4e, als ie ook 4e eindigt in de race heb ik iig 2 van mijn vragen goed uit een prijsvraagquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zat ik, maar sliep half![]()
Mooie Quali voor VER.
Dunnow, heb het zelf niet geregeldquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ok ok, nog een bepaalde keuken of niet?
Helemaal de weg kwijt die grietquote:Op zaterdag 16 maart 2019 02:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja want vaders zijn enkel handig voor geld.
3-0 lekker hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet naar drieverdriet luisteren hoor
HAHAHAHAHAHAHA!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |