Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ook kinderen en vrouwen. Een zwangere. Waarom zoek ik dingen op.
Echt geen goede eigenschap.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd
Een zwangere ;s Kinderen
Nou maar hopen dat ik lang blijf leven dan hahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het ook altijd veeeeel erger als knappe mensen sterven
Dit zal je opvrolijken:quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:50 schreef Cronometer het volgende:
Ik word verdrietig van jullie berichten.
Oei bijna iets getypt wat mij weer een ban op zou leverenquote:
Oei gelukkig dat je dat dan niet gedaan hebtquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oei bijna iets getypt wat mij weer een ban op zou leveren
Haha jaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oei gelukkig dat je dat dan niet gedaan hebt
Net als die vreselijke blonde, die kan toch alleen maar geboren zijn uit onvrijwillige anale seks en dat er een drupje verkeerd terecht is gekomen of zoquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Proffy shark doodoodoodoo-doodoo
Als hij op mij lijkt wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal vast een hoogvlieger worden dan.
Neequote:
Is zo gedaan. Ik wil zelf niet.quote:
Heb geen man nodig, verdien meer dan goed voor een heel gezin.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:09 schreef UitStraling het volgende:
Eerst maar een man vinden die haar kindjes pappa wil zijn voor een tijdje.
Deze is beterquote:
Ja want vaders zijn enkel handig voor geld.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:13 schreef Cronometer het volgende:
Heb geen man nodig, verdien meer dan goed voor een heel gezin.
- Blijf maar hier -quote:
Jazeker. GAS aus.quote:
Klopt die jongenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Was door Vettel niet echt Ferrari fan meer, maar LeClerq op 1 vind ik wel fijn nu
waarom zit je niet in f1 live topic?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt die jongenben benieuwd hoe dat in Q3 zal gaan. Maar mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |