Eensquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:44 schreef Zosk het volgende:
Dat filmpje van die meneer in Nieuw-Zeeland is wel heel bizar zeg, wat een mafklappers leven er op deze wereld
Zijn er ook beelden van de shooting zelf?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:44 schreef Zosk het volgende:
Dat filmpje van die meneer in Nieuw-Zeeland is wel heel bizar zeg, wat een mafklappers leven er op deze wereld
Die waren er wel ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn er ook beelden van de shooting zelf?
Heb gekeken. Spijt van.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jepquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wees blijquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb alleen een stukje gezien dat hij er onderweg heen was, met zijn gare muziek.
whatsapp naar mijquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb het alleen op whatsapp maar zal vast op liveleak staan ;s
Heb je 3 guys 1 hammer gezien?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had dit ook graag gehad, dat gevoel van spijt maar wel gekeken omdat nieuwsgierig.
Aardbeitjes op een maiswafelquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:35 schreef Myrr het volgende:
Snel roep snacks die ik kan eten maar wel gezond.
Als je vervelende dingen hebt gezien moet je even lemon party kijken, dan kan ik altijd weer rustig slapen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Was iemand die raadde mij 2 girls 1 cup aan. Ik kan dus al slecht tegen vieze dingen en dat filmpje maakte mijn maag wel heel erg overstuur
Nee..... ja.............nee ik ben niet nieuwsgierig..........quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je vervelende dingen hebt gezien moet je even lemon party kijken, dan kan ik altijd weer rustig slapen.
Is tijd geleden alweer, maar was wel redelijk walgelijk om te zien. Toch wil ik het altijd kijken, net als met die IS filmpjes eerder. Maar iets met dierenleed ga ik enorm slecht op, dat ga ik niet kijken.quote:
Dat stukje dat er bubbels uit zijn gezicht komen terwijl ze gatenkaas maken van zijn buik met een schroevendraaier.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is tijd geleden alweer, maar was wel redelijk walgelijk om te zien. Toch wil ik het altijd kijken, net als met die IS filmpjes eerder. Maar iets met dierenleed ga ik enorm slecht op, dat ga ik niet kijken.
Het internet is één van de beste en slechtste uitvindingen die we als mensheid hebben gedaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:48 schreef Myrr het volgende:
Hoe de fuck komt het in je op zoiets te doen en wat als iemand van wie je houdt zoiets overkomt. Mensen zijn echt zo verknipt. Srs. Op kittens gaan staan ook of de bont industrie.
Leven was leuker voordat internet kwam, thats for sure.
Weet ik niet, maar zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die is toch ook doodgegaan door zijn inwendige bloedingen?
Ja. Werd net blij van een baby shark filmpje.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het internet is één van de beste en slechtste uitvindingen die we als mensheid hebben gedaan.
Ik vind het erg dat ik dat liedje gewoon kenquote:
Zelfs onder een steen kennen ze dit liedje.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het erg dat ik dat liedje gewoon ken
Wel niet deze clip. Ken het alleen met 2 boeren op een akker, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zelfs onder een steen kennen ze dit liedje.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Werd net blij van een baby shark filmpje.Die mensen hadden echt plezier in het maken van de video.
Doo doo doo doo doo doo
Deze
Wad eerst triggered door de tieten maar toen zag ik die blije koppen en volle overtuiging van iedereen![]()
Klopt ja, steeds hoopte je dat hij dood was maar dan hoorde je m weer pruttelen of een armpje bewegen. Echt bizar.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat stukje dat er bubbels uit zijn gezicht komen terwijl ze gatenkaas maken van zijn buik met een schroevendraaier.
Brr. Slecht gaan. Nog steeds. Mn pa werd echt een beetje woest toen hij binnen kwam en ik dat aan het kijken was.
Geniet er van zolang het duurt. Het kan niet anders dan dat je op een ander moment volledig de kriebels krijgt bij het filmpje, wat de normale reactie zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja I know.
Word gewoon blij van deze mensen.Ze lijken on-verpest en puur. Ze #doeslief.
Moet je bij tardis zijn, die houdt van tekenfilms.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:
Komt die Avatar serie nou eigenlijk nog? Er zou een serie komen op Netflix.
kotsneigingenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geniet er van zolang het duurt. Het kan niet anders dan dat je op een ander moment volledig de kriebels krijgt bij het filmpje, wat de normale reactie zou moeten zijn.
Het is gewoon een lekker contrast naast koelbloedige massamoord.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geniet er van zolang het duurt. Het kan niet anders dan dat je op een ander moment volledig de kriebels krijgt bij het filmpje, wat de normale reactie zou moeten zijn.
Je bent zelf een lekker contrastquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is gewoon een lekker contrast naast koelbloedige massamoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |