abonnement Unibet Coolblue
pi_185992930
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:47 schreef Nizno het volgende:

[..]

Weet je wat het is.
Er wordt hier in FB steeds weer heel hard geslagen en vooral vaak samen met zn allen tegen de mods
Dat is mijn inziens geen eens zeiken meer maar zuigen.
Doorgaan om door te gaan om gelijk te krijgen

Een topic wat prima WGRwaardig is maar omdat de TS niet in het WGRstraatje past qua pohi wordt soms afgeserveerd, meteen troll geroepen en dat zorgt er voor dat een TS niet eens de kans krijgt om een normaal topic te maken

Om maar een voorbeeld te geven, het hoeveel geld er mee mag de grens over.
Het begint al met elke keer de pohi van TS er bij te betrekken (door wie dan ook)
Door te suggereren wat er met dat geld ging gebeuren, door alles wat totaal niet relevant is ontspoort het topic al voor het uberhaupt is opgestart.

Als mod krijg je het idee dat je er 24/7 op moet zitten (en nee ik heb geen 9 tot 17 mentaliteit :P )
Want het topic gaat van kwaad tot erger en ik kan me voorstellen dat je dan als TS ook wel eens uit de bocht kan vliegen en met kutantwoorden terug gaat komen.
En als dat gebeurt komen de users hier wel verhaal halen waarom het niet eerder dicht kon want het was toch al duidelijk dat het een trol was
Kudos. Alhoewel ik het gevoel over deze user deel, had men keurig kunnen volstaan met het antwoord dat we met de juiste documentatie aan de grens niets aandacht en hand is. Als men iets anders wilde reageren (tot aan de meest erge beschamende insinuaties aan toe), dan kan men mi gewoon rechtsboven het kruisje benutten.

Dit overigens net als het credit card topic. TS wil geen creditcard, snap ik. Was er zelf ook erg lang op tegen, maar in plaats van ts dan te helpen roepen we dat hij er gewoon een moet nemen en niet moet zeuren.

Is dit dan wat wij als wgr users willen zijn? Is het dan niet handig zelf ook de spiegel te hanteren en de balk te zoeken in onze eigen pot?
pi_185992932
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:25 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Dat is wel de domste dooddoener die je had kunnen plaatsen natuurlijk
Kun je ook uitleggen waarom?
ijs_beer fan!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 april 2019 @ 17:27:03 #103
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_185992941
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:25 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Dat is wel de domste dooddoener die je had kunnen plaatsen natuurlijk
Maar wel precies hoe een forum werkt.
Accepteer dat er soms topics zullen zijn die jou niet aanstaan of waar je niets mee hebt of waarvan je de meerwaarde niet ziet.
Je brengt het onder de aandacht en daarmee is het aan de mods om hier over een beslissing te maken. Die beslissing kan ook inhouden dat een topic open blijft.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_185992942
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:24 schreef Nizno het volgende:

[..]

En wat denk je met deze post te bereiken?
Ik heb nog altijd de stille hoop dat trolltopics in WGR de kop ingedrukt worden, maar blijkbaar is de policy pro troll.
pi_185992973
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:22 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik spreek meer in algemeenheden.
Dat blijkt. En ik heb je aangehoord. Ik hoop dat het opluchtte anders is het jammer van jouw (en mijn) tijd.
pi_185992984
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:24 schreef NanKing het volgende:
Jij bent het me eens omdat ik jouw woorden herhaal. Dit is niet hoe FOK! is en dit ook niet hoe FOK! zal zijn. Dit zijn eisen die ik nooit of te nimmer aan een user zal stellen.
Dus het is prima om een topic in WGR te openen met een vraag, maar dan vervolgens de antwoorden op die vraag te negeren en niet open te staan voor (andere) opties? Waarom stel je die vraag dan überhaupt? Om te horen "ja, je hebt gelijk", ook al is dat niet zo? Ik dacht dat WGR wél serieus was.
quote:
Lastig vallen met verzinsels of praten in hyperbolen zodat mijn punt misschien over komt?
In beide gevallen slaat het niet op mij.
quote:
En of het een goede of een slechte OP is aan de mods, aan en opmerkingen kunnen altijd, eisen wat minder.
Ik dacht dat de kwaliteitseisen bij de mods in WGR ook best hoog lagen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 april 2019 @ 17:29:23 #107
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_185992989
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:27 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Ik heb nog altijd de stille hoop dat trolltopics in WGR de kop ingedrukt worden, maar blijkbaar is de policy pro troll.
Nogmaals, zet een TR, plaatst een post hier als die er nog niet staat over het topic en ga verder.
Accepteer dat iets dat door jou of misschien door een ander als een trol topic gezien wordt misschien niet altijd een slot krijgt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_185993025
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:29 schreef Nizno het volgende:

[..]

Nogmaals, zet een TR, plaatst een post hier als die er nog niet staat over het topic en ga verder.
Accepteer dat iets dat door jou of misschien door een ander nagenoeg iedereen behalve de mods als een trol topic gezien wordt misschien niet altijd een slot krijgt
Zo klopt het beter.
pi_185993048
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:29 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dus het is prima om een topic in WGR te openen met een vraag, maar dan vervolgens de antwoorden op die vraag te negeren en niet open te staan voor (andere) opties? Waarom stel je die vraag dan überhaupt? Om te horen "ja, je hebt gelijk", ook al is dat niet zo? Ik dacht dat WGR wél serieus was.
[..]

In beide gevallen slaat het niet op mij.
[..]

Ik dacht dat de kwaliteitseisen bij de mods in WGR ook best hoog lagen.
Als iemand niet op jouw vraag reageert kun je imo 2 dingen doen. Of je blijft je vraag 30 keer herhalen op een manier die zeer irritant is of je opent het topic gewoon niet meer.
Je eist antwoord van iemand, geeft iemand dat antwoord niet (of niet hoe jij het wil) dan eis je dat t topic dicht gaat en post dat ook vijf keer in t topic.
Als een topic kut is volgens jou wat helpt het dan om precies dat 10x te vertellen in t topic?
ijs_beer fan!
  dinsdag 2 april 2019 @ 17:32:22 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_185993052
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:27 schreef Nizno het volgende:

[..]

Maar wel precies hoe een forum werkt.
Accepteer dat er soms topics zullen zijn die jou niet aanstaan of waar je niets mee hebt of waarvan je de meerwaarde niet ziet.
Je brengt het onder de aandacht en daarmee is het aan de mods om hier over een beslissing te maken. Die beslissing kan ook inhouden dat een topic open blijft.
Alles goed en wel, maar het is moeilijk om te accepteren dat trollen vrij spel krijgen, dat die kennelijk ook kunnen vallen onder ‘als je er de meerwaarde niet van ziet, dan sla je het topic over’. Het jammere is namelijk dat de trollen hun werkterrein steeds meer gaan uitbreiden naar wat voorheen de serieuze forums waren. En ja, dat gaat de serieuze(re) users de keel uithangen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_185993069
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:32 schreef NanKing het volgende:

[..]

Als iemand niet op jouw vraag reageert kun je imo 2 dingen doen. Of je blijft je vraag 30 keer herhalen op een manier die zeer irritant is of je opent het topic gewoon niet meer.
Je eist antwoord van iemand, geeft iemand dat antwoord niet (of niet hoe jij het wil) dan eis je dat t topic dicht gaat en post dat ook vijf keer in t topic.
Als een topic kut is volgens jou wat helpt het dan om precies dat 10x te vertellen in t topic?
Hallo, omgekeerde wereld.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_185993091
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:26 schreef NanKing het volgende:

[..]

Kun je ook uitleggen waarom?
Omdat WGR er altijd prat op kon gaan vrij te zijn van (zeer) discutabele topics. En hierin zie ik een kentering door deze "dan klik je toch niet" mentaliteit.
pi_185993270
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:34 schreef r_one het volgende:

[..]

Omdat WGR er altijd prat op kon gaan vrij te zijn van (zeer) discutabele topics. En hierin zie ik een kentering door deze "dan klik je toch niet" mentaliteit.
Ik heb niets inhoudelijks hier gezegd over de trolltopics als ik me niet vergis. Ik probeer hier mensen duidelijk te maken dat de manier hoe dit aangepakt wordt niet de juiste is.
We staan volgens mij ook iets verder van elkaar af wat nou precies een trolltopic is.
Kom ik weer terug bij dit voorbeeld WGR / zomertijd en geschil met mijn leidinggevende
Van de week vroeg je me hier in FB of ik echt geloof dat zulke mensen bestaan en dat je je dat niet voor kunt stellen.
Ja, zulke mensen bestaan echt, ik heb zulke mensen met mijn eigen ogen/oren gezien. Dit hoef je niet zomaar van mij aan te nemen meer als mijn woord geven kan ik je niet.
Dat dit een belachelijk debiel iets is dat iemand zo denkt, ja in mijn ogen ook. In mijn ogen denken mensen overal recht op te hebben en iedereen is ze wat verschuldigt. Maar wat doet mijn persoonlijke mening hier in toe? Helemaal niets.
En dat wegklikken is geen dooddoener al begrijp ik dat als het heel vaak gezegd wordt zo over kan komen. Het is precies dezelfde dooddoener als 'ts is een troll', je zegt er helemaal niets mee, je bent niet ontopic en laat het wantrouwen naar de mods blijken.
ijs_beer fan!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 april 2019 @ 17:42:25 #114
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_185993293
Misschien is het gewoon mogelijk om te accepteren dat iedereen de mogelijkheid heeft op op nieuw topic te drukken en er niet eerst een ballotagecommissie gaat beslissen of je een trol bent of niet.

Dat iemand op basis van een pohi meteen al een trol wordt genoemd is niet hoe het in WGR gaat werken.
Dit is al meermalen aangegeven, door de mods, door FA's en zelfs door de grote man zelf.

Jammer als dat niet geaccepteerd wordt. Maar dit wordt echt een herhaling van 300 zetten nu.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 april 2019 @ 17:43:59 #115
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_185993327
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:27 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Ik heb nog altijd de stille hoop dat trolltopics in WGR de kop ingedrukt worden, maar blijkbaar is de policy pro troll.
Nou, ik inmiddels niet meer. Daar is deze frontale aanval van de moderatie op de users die de kwaliteit van WGR nog een klein beetje gewaarborgd willen zien wel duidelijk genoeg voor. Weet je, anders tyf je gewoon alle zeikerds er vanaf. Heeft in POL ook prima gewerkt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 april 2019 @ 17:47:12 #116
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_185993393
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nou, ik inmiddels niet meer. Daar is deze frontale aanval van de moderatie op de users die de kwaliteit van WGR nog een klein beetje gewaarborgd willen zien wel duidelijk genoeg voor. Weet je, anders tyf je gewoon alle zeikerds er vanaf. Heeft in POL ook prima gewerkt.
Wacht ff.

Hebben we users van kwaliteit en users van mindere kwaliteit?
Lees ik dat nu echt?

Dat vind ik dus echt een minachting van heb ik jou daar.
Dat iemand een trol wordt genoemd is al erg genoeg. Maar gaan we nu krijgen dat er users van kwaliteit zijn.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_185993434
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:47 schreef Nizno het volgende:
Wacht ff.

Hebben we users van kwaliteit en users van mindere kwaliteit?
Lees ik dat nu echt?

Dat vind ik dus echt een minachting van heb ik jou daar.
Dat iemand een trol wordt genoemd is al erg genoeg. Maar gaan we nu krijgen dat er users van kwaliteit zijn.
Even goed lezen.
Ze zegt "users die de kwaliteit van WGR nog een klein beetje gewaarborgd willen zien", niet "users van hoge kwaliteit" of iets dergelijks.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 2 april 2019 @ 17:49:18 #118
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_185993436
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:47 schreef Nizno het volgende:

Hebben we users van kwaliteit en users van mindere kwaliteit?
Dat staat er niet, misschien moet jij mijn post nog even lezen.

Dat gezegd hebbende, ben ik wel van mening dat er -in serieuze fora- reacties van kwaliteit zijn en reacties van mindere kwaliteit. En een heleboel die daar tussenin zitten uiteraard.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 april 2019 @ 17:50:28 #119
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_185993466
Als iemand het dan gehad heeft over de devaluatie van WGR dan vind ik dit toch wel de echte devaluatie van WGR

Een user die bepaalde users blijkbaar boven anderen plaatst.

Sorry dat ik hier nu even publiekelijk over mijn nek ga
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_185993479
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:50 schreef Nizno het volgende:
Als iemand het dan gehad heeft over de devaluatie van WGR dan vind ik dit toch wel de echte devaluatie van WGR

Een user die bepaalde users blijkbaar boven anderen plaatst.

Sorry dat ik hier nu even publiekelijk over mijn nek ga
Wie doet dat dan?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 2 april 2019 @ 17:52:11 #121
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_185993506
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:50 schreef Nizno het volgende:
Als iemand het dan gehad heeft over de devaluatie van WGR dan vind ik dit toch wel de echte devaluatie van WGR

Een user die bepaalde users blijkbaar boven anderen plaatst.

Sorry dat ik hier nu even publiekelijk over mijn nek ga
Jezus :')
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_185993514
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:47 schreef Nizno het volgende:

[..]

Wacht ff.

Hebben we users van kwaliteit en users van mindere kwaliteit?
Lees ik dat nu echt?

Dat vind ik dus echt een minachting van heb ik jou daar.
Dat iemand een trol wordt genoemd is al erg genoeg. Maar gaan we nu krijgen dat er users van kwaliteit zijn.
Een troll kun je gewoon een troll noemen hoor, als hij/zij dat is, dat is helemaal niet erg
pi_185993542
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:50 schreef Nizno het volgende:
Als iemand het dan gehad heeft over de devaluatie van WGR dan vind ik dit toch wel de echte devaluatie van WGR

Een user die bepaalde users blijkbaar boven anderen plaatst.

Sorry dat ik hier nu even publiekelijk over mijn nek ga
Huh! 😆
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 april 2019 @ 17:57:45 #124
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_185993597
Nou vooruit laat ik het nog even een keer proberen.

Er is geen verschil tussen welke user dan ook.

Users die in andere delen van FOK! een pohi hebben verzameld zijn hier niet anders dan users die alleen WGR in hun pohi hebben.
Users met een blauw groene rode paarse of roze kleur zijn niet anders dan users met een zwarte kleur.

Iedereen is op FOK! gelijk. Iedereen is in WGR gelijk.
Laat een TS gewoon een topic openen en laat de pohi van de user met rust.
Vind je dat de user jouw reactie niet waard is, hierboven heb ik al meermalen aangegeven wat je dan kunt doen.

Maar ga niet in een topic zorgen dat een topic ontspoort.
Ga niet in WGR FB de hele tijd de confrontatie aan omdat een topic nog open is.

Accepteer dat je niet altijd je zin krijgt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_185993631
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:57 schreef Nizno het volgende:
Nou vooruit laat ik het nog even een keer proberen.

Er is geen verschil tussen welke user dan ook.

Users die in andere delen van FOK! een pohi hebben verzameld zijn hier niet anders dan users die alleen WGR in hun pohi hebben.
Users met een blauw groene rode paarse of roze kleur zijn niet anders dan users met een zwarte kleur.

Iedereen is op FOK! gelijk. Iedereen is in WGR gelijk.
Laat een TS gewoon een topic openen en laat de pohi van de user met rust.
Vind je dat de user jouw reactie niet waard is, hierboven heb ik al meermalen aangegeven wat je dan kunt doen.

Maar ga niet in een topic zorgen dat een topic ontspoort.
Ga niet in WGR FB de hele tijd de confrontatie aan omdat een topic nog open is.

Accepteer dat je niet altijd je zin krijgt.
Leer lezen!
pi_185993638
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:57 schreef Nizno het volgende:
Nou vooruit laat ik het nog even een keer proberen.

Er is geen verschil tussen welke user dan ook.

Users die in andere delen van FOK! een pohi hebben verzameld zijn hier niet anders dan users die alleen WGR in hun pohi hebben.
Users met een blauw groene rode paarse of roze kleur zijn niet anders dan users met een zwarte kleur.

Iedereen is op FOK! gelijk. Iedereen is in WGR gelijk.
Laat een TS gewoon een topic openen en laat de pohi van de user met rust.
Vind je dat de user jouw reactie niet waard is, hierboven heb ik al meermalen aangegeven wat je dan kunt doen.

Maar ga niet in een topic zorgen dat een topic ontspoort.
Ga niet in WGR FB de hele tijd de confrontatie aan omdat een topic nog open is.

Accepteer dat je niet altijd je zin krijgt.
Sinds wanneer is de pohi hier onderwerp van discussie? Het gaat in eerste instantie puur om de topics, ongeacht de ts. Los daarvan, als iemand in topic A zegt een baan van twee keer modaal te hebben en in topic B vragen heeft over z'n wajong vind ik de pohi wel degelijk van belang.
  dinsdag 2 april 2019 @ 18:00:18 #127
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_185993642
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:57 schreef Nizno het volgende:
Nou vooruit laat ik het nog even een keer proberen.

Er is geen verschil tussen welke user dan ook.

Users die in andere delen van FOK! een pohi hebben verzameld zijn hier niet anders dan users die alleen WGR in hun pohi hebben.
Users met een blauw groene rode paarse of roze kleur zijn niet anders dan users met een zwarte kleur.

Iedereen is op FOK! gelijk. Iedereen is in WGR gelijk.
Laat een TS gewoon een topic openen en laat de pohi van de user met rust.
Vind je dat de user jouw reactie niet waard is, hierboven heb ik al meermalen aangegeven wat je dan kunt doen.

Maar ga niet in een topic zorgen dat een topic ontspoort.
Ga niet in WGR FB de hele tijd de confrontatie aan omdat een topic nog open is.

Accepteer dat je niet altijd je zin krijgt.
Waar is dit precies een reactie op?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 april 2019 @ 18:00:56 #128
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_185993652
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 18:00 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Waar is dit precies een reactie op?
geen
dit is gewoon een post in FB met een duidelijke strekking in hoe er met elkaar omgegaan kan worden.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_185993654
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:57 schreef Nizno het volgende:
Vind je dat de user jouw reactie niet waard is, hierboven heb ik al meermalen aangegeven wat je dan kunt doen.
Met als gevolg dat er meer en meer topics zijn die mijn reacties niet waard zijn, want users die dat soort topics opent weten dat ze tóch niet gesloten worden.
quote:
Accepteer dat je niet altijd je zin krijgt.
Accepteer dan ook dat je als mod kritiek kunt krijgen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_185993655
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:50 schreef Nizno het volgende:
Sorry dat ik hier nu even publiekelijk over mijn nek ga
Is dit serieus? Zo ja, dan zou ik adviseren om (professionele) hulp te vragen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 april 2019 @ 18:04:48 #131
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_185993711
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 18:01 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Met als gevolg dat er meer en meer topics zijn die mijn reacties niet waard zijn, want users die dat soort topics opent weten dat ze tóch niet gesloten worden.
En als je er dan ook niet in reageert en zorgt dat het topic niet ontspoort door een bepaalde toonzetting is dat prima toch?
quote:
[..]

Accepteer dan ook dat je als mod kritiek kunt krijgen.
Geen zorgen, daar ben ik wel aan gewend.
Het zou ook wel vreemd zijn als een moderator geen kritiek zou krijgen, wat echter niet wil zeggen dat dit automatisch kritiek is waar ook naar gehandeld moet worden.
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 18:01 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Is dit serieus? Zo ja, dan zou ik adviseren om (professionele) hulp te vragen.
Dank je voor het advies.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_185993776
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:47 schreef Nizno het volgende:

[..]

Wacht ff.

Hebben we users van kwaliteit en users van mindere kwaliteit?
Lees ik dat nu echt?

Dat vind ik dus echt een minachting van heb ik jou daar.
Dat iemand een trol wordt genoemd is al erg genoeg. Maar gaan we nu krijgen dat er users van kwaliteit zijn.
Er zijn hier users waar ik me niet mee zou willen vereenzelvigen omdat de kwaliteit van hun bijdragen niet de mijne is (verre van zelfs). Is dat minachting? Of is dat realiteitszin?
pi_185993793
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 18:04 schreef Nizno het volgende:
En als je er dan ook niet in reageert en zorgt dat het topic niet ontspoort door een bepaalde toonzetting is dat prima toch?
Nee, dat is niet prima, want
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 18:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Met als gevolg dat er meer en meer topics zijn die mijn reacties niet waard zijn, want users die dat soort topics opent weten dat ze tóch niet gesloten worden.
En er dus procentueel meer en meer topics komen die mijn reacties niet waard zijn, vergeleken met topics die mijn reactie wél waard zijn. Devaluatie.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_185993944
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 18:09 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee, dat is niet prima, want
[..]

En er dus procentueel meer en meer topics komen die mijn reacties niet waard zijn, vergeleken met topics die mijn reactie wél waard zijn. Devaluatie.
Exact ^O^

En devaluatie demotiveert.
pi_185994048
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:41 schreef NanKing het volgende:

[..]

En dat wegklikken is geen dooddoener al begrijp ik dat als het heel vaak gezegd wordt zo over kan komen. Het is precies dezelfde dooddoener als 'ts is een troll', je zegt er helemaal niets mee, je bent niet ontopic en laat het wantrouwen naar de mods blijken.
Het is geen dooddoener maar het is wel (namelijk precies dezelfde) een dooddoener? :?

En als je in "wegklikken is een dooddoener" al wantrouwen richting de mods leest, heb je mijn punt duidelijk niet begrepen.
pi_185995756
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen Danny de nieuwe policy neerzette dacht ik echt even: ah, trollen geen ruimte geven, nu komen we ergens... maar nee, valt dat even tegen. En ja, ik zet TR’s tot mijn vingers blauw zien, ik reageer hier (en dat wordt soms zelfs weggehaald). Er zitten mensen forumbreed te trollen, ze geven het zelf toe, maar als er dan door users op geattendeerd wordt dan is het antwoord steeds: we geven het nog een kans....
Er is wat dat betreft geen nieuw beleid. Daar is al enige discussie over geweest, vooral in dit topic.

Hier lijkt me de boel duidelijk, paar users wil een strenger structureel beleid in WGR voor de kwaliteit. Fok wil dat niet en reageert met de bekende toon. Het is niet anders, je ziet het af aan de dalende populariteit van dit subforum
pi_185997943
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 19:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Er is wat dat betreft geen nieuw beleid. Daar is al enige discussie over geweest, vooral in dit topic.

Hier lijkt me de boel duidelijk, paar users wil een strenger structureel beleid in WGR voor de kwaliteit. Fok wil dat niet en reageert met de bekende toon. Het is niet anders, je ziet het af aan de dalende populariteit van dit subforum
We willen geen strenger structureel beleid, we willen het beleid zoals het hier jaren gold. Niet meer, niet minder.

De discussies nu zijn ook niet het gevolg van het nieuwe beleid maar het beleid is aangepast/versoepeld ten gevolge van de discussies (die idd al langer lopen).

Als topics van bedenkelijk allooi vroeger niet maar nu wel de ruimte krijgen en van 'de' users verwacht wordt deze dan maar te negeren, tja, dan moet je niet gek opkijken dat de populariteit van WGR onder die users tanende is en de motivatie om serieus wat bij te dragen afneemt.
  Admin woensdag 3 april 2019 @ 10:30:29 #138
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_186005499
Heel simpel gezegd bepalen users niet welke topics wij wel of niet sluiten. Oók niet door die topics dan maar zelf te vervuilen om een slotje te forceren. Misschien klinkt dat wel heel bot hoor, maar ik wil dit gewoon duidelijk hebben en dan kan ik er beter niet omheen draaien :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 3 april 2019 @ 10:35:33 #139
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_186005556
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 18:08 schreef r_one het volgende:

[..]

Er zijn hier users waar ik me niet mee zou willen vereenzelvigen omdat de kwaliteit van hun bijdragen niet de mijne is (verre van zelfs). Is dat minachting? Of is dat realiteitszin?
Dat is subjectief ;) We zijn geen eliteclubje waar user x meer mag dan user y omdat die user zelf vindt dat hij kwalitatief boven de rest staat. Zelfs niet als we dat als crew eventueel ook vinden. Wanneer een post kwalitatief hoogstaand is is afhankelijk van niet de schrijver, maar de lezer. Lezer A zal een post die jij kwalitatief hoogstaand vindt meer waarderen. Lezer B zal die post misschien wel minder waarderen. Het voordeel van FOK! is dat FOK! voor iedereen is. Het nadeel is dat FOK! voor iedereen is. Dat houdt primair in dat je open moet staan voor diversiteit. Diversiteit in mening, in schrijfstijl, in kwaliteit, in alles eigenlijk.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_186005583
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 10:30 schreef Danny het volgende:
Heel simpel gezegd bepalen users niet welke topics wij wel of niet sluiten. Oók niet door die topics dan maar zelf te vervuilen om een slotje te forceren. Misschien klinkt dat wel heel bot hoor, maar ik wil dit gewoon duidelijk hebben en dan kan ik er beter niet omheen draaien :)
Wie zegt dat ze die topics vervuilen? En users die mods op de policy wijzen worden als zeikerds weggezet. En laat je het nou net van die users moeten hebben...
Maar goed, het is duidelijk hoor, trollen krijgen juist meer ruimte. Goed man, zo’n nieuwe policy ^O^
pi_186005602
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 10:35 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat is subjectief ;) We zijn geen eliteclubje waar user x meer mag dan user y omdat die user zelf vindt dat hij kwalitatief boven de rest staat. Zelfs niet als we dat als crew eventueel ook vinden. Wanneer een post kwalitatief hoogstaand is is afhankelijk van niet de schrijver, maar de lezer. Lezer A zal een post die jij kwalitatief hoogstaand vindt meer waarderen. Lezer B zal die post misschien wel minder waarderen. Het voordeel van FOK! is dat FOK! voor iedereen is. Het nadeel is dat FOK! voor iedereen is. Dat houdt primair in dat je open moet staan voor diversiteit. Diversiteit in mening, in schrijfstijl, in kwaliteit, in alles eigenlijk.
En voor trollen en fantasten die hun eigen topics verkloten, kennelijk
pi_186005677
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 10:30 schreef Danny het volgende:
Heel simpel gezegd bepalen users niet welke topics wij wel of niet sluiten. Oók niet door die topics dan maar zelf te vervuilen om een slotje te forceren. Misschien klinkt dat wel heel bot hoor, maar ik wil dit gewoon duidelijk hebben en dan kan ik er beter niet omheen draaien :)
Fijn dat je tegen users ageert die topics vervuilen.
En wat ga je doen tegen users die subfora vervuilen?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Admin woensdag 3 april 2019 @ 10:45:01 #143
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_186005678
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 10:37 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze die topics vervuilen? En users die mods op de policy wijzen worden als zeikerds weggezet. En laat je het nou net van die users moeten hebben...
Maar goed, het is duidelijk hoor, trollen krijgen juist meer ruimte. Goed man, zo’n nieuwe policy ^O^
Users krijgen meer ruimte. Of iemand trollt is iets dat je als user niet bepaalt. Daar hebben we crewleden voor. Als users gaan bepalen wie wel of geen troll is krijg je het probleem dat users die elkaar niet liggen elkaar simpelweg voor troll gaan uitmaken of elkaars topic gaan verzieken. Dat is een reëel en bestaand probleem, dat we met deze regel in de policy op hebben gelost. Het is niet aan een user om te zeggen dat een topic geen bestaansrecht heeft. Wat jij als user A een kuttopic vindt kan user B wel juist een fantastisch topic vinden.
We geven trolls dus niet meer ruimte, maar we geven méér users de ruimte dan alleen de vaste kliek die van zichzelf vindt dat ze een hoger niveau hebben, danwel denkt voor heel FOK! te spreken als het gaat om wat wel of niet toelaatbaar zou moeten zijn.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 3 april 2019 @ 10:46:40 #144
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_186005697
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 10:44 schreef spijkerbroek het volgende:

Fijn dat je tegen users ageert die topics vervuilen.
En wat ga je doen tegen users die subfora vervuilen?
Of een user een forum vervuilt is aan de crew en mede aan de users. Als je vindt dat een topic een forum vervuilt negeer je het. Dan ga je het niet bewust bovenaan de lijst houden door erin te reageren. Daarmee draag je bij aan wat je zelf vervuiling zegt te vinden. Als je vindt dat de buurman die zijn huisvuil op straat gooit vervuiling is los je dat niet op door je eigen vuil er dan maar bij te gooien natuurlijk.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_186005723
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 10:46 schreef Danny het volgende:

[..]

Of een user een forum vervuilt is aan de crew en mede aan de users. Als je vindt dat een topic een forum vervuilt negeer je het. Dan ga je het niet bewust bovenaan de lijst houden door erin te reageren. Daarmee draag je bij aan wat je zelf vervuiling zegt te vinden. Als je vindt dat de buurman die zijn huisvuil op straat gooit vervuiling is los je dat niet op door je eigen vuil er dan maar bij te gooien natuurlijk.
Niks dus. Duidelijk.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_186005726
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 10:45 schreef Danny het volgende:

[..]

Users krijgen meer ruimte. Of iemand trollt is iets dat je als user niet bepaalt. Daar hebben we crewleden voor. Als users gaan bepalen wie wel of geen troll is krijg je het probleem dat users die elkaar niet liggen elkaar simpelweg voor troll gaan uitmaken of elkaars topic gaan verzieken. Dat is een reëel en bestaand probleem, dat we met deze regel in de policy op hebben gelost. Het is niet aan een user om te zeggen dat een topic geen bestaansrecht heeft. Wat jij als user A een kuttopic vindt kan user B wel juist een fantastisch topic vinden.
We geven trolls dus niet meer ruimte, maar we geven méér users de ruimte dan alleen de vaste kliek die van zichzelf vindt dat ze een hoger niveau hebben, danwel denkt voor heel FOK! te spreken als het gaat om wat wel of niet toelaatbaar zou moeten zijn.
Je hebt werkelijk geen idee waar het hier om gaat he? Je blijft hetzelfde riedeltje afsteken. Een verzonnen topic van een troll heeft toch niks in WGR te zoeken? Toch?
En wees blij dat er nog een paar mensen hun mond opentrekken, het gros van de users van WGR is allang vertrokken
  Admin woensdag 3 april 2019 @ 10:49:31 #147
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_186005732
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

En voor trollen en fantasten die hun eigen topics verkloten, kennelijk
Dat is jouw interpretatie. De mijne is, zoals je al hebt gelezen, compleet anders :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_186005733
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:34 schreef r_one het volgende:
Omdat WGR er altijd prat op kon gaan vrij te zijn van (zeer) discutabele topics. En hierin zie ik een kentering door deze "dan klik je toch niet" mentaliteit.
FOK! wil niet de keuze te maken om WGR te maken tot een waardevolle plaats voor mensen die hulp zoeken bij WGR-issues. Elke exoot, elk sneeuwvlokje, elk kanspareltje moet er welkom zijn. Dat vind ik een goed en nobel streven, maar zet de dubbele deuren dus wagenwijd open voor de verzonnen topics van de huistrolls.

Ik ben er compleet van overtuigd dat 90% van het probleem opgelost kan worden door te modden op de OP. Je zou FOK! en je users een dienst bewijzen door mensen die het iets minder getroffen hebben (in het oplossen van ogenschijnlijk simpele kwesties) te helpen een goede OP te maken en ze voor te bereiden of te begeleiden in de reacties die ze zelf geven.
  woensdag 3 april 2019 @ 10:49:50 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186005735
Mooi is dat, hier de suggestie wekken dat het de users zijn die graag wat kwaliteit in de serieuze subfora willen behouden die in de trolltopics het topic zelf lopen te vergallen.

Of je kijkt eens goed door wie die topics naast de TS zelf om zeep geholpen worden.
9 van de 10 keer zijn dat de ONZ/KLB vriendjes van de TS, maar een TS die zelf zijn topic over de rand duwt met een "hoeren neuken" opmerking is ook al geen uitzondering meer.

Maar blijf vooral doen alsof degenen die wel het beste voorhebben met dit subforum de oorzaak zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Admin woensdag 3 april 2019 @ 10:50:05 #150
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_186005739
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 10:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Niks dus. Duidelijk.
Mooi dat de policy nu duidelijk is ^O^
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')