abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_185972011
registreer om deze reclame te verbergen
Oke ik geef toe dat mijn topic redelijk uit de hand is gelopen
pi_185972056
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:11 schreef Vollenhoven het volgende:
Oke ik geef toe dat mijn topic redelijk uit de hand is gelopen
Joh ... :')
  maandag 1 april 2019 @ 19:49:58 #53
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_185976251
De hoeren hebben het druk in al die serieuze WGR-topics:

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 19:41 schreef Serhfood het volgende:
Dag in dag uit hoeren neuken. Meer niet. In de middag bestel ik er 2-3 stuks , en in de avond ook.
Volgens mij is er inmiddels een wedstrijdje gaande wie het meest absurde verhaal kan verzinnen zonder dat het topic gesloten wordt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_185976506
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 19:49 schreef Janneke141 het volgende:
De hoeren hebben het druk in al die serieuze WGR-topics:
[..]

Volgens mij is er inmiddels een wedstrijdje gaande wie het meest absurde verhaal kan verzinnen zonder dat het topic gesloten wordt.
Kan prima open blijven, toch? Voor anderen die ooit in dezelfde situatie komen
pi_185976790
Dit is zo jammer he :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_185991569
@Nizno ik dacht dat jij geen WGR modde en op je handen zat :{

En nogal rigoureus: waar is b.v. mijn reactie gebleven waarin ik TS' 24/7 arbeidsethos weerleg? :?
  Forum Admin dinsdag 2 april 2019 @ 16:24:35 #57
97069 crew  NanKing
Builak!
pi_185991645
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:21 schreef r_one het volgende:
@:Nizno ik dacht dat jij geen WGR modde en op je handen zat :{

En nogal rigoureus: waar is b.v. mijn reactie gebleven waarin ik TS' 24/7 arbeidsethos weerleg? :?
Er is een mod op vakantie en ik heb persoonlijk gevraagd of Niz mee kijkt in deze tijd.

Welke post doel je op? Weet je nog wat je ongeveer zei?
ijs_beer fan!
pi_185991739
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:24 schreef NanKing het volgende:

[..]

Er is een mod op vakantie en ik heb persoonlijk gevraagd of Niz mee kijkt in deze tijd.
Fair enough.
quote:
Welke post doel je op? Weet je nog wat je ongeveer zei?
TS beweerde dat hij 24/7 klaarstaat voor zijn werkgever en ik wierp tegen dat hij wel om 17 uur naar huis gaat dus max 8/5 klaarstaat.

Dat (andere post) van 9 tot 18 uur geheel conform bioritme van TS is (en daarmee tegemoet wordt gekomen aan zijn gezondheidsredenen) is ook *POEFFF* foetsie.

[ Bericht 9% gewijzigd door r_one op 02-04-2019 16:36:19 ]
  Moderator dinsdag 2 april 2019 @ 16:34:59 #59
29278 crew  Nizno
Versie 3.8
pi_185991857
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:29 schreef r_one het volgende:

[..]

Fair enough.
[..]

TS beweerde dat hij 24/7 klaarstaat voor zijn werkgever en ik wierp tegen dat hij wel om 17 uur naar huis gaat dus max 8/5 klaarstaat.
mijn hele tabblad is vast gelopen dus ik kan hem even niet terug halen.

Maar het is mogelijk dat ik iets meer heb verwijderd dan strikt noodzakelijk.
Ik mag wel aannemen dat de strekking van waarom het wissen verstandig was wel duidelijk is geworden
38 is de som van de kwadraten van de eerste drie priemgetallen.
  Forum Admin dinsdag 2 april 2019 @ 16:38:36 #60
97069 crew  NanKing
Builak!
pi_185991929
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:29 schreef r_one het volgende:

[..]

Fair enough.
[..]

Dat (andere post) van 9 tot 18 uur geheel conform bioritme van TS is (en daarmee tegemoet wordt gekomen aan zijn gezondheidsredenen) is ook *POEFFF* foetsie.
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:34 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik mag wel aannemen dat de strekking van waarom het wissen verstandig was wel duidelijk is geworden
De post is terug gezet :).
ijs_beer fan!
pi_185991987
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:34 schreef Nizno het volgende:

[..]

Zie ook edit.

Dat er gebezemd moest worden, ben ik volledig met je eens. Maar nu komen we dus op het punt wat hier al eerder aangegeven is: de vaste serieuze kern (wat ik mijzelf ook toe reken) roept geen "zeikerd" maar levert constructieve bijdragen. Dat koren gaat echter zo mee met het kaf de kliko in. Dat demotiveert.
pi_185992094
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:38 schreef NanKing het volgende:

[..]

[..]

De post is terug gezet :).
Kuddo's ^O^
Tof dat er naar de users wordt geluisterd in FB _O_

Laat de overige "bijvangst" maar zitten, mijn punt is wel duidelijk.
  Moderator dinsdag 2 april 2019 @ 16:47:02 #63
29278 crew  Nizno
Versie 3.8
pi_185992103
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:41 schreef r_one het volgende:

[..]

Zie ook edit.

Dat er gebezemd moest worden, ben ik volledig met je eens. Maar nu komen we dus op het punt wat hier al eerder aangegeven is: de vaste serieuze kern (wat ik mijzelf ook toe reken) roept geen "zeikerd" maar levert constructieve bijdragen. Dat koren gaat echter zo mee met het kaf de kliko in. Dat demotiveert.
Weet je wat het is.
Er wordt hier in FB steeds weer heel hard geslagen en vooral vaak samen met zn allen tegen de mods
Dat is mijn inziens geen eens zeiken meer maar zuigen.
Doorgaan om door te gaan om gelijk te krijgen

Een topic wat prima WGRwaardig is maar omdat de TS niet in het WGRstraatje past qua pohi wordt soms afgeserveerd, meteen troll geroepen en dat zorgt er voor dat een TS niet eens de kans krijgt om een normaal topic te maken

Om maar een voorbeeld te geven, het hoeveel geld er mee mag de grens over.
Het begint al met elke keer de pohi van TS er bij te betrekken (door wie dan ook)
Door te suggereren wat er met dat geld ging gebeuren, door alles wat totaal niet relevant is ontspoort het topic al voor het uberhaupt is opgestart.

Als mod krijg je het idee dat je er 24/7 op moet zitten (en nee ik heb geen 9 tot 17 mentaliteit :P )
Want het topic gaat van kwaad tot erger en ik kan me voorstellen dat je dan als TS ook wel eens uit de bocht kan vliegen en met kutantwoorden terug gaat komen.
En als dat gebeurt komen de users hier wel verhaal halen waarom het niet eerder dicht kon want het was toch al duidelijk dat het een trol was
  Moderator dinsdag 2 april 2019 @ 16:50:11 #64
29278 crew  Nizno
Versie 3.8
pi_185992165
ik zie net dat ik topics door elkaar haal.

Maar goed het is wel hoe het als mod voelt.
Er worden dingen in topics naar voren gehaald die totaal niet relevant zijn voor de vraagstelling van een TS om maar te zorgen dat een topic ontspoort zodat het wel dicht lijkt te moeten
  Forum Admin dinsdag 2 april 2019 @ 16:50:11 #65
97069 crew  NanKing
Builak!
pi_185992166
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:41 schreef r_one het volgende:

[..]

Zie ook edit.

Laten we alleen dat topic als voorbeeld nemen. Dus even geen lijnen naar grote dingen trekken, alleen dit topic.
Er zijn (even uit mijn hoofd), zo'n 100 posts delete, de post die van jou net terug gezet is was een uitzondering (een post die had kunnen blijven staan). De rest is echt alleen: 'HAHAH! TS SUKKEL, HAHA KIJK ZIJN POHI, dan 30 keer vragen waarom het open blijft, sarcastische posts over de policy, nog meer TS gebash en dan een discussie over leraren.
De mods krijgen niet eens de kans om te modden want een deel van de mensen hier vindt bijvoorbaat al dat het weg moet. Het is een oneerlijke strijd wat hier gevoerd wordt. De mods wordt niet eens de kans om te modden gegeven, om te overleggen hoe ze het aanpakken of het topic open moet blijven, of het dicht moet, of er contact met de TS opgenomen worden, hoe het in goede banen geleid kan worden.
Er wordt een topic geopend en een stel users vindt dat het wegmoet, posten sarcastisch in het topic (nog meer werk voor de mods) en willen niet alleen dat het weggaat nee eisen het, en voldoen de mods niet aan die eisen nou dan is WGR verloren.
Ik vind het heel fijn en zelfs misschien wel nobel dat mensen hier wat willen waarborgen, maar doe dan asjefuckingblieft zelf niet mee aan het verval waar je tegen aanschopt.
Ik quote jou, maar ik bedoel het in t algemeen.
ijs_beer fan!
pi_185992181
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:47 schreef Nizno het volgende:

[..]

Weet je wat het is.
Er wordt hier in FB steeds weer heel hard geslagen en vooral vaak samen met zn allen tegen de mods

Een topic wat prima WGRwaardig is maar omdat de TS niet in het WGRstraatje past qua pohi wordt soms afgeserveerd, meteen troll geroepen en dat zorgt er voor dat een TS niet eens de kans krijgt om een normaal topic te maken

Die is nu gesloten doordat TS echt te ver ging. Maar het begon al met elke keer de pohi van TS er bij te betrekken (door wie dan ook)
Door te suggereren wat er met dat geld ging gebeuren, door alles wat totaal niet relevant is ontspoort het topic al voor het uberhaupt is opgestart.

Als mod krijg je het idee dat je er 24/7 op moet zitten (en nee ik heb geen 9 tot 17 mentaliteit :P )
Want het topic gaat van kwaad tot erger en ik kan me voorstellen dat je dan als TS ook wel eens uit de bocht kan vliegen en met kutantwoorden terug gaat komen.
Lolwhut .... wat heb ik jou nou weer misdaan? :?

Lama, ik ga er niet eens over in discussie met je. Je atakkeert de verkeerde.
  Moderator dinsdag 2 april 2019 @ 16:52:07 #67
29278 crew  Nizno
Versie 3.8
pi_185992209
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:50 schreef r_one het volgende:

[..]

ik atakkeer jou niet ik leg iets uit. jij neemt het persoonlijk.
pi_185992211
quote:

[..]

Weet je wat het is.

Die is nu gesloten doordat TS echt te ver ging. Maar het begon al met elke keer de pohi van TS er bij te betrekken (door wie dan ook)

Juist ja
Je begrijpt toch wel dat het iedere keer zo verloopt met verzonnen trolltopics he? En dat ligt niet aan de serieuze users
  Moderator dinsdag 2 april 2019 @ 16:54:12 #69
29278 crew  Nizno
Versie 3.8
pi_185992262
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:52 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Juist ja
Je begrijpt toch wel dat het iedere keer zo verloopt met verzonnen trolltopics he? En dat ligt niet aan de serieuze users
Juist ja, wie gaat er bepalen wat een verzonnen trolltopic is?

Juist ja de mods en niet de users die alleen maar blijven gillen en dit ook vooral in het topic heel vaak willen roepen.

Maak een TR dat je denkt dat het een troll is, kom 1 keer in FB en kijk of het er al staat (en als het er al staat hoef je niet ook nog een keer er op in te gaan, het is dan onder de aandacht.
Laat het topic achter je en ga verder met de andere vele topics op FOK! waarvan je niet vind dat het een trol is.
  Moderator dinsdag 2 april 2019 @ 16:56:40 #70
355459 crew  noodgang
gnagdoon
pi_185992312
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:50 schreef r_one het volgende:

[..]

(Ik lees uiteraard ook mee)
Volgens mij was deze post niet aan jou persoonlijk, maar meer aan de tendens in feedback (en WGR) in het algemeen :) , zoals @NanKing mooi verwoordt.

En het feit dat een topic door iemand bestempeld wordt als "verzonnen trolltopic" betekent toch niet dat dit topic meteen vol gepost moet worden met trollposts?
Je ziet ook veel users serieus reageren, met nuttige informatie, in topics die door anderen als trolltopics worden weggezet.
  Moderator dinsdag 2 april 2019 @ 16:56:53 #71
29278 crew  Nizno
Versie 3.8
pi_185992320
En dat is wat er hier al eerder is aangegeven.
In het algemeen mag er gestopt worden met het steeds roepen welk topic van een trol is.

1 TR of een post hier. En staat de post hier er al dan is het al duidelijk dat het bij de mods onder de aandacht is en dat we er op letten.

Als het in het topic geroepen blijft worden dan ben je zelf nog erger dan de trol.

Ten eerste doe je daarmee WGR geen plezier. Het devalueren wat hier aangehaald wordt zie ik gebeuren door dit gedrag van users die zo graag willen laten merken dat een TS een trol is en niet door al dan niet verzonnen topics.
pi_185992337
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:50 schreef NanKing het volgende:

[..]

Laten we alleen dat topic als voorbeeld nemen. Dus even geen lijnen naar grote dingen trekken, alleen dit topic.
Er zijn (even uit mijn hoofd), zo'n 100 posts delete, de post die van jou net terug gezet is was een uitzondering (een post die had kunnen blijven staan). De rest is echt alleen: 'HAHAH! TS SUKKEL, HAHA KIJK ZIJN POHI, dan 30 keer vragen waarom het open blijft, sarcastische posts over de policy, nog meer TS gebash en dan een discussie over leraren.
De mods krijgen niet eens de kans om te modden want een deel van de mensen hier vindt bijvoorbaat al dat het weg moet. Het is een oneerlijke strijd wat hier gevoerd wordt. De mods wordt niet eens de kans om te modden gegeven, om te overleggen hoe ze het aanpakken of het topic open moet blijven, of het dicht moet, of er contact met de TS opgenomen worden, hoe het in goede banen geleid kan worden.
Er wordt een topic geopend en een stel users vindt dat het wegmoet, posten sarcastisch in het topic (nog meer werk voor de mods) en willen niet alleen dat het weggaat nee eisen het, en voldoen de mods niet aan die eisen nou dan is WGR verloren.
Ik vind het heel fijn en zelfs misschien wel nobel dat mensen hier wat willen waarborgen, maar doe dan asjefuckingblieft zelf niet mee aan het verval waar je tegen aanschopt.
Ik quote jou, maar ik bedoel het in t algemeen.
En wat kan ik als WGR oldbie met deze info, anders dan even jullie (overigens geheel terechte!) frustratie aanhoren?

Ik heb overigens wel mijn bedenkingen waarm mensen reageren zoals ze reageren maar dat argument is niet nieuw en wordt doodgeslagen met "de nieuwe policy". Ik vind die, althans voor WGR, beslist geen verbetering. Maar dat terzijde.
pi_185992344
quote:
Een normaal topic begint toch echt bij een TS die een normale OP maakt.
Zodra dat gebeurt, zullen users die troll roepen snel door iedereen tot de orde worden geroepen, zelfs al heeft de TS zijn pohi tegen.
Als een TS echter een belachelijke OP maakt (als in: onrealistisch qua inhoud en mentaliteit/houding) en dan dat vol blijft houden in het topic en geen vragen beantwoordt, dan is het niet meer dan logisch dat hij daarop aangesproken wordt. Dat is namelijk niet WGR-waardig.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator dinsdag 2 april 2019 @ 16:59:03 #74
29278 crew  Nizno
Versie 3.8
pi_185992356
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:57 schreef r_one het volgende:

[..]

En wat kan ik als WGR oldbie met deze info, anders dan even jullie (overigens geheel terechte!) frustratie aanhoren?

Ik heb overigens wel mijn bedenkingen waarm mensen reageren zoals ze reageren maar dat argument is niet nieuw en wordt doodgeslagen met "de nieuwe policy". Ik vind die, althans voor WGR, beslist geen verbetering. Maar dat terzijde.
Je kunt met deze info stoppen met opmerkingen als slotje... of o nee hij moet open blijven want stel dat iemand anders er wat aan heeft.

En ja hiermee spreek ik jou wel aan.
pi_185992365
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:54 schreef Nizno het volgende:

[..]

Juist ja, wie gaat er bepalen wat een verzonnen trolltopic is?

Juist ja de mods en niet de users die alleen maar blijven gillen en dit ook vooral in het topic heel vaak willen roepen.

Maak een TR dat je denkt dat het een troll is, kom 1 keer in FB en kijk of het er al staat (en als het er al staat hoef je niet ook nog een keer er op in te gaan, het is dan onder de aandacht.
Laat het topic achter je en ga verder met de andere vele topics op FOK! waarvan je niet vind dat het een trol is.
De minachting richting mij en andere welwillende users spat er weer vanaf. En als het door meerdere serieuze users aangegeven dat TS een troll cq fantast is wordt zit er misschien zelfs wel een kern van waarheid in, echt waar, die mogelijkheid bestaat. En vervolgens geeft TS het zelfs toe en dan nog worden ‘wij’ weggezet als zeikerds.
De lol gaat er echt vanaf en zoals een andere user hier onlangs ook aangaf: daar baal ik van.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')