En dan komen alleen de ernstige dingen nog in de media. Bij Alaska Airlines hebben ze na de uitgewaaide deur alle 737 toestellen onderzocht en was er een schrikbarende lijst aan gebreken. Het verschil tussen problemen met Airbus en Boeing vliegtuigen (de 777 is ook berucht en 787 blijft maar herzien moeten worden) is ondertussen enorm.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:50 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand deze docu al gezien? Ik vond hem erg goed:
Gaat dus over de gebreken aan de 737 MAX, hoe de top van BOEING signalen van een productielijn manager (klokkenluider Ed Pierson), negeerde, de kwalijke rol van de FAA en nabestaanden van twee vluchten.
[..]
Na deze documentaire ga je Ed Pierson wel geloven...
In Europa zou dit onacceptabel geacht worden en in Nederland is er nog een mogelijkheid dat ze dan tijdelijk in de WW worden 'geparkeerd' wegens de omstandigheden. Evengoed zou dan alsnog van Boeing verwacht worden het loon tot 100% aan te vullen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:00 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat is heel normaal in de VS, als je er niet mee akkoord gaat wordt je ontslagen. Dan zit je ook onbetaald thuis, maar hoef je ook niet meer terug te komen als het weer beter gaat. Ze hebben daar geen ontslagbescherming.
Ze hebben wel weinig sociale voorzieningen, maar het salaris van de goedbetaalde beroepen is dan ook al gauw het dubbele van wat het hier is. Je wordt geacht er zelf voor te sparen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:08 schreef Digi2 het volgende:
[..]
In Europa zou dit onacceptabel geacht worden en in Nederland is er nog een mogelijkheid dat ze dan tijdelijk in de WW worden 'geparkeerd' wegens de omstandigheden. Evengoed zou dan alsnog van Boeing verwacht worden het loon tot 100% aan te vullen.
Dat krijg je dus als kwaliteitscontrole een ondergeschoven kindje wordt en medewerkers van de montage maar steeds harder moeten werken om onmogelijke targets te halen, als ik Ed Pierson moet geloven.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:05 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
En dan komen alleen de ernstige dingen nog in de media. Bij Alaska Airlines hebben ze na de uitgewaaide deur alle 737 toestellen onderzocht en was er een schrikbarende lijst aan gebreken. Het verschil tussen problemen met Airbus en Boeing vliegtuigen (de 777 is ook berucht en 787 blijft maar herzien moeten worden) is ondertussen enorm.
quote:Nieuw onderzoek naar Boeing na brand in vliegtuigmotor
De Amerikaanse luchtvaartautoriteit FAA is een nieuw onderzoek naar vliegtuigfabrikant Boeing gestart. Donderdag ontstond vlak voor het opstijgen brand in de motor van een toestel van de Amerikaanse maatschappij Southwest Airlines.
De brand werd kort voor het opstijgen ontdekt op het vliegveld van Lubbock in de staat Texas. Het vliegtuig, een Boeing 737-800, stond bijna klaar op de startbaan toen de piloot ontdekte dat de remmen oververhit waren en dat er een brand in de motor woedde. De 154 passagiers zijn uiteindelijk met een ander toestel naar hun bestemming gebracht.
quote:Motorkap valt van Boeing-vliegtuig tijdens opstijgen, toestel keert terug
Een Boeing 737 keerde zondag terug naar Denver International Airport, nadat het toestel de motorkap had verloren tijdens het opstijgen. Het losgeraakte onderdeel raakte daarbij de vleugelklep.
Zaterdag, dus voor het incident met de motorkap, maakte de Amerikaanse luchtvaartautoriteit FAA bekend opnieuw een onderzoek te starten naar Boeing. Donderdag ontstond namelijk vlak voor het opstijgen brand in de motor van een toestel van een Boeing 737 van de Amerikaanse maatschappij Southwest Airlines.
De beeldenquote:
Och jezus jongens, ik zou me rot geschrokken zijn. Een 737-800 is weer een MAX he? Ed Pierson blijft maar gelijk krijgen.quote:
Ik heb menig transatlantische vlucht in een Dreamliner gevlogen. Fantastische vliegtuigen en betrouwbaar. Ik zou me alleen wel twee keer bedenken om in een MAX te stappen nu.quote:
Tja, maar je moet er evengoed kwaliteitscontrole op doen. Het is te makkelijk om je ervan af te maken met ' ze worden door partij X geproduceerd, dus ik trek mijn handen ervan af'quote:Op maandag 8 april 2024 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt nu wel heel panisch gereageerd op alles wat met een Boeing toestel gebeurt. Geen medelijden met Boeing hier, maar het is denk ik wel belangrijk om eea in perspectief te blijven zien.
De turbofans die onder de vleugels hangen zijn niet gefabriceerd door Boeing en krijgen ook geen onderhoud van Boeing. Ergo; Boeing toestellen zijn dus ook niet de enige die hier last van hebben.
De 737-800 is van de "NG" serie (Next Generation), productiejaren 1996-2019.quote:Op maandag 8 april 2024 09:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Och jezus jongens, ik zou me rot geschrokken zijn. Een 737-800 is weer een MAX he? Ed Pierson blijft maar gelijk krijgen.
Alleen moet in dit geval de kwaliteitscontrole plaatsvinden vanuit de partij die het onderhoud aan de turbofans doet, die zijn daar ook toe bevoegd. Je kan niet verwachten dat Boeing (of Airbus, of Embraer) bij elke vorm van onderhoud een mannetje over de schouder mee heeft kijken, dit zou tienduizenden vacatures betekenen per direct.quote:Op maandag 8 april 2024 09:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, maar je moet er evengoed kwaliteitscontrole op doen. Het is te makkelijk om je ervan af te maken met ' ze worden door partij X geproduceerd, dus ik trek mijn handen ervan af'
Motoren worden na x uur gebruikt te zijn nagekeken door technisch personeel deze doen daarna de kappen dicht vervolgens maken piloten voordat ze vertrekken ook nog een rondje om het vliegtuig om te controleren of het onderhoudspersoneel o.a de kappen wel goed dicht gemaakt hebben.quote:Op maandag 8 april 2024 09:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, maar je moet er evengoed kwaliteitscontrole op doen. Het is te makkelijk om je ervan af te maken met ' ze worden door partij X geproduceerd, dus ik trek mijn handen ervan af'
Als je Ed Pierson dus hoort, krijgt het personeel van de directie steeds minder / te weinig tijd voor de juiste checks en/of maken ze te lange uren waardoor vermoeidheid en fouten ontstaan.quote:Op maandag 8 april 2024 11:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Motoren worden na x uur gebruikt te zijn nagekeken door technisch personeel deze doen daarna de kappen dicht vervolgens maken piloten voordat ze vertrekken ook nog een rondje om het vliegtuig om te controleren of het onderhoudspersoneel o.a de kappen wel goed dicht gemaakt hebben.
Dit is echt een fout die komt door onderhoudspersoneel die zich niet aan procedures gehouden hebben en vervolgens piloten die zich ook niet aan de procedure gehouden hebben..
Moet Boeing dan ook zulk onderhoud gaan doen dan gaat vliegen echt onbetaalbaar worden.
Maar dit is nu gebeurt bij een vliegtuig wat allang en breed uitgeleverd is en dus gewoon door laksigheid van de onderhoudsmonteur daar ter plekke en daarna ook nog eens piloten die hun check niet gedaan hebben.quote:Op maandag 8 april 2024 11:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als je Ed Pierson dus hoort, krijgt het personeel van de directie steeds minder / te weinig tijd voor de juiste checks en/of maken ze te lange uren waardoor vermoeidheid en fouten ontstaan.
Nee, maar ik kijk ook niet alleen naar dit toestel, maar naar alle meldingen van de laatste tijd, waar wel recent uitgeleverde toestellen bij zaten.quote:Op maandag 8 april 2024 11:58 schreef Basp1 het volgende:
Ga jij ook je autofabrikant de schuld geven als na een onderhoudsbeurt met vervangen van banden bij de garage de wielmoeren niet goed op spanning zijn gebracht?
Hou op hoor. Als een toestel zo lang in een vloot zit bij een maatschappij, kan je de fabrikant niet echt meer aankijken.quote:Op maandag 8 april 2024 11:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, maar ik kijk ook niet alleen naar dit toestel, maar naar alle meldingen van de laatste tijd, waar wel recent uitgeleverde toestellen bij zaten.
Dan is het voor een mede discussie genoten nogal vreemd dat je op een post reageerde die juist niets met recent uitgeleverde toestellen te maken heeft. Maar juist over de achtergrond van het incident met opengeklapte motor delen.quote:Op maandag 8 april 2024 11:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, maar ik kijk ook niet alleen naar dit toestel, maar naar alle meldingen van de laatste tijd, waar wel recent uitgeleverde toestellen bij zaten.
Ik zit niet in een bandwagon. Nogmaals: ik ben een absolute fan van de Boeing 787 Dreamliner en gun Boeing rust, maar ik denk dat ze ook eens met de neuzen op de fouten moeten worden gedrukt en minder blind gaan voor het grote geld.quote:Op maandag 8 april 2024 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hou op hoor. Als een toestel zo lang in een vloot zit bij een maatschappij, kan je de fabrikant niet echt meer aankijken.
Maar het is natuurlijk veel lekkerder om op de bandwagon mee te gaan.
Leer van de posts naar je toe, want die spreken de waarheid itt jij.
Ik vind het adhv foto's en filmpjes ook wat vroeg om te concluderen dat Boeing hier geen schuld aan zou hebben. De laatste twee gevallen zijn allebei Southwest toestellen: slecht onderhoud kan ook nog een issue zijn. De NTSB gaat zich hier vast wel over buigen.quote:Op maandag 8 april 2024 12:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan is het voor een mede discussie genoten nogal vreemd dat je op een post reageerde die juist niets met recent uitgeleverde toestellen te maken heeft. Maar juist over de achtergrond van het incident met opengeklapte motor delen.
Als deze productiemethode wijziging door de FAA als ongeoorloofd wordt beschouwd dan gaat dit grote gevolgen hebbenquote:Luchtvaartautoriteit onderzoekt opnieuw mogelijk probleem bij Boeing
De Amerikaanse luchtvaartautoriteit FAA opent opnieuw een onderzoek naar de werkwijze van Boeing. Dit keer rond de productie van de 787 Dreamliner.
Een klokkenluider beweert dat de vliegtuigfabrikant zijn zorgen over de veiligheid van de vliegtuigen negeerde, wat de FAA bevestigde na berichtgeving van The New York Times. Boeing verkeert al in een crisis door veiligheidszorgen rond de 737 MAX 9.
Boeing-ingenieur Sam Salehpour beweert dat de romp van de 787 Dreamliner zwakker kan worden doordat medewerkers handigheidjes gebruiken om verschillende onderdelen sneller aan elkaar te bevestigen. Ze deden dit om nieuwe exemplaren van het vliegtuig op tijd te kunnen afleveren. Boeing zou Salehpours zorgen over de risico's van die aangepaste productiemethode hebben genegeerd.
Boeing zegt dat de klokkenluider "onjuiste" beweringen doet die geen recht doen aan "het uitgebreide werk dat Boeing heeft gedaan om de kwaliteit en langdurige veiligheid van het vliegtuig" te garanderen. Wel erkent de fabrikant tegenover The New York Times het productieproces te hebben aangepast.
Ja, die blijft maar herzien moeten worden. Te flexibele vleugels, metaalkrullen tussen de vleugel en benzinetank, problemen met de bliksemafleiders, de standaard dingen zoals te weinig vastgedraaide bouten en rommel in de loze ruimtes, enz. Er staan er regelmatig meer geparkeerd dan er rondvliegen. Ze hebben er nog geen cent aan verdiend.quote:
Toch raar. Ik heb er twee lange intercontintentale vluchten mee gehad, volkomen veilig. In het ontwerp zijn de motoren niet te zwaar gemaakt waardoor software moet ingrijpen (zoals bij de MAX), dus het ontwerp is op zich goed, maar als ik jou zo lees zijn het vooral weer de kwaliteit en afwerking die te wensen over laten.quote:Op woensdag 10 april 2024 00:16 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, die blijft maar herzien moeten worden. Te flexibele vleugels, metaalkrullen tussen de vleugel en benzinetank, problemen met de bliksemafleiders, de standaard dingen zoals te weinig vastgedraaide bouten en rommel in de loze ruimtes, enz. Er staan er regelmatig meer geparkeerd dan er rondvliegen. Ze hebben er nog geen cent aan verdiend.
https://nos.nl/artikel/25(...)-naar-boeing-toestelquote:De crisis bij Boeing begon in januari, toen een 737 Max 9-toestel van Alaska Airlines een rompdeel had verloren tijdens een vlucht.
1 was een Ethiopian vlucht meen ik me te herinneren van de documentaire 'Flight / Risk'. De families waren aanwezig bij de hearing van die zaak met foto's van hun familieleden. Indrukwekkend.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:48 schreef De_Hertog het volgende:
Even los van hoe triest dit verhaal sowieso al is, soms is het toch wel tekenend dat dingen pas echt een probleem zijn als europa of de VS er last van hebben. NOS artikel van vandaag zegt bijvoorbeeld:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)-naar-boeing-toestel
Dat in 2018 en 2019 twee toestellen neerstortten vanwege vergelijkbare 'productiemethoden', waarbij in totaal ruim driehonderd mensen omkwamen, was niet in 'het westen' dus toen begon de crisis nog niet, natuurlijk.
quote:Er zijn problemen bij de bouw van nieuwe toestellen, de 787 Dreamliner en de 777. Monteurs zouden allerlei handigheidjes bedenken om onderdelen sneller aan elkaar te bevestigen. "Ik heb mensen letterlijk zien springen op de vliegtuigonderdelen om ervoor te zorgen dat ze zouden passen", zei ingenieur en klokkenluider Sam Salehpour deze week.
https://nos.nl/l/2516682
ik ook , ruime seats , snel en geluidloosquote:Op maandag 8 april 2024 12:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zit niet in een bandwagon. Nogmaals: ik ben een absolute fan van de Boeing 787 Dreamliner en gun Boeing rust, maar ik denk dat ze ook eens met de neuzen op de fouten moeten worden gedrukt en minder blind gaan voor het grote geld.
[..]
Ik vind het adhv foto's en filmpjes ook wat vroeg om te concluderen dat Boeing hier geen schuld aan zou hebben. De laatste twee gevallen zijn allebei Southwest toestellen: slecht onderhoud kan ook nog een issue zijn. De NTSB gaat zich hier vast wel over buigen.
gezeur, dan is vliegen nog altijd 1000 keer veiliger dan autorijdenquote:Op woensdag 10 april 2024 19:44 schreef quirina het volgende:
Klokkeluider zei dat bij de fabricage mensen gewoon op onderdelen sprongen om ze vast te krijgen. Lekker veilig .
Laten we dat dan vooral zo houdenquote:Op zondag 14 april 2024 11:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
gezeur, dan is vliegen nog altijd 1000 keer veiliger dan autorijden
Seat Alhambra is een ruime Seatquote:
Echter mag je voor de ruime zitplaatsen toch vooral de airline bedanken, daar heeft Boeing of Airbus niks mee van doen.quote:Op zondag 14 april 2024 11:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik ook , ruime seats , snel en geluidloos
[ afbeelding ]
De 777 zijn gewoon goede bakken, vanaf de 787 begon het gezeik bij Boeing...quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:05 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
En dan komen alleen de ernstige dingen nog in de media. Bij Alaska Airlines hebben ze na de uitgewaaide deur alle 737 toestellen onderzocht en was er een schrikbarende lijst aan gebreken. Het verschil tussen problemen met Airbus en Boeing vliegtuigen (de 777 is ook berucht en 787 blijft maar herzien moeten worden) is ondertussen enorm.
N=2 is natuurlijk niet relevant, op basis daarvan kan je niet concluderen dat een toestel volkomen veilig is. Er zijn ook hordes aan mensen die tientallen zo niet honderden vluchten in een 737 MAX hebben gemaakt en zonder kleerscheuren weer veilig op de grond kwamen te staan. Niet dat ik problemen heb met een 787, ik vind het een fijn toestel om in te vliegen, maar wanneer ik de keuze zou hebben vloog ik liever in een 747, A350 of A380. 777 is ook een prima kist, maar die vind ik aanzienlijk minder comfortabel.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Toch raar. Ik heb er twee lange intercontintentale vluchten mee gehad, volkomen veilig. In het ontwerp zijn de motoren niet te zwaar gemaakt waardoor software moet ingrijpen (zoals bij de MAX), dus het ontwerp is op zich goed, maar als ik jou zo lees zijn het vooral weer de kwaliteit en afwerking die te wensen over laten.
Ik mag trouwens ook graag Aircrash Investigation kijken. Toevallig waren er twee afleveringen achter elkaar een Boeing 777 het lijdend voorwerp hier . Dat ding is ook grotendeels software en bij een van de twee waren de piloten niet voldoende live getraind op het toestel en was 1 van de toestellen de MH370 en helaas gedoomed door de piloot die op zelfmoordmissie was, maar verder hoor je weinig over de 777 qua crashes.
Zoals @J.B. ook al zegt, is een vliegtuig niet volkomen veilig omdat jij er 2 intercontinentale vluchten mee hebt overleefd. Dat kan ook gebeuren als je veel geluk hebt, terwijl meer dan 95% van de vluchten neerstort.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Toch raar. Ik heb er twee lange intercontintentale vluchten mee gehad, volkomen veilig. In het ontwerp zijn de motoren niet te zwaar gemaakt waardoor software moet ingrijpen (zoals bij de MAX), dus het ontwerp is op zich goed, maar als ik jou zo lees zijn het vooral weer de kwaliteit en afwerking die te wensen over laten.
Ik mag trouwens ook graag Aircrash Investigation kijken. Toevallig waren er twee afleveringen achter elkaar een Boeing 777 het lijdend voorwerp hier . Dat ding is ook grotendeels software en bij een van de twee waren de piloten niet voldoende live getraind op het toestel en was 1 van de toestellen de MH370 en helaas gedoomed door de piloot die op zelfmoordmissie was, maar verder hoor je weinig over de 777 qua crashes.
Ja, in november nog. Ook fijne bakken. En ik weet dat mijn twee veilige vluchten niks zeggen. Behalve die accu's die veel te heet werden in het begin van de lancering, zijn er geen echt grote rampen met een 787 geweest toch?quote:Op maandag 15 april 2024 02:33 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Zoals @:J.B. ook al zegt, is een vliegtuig niet volkomen veilig omdat jij er 2 intercontinentale vluchten mee hebt overleefd. Dat kan ook gebeuren als je veel geluk hebt, terwijl meer dan 95% van de vluchten neerstort.
De luxe zegt ook helemaal niets over de veiligheid. Ok, misschien voelde het daardoor beter aan en was je er daarom van overtuigd dat het en geweldig en veilig vliegtuig was. Heb je ook wel eens in een Airbus 380 gevlogen?
Dit is geen specifiek Boeing probleem, het komt daar alleen wat meer in de picture vanwege het soort product en de controle van luchtvaarinstanties.quote:"Controles overgeslagen bij Boeing"
De Amerikaanse luchtvaartinspectie
FAA gaat opnieuw onderzoek doen bij
vliegtuigbouwer Boeing.Aanleiding is
een melding dat vereiste controles op
de 787 Dreamliner niet worden gedaan.
Een medewerker zag dat een controle op
de verbinding tussen de vleugels en de
romp niet werd uitgevoerd,maar wel als
voltooid werd genoteerd.Eerder deed de
FAA ook onderzoek na meldingen over
assemblagefouten bij de 787 Dreamliner.
Dit jaar zijn er al diverse problemen
geweest met toestellen van Boeing.Ook
in de ruimtevaart loopt het stroef.
Vannacht werd een langverwachte eerste
ruimtevlucht afgeblazen vanwege een
technisch mankement.
Dit is bij Boeing dan ook al het probleem sinds ze min of meer overgenomen zijn door McDonnell-Douglas.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:23 schreef quo_ het volgende:
Van teletekst:
[..]Maar je ziet het overal dat spreadsheetmanagers de dienst uitmaken. Aandeelhouderswaarde en de resultaten van volgend kwartaal (of zelfs al volgende maand) gaan boven alles.
quote:Oud-inspecteur doet boekje open over Boeing: 'Toestellen boordevol gebreken'
https://nos.nl/l/2519836
Een voormalig medewerker van Spirit AeroSystems, dat onder meer rompen voor vliegtuigbouwer Boeing maakt, zegt dat er geregeld vliegtuigdelen met "wel zeker 200 gebreken" de fabriek hebben verlaten. Volgens klokkenluider Santiago Paredes was Boeing hier altijd van op de hoogte. Paredes heeft al eerder melding gemaakt bij instanties, maar treedt nu voor het eerst naar buiten met een interview bij de BBC en CBS.
Paredes werkte van 2010 tot 2022 bij Spirit als kwaliteitsmedewerker. Hij is een van de medewerkers die moesten controleren of er geen gebreken aan onderdelen waren, voor ze naar Boeing gingen, waar de toestellen werden afgebouwd.
Spirit AeroSystems bouwt rompen voor de Boeing-types 737 en 787 en de cockpit voor bijna alle Boeing-vliegtuigen. Het bedrijf in de Amerikaanse staat Kansas was ooit onderdeel van Boeing, maar in 2005 ging het verder als eigen bedrijf. Daardoor kon het zijn bestand uitbreiden door bijvoorbeeld ook Airbus als klant aan te nemen. De grootste klant bleef echter altijd Boeing.
Slechte cultuur
Dat is volgens Paredes ook een van de redenen waarom de onderdelen met gebreken de fabriek konden verlaten. De leiding van Spirit bleef na de verkoop door Boeing aan en bleef dezelfde cultuur handhaven, zegt Paredes. Volgens hem was de cultuur altijd al slecht en werd dit na de verkoop alleen maar erger.
Zo werd hij bijvoorbeeld onder druk gezet door de leiding om minder strenge controles uit te voeren. "Ze focusten niet op de kwaliteit van de onderdelen, maar vooral op het financiële plaatje en de cijfers. Ik denk dat dit daardoor kon gebeuren."
In de twaalf jaar dat hij er werkte is hij naar eigen zeggen gewend geraakt aan tientallen defecten per vliegtuigdeel. "Ik ontdekte veel ontbrekende bevestigingsmiddelen, veel verborgen gebreken en soms zelfs ontbrekende onderdelen", aldus de klokkenluider tegen de Amerikaanse nieuwszender en Engelse omroep.
[…]
Swampy leefde ook nog vijf jaar.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
RIP die krijgt binnen nu en 2 maanden een hartaanval en overlijd.
Deze persoon is in 2010 bij spirit gaan werken in 2005 is spirit afgesplitst van Boeing, en toch doet deze persoon blijkbaar de volgende bewering.quote:
Oh wow, did history prove you wrong...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 01:04 schreef trein2000 het volgende:
Iets zegt mij dat ze met een Airbus iets anders hadden gedaan.
Na, dat meerdere Boeing klokkenluiders plots overlijden, en de vele vele kwaliteitsissues die er gevonden zijn geven aan dat hier veel rook en vuur is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Deze persoon is in 2010 bij spirit gaan werken in 2005 is spirit afgesplitst van Boeing, en toch doet deze persoon blijkbaar de volgende bewering.
"Volgens hem was de cultuur altijd al slecht en werd dit na de verkoop alleen maar erger."
Deze persoon heeft een roddelbron en weet niets uit eigen ervaringen van de jaren voor verkoop en ook niets uit de eerste 5 jaar na verkoop. Dit maakt het verhaaltje voor mij wel wat dubieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |