abonnement Unibet Coolblue
pi_185709850
Ha, bijzondere uitslag, die poll.

Hopen dat de daadwerkelijke verkiezingsuitslag dezelfde richting op gaat.
pi_185710243
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 22:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Op de Frontpage staat ook een poll waar FvD inmiddels 36% van de stemmen heeft:
https://frontpage.fok.nl/(...)rt-en-zo-ja-wat.html
Ze zijn trouwens in die Poll zelfs ook nog het bestaan van de SGP vergeten.
pi_185710442
Morgen VVD stemmen.
pi_185710451
De Telegraaf weigerde deze FvD reclame te plaatsen en nu wordt hij massaal gedeeld op social media. Gratis.

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_185710656
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Telegraaf weigerde deze FvD reclame te plaatsen en nu wordt hij massaal gedeeld op social media. Gratis.

[ afbeelding ]
hij kan zo veel willen; hij gaat alleen niets voor elkaar krijgen.
pi_185710807
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Telegraaf weigerde deze FvD reclame te plaatsen en nu wordt hij massaal gedeeld op social media. Gratis.

[ afbeelding ]
En hoe denkt Sjerrie dat allemaal via de 1e kamer te gaan regelen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_185710821
Fvd is een fijne, verfrissende, kritische noot in het parlement, maar je moet er toch niet aan denken dat ze met hun stelligheid het voor het zeggen krijgen in Nederland. Neem dat eerste punt van die poster : belastingverlaging. Met hun botte bijl wordt dat chaos. Dus nee, dat vertrouw ik ze niet toe.
Somebody that I used to know
  dinsdag 19 maart 2019 @ 11:33:54 #158
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_185710876
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En hoe denkt Sjerrie dat allemaal via de 1e kamer te gaan regelen?
Loze beloftes over de zorg en onderwijs zijn ook wel typisch. Hun stemgedrag is tot nu toe anders, namelijk rechts. Maarja, alles om lekker zand in de ogen te strooien en links te dwarsbomen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 19 maart 2019 @ 11:34:24 #159
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_185710894
Ook leuk dat ze zich ontmaskeren als babyboomer partij
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 19 maart 2019 @ 11:39:30 #160
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185711025
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 10:41 schreef havanagila het volgende:
Ha, bijzondere uitslag, die poll.

Hopen dat de daadwerkelijke verkiezingsuitslag dezelfde richting op gaat.
_O_ _O_ _O_
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 12:24:45 #161
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_185711829
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:31 schreef Postbus100 het volgende:
Fvd is een fijne, verfrissende, kritische noot in het parlement, maar je moet er toch niet aan denken dat ze met hun stelligheid het voor het zeggen krijgen in Nederland. Neem dat eerste punt van die poster : belastingverlaging. Met hun botte bijl wordt dat chaos. Dus nee, dat vertrouw ik ze niet toe.
Ze zullen altijd samen met een andere partij moeten regeren, dus er wordt gemiddeld. Ik vind het wel fijn dat er nog een partij is die voor belastingverlaging is. Het is niet normaal dat belastingen jaar-op-jaar verder verhoogd worden voor burgers (niet voor bedrijven), nota bene nu we onder VVD bewind staan!
Het uitgangspunt moet zijn dat er zo weinig mogelijk belasting geheven wordt om overheidsdiensten mogelijk te maken en niet het uiterste uitpersen uit de burgers. De afgelopen jaren is er een hele reeks van belastingen verhoogd, een deel omdat het crisis was en een deel omdat de crisis weer voorbij was.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 12:50:24 #162
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_185712306
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 10:41 schreef havanagila het volgende:
Ha, bijzondere uitslag, die poll.

Hopen dat de daadwerkelijke verkiezingsuitslag dezelfde richting op gaat.
FOK! is een bubbel van autoritaire tokkies. Natuurlijk gaat de verkiezing niet dezelfde kant op :+
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_185713326
Waarom willen zoveel jongeren op Baudet stemmen terwijl die kerel nog schadelijker is voor hun pensioenpot dan Henk Krol, de EU en alle bejaarden bij elkaar?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_185713408
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:31 schreef Postbus100 het volgende:
Fvd is een fijne, verfrissende, kritische noot in het parlement, maar je moet er toch niet aan denken dat ze met hun stelligheid het voor het zeggen krijgen in Nederland. Neem dat eerste punt van die poster : belastingverlaging. Met hun botte bijl wordt dat chaos. Dus nee, dat vertrouw ik ze niet toe.
Fijn en verfrissend zijn niet echt de termen die ik bij FvD vind passen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ze zullen altijd samen met een andere partij moeten regeren, dus er wordt gemiddeld. Ik vind het wel fijn dat er nog een partij is die voor belastingverlaging is. Het is niet normaal dat belastingen jaar-op-jaar verder verhoogd worden voor burgers (niet voor bedrijven), nota bene nu we onder VVD bewind staan!
Het uitgangspunt moet zijn dat er zo weinig mogelijk belasting geheven wordt om overheidsdiensten mogelijk te maken en niet het uiterste uitpersen uit de burgers. De afgelopen jaren is er een hele reeks van belastingen verhoogd, een deel omdat het crisis was en een deel omdat de crisis weer voorbij was.
Sterk staaltje zwart/wit denken wel, of zo min mogelijk belasting, of zo veel mogelijk.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 14:11:27 #165
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_185713704
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:24 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het is niet normaal dat belastingen jaar-op-jaar verder verhoogd worden voor burgers (niet voor bedrijven), nota bene nu we onder VVD bewind staan!
Dat is gewoon typisch rechts beleid. Gaat al eeuwen zo.

Probleem is alle mistvorming eromheen
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_185713898
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ze zullen altijd samen met een andere partij moeten regeren, dus er wordt gemiddeld. Ik vind het wel fijn dat er nog een partij is die voor belastingverlaging is. Het is niet normaal dat belastingen jaar-op-jaar verder verhoogd worden voor burgers (niet voor bedrijven), nota bene nu we onder VVD bewind staan!
Het uitgangspunt moet zijn dat er zo weinig mogelijk belasting geheven wordt om overheidsdiensten mogelijk te maken en niet het uiterste uitpersen uit de burgers. De afgelopen jaren is er een hele reeks van belastingen verhoogd, een deel omdat het crisis was en een deel omdat de crisis weer voorbij was.
Op zich is de loonbelasting wel gedaald laatste tijd onder VVD (ok op andere plekken worden het dan wel teruggepakt, maar toch).
٩๏̯͡๏)۶
pi_185714043
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 13:51 schreef archito het volgende:

[..]

Fijn en verfrissend zijn niet echt de termen die ik bij FvD vind passen.
[..]


Oké, iets genuanceerder: ik vind het fijn dat er een partij is die een verfrissend tegengeluid maakt.

Had van mij ook een andere partij mogen zijn, maar altijd goed als iemand de boel scherp houdt.
Somebody that I used to know
  dinsdag 19 maart 2019 @ 14:46:18 #168
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_185714243
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:23 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Op zich is de loonbelasting wel gedaald laatste tijd onder VVD (ok op andere plekken worden het dan wel teruggepakt, maar toch).
Het is 6x teruggepakt. En die belofte 'het eigen huis geen melkkoe' is ook compleet afgebroken!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_185714318
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:50 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

FOK! is een bubbel van autoritaire tokkies. Natuurlijk gaat de verkiezing niet dezelfde kant op :+
VVD > belastingdruk is inmiddels de 40% gepasseerd dankzij de VVD. Je gaat alleen maar meer meer meer betalen. Tja als je dat graag wilt zeker VVD stemmen.
pi_185714592
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:50 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

FOK! is een bubbel van autoritaire tokkies. Natuurlijk gaat de verkiezing niet dezelfde kant op :+
Dat zien we overmorgen wel :7
pi_185714927
Marrakesh-pact dan toch bindend, blijkt uit gelekte nota

https://sceptr.net/2019/0(...).XJDkfMB--Oc.twitter

Uit een uitgelekte nota van de Europese Commissie blijkt dat het omstreden Global Compact for Migration (GCM), kortweg het Marrakesh-pact, dan toch wettelijk bindend is. “Er moet worden geconcludeerd dat het GCM wettelijke gevolgen heeft”, zo staat onder meer te lezen in de nota die Vlaams Belang in handen kreeg.

Eind vorig jaar viel de Belgische regering nadat coalitiepartners N-VA, Open Vld, CD&V en MR het niet eens raakten over het Belgische standpunt inzake het zogenaamde Global Compact for Migration, ook wel het Marrakesh-pact genoemd. Het document omvat afspraken over de omgang met migranten, maar is volgens critici bijzonder eenzijdig en zou migratie louter als iets positiefs zien. In heel wat Europese landen zorgde het pact dan ook voor veel controverse, in ons land dus zelfs voor de val van de regering.
Dan toch wettelijke gevolgen

Grootste punt van discussie was het al dan niet wettelijk bindend zijn van het Marrakesh-pact. Voorstanders van de ondertekening van het pact meenden dat het louter en alleen ging om een niet-bindende verklaring tot samenwerking, maar daar was niet iedereen het mee eens. Advocaat Fernand Keuleneer en KU Leuven-professor Jan Wouters bijvoorbeeld kaartten de mogelijkheid van ‘soft law’ aan. Via onder meer rechtspraak of nieuwe wetgeving op basis van het pact, zou het pact dan alsnog bindend worden.

Uit een gelekte nota van de Europese Commissie die Vlaams Belang in handen kreeg, blijkt dat het pact inderdaad wel degelijke juridische gevolgen kan en waarschijnlijk zal hebben. In de nota staan verschillende punten waarin de rechtstreekse gevolgen van het pact op Europese wetgeving benadrukt worden. De conclusie luidt dan ook: “Er moet worden geconcludeerd dat het GCM wettelijke gevolgen heeft, aangezien deze in staat is om doorslaggevende invloed uit te oefenen op de inhoud van de wetgeving die door de EU ingevoerd wordt.”
  dinsdag 19 maart 2019 @ 15:53:22 #172
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_185715349
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

VVD > belastingdruk is inmiddels de 40% gepasseerd dankzij de VVD. Je gaat alleen maar meer meer meer betalen. Tja als je dat graag wilt zeker VVD stemmen.
Ik betaal dit jaar 679 euro minder belasting hoor 8-)
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_185715376
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 15:53 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Ik betaal dit jaar 679 euro minder belasting hoor 8-)
Dat kan. Dat heb ik ook weleens gehad. Uiteindelijk betaal je gewoon meer dus alles bijelkaar genomen. Huur, energie, zorg en noem maar op en vergelijk het even met 5 jaar geleden. En nee dat is niet alleen inflatie.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 16:40:00 #174
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_185716584
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 15:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat kan. Dat heb ik ook weleens gehad. Uiteindelijk betaal je gewoon meer dus alles bijelkaar genomen. Huur, energie, zorg en noem maar op en vergelijk het even met 5 jaar geleden. En nee dat is niet alleen inflatie.
1,3% huurverhoging, zorg gratis van werkgever _O_, energie betaal ik niet, want zonnepanelen. Gas binnenkort ook niet meer.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_185719101
Misschien dat ik wel gewoon een protest stem uit ga brengen
pi_185719140
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 18:37 schreef Geytenbeekje het volgende:
Misschien dat ik wel gewoon een protest stem uit ga brengen
Waartegen dan? Waar protesteer je tegen?

Want het vakje proteststem bestaat niet... je kunt echt gewoo het beste oo de partij stemmen die jouw idealen het beste vertegenwoordigt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  dinsdag 19 maart 2019 @ 18:38:48 #177
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185719146
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 18:37 schreef Geytenbeekje het volgende:
Misschien dat ik wel gewoon een protest stem uit ga brengen
Op?
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185719175
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 18:38 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Op?
SP
pi_185719207
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 18:38 schreef Hanca het volgende:

[..]

Waartegen dan? Waar protesteer je tegen?

Want het vakje proteststem bestaat niet... je kunt echt gewoo het beste oo de partij stemmen die jouw idealen het beste vertegenwoordigt.
Nee want die zullen vast de VVD helpen.
Nu ook, de ziekenhuizen kunnen niet gered worden met 50 miljoen maar we kunnen wel 700 miljoen uitgeven voor Air France.
Wat is dit toch...
  dinsdag 19 maart 2019 @ 18:41:22 #180
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185719212
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 18:39 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

SP
Als je dan toch links stemt is SP mi de beste keuze.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185719258
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 18:41 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Als je dan toch links stemt is SP mi de beste keuze.
Het is meer een proteststem.Maar ik heb het wel gehad met de overheid.
pi_185719271
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 18:41 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Nee want die zullen vast de VVD helpen.
Nu ook, de ziekenhuizen kunnen niet gered worden met 50 miljoen maar we kunnen wel 700 miljoen uitgeven voor Air France.
Wat is dit toch...
Het ziekenhuis is wel gered, het onverantwoorde bestuur niet. De zorg is echt wel gegarandeerd, maar het salaris voor de incompetente bestuurder niet. Ik snap nooit zo goed waarom de SP daar tegen is.

En dat van de KLM: jij bent ook tegen het feit dat Nederland aandelen van de NS heeft? Daar tegen zijn is meer een VVD standpunt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_185719308
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 18:43 schreef Hanca het volgende:

[..]

Het ziekenhuis is wel gered, het onverantwoorde bestuur niet. De zorg is echt wel gegarandeerd, maar het salaris voor de incompetente bestuurder niet. Ik snap nooit zo goed waarom de SP daar tegen is.

En dat van de KLM: jij bent ook tegen het feit dat Nederland aandelen van de NS heeft? Daar tegen zijn is meer een VVD standpunt.
En de mensen vanuit Urk dan...
pi_185719325
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 18:43 schreef Hanca het volgende:

[..]

Het ziekenhuis is wel gered, het onverantwoorde bestuur niet. De zorg is echt wel gegarandeerd, maar het salaris voor de incompetente bestuurder niet. Ik snap nooit zo goed waarom de SP daar tegen is.

En dat van de KLM: jij bent ook tegen het feit dat Nederland aandelen van de NS heeft? Daar tegen zijn is meer een VVD standpunt.
Nee hoor Slotervaart is failliet en Bronovo ook
pi_185719352
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 18:46 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Nee hoor Slotervaart is failliet en Bronovo ook
Ik bedoel Ijsselmeer
pi_185719419
Overheid had sowieso moeten ingrijpen bij wanbestuur.
Het wordt vaak allemaal stiekem erover gedaan,
Ook hebben CDA en CU 2 miljard laten weg stelen.
Van dat geld hadden ze de ziekenhuizen kunnen opkopen en het gaan nationaliseren.
pi_185719452
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 18:45 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

En de mensen vanuit Urk dan...
Daar gaan ze echt wel een oplossing voor verzinnen, die komt er zeker. Er zijn meer bevallingsziekenhuizen, waar je alleen voor een bevalling terecht kunt (staat ee 1 in Woerden). Dat zou het oplossen. Maar geef ze even de tijd. Het is goed dat ze niet het incompetente ziekenhuis hebben gered.

Maar op zich is een stem op de SP natuurlijk prima. Ik vrees alleen dat die zo tegen compromissen zijn dat ze nooit veel zullen bereiken, maar ze houdem wel GL en de PvdA scherp.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  dinsdag 19 maart 2019 @ 18:52:03 #188
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_185719455
FvD👍
pi_185719472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 18:51 schreef Hanca het volgende:

[..]

Daar gaan ze echt wel een oplossing voor verzinnen, die komt er zeker. Er zijn meer bevallingsziekenhuizen, waar je alleen voor een bevalling terecht kunt (staat ee 1 in Woerden). Dat zou het oplossen. Maar geef ze even de tijd. Het is goed dat ze niet het incompetente ziekenhuis hebben gered.

Maar op zich is een stem op de SP natuurlijk prima. Ik vrees alleen dat die zo tegen compromissen zijn dat ze nooit veel zullen bereiken, maar ze houdem wel GL en de PvdA scherp.
Nah weet ik niet.
Hopelijk word de VVD niet groot.
Ik overweeg het wel.
pi_185719501
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 18:50 schreef Geytenbeekje het volgende:
Overheid had sowieso moeten ingrijpen bij wanbestuur.
Het wordt vaak allemaal stiekem erover gedaan,
Ook hebben CDA en CU 2 miljard laten weg stelen.
Van dat geld hadden ze de ziekenhuizen kunnen opkopen en het gaan nationaliseren.
Zo klink je inderdaad wel erg SP.

Ik moet er niet aan denken (krijg je de kwaliteit van ziekenhuizen van het VK, niveau derdewereldland dus). Maar als je dit echt vindt moet je gewoon SP stemmen (let er wel op dat die bijvoorbeeld tegen Christelijk onderwijs zijn, voor jou als Christen toch ook belangrijk).
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_185719517
20:35u NPO1 debat, wordt daarvoor dit topic gebruikt? (o, nee, ik zie het al).

Ik ben er btw nog steeds niet uit.
I´m back.
pi_185719544
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 18:53 schreef Hanca het volgende:

[..]

Zo klink je inderdaad wel erg SP.

Ik moet er niet aan denken (krijg je de kwaliteit van ziekenhuizen van het VK, niveau derdewereldland dus). Maar als je dit echt vindt moet je gewoon SP stemmen (let er wel op dat die bijvoorbeeld tegen Christelijk onderwijs zijn, voor jou als Christen toch ook belangrijk).
Waarom nationaliseren bij voor baat slecht ?
pi_185719545
Het hing absoluut niet in de lucht, dat ik morgen ga stemmen op de partij waarop ik uiteindelijk stem. Ik twijfelde namelijk tussen twee andere partijen: SP en Forum voor Democratie.

Maar ik kan me niet vinden in de manier waarop Forum zich de afgelopen dagen heeft gemanifesteerd. En ook niet in hoe de SP dan weer voorop gaat, samen met D66, in Baudet de maat nemen. Politiek bekvechten over de rug van de slachtoffers in Utrecht. Ook die eikeltjespyjama van GroenLinks deed vandaag op Twitter mee; alles aan die man is nep, net als zijn evenknie bij D66.

Door naar het Vragenuurtje te kijken ben ik eruit en herzie ik mijn voornemens. Hoewel het met enige tegenzin is, zal ik morgen stemmen op de enige linkse partij die ook echt veranderingen weet te bewerkstelligen. En dat zijn niet de eeuwige weglopers van de SP en ook niet het volslagen wereldvreemde GroenLinks.

Bij gebrek aan beter - ik zeg het er nadrukkelijk bij - stem ik ook morgen maar weer, als vanouds, op de PvdA. Hoewel ik veel op die partij heb aan te merken, staat die partij toch het dichtst bij wat ik wil en vind.

Nee, toch SP

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2019 23:01:35 ]
pi_185719572
Maar het kan ook wel zijn dat ik op 50PLUS ga stemmen
Sjonge. Eerst was ik erg zeker maar nu helemaal niet meer
pi_185719629
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 18:55 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Waarom nationaliseren bij voor baat slecht ?
Omdat dit een innovatieprikkel weg haalt. Je hebt zekerheid dat wat je ook uit geeft en hoe je ook presteert, je toch wel netjes alles vergoed krijgt. Dat dat niet goed is blijkt juist uit dit faillissement: blijkbaar hebben ook ziekenhuisbestuurders de neiging geld uit te geven aan onzinnige dingen en geld uit te geven dat er niet is.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_185719656
Net even een stemwijzer gedaan en de liberale vrijhandelspartij VVD wil niet dat mensen met een bedrijf of grond zomaar zelf beslissen wat ze ermee willen doen in mijn provincie. Gek hoe een VVD meer top down beslissingen wil nemen dan zelfs de PvdA hier :'). Zonnepanelen moeten we tenslotte niet willen.
pi_185720044
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 18:59 schreef Hanca het volgende:

[..]

Omdat dit een innovatieprikkel weg haalt. Je hebt zekerheid dat wat je ook uit geeft en hoe je ook presteert, je toch wel netjes alles vergoed krijgt. Dat dat niet goed is blijkt juist uit dit faillissement: blijkbaar hebben ook ziekenhuisbestuurders de neiging geld uit te geven aan onzinnige dingen en geld uit te geven dat er niet is.
Je kunt er daarom toch ook meer er boven op zitten en er voor te zorgen dat ze geld zinnig uitbesteden ?
pi_185720095
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
Bij gebrek aan beter - ik zeg het er nadrukkelijk bij - stem ik ook morgen maar weer, als vanouds, op de PvdA. Hoewel ik veel op die partij heb aan te merken, staat die partij toch het dichtst bij wat ik wil en vind.
Wat viel je het meeste in de smaak? De massamigratie of de verdere afbraak van het sociale stelsel?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2019 20:08:52 ]
pi_185720108
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 19:13 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Je kunt er daarom toch ook meer er boven op zitten en er voor te zorgen dat ze geld zinnig uitbesteden ?
Tja, zo werkt het meestal niet als het een overheidsinstelling is. Helaas, want in theorie klinkt het prima.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  dinsdag 19 maart 2019 @ 19:22:32 #200
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_185720314
Niet helemaal overtuigd, maar het voelt een beetje als kiezen voor de minst slechte partij. Morgen toch maar weer voor VVD denk ik.

Als ik eerlijk ben hoop ik wel dat GL het ook goed doet en dat PVV en FVD zwaar tegenvallen. Ben wel bang dat het tegen beter weten in is... :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')