Waartegen dan? Waar protesteer je tegen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:37 schreef Geytenbeekje het volgende:
Misschien dat ik wel gewoon een protest stem uit ga brengen
Op?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:37 schreef Geytenbeekje het volgende:
Misschien dat ik wel gewoon een protest stem uit ga brengen
Nee want die zullen vast de VVD helpen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Waartegen dan? Waar protesteer je tegen?
Want het vakje proteststem bestaat niet... je kunt echt gewoo het beste oo de partij stemmen die jouw idealen het beste vertegenwoordigt.
Als je dan toch links stemt is SP mi de beste keuze.quote:
Het is meer een proteststem.Maar ik heb het wel gehad met de overheid.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:41 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Als je dan toch links stemt is SP mi de beste keuze.
Het ziekenhuis is wel gered, het onverantwoorde bestuur niet. De zorg is echt wel gegarandeerd, maar het salaris voor de incompetente bestuurder niet. Ik snap nooit zo goed waarom de SP daar tegen is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:41 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Nee want die zullen vast de VVD helpen.
Nu ook, de ziekenhuizen kunnen niet gered worden met 50 miljoen maar we kunnen wel 700 miljoen uitgeven voor Air France.
Wat is dit toch...
En de mensen vanuit Urk dan...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het ziekenhuis is wel gered, het onverantwoorde bestuur niet. De zorg is echt wel gegarandeerd, maar het salaris voor de incompetente bestuurder niet. Ik snap nooit zo goed waarom de SP daar tegen is.
En dat van de KLM: jij bent ook tegen het feit dat Nederland aandelen van de NS heeft? Daar tegen zijn is meer een VVD standpunt.
Nee hoor Slotervaart is failliet en Bronovo ookquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het ziekenhuis is wel gered, het onverantwoorde bestuur niet. De zorg is echt wel gegarandeerd, maar het salaris voor de incompetente bestuurder niet. Ik snap nooit zo goed waarom de SP daar tegen is.
En dat van de KLM: jij bent ook tegen het feit dat Nederland aandelen van de NS heeft? Daar tegen zijn is meer een VVD standpunt.
Ik bedoel Ijsselmeerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:46 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Nee hoor Slotervaart is failliet en Bronovo ook
Daar gaan ze echt wel een oplossing voor verzinnen, die komt er zeker. Er zijn meer bevallingsziekenhuizen, waar je alleen voor een bevalling terecht kunt (staat ee 1 in Woerden). Dat zou het oplossen. Maar geef ze even de tijd. Het is goed dat ze niet het incompetente ziekenhuis hebben gered.quote:
Nah weet ik niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:51 schreef Hanca het volgende:
[..]
Daar gaan ze echt wel een oplossing voor verzinnen, die komt er zeker. Er zijn meer bevallingsziekenhuizen, waar je alleen voor een bevalling terecht kunt (staat ee 1 in Woerden). Dat zou het oplossen. Maar geef ze even de tijd. Het is goed dat ze niet het incompetente ziekenhuis hebben gered.
Maar op zich is een stem op de SP natuurlijk prima. Ik vrees alleen dat die zo tegen compromissen zijn dat ze nooit veel zullen bereiken, maar ze houdem wel GL en de PvdA scherp.
Zo klink je inderdaad wel erg SP.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:50 schreef Geytenbeekje het volgende:
Overheid had sowieso moeten ingrijpen bij wanbestuur.
Het wordt vaak allemaal stiekem erover gedaan,
Ook hebben CDA en CU 2 miljard laten weg stelen.
Van dat geld hadden ze de ziekenhuizen kunnen opkopen en het gaan nationaliseren.
Waarom nationaliseren bij voor baat slecht ?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zo klink je inderdaad wel erg SP.
Ik moet er niet aan denken (krijg je de kwaliteit van ziekenhuizen van het VK, niveau derdewereldland dus). Maar als je dit echt vindt moet je gewoon SP stemmen (let er wel op dat die bijvoorbeeld tegen Christelijk onderwijs zijn, voor jou als Christen toch ook belangrijk).
Omdat dit een innovatieprikkel weg haalt. Je hebt zekerheid dat wat je ook uit geeft en hoe je ook presteert, je toch wel netjes alles vergoed krijgt. Dat dat niet goed is blijkt juist uit dit faillissement: blijkbaar hebben ook ziekenhuisbestuurders de neiging geld uit te geven aan onzinnige dingen en geld uit te geven dat er niet is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:55 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Waarom nationaliseren bij voor baat slecht ?
Je kunt er daarom toch ook meer er boven op zitten en er voor te zorgen dat ze geld zinnig uitbesteden ?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Omdat dit een innovatieprikkel weg haalt. Je hebt zekerheid dat wat je ook uit geeft en hoe je ook presteert, je toch wel netjes alles vergoed krijgt. Dat dat niet goed is blijkt juist uit dit faillissement: blijkbaar hebben ook ziekenhuisbestuurders de neiging geld uit te geven aan onzinnige dingen en geld uit te geven dat er niet is.
Wat viel je het meeste in de smaak? De massamigratie of de verdere afbraak van het sociale stelsel?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
Bij gebrek aan beter - ik zeg het er nadrukkelijk bij - stem ik ook morgen maar weer, als vanouds, op de PvdA. Hoewel ik veel op die partij heb aan te merken, staat die partij toch het dichtst bij wat ik wil en vind.
Tja, zo werkt het meestal niet als het een overheidsinstelling is. Helaas, want in theorie klinkt het prima.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:13 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Je kunt er daarom toch ook meer er boven op zitten en er voor te zorgen dat ze geld zinnig uitbesteden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |