abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185709850
Ha, bijzondere uitslag, die poll.

Hopen dat de daadwerkelijke verkiezingsuitslag dezelfde richting op gaat.
pi_185710243
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 22:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Op de Frontpage staat ook een poll waar FvD inmiddels 36% van de stemmen heeft:
https://frontpage.fok.nl/(...)rt-en-zo-ja-wat.html
Ze zijn trouwens in die Poll zelfs ook nog het bestaan van de SGP vergeten.
pi_185710442
Morgen VVD stemmen.
pi_185710451
De Telegraaf weigerde deze FvD reclame te plaatsen en nu wordt hij massaal gedeeld op social media. Gratis.

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_185710656
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Telegraaf weigerde deze FvD reclame te plaatsen en nu wordt hij massaal gedeeld op social media. Gratis.

[ afbeelding ]
hij kan zo veel willen; hij gaat alleen niets voor elkaar krijgen.
pi_185710807
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[ afbeelding ]
En hoe denkt Sjerrie dat allemaal via de 1e kamer te gaan regelen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_185710821
Fvd is een fijne, verfrissende, kritische noot in het parlement, maar je moet er toch niet aan denken dat ze met hun stelligheid het voor het zeggen krijgen in Nederland. Neem dat eerste punt van die poster : belastingverlaging. Met hun botte bijl wordt dat chaos. Dus nee, dat vertrouw ik ze niet toe.
Somebody that I used to know
  dinsdag 19 maart 2019 @ 11:33:54 #158
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_185710876
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En hoe denkt Sjerrie dat allemaal via de 1e kamer te gaan regelen?
Loze beloftes over de zorg en onderwijs zijn ook wel typisch. Hun stemgedrag is tot nu toe anders, namelijk rechts. Maarja, alles om lekker zand in de ogen te strooien en links te dwarsbomen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 19 maart 2019 @ 11:34:24 #159
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_185710894
Ook leuk dat ze zich ontmaskeren als babyboomer partij
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_185711025
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 10:41 schreef havanagila het volgende:

_O_ _O_ _O_
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 12:24:45 #161
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_185711829
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:31 schreef Postbus100 het volgende:
Fvd is een fijne, verfrissende, kritische noot in het parlement, maar je moet er toch niet aan denken dat ze met hun stelligheid het voor het zeggen krijgen in Nederland. Neem dat eerste punt van die poster : belastingverlaging. Met hun botte bijl wordt dat chaos. Dus nee, dat vertrouw ik ze niet toe.
Ze zullen altijd samen met een andere partij moeten regeren, dus er wordt gemiddeld. Ik vind het wel fijn dat er nog een partij is die voor belastingverlaging is. Het is niet normaal dat belastingen jaar-op-jaar verder verhoogd worden voor burgers (niet voor bedrijven), nota bene nu we onder VVD bewind staan!
Het uitgangspunt moet zijn dat er zo weinig mogelijk belasting geheven wordt om overheidsdiensten mogelijk te maken en niet het uiterste uitpersen uit de burgers. De afgelopen jaren is er een hele reeks van belastingen verhoogd, een deel omdat het crisis was en een deel omdat de crisis weer voorbij was.
The End Times are wild
  dinsdag 19 maart 2019 @ 12:50:24 #162
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_185712306
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 10:41 schreef havanagila het volgende:

FOK! is een bubbel van autoritaire tokkies. Natuurlijk gaat de verkiezing niet dezelfde kant op :+
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_185713326
Waarom willen zoveel jongeren op Baudet stemmen terwijl die kerel nog schadelijker is voor hun pensioenpot dan Henk Krol, de EU en alle bejaarden bij elkaar?
pi_185713408
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:31 schreef Postbus100 het volgende:
Fijn en verfrissend zijn niet echt de termen die ik bij FvD vind passen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ze zullen altijd samen met een andere partij moeten regeren, dus er wordt gemiddeld. Ik vind het wel fijn dat er nog een partij is die voor belastingverlaging is. Het is niet normaal dat belastingen jaar-op-jaar verder verhoogd worden voor burgers (niet voor bedrijven), nota bene nu we onder VVD bewind staan!
Het uitgangspunt moet zijn dat er zo weinig mogelijk belasting geheven wordt om overheidsdiensten mogelijk te maken en niet het uiterste uitpersen uit de burgers. De afgelopen jaren is er een hele reeks van belastingen verhoogd, een deel omdat het crisis was en een deel omdat de crisis weer voorbij was.
Sterk staaltje zwart/wit denken wel, of zo min mogelijk belasting, of zo veel mogelijk.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 14:11:27 #165
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_185713704
quote:

[..]
Het is niet normaal dat belastingen jaar-op-jaar verder verhoogd worden voor burgers (niet voor bedrijven), nota bene nu we onder VVD bewind staan!
Dat is gewoon typisch rechts beleid. Gaat al eeuwen zo.

Probleem is alle mistvorming eromheen
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_185713898
quote:

[..]

Op zich is de loonbelasting wel gedaald laatste tijd onder VVD (ok op andere plekken worden het dan wel teruggepakt, maar toch).
٩๏̯͡๏)۶
pi_185714043
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 13:51 schreef archito het volgende:

[..]

Fijn en verfrissend zijn niet echt de termen die ik bij FvD vind passen.
[..]

Oké, iets genuanceerder: ik vind het fijn dat er een partij is die een verfrissend tegengeluid maakt.

Had van mij ook een andere partij mogen zijn, maar altijd goed als iemand de boel scherp houdt.
Somebody that I used to know
  dinsdag 19 maart 2019 @ 14:46:18 #168
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_185714243
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:23 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Op zich is de loonbelasting wel gedaald laatste tijd onder VVD (ok op andere plekken worden het dan wel teruggepakt, maar toch).
Het is 6x teruggepakt. En die belofte 'het eigen huis geen melkkoe' is ook compleet afgebroken!
The End Times are wild
pi_185714318
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:50 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

FOK! is een bubbel van autoritaire tokkies. Natuurlijk gaat de verkiezing niet dezelfde kant op :+
VVD > belastingdruk is inmiddels de 40% gepasseerd dankzij de VVD. Je gaat alleen maar meer meer meer betalen. Tja als je dat graag wilt zeker VVD stemmen.
pi_185714592
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:50 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Dat zien we overmorgen wel :7
pi_185714927
Marrakesh-pact dan toch bindend, blijkt uit gelekte nota

https://sceptr.net/2019/0(...).XJDkfMB--Oc.twitter

Uit een uitgelekte nota van de Europese Commissie blijkt dat het omstreden Global Compact for Migration (GCM), kortweg het Marrakesh-pact, dan toch wettelijk bindend is. “Er moet worden geconcludeerd dat het GCM wettelijke gevolgen heeft”, zo staat onder meer te lezen in de nota die Vlaams Belang in handen kreeg.

Eind vorig jaar viel de Belgische regering nadat coalitiepartners N-VA, Open Vld, CD&V en MR het niet eens raakten over het Belgische standpunt inzake het zogenaamde Global Compact for Migration, ook wel het Marrakesh-pact genoemd. Het document omvat afspraken over de omgang met migranten, maar is volgens critici bijzonder eenzijdig en zou migratie louter als iets positiefs zien. In heel wat Europese landen zorgde het pact dan ook voor veel controverse, in ons land dus zelfs voor de val van de regering.
Dan toch wettelijke gevolgen

Grootste punt van discussie was het al dan niet wettelijk bindend zijn van het Marrakesh-pact. Voorstanders van de ondertekening van het pact meenden dat het louter en alleen ging om een niet-bindende verklaring tot samenwerking, maar daar was niet iedereen het mee eens. Advocaat Fernand Keuleneer en KU Leuven-professor Jan Wouters bijvoorbeeld kaartten de mogelijkheid van ‘soft law’ aan. Via onder meer rechtspraak of nieuwe wetgeving op basis van het pact, zou het pact dan alsnog bindend worden.

Uit een gelekte nota van de Europese Commissie die Vlaams Belang in handen kreeg, blijkt dat het pact inderdaad wel degelijke juridische gevolgen kan en waarschijnlijk zal hebben. In de nota staan verschillende punten waarin de rechtstreekse gevolgen van het pact op Europese wetgeving benadrukt worden. De conclusie luidt dan ook: “Er moet worden geconcludeerd dat het GCM wettelijke gevolgen heeft, aangezien deze in staat is om doorslaggevende invloed uit te oefenen op de inhoud van de wetgeving die door de EU ingevoerd wordt.”
  dinsdag 19 maart 2019 @ 15:53:22 #172
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_185715349
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

VVD > belastingdruk is inmiddels de 40% gepasseerd dankzij de VVD. Je gaat alleen maar meer meer meer betalen. Tja als je dat graag wilt zeker VVD stemmen.
Ik betaal dit jaar 679 euro minder belasting hoor 8-)
pi_185715376
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 15:53 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Ik betaal dit jaar 679 euro minder belasting hoor 8-)
Dat kan. Dat heb ik ook weleens gehad. Uiteindelijk betaal je gewoon meer dus alles bijelkaar genomen. Huur, energie, zorg en noem maar op en vergelijk het even met 5 jaar geleden. En nee dat is niet alleen inflatie.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 16:40:00 #174
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_185716584
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 15:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat kan. Dat heb ik ook weleens gehad. Uiteindelijk betaal je gewoon meer dus alles bijelkaar genomen. Huur, energie, zorg en noem maar op en vergelijk het even met 5 jaar geleden. En nee dat is niet alleen inflatie.
1,3% huurverhoging, zorg gratis van werkgever _O_, energie betaal ik niet, want zonnepanelen. Gas binnenkort ook niet meer.
pi_185719101
Misschien dat ik wel gewoon een protest stem uit ga brengen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')