Je hebt er ook niks aan. Ja, je kunt lekker pochen en ruziemaken op FOK! als iemand het IQ-topic weer eens omhoog geschopt heeft. Hilarische, maar zeer vermoeiende, topicreeks.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:54 schreef TillyB het volgende:
Eén keer een iq test gedaan, de score was zo beschamend laag dat ik het verdrongen heb en besloten nooit meer vrijwillig een iq test te doen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zegt geen drol. Broer van ex kwam als mongool uit de bus en is nu chirurg.
neehee........ je begrijpt het nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, dat was hem, ik heb die gegokt, had geen zin om een handschoen te pakken. En paste hij dan aan de andere hand?
60 toch ofzoietsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
Heeft zij sowieso wel een iq wat te meten is.
Toen ik 16 of 17 was, heb ik er ook eens eentje gedaan. Kwam ook een hele lage score uit. Ik controleerde namelijk ieder antwoord dat ik gaf minimaal twee keer. Daardoor had ik veel te weinig tijd.quote:
Je kan wel oefenen bij jezelf met je steenpuistenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:58 schreef TillyB het volgende:
Misschien toch maar eens chirurg gaan worden dan. Ok google zoek snijtutorial op joetoep
Ach zolang je maar het verschil weet tussen sokken en handschoenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:57 schreef FANN het volgende:
[..]
neehee........ je begrijpt het nietdan past hij nog steeds op dezelfde hand, ik heb het zelf al
geprobeerd een uurtje geleden ofzo
Check check dubbelcheckquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik 16 of 17 was, heb ik er ook eens eentje gedaan. Kwam ook een hele lage score uit. Ik controleerde namelijk ieder antwoord dat ik gaf minimaal twee keer. Daardoor had ik veel te weinig tijd.
Lekker begin van de vleesvrije week.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Lonkaen ik ga Ghoulash maken
eerst dat huishouden maar
Nou wel biologische meuk 9 euro voor 500 grquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lekker begin van de vleesvrije week.
Word het niet eens tijd voor een nieuwe nase? Zal ‘m ff van XXL naar XS boetseren voor jequote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan wel oefenen bij jezelf met je steenpuisten
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Word het niet eens tijd voor een nieuwe nase? Zal ‘m ff van XXL naar XS boetseren voor je
het zal je chirurg zijn! Die naait je zo een scheve neus aanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zegt geen drol. Broer van ex kwam als mongool uit de bus en is nu chirurg.
Dat haalt ze misschien als ze nuchter is.quote:
Oh was het dezelfde.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:57 schreef FANN het volgende:
[..]
neehee........ je begrijpt het nietdan past hij nog steeds op dezelfde hand, ik heb het zelf al
geprobeerd een uurtje geleden ofzo
dat is waar ...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach zolang je maar het verschil weet tussen sokken en handschoenen.
Nog niet maar wel een grote kans op. Dus ik moet nog even duimen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je een baan eend? ik word afgeleid hier door een debiel van een kat
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet maar wel een grote kans op. Dus ik moet nog even duimen.
maakt niet uit, maar ik vond het wel grappig dat ik daar erg lang over moest nadenkenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh was het dezelfde.Ik weet het echt niet meer nu.
Doe ik meequote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet maar wel een grote kans op. Dus ik moet nog even duimen.
Dank je Deisyy.quote:
Ik dacht gelijk instinker of toestand in ieder geval en niet te lang blijven hangen anders begrijp je niets meer. Dus klik een antwoord.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:05 schreef FANN het volgende:
[..]
maakt niet uit, maar ik vond het wel grappig dat ik daar erg lang over moest nadenken
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:01 schreef TillyB het volgende:
Zal ‘m ff van XXL naar XS boetseren voor je
Er staat hier ook een goede en die is nog koud ook.quote:
dan kan het juist zo mooie golven in de windquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt eh? blij dat ik geen haar heb
Gaat weer nog aardig tekeer ja. Kreeg de autodeur met moeite open met de wind er vol op.quote:
Misschien moet ik me ook een Sinead kapsel aan laten meten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt eh? blij dat ik geen haar heb
Kan alleen als je heel knap bentquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik me ook een Sinead kapsel aan laten meten.
Alhoewel, dat kan ik best zelf.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:11 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kan het juist zo mooie golven in de wind
Owquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan alleen als je heel knap bent
Neeh.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niks aan te doen, nog even door bikkelen over een maand is het april.. Hopen dat het dan echt zachter weer wordtquote:
Komende week voorspeld ook al niet zoveel goeds.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niks aan te doen, nog even door bikkelen over een maand is het april.. Hopen dat het dan echt zachter weer wordt
quote:
Heb je ook Prison Break tattoo's?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Prison break haar is niet voor iedereen weggelegd
Zo mooiquote:
Na volgende week wel zie ik, ook al kan dat ineens weer veranderenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komende week voorspeld ook al niet zoveel goeds.
Ja, wel eerst een iq test doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je een goed karakter hebt kan je nog bij de Eend terecht
65quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, wel eerst een iq test doen.
Ook een EQ test?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, wel eerst een iq test doen.
Je staat nog steeds op 4 sterren, zag ik. Kan niet meer zien hoeveel mensen gestemd hebben en wat je precieze score is, maar dat ziet er goed uit.quote:
Bij dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg niet om je leeftijd.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou ook niet netjes zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om je leeftijd.
Die wordt mondeling afgenomen.quote:
Dat haalde ik ook maar omdat mijn rechter arm en been in puin lagen mag ik het verdubbelen.quote:
Ik zag het ook niet meer. Volgens mij was het plaatsen in een teken/schilderFB groep ook handig. 74 comments en 269 likes. Dat was niet op voorhand de opzet, maar scheelt vast wat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je staat nog steeds op 4 sterren, zag ik. Kan niet meer zien hoeveel mensen gestemd hebben en wat je precieze score is, maar dat ziet er goed uit.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die wordt mondeling afgenomen.
Wanneer is de uitslag?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet meer. Volgens mij was het plaatsen in een teken/schilderFB groep ook handig. 74 comments en 269 likes. Dat was niet op voorhand de opzet, maar scheelt vast wat.
Overigens kiest de redactie 10 werken en telt alleen bij twijfel de score mee.
Oh ik zie tot 20 maart kan je stemmen. En redactie kiest 10 winnaars en klaar. Ik dacht dat er nog een stemronde was.quote:
Dat helpt wel. Niet dat je het nodig hebt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet meer. Volgens mij was het plaatsen in een teken/schilderFB groep ook handig. 74 comments en 269 likes. Dat was niet op voorhand de opzet, maar scheelt vast wat.
Lijkt me logisch. Sommige doeken krijgen van de bezoekers van de site hoge waarderingen terwijl ze qua stijl helemaal niet aan de opdracht voldoen.quote:Overigens kiest de redactie 10 werken en telt alleen bij twijfel de score mee.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij dezeDat was een mooie pop/poppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die filmpjes, wat een rook joh, je ziet het vuurwerk bijna niet.Geluid had ik eerst uit gezet.
Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
https://www.youtube.com/watch?v=lQ6jZgMaZk4
FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies
Die van mij eigenlijk ook niet. Ze willen graag het Rembrandt licht. Ik heb dat niet geheel gedaan omdat ik, toen ze het studio licht uitdeden, het veel te donker vond. Zoiets kan in een live setting, niet vanaf een schermpje omdat dan zoveel informatie verloren gaat. Alle schaduwen worden dan plat ( mijn mening)quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat helpt wel. Niet dat je het nodig hebt.[..]
Lijkt me logisch. Sommige doeken krijgen van de bezoekers van de site hoge waarderingen terwijl ze qua stijl helemaal niet aan de opdracht voldoen.
Het is ook geen sier vuurwerk, gaat vooral om de kabaal symfoniequote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was een mooie pop/poppen.
En die filmpjes, wat een rook joh, je ziet het vuurwerk bijna niet.Geluid had ik eerst uit gezet.
Chuf had ook nog ene link met een avondshow vuurwerk, die was overweldigend qua geluid en visueel bombardement.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was een mooie pop/poppen.
Ik vind jouw inzending wel het meest mooie. Het klopt gewoonweg met de gezichtsverhoudingen en lichtinval.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh ik zie tot 20 maart kan je stemmen. En redactie kiest 10 winnaars en klaar. Ik dacht dat er nog een stemronde was.
De werken van Rembrandt zijn ook niet allemaal zo donker.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die van mij eigenlijk ook niet. Ze willen graag het Rembrandt licht. Ik heb dat niet geheel gedaan omdat ik, toen ze het studio licht uitdeden, het veel te donker vond. Zoiets kan in een live setting, niet vanaf een schermpje omdat dan zoveel informatie verloren gaat. Alle schaduwen worden dan plat ( mijn mening)
Dank jequote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind jouw inzending wel het meest mooie. Het klopt gewoonweg met de gezichtsverhoudingen en lichtinval.
Toen Rembrandt de Nachtwacht had geschilderd was er ook veel kritiek op. Tegenwoordig is het één vd bekendste schilderijen op aarde.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die van mij eigenlijk ook niet. Ze willen graag het Rembrandt licht. Ik heb dat niet geheel gedaan omdat ik, toen ze het studio licht uitdeden, het veel te donker vond. Zoiets kan in een live setting, niet vanaf een schermpje omdat dan zoveel informatie verloren gaat. Alle schaduwen worden dan plat ( mijn mening)
Maar ik zie er ook aardig wat die beter met Project Picasso mee hadden kunnen doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank jeIk zag een paar anderen die ook mooi zijn.
Klopt, een paar maar. Nog even geduld dus. Er kan ingezonden worden tot 17 maart, wie weet wat voor een mooie werken er nog geupload worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De werken van Rembrandt zijn ook niet allemaal zo donker.
Pas je wel op voor de muisquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Anyway: stukje lopen maar, de hele avond regen, zie ik op Buienradar.
Loop lekker!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Anyway: stukje lopen maar, de hele avond regen, zie ik op Buienradar.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik zie er ook aardig wat die beter met Project Picasso mee hadden kunnen doen.
Ik ga aan mijn dochter vragen of ze hem mee neemt, ik zag zonnige foto's vanuit Italië. Doet ze vast voor mammiequote:
Als je hem dan naast je huis in zuid-oost richting hangt, dan pak ik ook wat meequote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga aan mijn dochter vragen of ze hem mee neemt, ik zag zonnige foto's vanuit Italië. Doet ze vast voor mammie
Ik was zo slim om een wasrek te kopen vandaag ik was bijna airborn. Wasrek wilde rechts af ipv links.quote:
Als je ze koopt komen ze met een windvangend plastic omhulselquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was zo slim om een wasrek te kopen vandaag ik was bijna airborn. Wasrek wilde rechts af ipv links.
Ohhquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je ze koopt komen ze met een windvangend plastic omhulsel
Ohw, dan is het helemaal goed gelukt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is ook geen sier vuurwerk, gaat vooral om de kabaal symfonie
Ik stond daar te trillen op het grondvestenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, dan is het helemaal goed gelukt.
Ook geinig en zo te lezen mooi.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Chuf had ook nog ene link met een avondshow vuurwerk, die was overweldigend qua geluid en visueel bombardement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |