quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:58 schreef chufi het volgende:
Bijna klaar ...Alleen het hoofd nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
https://www.youtube.com/watch?v=lQ6jZgMaZk4
FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies
Ja maandag op dinsdag om 1 uur Crema de la Falla Municipal, maar eerst zondag op maandag "Nit de Foc" ! vuurwerkshow om 01:30quote:
En doen ze dan met oud en nieuw ook vuurwerkdingesen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maandag op dinsdag om 1 uur Crema de la Falla Municipal, maar eerst zondag op maandag "Nit de Foc" ! vuurwerkshow om 01:30
Ja vast wel maar anders .. de mensen thuis niet iig .quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
En doen ze dan met oud en nieuw ook vuurwerkdingesen?
Dat spul is gevaarlijk. Ik had laatst een zak gehaald en die was zo op.quote:
Die Spaanse feesten zijn leuk maar moeilijk uit te leggen aan iemand die er niet bij is geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vast wel maar anders .. de mensen thuis niet iig .
Ik zie de foto wel als het af is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets en waarschijnlijk wat puntjes op de i her en der
Dank u.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:15 schreef Disana het volgende:
@:FANN
@:Chocofan
chufi
Goed gedaan met de test
Zoiets jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die Spaanse feesten zijn leuk maar moeilijk uit te leggen aan iemand die er niet bij is geweest.
met de herstelde fout kwam ik op 134quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:15 schreef Disana het volgende:
chufi
Goed gedaan met de test
Ja, ik werd net gebeld voor een nieuwe baan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nog interessante ontwikkelingen hier?
Heb je het al?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik werd net gebeld voor een nieuwe baan.
Gefeliciteerd. Wanneer begin je?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je alles fout invult kom je op 98
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:15 schreef Disana het volgende:
chufi
Goed gedaan met de test
is dat zo?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ok.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal eens zoeken wat er de laatste keer stond toen ik er was ...
Godver.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Spannend.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook goed maar ja, hoe betrouwbaar is ie dus eigenlijk.quote:
quote:
Weet ik niet, ze hebben dringend iemand al ik nodig dus ik werd gebeld of ik interesse had. Ik wordt er vandaag of morgen over teruggebeld.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wanneer begin je?
Niet betrouwbaar, maar wel leuk om te doen..zoals vele testjes op i-netquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook goed maar ja, hoe betrouwbaar is ie dus eigenlijk.![]()
Grrrr. Ik weet het niet meer.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:47 schreef FANN het volgende:
[..]
wat had je ingevuld bij die handschoen?
wie weet!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Weet ik niet, ze hebben dringend iemand al ik nodig dus ik werd gebeld of ik interesse had. Ik wordt er vandaag of morgen over teruggebeld.
Ja, testjes zijn wel geinig.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet betrouwbaar, maar wel leuk om te doen..zoals vele testjes op i-net![]()
100 is het gemiddelde dus als je erboven zit is het goed.quote:
Maar bij een echte IQ test scoor ik lagerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
100 is het gemiddelde dus als je erboven zit is het goed.
nee, of die handschoen wel of niet paste aan die hand als je hem nog om zou kerenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Grrrr. Ik weet het niet meer.![]()
![]()
Iets met binnenstebuiten of zo.
En is het wat voor je en heb je ja gezegd?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind een iq test niet zoveel zeggen. Het is de kennis die je hebt tov je leeftijd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar bij een echte IQ test scoor ik lager
Dan zóu je denken dat dit 'm gaat worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Weet ik niet, ze hebben dringend iemand al ik nodig dus ik werd gebeld of ik interesse had. Ik wordt er vandaag of morgen over teruggebeld.
Oh ja, dat was hem, ik heb die gegokt, had geen zin om een handschoen te pakken. En paste hij dan aan de andere hand?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, of die handschoen wel of niet paste aan die hand als je hem nog om zou keren
dat was de vraag... ik heb het geprobeerd ik had het goedmaar dat was een gokje
want ik wist het écht niet zeker
als je er onder zit ben je Bonnie St. Clairequote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
100 is het gemiddelde dus als je erboven zit is het goed.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:54 schreef FANN het volgende:
[..]
als je er onder zit ben je Bonnie St. Claire
Zegt geen drol. Broer van ex kwam als mongool uit de bus en is nu chirurg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:54 schreef TillyB het volgende:
Eén keer een iq test gedaan, de score was zo beschamend laag dat ik het verdrongen heb en besloten nooit meer vrijwillig een iq test te doen.
Heb je gelijk inquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind een iq test niet zoveel zeggen. Het is de kennis die je hebt tov je leeftijd.
Je hebt er ook niks aan. Ja, je kunt lekker pochen en ruziemaken op FOK! als iemand het IQ-topic weer eens omhoog geschopt heeft. Hilarische, maar zeer vermoeiende, topicreeks.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:54 schreef TillyB het volgende:
Eén keer een iq test gedaan, de score was zo beschamend laag dat ik het verdrongen heb en besloten nooit meer vrijwillig een iq test te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |