Heb je ook Prison Break tattoo's?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Prison break haar is niet voor iedereen weggelegd
Zo mooiquote:
Na volgende week wel zie ik, ook al kan dat ineens weer veranderenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komende week voorspeld ook al niet zoveel goeds.
Ja, wel eerst een iq test doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je een goed karakter hebt kan je nog bij de Eend terecht
65quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, wel eerst een iq test doen.
Ook een EQ test?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, wel eerst een iq test doen.
Je staat nog steeds op 4 sterren, zag ik. Kan niet meer zien hoeveel mensen gestemd hebben en wat je precieze score is, maar dat ziet er goed uit.quote:
Bij dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg niet om je leeftijd.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik me ook een Sinead kapsel aan laten meten.
Alhoewel, dat kan ik best zelf.
Dat zou ook niet netjes zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om je leeftijd.
Die wordt mondeling afgenomen.quote:
Dat haalde ik ook maar omdat mijn rechter arm en been in puin lagen mag ik het verdubbelen.quote:
Ik zag het ook niet meer. Volgens mij was het plaatsen in een teken/schilderFB groep ook handig. 74 comments en 269 likes. Dat was niet op voorhand de opzet, maar scheelt vast wat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je staat nog steeds op 4 sterren, zag ik. Kan niet meer zien hoeveel mensen gestemd hebben en wat je precieze score is, maar dat ziet er goed uit.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die wordt mondeling afgenomen.
Wanneer is de uitslag?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet meer. Volgens mij was het plaatsen in een teken/schilderFB groep ook handig. 74 comments en 269 likes. Dat was niet op voorhand de opzet, maar scheelt vast wat.
Overigens kiest de redactie 10 werken en telt alleen bij twijfel de score mee.
Oh ik zie tot 20 maart kan je stemmen. En redactie kiest 10 winnaars en klaar. Ik dacht dat er nog een stemronde was.quote:
Dat helpt wel. Niet dat je het nodig hebt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet meer. Volgens mij was het plaatsen in een teken/schilderFB groep ook handig. 74 comments en 269 likes. Dat was niet op voorhand de opzet, maar scheelt vast wat.
Lijkt me logisch. Sommige doeken krijgen van de bezoekers van de site hoge waarderingen terwijl ze qua stijl helemaal niet aan de opdracht voldoen.quote:Overigens kiest de redactie 10 werken en telt alleen bij twijfel de score mee.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij dezeDat was een mooie pop/poppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die filmpjes, wat een rook joh, je ziet het vuurwerk bijna niet.Geluid had ik eerst uit gezet.
Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
https://www.youtube.com/watch?v=lQ6jZgMaZk4
FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies
Die van mij eigenlijk ook niet. Ze willen graag het Rembrandt licht. Ik heb dat niet geheel gedaan omdat ik, toen ze het studio licht uitdeden, het veel te donker vond. Zoiets kan in een live setting, niet vanaf een schermpje omdat dan zoveel informatie verloren gaat. Alle schaduwen worden dan plat ( mijn mening)quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat helpt wel. Niet dat je het nodig hebt.[..]
Lijkt me logisch. Sommige doeken krijgen van de bezoekers van de site hoge waarderingen terwijl ze qua stijl helemaal niet aan de opdracht voldoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |