maakt niet uit, maar ik vond het wel grappig dat ik daar erg lang over moest nadenkenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh was het dezelfde.Ik weet het echt niet meer nu.
Doe ik meequote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet maar wel een grote kans op. Dus ik moet nog even duimen.
Dank je Deisyy.quote:
Ik dacht gelijk instinker of toestand in ieder geval en niet te lang blijven hangen anders begrijp je niets meer. Dus klik een antwoord.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:05 schreef FANN het volgende:
[..]
maakt niet uit, maar ik vond het wel grappig dat ik daar erg lang over moest nadenken
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:01 schreef TillyB het volgende:
Zal ‘m ff van XXL naar XS boetseren voor je
Er staat hier ook een goede en die is nog koud ook.quote:
dan kan het juist zo mooie golven in de windquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt eh? blij dat ik geen haar heb
Gaat weer nog aardig tekeer ja. Kreeg de autodeur met moeite open met de wind er vol op.quote:
Misschien moet ik me ook een Sinead kapsel aan laten meten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt eh? blij dat ik geen haar heb
Kan alleen als je heel knap bentquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik me ook een Sinead kapsel aan laten meten.
Alhoewel, dat kan ik best zelf.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:11 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kan het juist zo mooie golven in de wind
Owquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan alleen als je heel knap bent
Neeh.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik me ook een Sinead kapsel aan laten meten.
Alhoewel, dat kan ik best zelf.
Niks aan te doen, nog even door bikkelen over een maand is het april.. Hopen dat het dan echt zachter weer wordtquote:
Komende week voorspeld ook al niet zoveel goeds.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niks aan te doen, nog even door bikkelen over een maand is het april.. Hopen dat het dan echt zachter weer wordt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |