quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zegt geen drol. Broer van ex kwam als mongool uit de bus en is nu chirurg.
neehee........ je begrijpt het nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, dat was hem, ik heb die gegokt, had geen zin om een handschoen te pakken. En paste hij dan aan de andere hand?
60 toch ofzoietsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
Heeft zij sowieso wel een iq wat te meten is.
Toen ik 16 of 17 was, heb ik er ook eens eentje gedaan. Kwam ook een hele lage score uit. Ik controleerde namelijk ieder antwoord dat ik gaf minimaal twee keer. Daardoor had ik veel te weinig tijd.quote:
Je kan wel oefenen bij jezelf met je steenpuistenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:58 schreef TillyB het volgende:
Misschien toch maar eens chirurg gaan worden dan. Ok google zoek snijtutorial op joetoep
Ach zolang je maar het verschil weet tussen sokken en handschoenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:57 schreef FANN het volgende:
[..]
neehee........ je begrijpt het nietdan past hij nog steeds op dezelfde hand, ik heb het zelf al
geprobeerd een uurtje geleden ofzo
Check check dubbelcheckquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik 16 of 17 was, heb ik er ook eens eentje gedaan. Kwam ook een hele lage score uit. Ik controleerde namelijk ieder antwoord dat ik gaf minimaal twee keer. Daardoor had ik veel te weinig tijd.
Lekker begin van de vleesvrije week.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Lonkaen ik ga Ghoulash maken
eerst dat huishouden maar
Nou wel biologische meuk 9 euro voor 500 grquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lekker begin van de vleesvrije week.
Word het niet eens tijd voor een nieuwe nase? Zal ‘m ff van XXL naar XS boetseren voor jequote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan wel oefenen bij jezelf met je steenpuisten
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Word het niet eens tijd voor een nieuwe nase? Zal ‘m ff van XXL naar XS boetseren voor je
het zal je chirurg zijn! Die naait je zo een scheve neus aanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zegt geen drol. Broer van ex kwam als mongool uit de bus en is nu chirurg.
Dat haalt ze misschien als ze nuchter is.quote:
Oh was het dezelfde.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:57 schreef FANN het volgende:
[..]
neehee........ je begrijpt het nietdan past hij nog steeds op dezelfde hand, ik heb het zelf al
geprobeerd een uurtje geleden ofzo
dat is waar ...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach zolang je maar het verschil weet tussen sokken en handschoenen.
Nog niet maar wel een grote kans op. Dus ik moet nog even duimen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je een baan eend? ik word afgeleid hier door een debiel van een kat
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet maar wel een grote kans op. Dus ik moet nog even duimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |