Kutfilm bro.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:21 schreef mario390 het volgende:
zeker kenn ik blue streak die heet op duits
De Diamantencop ook mit Martin Lawrence
Dominique Thiem moet zo spelenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:21 schreef mario390 het volgende:
zeker kenn ik blue streak die heet op duits
De Diamantencop ook mit Martin Lawrence
Ik vind het ook wel een leuke film.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:26 schreef mario390 het volgende:
kennt er de szene bij BAD BOYS waar zij bij deze dode kijken en dann vallt van ....ik kann niet mer
![]()
![]()
![]()
Ik ben er bij.quote:
nur dat waar de deel van de hoofd afvallt is hier niet te zienquote:
ja wanneer maar dat spel niet vindquote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zoveel kanalen had met je Sky Premium
quote:
quote:
Oh... die wil ik zienquote:
Lol, ik ken de naam, maar het nummer niet.quote:
Maak hem ff wakkerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou ja, dat weet MadMaster nog niet, want ik heb het net af.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, ik ken de naam, maar het nummer niet.
die is er pas over een jaar!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... die wil ik zien![]()
die gaat op de lijst!
Waar is ie pas over een jaar?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
die is er pas over een jaar!![]()
godver......
kan nog welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ik daar zelf niet op kwam.
Oh dat is de nieuwe ...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
released 2020
https://www.metronieuws.n(...)-mee-voor-bad-boys-3
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
released 2020
https://www.metronieuws.n(...)-mee-voor-bad-boys-3
Veel kijk plezier.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:55 schreef FANN het volgende:
en n \u gaan we deze kijkenwant die is er wél
![]()
https://www.moviemeter.nl/film/7872
Dus tot morgen denk ik
Binnenkort maar weer eens kijken.quote:
Je hebt hm in de kastquote:Op dinsdag 12 maart 2019 01:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens kijken.
Ik ook.quote:
quote:
Nou dat viel tegen!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 01:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens kijken.
Ik heb je testje gedaanquote:
Géén idee...........quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Neu niet meerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén idee...........![]()
Zit je in de trein?
Rustig opstarten, altijd eerst koffie jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... eerst effe bijkomen me koffie of moet je meteen aan het werk?
wat voor werk?
Ja is toch primaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb je testje gedaan![]()
Goed gedaan!
Maar 6% van de mensen is net zo slim als u
Uw IQ is:
124
Valt nog mee!
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:46 schreef FANN het volgende:
Staat in de Sig van Disana....
http://memorado.nl/iqtest
Komt goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok .. ik lig mobiel, vandaar dat ik niets zie
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:46 schreef FANN het volgende:
Staat in de Sig van Disana....
http://memorado.nl/iqtest
Nu geen tijd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:52 schreef FANN het volgende:
[..]
doe jij hem dan eens dan...![]()
http://memorado.nl/iqtest(...)are&utm_source=VIRAL
Ja sorry, maar we schelen niet veel. Die paar puntjes, we zijn bijna even slim.quote:
Want je gaat heel hard werken met jouw werk want wat was je werk ook alweer, ik heb denk ik net over het antwoord gelezen.quote:
bijna wel ik vond het best wel lastig eigenlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja sorry, maar we schelen niet veel. Die paar puntjes, we zijn bijna even slim.
nee er kwam geen antwoord, maar dat geeft niet, misschien was het een te persoonlijke vraagquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Want je gaat heel hard werken met jouw werk want wat was je werk ook alweer, ik heb denk ik net over het antwoord gelezen.
Ik sommige ook hoor, ik heb ook geen idee welke ik goed had en welke niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:55 schreef FANN het volgende:
[..]
bijna wel ik vond het best wel lastig eigenlijk
Ik weet het en misschien wel te persoonlijk ja maar ik dacht ik probeer het ook nog ff want ik wil het ook weten, tenzij hij het echt niet wil zeggen, tja dan hebben we pech en zullen we nooit weten wat haags voor werk doet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:56 schreef FANN het volgende:
[..]
nee er kwam geen antwoord, maar dat geeft niet, misschien was het een te persoonlijke vraag
ah... je hebt gewoon zitten gokken !quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik sommige ook hoor, ik heb ook geen idee welke ik goed had en welke niet.![]()
Ben ook net wakker dus dubbel geinig.
dat is ook mooi toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:59 schreef chufi het volgende:
130,maar ik maakt typo.. foute move met de vinger.. zie wat dubbel en wazig
Nee, niet zitten gokken maar ik weet niet of ik iets fout of goed had, misschien heb ik niet goed opgelet, dat kan ook en was het ergens te zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... je hebt gewoon zitten gokken !![]()
Nee ik heb serieus mijn best gedaanwilde ik wel weten.. omdat enzo..........
Ik ben niet dom neequote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:01 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is ook mooi toch?tot nu toe ben je de slimste
Netjes. Behalve dat dubbel en wazig zien, dat is ruk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:59 schreef chufi het volgende:
130,maar ik maakt typo.. foute move met de vinger.. zie wat dubbel en wazig
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Want je gaat heel hard werken met jouw werk want wat was je werk ook alweer, ik heb denk ik net over het antwoord gelezen.
Nou........ vooruit dan maar weer.quote:
dat komt ook wel goed komen......quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Netjes. Behalve dat dubbel en wazig zien, dat is ruk.
Bij mij is die net klaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:08 schreef FANN het volgende:
eerst nog even een bakkie koffie maken.......
Niet in openbaarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het wel eens verteld had... of weet ik dat hier dan alleen..
Niet als je naar een tweeling in de mist kijkt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Netjes. Behalve dat dubbel en wazig zien, dat is ruk.
Als het goed is wel, hij moet alleen nog ff geduld hebben. Hopen dat het snel gaat.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet als je naar een tweeling in de mist kijkt.
Wat voor smaak thee?quote:
Ik zie hier alleen tietensmaak in.quote:
Das wel weer lekker, aardbei.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zonder gein, aardbei smaak
Beter dan suiker tochquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Das wel weer lekker, aardbei.
Honing ben ik niet zo van, iets met bijenkots en zo.
Misschien, geen idee of dat beter is.quote:
ik heb mijn tweede bakkie nuquote:
ok ik eigenlijk ook niet. Zo voelt het wel iigquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien, geen idee of dat beter is.
Dan gewoon honing blijven gebruiken, zeker als je het lekker vind, dat is dan toch wel het belangrijkste, dat je het lekker vind.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ok ik eigenlijk ook niet. Zo voelt het wel iig
Ja natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Das wel weer lekker, aardbei.
Honing ben ik niet zo van, iets met bijenkots en zo.
Ja, mijn hersens werken soms wat raar. Heb ik met meer eet dingen.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, mijn hersens werken soms wat raar. Heb ik met meer eet dingen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:35 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zie dan inderdaad een bij voor me die alles van de bloemetjes uitkotst en dat ergens tegenaan plakt.
Ja, best wel ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]!
Visualiseren kan in je nadeel werken in sommige gevallen.
quote:
quote:
Uhuquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan gewoon honing blijven gebruiken, zeker als je het lekker vind, dat is dan toch wel het belangrijkste, dat je het lekker vind.
Soms ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In andere gevallen weer in je voordeel. [ afbeelding ]
Heb je er ook een koekie bij om te dopen?quote:
Nu werkt het in mijn nadeel, want zie een gebit in een glas naast de thee staan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:41 schreef ChocoFan het volgende:
En dat je hem er dan te lang inhoud en het koekie afbreekt en je thee met koek hebt.
Gatver, ik hoop dat ik nog heel lang mijn eigen tanden behoud en dat nog niet echt hoef te zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu werkt het in mijn nadeel, want zie een gebit in een glas naast de thee staan.
Ja, graag wel. Als je mensen hoort over klappersetjes, het geeft niets als problemen. Dat vieze gerotzooi met kleefpasta en zo ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gatver, ik hoop dat ik nog heel lang mijn eigen tanden behoud en dat nog niet echt hoef te zien.
Ja echt he, ik zie er ernstig tegenop maar volgens mijn tandarts gaat mijn gebit nog wel ff mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, graag wel. Als je mensen hoort over klappersetjes, het geeft niets als problemen. Dat vieze gerotzooi met kleefpasta en zo ook.![]()
Het aller-állerergste: mensen die hun gebit uit hun mond halen om het vervolgens ongegeneerd lekker smakelijk af te likken en ook nog eens in het bijzijn van andere mensen.
Dan mag je van mij wel weer naar huisquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb wel weer genoeg gedaan vandaag.
Ik helaas nog niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb wel weer genoeg gedaan vandaag.
Heeft ie goed schoongemaakt bij je?quote:
Hahaha nee helaasquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heeft ie goed schoongemaakt bij je?
Mot ie het van de week ff beter doen.quote:
Dank je, Choco. Zie het levendig voor me.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, ik zie er ernstig tegenop maar volgens mijn tandarts gaat mijn gebit nog wel ff mee.
Mijn exschoonvader had hem altijd in zijn borstzakje zitten en als ie ging eten stopte hij hem in zijn mond en daarna weer terug in het zakje.Was wel een halve, geen idee wel deel, boven of onder, ranzig iig wel.
Ja goed planquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mot ie het van de week ff beter doen.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je, Choco. Zie het levendig voor me.Zó goor.
![]()
Tandarts zei ooit over mijn gebit dat ik er makkelijk 100 jaar mee kon worden. Waar hij meteen achteraan zei, 'ja, over de rest weet ik het natuurlijk niet'.
Nooit eten tijdens het fokken, kwam ik van de week ook nog achter.quote:
quote:
Geroosterd is lekker.quote:
nou dat was de laatste hapquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nooit eten tijdens het fokken, kwam ik van de week ook nog achter.
Ohw, dan was het net te doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nou dat was de laatste hapen ondertussen las ik op nu.nl
Ik heb een beker, dat zijn 2 kopjes geloof ik, dus dan heb ik al bijna 4 kopjes op.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:23 schreef chufi het volgende:
[..]
net mijn 2e kopje op ... zit niet zoveel in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toestand, ik moet morgen ff naar buiten, hopen dat het dan net ff droog is, de rest boeit me dan weer niet zo. Ruk voor anderen die wel naar buiten moeten, tenzij je van regen houd, dan is het de komende dagen dus heerlijk voor diegene.quote:
Gatver dat vind ik dan weer niet lekker.quote:
Kan me niet sterk genoeg zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gatver dat vind ik dan weer niet lekker.
Ik drink alleen gewone filterkoffie, de rest vind ik niet zo lekker.
Met oude elektrische koffie maler.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maal jezelf of doet je koffiemachine dat?
Dus zonder die junks had je er misschien nog gezeten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:38 schreef FANN het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)r-in-etten-leur.html
dat heb ik eens gezien in d Bijlmer.. toen was er een junkie die een andere junkie te lijf ging.
toen moest ik mee naar het politiebureau, toen stond ik ineens in zo'n klein kamertje en
toen moest ik ze vroegen of hij dat was en dat hij mij niet kon zien. godver![]()
en allemaal vragen, beatwoorden, alle getuigen waren gevlucht behlve nog een ander meisje en dat was toevallig het zusje van mijn zwager want die werkt daar op dat opvangcentum waar
die junk vandaan kwam![]()
ik zou het zelf niet kunnen bedenkenmaar het was zo....
de politiemannen hebben ons naar huis gebrachtnou ja naar mijn huis dan en toen hebben
we een fles wijn opgezopen![]()
en de volgende morgen heb ik de woonvereniging gebeld dat ik een nieuw huis wilde,
godzijdank kreeg ik meteen dit huis![]()
ik was de tweede gegadigde en de eerste kwam niet opdagen
Ik had eentje die maalt, maar dat systeem begon ook kuren te vertonen en was lastig schoon te maken .. Hen nu een waar alles handmatig is en max. 2 kopje per keer aankan.. Dus met een piston en dan een uitklop bak erbij ...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met oude elektrische koffie maler.
Het espressoapparaat begint wel kuren te vertonen, dus uitkijken naar een nieuwe. Dan meteen eentje die meteen maalt.
Ril, ikke niet hoor, drink het ook pas een jaar of 2.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan me niet sterk genoeg zijn.
Nee dan zat ik in de bijlmerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus zonder die junks had je er misschien nog gezeten.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:38 schreef FANN het volgende:
dat heb ik eens gezien in d Bijlmer.. toen was er een junkie die een andere junkie te lijf ging.
toen moest ik mee naar het politiebureau, toen stond ik ineens in zo'n klein kamertje en
toen moest ik ze vroegen of hij dat was en dat hij mij niet kon zien. godver![]()
en allemaal vragen, beatwoorden, alle getuigen waren gevlucht behlve nog een ander meisje en dat was toevallig het zusje van mijn zwager want die werkt daar op dat opvangcentum waar
de politiemannen hebben ons naar huis gebrachtnou ja naar mijn huis dan en toen hebben
en de volgende morgen heb ik de woonvereniging gebeld dat ik een nieuw huis wilde,
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vroeger stond er de hele dag een pot koffie op petroleumkachel bij oma te pruttelen.
De hele flesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik snap dat jullie wijn hebben gezopen.
Misschien een kruimel onder je aaaaa of zo, ff schoonmaken of ondersteboven houden en schudden.quote:
Maar geen zakje lekkere noten erbij te vinden ..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik snap dat jullie wijn hebben gezopen.
Dat lastig schoon te maken is hier een reden dat er nog geen nieuwe staat. Volop keus, maar lastig in onderhoud. Wat jij nu gebruikt komt neer op wat ik heb staan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had eentje die maalt, maar dat systeem begon ook kuren te vertonen en was lastig schoon te maken .. Hen nu een waar alles handmatig is en max. 2 kopje per keer aankan.. Dus met een piston en dan een uitklop bak erbij ...
Heb je wel lekker geslapen denk ik, wat op dat moment wel nodig was vermoed ik. En jammer dat het er maar 1 was, of misschien juist wel heel goed, tja je weet het niet he.quote:
ja dan moeten een paar kabels erafquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien een kruimel onder je aaaaa of zo, ff schoonmaken of ondersteboven houden en schudden.
Dat geintje had ik in de Oostermeent (Huizen). Vanuit het niets één zooitje. Rap spullen in een verhuiswagen geflikkerd en wegwezen. Is de enige oplossing, helaas.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dan zat ik in de bijlmer![]()
man man man....... toen ik er woonde was het mooi maar na een tijdje werd het een chaos daaro
Sjezus, pistachenoten jatten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar geen zakje lekkere noten erbij te vinden ..
nee was maar goed denk ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je wel lekker geslapen denk ik, wat op dat moment wel nodig was vermoed ik. En jammer dat het er maar 1 was, of misschien juist wel heel goed, tja je weet het niet he.
Ik heb nu ditquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat lastig schoon te maken is hier een reden dat er nog geen nieuwe staat. Volop keus, maar lastig in onderhoud. Wat jij nu gebruikt komt neer op wat ik heb staan.
Philips komt er als beste uit qua prijs en onderhoud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja er is genoeg aanbod
Oh, dat is wel een gedoetje dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dan moeten een paar kabels eraf![]()
ik ga later wel effe kijken,,,,
Moest ik ook eens doen, getuige van een auto inbraak.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:38 schreef FANN het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat geintje had ik in de Oostermeent (Huizen). Vanuit het niets één zooitje. Rap spullen in een verhuiswagen geflikkerd en wegwezen. Is de enige oplossing, helaas.
Ja effe samenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een gedoetje dan.
Ken die Griek het niet doen dan.
dat is iets heftig, maar jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moest ik ook eens doen, getuige van een auto inbraak.
Ahw schattig.quote:
Woonde je er toen het vliegtuig neerstorte? Ik weet dat nog zo goed. Ik ben toen met mijn ex man die toen mijn vriendje was nog wezen kijken in de bijlmer.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:50 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik had écht en hele mooie flat, maar ik durfde gewoon de lift niet meer in na een tijdje,
berovingen, inbraken, schietpartijen en een vliegtuig die neerstorten... toen had ik het wel gehad
eigenlijk
Spannend.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:53 schreef chufi het volgende:
Ik heb Opsporings verzocht een keer gecontacteerd ivm met een moord aan de overkant
Ik had de dader gezien dus moest mee naar het bureau voor een verklaring. Ik de dader omschreven en ze wisten gelijk om wie het ging. 2 dagen later moest ik langskomen om hem te identificeren door een spiegelraam.quote:
Ik reed mogelijk met de trein onder de vlucht door .... De volgende dag moest ik in de Bijlmer wezen op bezoek bij de ABN Amro ... Het rook vreemdquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Woonde je er toen het vliegtuig neerstorte? Ik weet dat nog zo goed. Ik ben toen met mijn ex man die toen mijn vriendje was nog wezen kijken in de bijlmer.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik reed mogelijk met de trein onder de vlucht door .... De volgende dag moest ik in de Bijlmer wezen op bezoek bij de ABN Amro ... Het rook vreemd
Die mannen in witte pakken zweette zich rot natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik reed mogelijk met de trein onder de vlucht door .... De volgende dag moest ik in de Bijlmer wezen op bezoek bij de ABN Amro ... Het rook vreemd
Oh ja, er begint me iets te dagen dat je zoiets verteld heb in het verleden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vergis moord op oudere rokende Turkse vrouw op het balkon....
ja ja ik zat in de torenflat, bij het winkelcentrum Kraaiennest... ja iedereen ging daarheenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Woonde je er toen het vliegtuig neerstorte? Ik weet dat nog zo goed. Ik ben toen met mijn ex man die toen mijn vriendje was nog wezen kijken in de bijlmer.
Ja dat geloof ik best..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die mannen in witte pakken zweette zich rot natuurlijk.
ja spiegelraam.... dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had de dader gezien dus moest mee naar het bureau voor een verklaring. Ik de dader omschreven en ze wisten gelijk om wie het ging. 2 dagen later moest ik langskomen om hem te identificeren door een spiegelraam.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja ik zat in de torenflat, bij het winkelcentrum Kraaiennest... ja iedereen ging daarheen
was chaos.......
Nog steeds niet geprobeerd.. Leveren ze tot boven aan de deur ?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:03 schreef ChocoFan het volgende:
Net weer ff boodschappen gedaan.![]()
Ik ben een tevreden klant.
Hier wel iig, dus bij jou ook vermoed ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds niet geprobeerd.. Leveren ze tot boven aan de deur ?
OK, bestellen via pc lukt toch of wel?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier wel iig, dus bij jou ook vermoed ik.
Dat weet ik eigenlijk niet, volgens mij kan het alleen via een app, ik wilde het ook op de pc doen en toen zij Belg dat het alleen met app kan. Ohw, dus nee via pc gaat niet lukken dan, denk ik. Ja zeg probeer het dan, dan merk je het vanzelf.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:13 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, bestellen via pc lukt toch of wel?
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:16 schreef FANN het volgende:
Zeg eens AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaa
ja hij doet het weer![]()
stofzuiger en pantykousje![]()
tip van de weekquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:16 schreef FANN het volgende:
Zeg eens AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaa
ja hij doet het weer![]()
stofzuiger en pantykousje![]()
ik heb een vriezer volquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:22 schreef chufi het volgende:
mega veel vegavlees in de aanbieding zie ik
Bij de picnic?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:22 schreef chufi het volgende:
mega veel vegavlees in de aanbieding zie ik
Oeh, handig voor FANN dan. Nu dan nog ff niet want haar vriezer zit al vol.quote:
aspergeburgers zag ik langs komenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:24 schreef FANN het volgende:
maar ik ben nogal kieskeurig eigenlijk![]()
heel veel dingen vind ik helemaal niet lekker.....
Geeft toch niet, misschien hebben ze wel de dingen die jij lekker vind, zo niet dan is het niet handig nee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:24 schreef FANN het volgende:
maar ik ben nogal kieskeurig eigenlijk![]()
heel veel dingen vind ik helemaal niet lekker.....
Hoeft ze zelf niet tet sjouwen als ze ook zonder lift bezorgenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, handig voor FANN dan. Nu dan nog ff niet want haar vriezer zit al vol.
het ligt er aan wátquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, handig voor FANN dan. Nu dan nog ff niet want haar vriezer zit al vol.
Juist, is toch ideaal. Ik denk dat ze ook bezorgen in hoge gebouwen zonder lift, de jonge mannen die hier kwamen zouden iig wel een paar trappen kunnen lopen. Maar eerst ff uitzoeken of ze dat doen anders zou het lullig zijn als je naar beneden moet, moet je alsnog sjouwen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeft ze zelf niet tet sjouwen als ze ook zonder lift bezorgen
Grote vriezers zijn fijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
het ligt er aan wátmaar de vriezer ik écht vol, gelukkig heb ik een hele grote
![]()
daar ben ik wel héél blij mee eigenlijk
Zolang e het kunnen zelf kunnen halen me de auto .... anders zou het online kunnen, maarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeft ze zelf niet tet sjouwen als ze ook zonder lift bezorgen
Zal wel met gekookte volle melk zijn gedronken, want er was toen weinig, of niets anders. Nog een schep Buisman om het nóg wat sterker te krijgen, hmmmm.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Die zal pas sterk geweest zijn. Rillingen hiero.
Picnic?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de Picnic, ze hebben ook broccoli en pompoen burgers
En ham.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:34 schreef FANN het volgende:
Ik heb liever gewone asperge mer roomsaus en gebakken aardappeltjes eigenlijk,
heb ik in huis trouwens, wie weet vanavond met een gekookt eitje
van dat filmpje eerder van Chocoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Picnic?
is dat een winkel dan? nooit van gehoord
voor de buren ?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En natuurlijk komt de postbode langs, net als je onder de douche staat. Een pakketje. Geen idee.
Dat kun je toch nu aanpassenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Komt ie nu natuurlijk morgenmiddag weer langs, want dan moet ik weg.
quote:
Buisman ja, dat dronk mijn moeder ook in haar koffie. Rilllll. En dan die gekookte melk met een vel. Dubbel Rilllll nu.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal wel met gekookte volle melk zijn gedronken, want er was toen weinig, of niets anders. Nog een schep Buisman om het nóg wat sterker te krijgen, hmmmm.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Buisman ja, dat dronk mijn moeder ook in haar koffie. Rilllll. En dan die gekookte melk met een vel. Dubbel Rilllll nu.
Wel spannend omdat je niet weet wat het is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Komt ie nu natuurlijk morgenmiddag weer langs, want dan moet ik weg.
afhaalpunt ? zijn die er niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Alleen een beetje lastig te bepalen, want het kan alleen overdag en er zit kans in deze week dat ik nogal vaak van huis moet, op tijden die ik niet voor het zeggen heb.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er was ooit een kok bij Masterchef, die ging melkvel roken en over en vis draperen.
En lekker dat ze het vonden.
Werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel spannend omdat je niet weet wat het is.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]gatverdamme zeg. Echt fysiek nu de rillingen hier.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor 40+ SC van 11-03-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 162 Lucky2Bastard
02 121 chufi
02 121 ChocoFan
04 114 Superbadeendje
05 098 Mo_Muffin
06 094 Soury
07 084 Ghostbuster
08 076 Voxs
09 067 FANN
10 055 Marsani
11 051 sig000
12 049 TillyB
13 047 FreshFruit72
14 045 Driepink
15 036 sacha
16 034 Scrutinizer
17 033 mario390
17 033 Deisyy
19 031 haags_kwartiertje
20 025 Recce
21 024 sly-nl
22 021 Disana
23 013 pullup
24 012 Charmian
24 012 Mrsloveable
26 006 mootie
26 006 Lyza666
28 001 drakin
klik hier voor meer stats
Als je dan toch daar in de buurt bent...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, zal de link eens even checken. Misschien Stadskanaal.
Chuf en ik gelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor 40+ SC van 11-03-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 162 Lucky2Bastard
02 121 chufi
02 121 ChocoFan
04 114 Superbadeendje
05 098 Mo_Muffin
06 094 Soury
07 084 Ghostbuster
08 076 Voxs
09 067 FANN
10 055 Marsani
11 051 sig000
12 049 TillyB
13 047 FreshFruit72
14 045 Driepink
15 036 sacha
16 034 Scrutinizer
17 033 mario390
17 033 Deisyy
19 031 haags_kwartiertje
20 025 Recce
21 024 sly-nl
22 021 Disana
23 013 pullup
24 012 Charmian
24 012 Mrsloveable
26 006 mootie
26 006 Lyza666
28 001 drakin
klik hier voor meer stats
Velden blijven blanco bij track en trace.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dan toch daar in de buurt bent...
Gefeliciteerd met je eerste plaats.quote:
/carequote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je eerste plaats.
quote:
Ech wel.quote:
Spannend.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bezorgmoment
Morgen 13 March
9.45 - 12.15
Mooi.
Ik hoop dat je het ons laat weten wat het is. Of dat bij het openen het kwartje viel bij je en je je het weer herrinerde of zo.quote:
100% zeker, dat laatste.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het ons laat weten wat het is. Of dat bij het openen het kwartje viel bij je en je je het weer herrinerde of zo.
Ik niet, de postbode komt meestal rond dezelfde tijd als de post al komt en soms neem ik ze in ontvangst voor de buren. Zelden misgelopen gelukkig.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hebben jullie het vaak dat je net met iets anders bezig was en de post mist? Ik echt 9 van de 10 x.
Sta boven met m'n smoel vol scheerschuim, of onder de douche, of chinees wegbrengen, óf ik ben niet thuis.
Ok en ok.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
100% zeker, dat laatste.
1e ligt aan de inhoud.
Is zo vervelend als ze het bij buren afleveren. Kwam een keer thuis, lag er een briefje dat pakket was afgegeven aan de buren. Moest nog wat regelen, dus 10 min. later gaat de bel. Buurvrouw. Zegt ze: had je het briefje niet gezien!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik niet, de postbode komt meestal rond dezelfde tijd als de post al komt en soms neem ik ze in ontvangst voor de buren. Zelden misgelopen gelukkig.
Ik heb eens de hele dag thuis zitten wachten en aan het eind vd dag lag er een briefje in de bus dat ik niet thuis was. Ik werd een beetje pissig.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hebben jullie het vaak dat je net met iets anders bezig was en de post mist? Ik echt 9 van de 10 x.
Sta boven met m'n smoel vol scheerschuim, of onder de douche, of chinees wegbrengen, óf ik ben niet thuis.
Dat is mij al vaker overkomen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb eens de hele dag thuis zitten wachten en aan het eind vd dag lag er een briefje in de bus dat ik niet thuis was. Ik werd een beetje pissig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |