Gatver, ik hoop dat ik nog heel lang mijn eigen tanden behoud en dat nog niet echt hoef te zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu werkt het in mijn nadeel, want zie een gebit in een glas naast de thee staan.
Ja, graag wel. Als je mensen hoort over klappersetjes, het geeft niets als problemen. Dat vieze gerotzooi met kleefpasta en zo ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gatver, ik hoop dat ik nog heel lang mijn eigen tanden behoud en dat nog niet echt hoef te zien.
Ja echt he, ik zie er ernstig tegenop maar volgens mijn tandarts gaat mijn gebit nog wel ff mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, graag wel. Als je mensen hoort over klappersetjes, het geeft niets als problemen. Dat vieze gerotzooi met kleefpasta en zo ook.![]()
Het aller-állerergste: mensen die hun gebit uit hun mond halen om het vervolgens ongegeneerd lekker smakelijk af te likken en ook nog eens in het bijzijn van andere mensen.
Dan mag je van mij wel weer naar huisquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb wel weer genoeg gedaan vandaag.
Ik helaas nog niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb wel weer genoeg gedaan vandaag.
Heeft ie goed schoongemaakt bij je?quote:
Hahaha nee helaasquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heeft ie goed schoongemaakt bij je?
Mot ie het van de week ff beter doen.quote:
Dank je, Choco. Zie het levendig voor me.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, ik zie er ernstig tegenop maar volgens mijn tandarts gaat mijn gebit nog wel ff mee.
Mijn exschoonvader had hem altijd in zijn borstzakje zitten en als ie ging eten stopte hij hem in zijn mond en daarna weer terug in het zakje.Was wel een halve, geen idee wel deel, boven of onder, ranzig iig wel.
Ja goed planquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mot ie het van de week ff beter doen.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je, Choco. Zie het levendig voor me.Zó goor.
![]()
Tandarts zei ooit over mijn gebit dat ik er makkelijk 100 jaar mee kon worden. Waar hij meteen achteraan zei, 'ja, over de rest weet ik het natuurlijk niet'.
Nooit eten tijdens het fokken, kwam ik van de week ook nog achter.quote:
quote:
Geroosterd is lekker.quote:
nou dat was de laatste hapquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nooit eten tijdens het fokken, kwam ik van de week ook nog achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |