Ohw, dan was het net te doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nou dat was de laatste hapen ondertussen las ik op nu.nl
Ik heb een beker, dat zijn 2 kopjes geloof ik, dus dan heb ik al bijna 4 kopjes op.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:23 schreef chufi het volgende:
[..]
net mijn 2e kopje op ... zit niet zoveel in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toestand, ik moet morgen ff naar buiten, hopen dat het dan net ff droog is, de rest boeit me dan weer niet zo. Ruk voor anderen die wel naar buiten moeten, tenzij je van regen houd, dan is het de komende dagen dus heerlijk voor diegene.quote:
Gatver dat vind ik dan weer niet lekker.quote:
Kan me niet sterk genoeg zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gatver dat vind ik dan weer niet lekker.
Ik drink alleen gewone filterkoffie, de rest vind ik niet zo lekker.
Met oude elektrische koffie maler.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maal jezelf of doet je koffiemachine dat?
Dus zonder die junks had je er misschien nog gezeten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:38 schreef FANN het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)r-in-etten-leur.html
dat heb ik eens gezien in d Bijlmer.. toen was er een junkie die een andere junkie te lijf ging.
toen moest ik mee naar het politiebureau, toen stond ik ineens in zo'n klein kamertje en
toen moest ik ze vroegen of hij dat was en dat hij mij niet kon zien. godver![]()
en allemaal vragen, beatwoorden, alle getuigen waren gevlucht behlve nog een ander meisje en dat was toevallig het zusje van mijn zwager want die werkt daar op dat opvangcentum waar
die junk vandaan kwam![]()
ik zou het zelf niet kunnen bedenkenmaar het was zo....
de politiemannen hebben ons naar huis gebrachtnou ja naar mijn huis dan en toen hebben
we een fles wijn opgezopen![]()
en de volgende morgen heb ik de woonvereniging gebeld dat ik een nieuw huis wilde,
godzijdank kreeg ik meteen dit huis![]()
ik was de tweede gegadigde en de eerste kwam niet opdagen
Ik had eentje die maalt, maar dat systeem begon ook kuren te vertonen en was lastig schoon te maken .. Hen nu een waar alles handmatig is en max. 2 kopje per keer aankan.. Dus met een piston en dan een uitklop bak erbij ...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met oude elektrische koffie maler.
Het espressoapparaat begint wel kuren te vertonen, dus uitkijken naar een nieuwe. Dan meteen eentje die meteen maalt.
Ril, ikke niet hoor, drink het ook pas een jaar of 2.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan me niet sterk genoeg zijn.
Nee dan zat ik in de bijlmerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus zonder die junks had je er misschien nog gezeten.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:38 schreef FANN het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)r-in-etten-leur.html
dat heb ik eens gezien in d Bijlmer.. toen was er een junkie die een andere junkie te lijf ging.
toen moest ik mee naar het politiebureau, toen stond ik ineens in zo'n klein kamertje en
toen moest ik ze vroegen of hij dat was en dat hij mij niet kon zien. godver![]()
en allemaal vragen, beatwoorden, alle getuigen waren gevlucht behlve nog een ander meisje en dat was toevallig het zusje van mijn zwager want die werkt daar op dat opvangcentum waar
die junk vandaan kwam![]()
ik zou het zelf niet kunnen bedenkenmaar het was zo....
de politiemannen hebben ons naar huis gebrachtnou ja naar mijn huis dan en toen hebben
we een fles wijn opgezopen![]()
en de volgende morgen heb ik de woonvereniging gebeld dat ik een nieuw huis wilde,
godzijdank kreeg ik meteen dit huis![]()
ik was de tweede gegadigde en de eerste kwam niet opdagen
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vroeger stond er de hele dag een pot koffie op petroleumkachel bij oma te pruttelen.
De hele flesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik snap dat jullie wijn hebben gezopen.
Misschien een kruimel onder je aaaaa of zo, ff schoonmaken of ondersteboven houden en schudden.quote:
Maar geen zakje lekkere noten erbij te vinden ..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik snap dat jullie wijn hebben gezopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |