Binnenkort maar weer eens kijken.quote:
Je hebt hm in de kastquote:Op dinsdag 12 maart 2019 01:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens kijken.
Ik ook.quote:
quote:
Nou dat viel tegen!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 01:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens kijken.
Ik heb je testje gedaanquote:
Géén idee...........quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Neu niet meerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén idee...........![]()
Zit je in de trein?
Rustig opstarten, altijd eerst koffie jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... eerst effe bijkomen me koffie of moet je meteen aan het werk?
wat voor werk?
Ja is toch primaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb je testje gedaan![]()
Goed gedaan!
Maar 6% van de mensen is net zo slim als u
Uw IQ is:
124
Valt nog mee!
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:46 schreef FANN het volgende:
Staat in de Sig van Disana....
http://memorado.nl/iqtest
Komt goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok .. ik lig mobiel, vandaar dat ik niets zie
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:46 schreef FANN het volgende:
Staat in de Sig van Disana....
http://memorado.nl/iqtest
Nu geen tijd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:52 schreef FANN het volgende:
[..]
doe jij hem dan eens dan...![]()
http://memorado.nl/iqtest(...)are&utm_source=VIRAL
Ja sorry, maar we schelen niet veel. Die paar puntjes, we zijn bijna even slim.quote:
Want je gaat heel hard werken met jouw werk want wat was je werk ook alweer, ik heb denk ik net over het antwoord gelezen.quote:
bijna wel ik vond het best wel lastig eigenlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja sorry, maar we schelen niet veel. Die paar puntjes, we zijn bijna even slim.
nee er kwam geen antwoord, maar dat geeft niet, misschien was het een te persoonlijke vraagquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Want je gaat heel hard werken met jouw werk want wat was je werk ook alweer, ik heb denk ik net over het antwoord gelezen.
Ik sommige ook hoor, ik heb ook geen idee welke ik goed had en welke niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:55 schreef FANN het volgende:
[..]
bijna wel ik vond het best wel lastig eigenlijk
Ik weet het en misschien wel te persoonlijk ja maar ik dacht ik probeer het ook nog ff want ik wil het ook weten, tenzij hij het echt niet wil zeggen, tja dan hebben we pech en zullen we nooit weten wat haags voor werk doet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:56 schreef FANN het volgende:
[..]
nee er kwam geen antwoord, maar dat geeft niet, misschien was het een te persoonlijke vraag
ah... je hebt gewoon zitten gokken !quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik sommige ook hoor, ik heb ook geen idee welke ik goed had en welke niet.![]()
Ben ook net wakker dus dubbel geinig.
dat is ook mooi toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:59 schreef chufi het volgende:
130,maar ik maakt typo.. foute move met de vinger.. zie wat dubbel en wazig
Nee, niet zitten gokken maar ik weet niet of ik iets fout of goed had, misschien heb ik niet goed opgelet, dat kan ook en was het ergens te zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... je hebt gewoon zitten gokken !![]()
Nee ik heb serieus mijn best gedaanwilde ik wel weten.. omdat enzo..........
Ik ben niet dom neequote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:01 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is ook mooi toch?tot nu toe ben je de slimste
Netjes. Behalve dat dubbel en wazig zien, dat is ruk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:59 schreef chufi het volgende:
130,maar ik maakt typo.. foute move met de vinger.. zie wat dubbel en wazig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |