Dat lastig schoon te maken is hier een reden dat er nog geen nieuwe staat. Volop keus, maar lastig in onderhoud. Wat jij nu gebruikt komt neer op wat ik heb staan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had eentje die maalt, maar dat systeem begon ook kuren te vertonen en was lastig schoon te maken .. Hen nu een waar alles handmatig is en max. 2 kopje per keer aankan.. Dus met een piston en dan een uitklop bak erbij ...
Heb je wel lekker geslapen denk ik, wat op dat moment wel nodig was vermoed ik. En jammer dat het er maar 1 was, of misschien juist wel heel goed, tja je weet het niet he.quote:
ja dan moeten een paar kabels erafquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien een kruimel onder je aaaaa of zo, ff schoonmaken of ondersteboven houden en schudden.
Dat geintje had ik in de Oostermeent (Huizen). Vanuit het niets één zooitje. Rap spullen in een verhuiswagen geflikkerd en wegwezen. Is de enige oplossing, helaas.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dan zat ik in de bijlmer![]()
man man man....... toen ik er woonde was het mooi maar na een tijdje werd het een chaos daaro
Sjezus, pistachenoten jatten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar geen zakje lekkere noten erbij te vinden ..
nee was maar goed denk ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je wel lekker geslapen denk ik, wat op dat moment wel nodig was vermoed ik. En jammer dat het er maar 1 was, of misschien juist wel heel goed, tja je weet het niet he.
Ik heb nu ditquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat lastig schoon te maken is hier een reden dat er nog geen nieuwe staat. Volop keus, maar lastig in onderhoud. Wat jij nu gebruikt komt neer op wat ik heb staan.
Philips komt er als beste uit qua prijs en onderhoud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja er is genoeg aanbod
Oh, dat is wel een gedoetje dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dan moeten een paar kabels eraf![]()
ik ga later wel effe kijken,,,,
Moest ik ook eens doen, getuige van een auto inbraak.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:38 schreef FANN het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)r-in-etten-leur.html
dat heb ik eens gezien in d Bijlmer.. toen was er een junkie die een andere junkie te lijf ging.
toen moest ik mee naar het politiebureau, toen stond ik ineens in zo'n klein kamertje en
toen moest ik ze vroegen of hij dat was en dat hij mij niet kon zien. godver![]()
en allemaal vragen, beatwoorden, alle getuigen waren gevlucht behlve nog een ander meisje en dat was toevallig het zusje van mijn zwager want die werkt daar op dat opvangcentum waar
die junk vandaan kwam![]()
ik zou het zelf niet kunnen bedenkenmaar het was zo....
de politiemannen hebben ons naar huis gebrachtnou ja naar mijn huis dan en toen hebben
we een fles wijn opgezopen![]()
en de volgende morgen heb ik de woonvereniging gebeld dat ik een nieuw huis wilde,
godzijdank kreeg ik meteen dit huis![]()
ik was de tweede gegadigde en de eerste kwam niet opdagen
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat geintje had ik in de Oostermeent (Huizen). Vanuit het niets één zooitje. Rap spullen in een verhuiswagen geflikkerd en wegwezen. Is de enige oplossing, helaas.
Ja effe samenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een gedoetje dan.
Ken die Griek het niet doen dan.
dat is iets heftig, maar jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moest ik ook eens doen, getuige van een auto inbraak.
Ahw schattig.quote:
Woonde je er toen het vliegtuig neerstorte? Ik weet dat nog zo goed. Ik ben toen met mijn ex man die toen mijn vriendje was nog wezen kijken in de bijlmer.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:50 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik had écht en hele mooie flat, maar ik durfde gewoon de lift niet meer in na een tijdje,
berovingen, inbraken, schietpartijen en een vliegtuig die neerstorten... toen had ik het wel gehad
eigenlijk
Spannend.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:53 schreef chufi het volgende:
Ik heb Opsporings verzocht een keer gecontacteerd ivm met een moord aan de overkant
Ik had de dader gezien dus moest mee naar het bureau voor een verklaring. Ik de dader omschreven en ze wisten gelijk om wie het ging. 2 dagen later moest ik langskomen om hem te identificeren door een spiegelraam.quote:
Ik reed mogelijk met de trein onder de vlucht door .... De volgende dag moest ik in de Bijlmer wezen op bezoek bij de ABN Amro ... Het rook vreemdquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Woonde je er toen het vliegtuig neerstorte? Ik weet dat nog zo goed. Ik ben toen met mijn ex man die toen mijn vriendje was nog wezen kijken in de bijlmer.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik reed mogelijk met de trein onder de vlucht door .... De volgende dag moest ik in de Bijlmer wezen op bezoek bij de ABN Amro ... Het rook vreemd
Die mannen in witte pakken zweette zich rot natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik reed mogelijk met de trein onder de vlucht door .... De volgende dag moest ik in de Bijlmer wezen op bezoek bij de ABN Amro ... Het rook vreemd
Oh ja, er begint me iets te dagen dat je zoiets verteld heb in het verleden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vergis moord op oudere rokende Turkse vrouw op het balkon....
ja ja ik zat in de torenflat, bij het winkelcentrum Kraaiennest... ja iedereen ging daarheenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Woonde je er toen het vliegtuig neerstorte? Ik weet dat nog zo goed. Ik ben toen met mijn ex man die toen mijn vriendje was nog wezen kijken in de bijlmer.
Ja dat geloof ik best..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die mannen in witte pakken zweette zich rot natuurlijk.
ja spiegelraam.... dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had de dader gezien dus moest mee naar het bureau voor een verklaring. Ik de dader omschreven en ze wisten gelijk om wie het ging. 2 dagen later moest ik langskomen om hem te identificeren door een spiegelraam.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja ik zat in de torenflat, bij het winkelcentrum Kraaiennest... ja iedereen ging daarheen
was chaos.......
Nog steeds niet geprobeerd.. Leveren ze tot boven aan de deur ?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:03 schreef ChocoFan het volgende:
Net weer ff boodschappen gedaan.![]()
Ik ben een tevreden klant.
Hier wel iig, dus bij jou ook vermoed ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds niet geprobeerd.. Leveren ze tot boven aan de deur ?
OK, bestellen via pc lukt toch of wel?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier wel iig, dus bij jou ook vermoed ik.
Dat weet ik eigenlijk niet, volgens mij kan het alleen via een app, ik wilde het ook op de pc doen en toen zij Belg dat het alleen met app kan. Ohw, dus nee via pc gaat niet lukken dan, denk ik. Ja zeg probeer het dan, dan merk je het vanzelf.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:13 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, bestellen via pc lukt toch of wel?
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:16 schreef FANN het volgende:
Zeg eens AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaa
ja hij doet het weer![]()
stofzuiger en pantykousje![]()
tip van de weekquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:16 schreef FANN het volgende:
Zeg eens AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaa
ja hij doet het weer![]()
stofzuiger en pantykousje![]()
ik heb een vriezer volquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:22 schreef chufi het volgende:
mega veel vegavlees in de aanbieding zie ik
Bij de picnic?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:22 schreef chufi het volgende:
mega veel vegavlees in de aanbieding zie ik
Oeh, handig voor FANN dan. Nu dan nog ff niet want haar vriezer zit al vol.quote:
aspergeburgers zag ik langs komenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:24 schreef FANN het volgende:
maar ik ben nogal kieskeurig eigenlijk![]()
heel veel dingen vind ik helemaal niet lekker.....
Geeft toch niet, misschien hebben ze wel de dingen die jij lekker vind, zo niet dan is het niet handig nee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:24 schreef FANN het volgende:
maar ik ben nogal kieskeurig eigenlijk![]()
heel veel dingen vind ik helemaal niet lekker.....
Hoeft ze zelf niet tet sjouwen als ze ook zonder lift bezorgenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, handig voor FANN dan. Nu dan nog ff niet want haar vriezer zit al vol.
het ligt er aan wátquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, handig voor FANN dan. Nu dan nog ff niet want haar vriezer zit al vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |