https://evajinek.kro-ncrv(...)ls-reizende-talkshowquote:Eva gaat opnieuw samen met Jeroen Pauw een programma maken rondom de verkiezingen. Dit keer staan de Provinciale statenverkiezingen centraal en wordt ‘Pauw & Jinek: De Verkiezingen’ opgenomen vanuit een viertal locaties door heel Nederland.
De eerste uitzending is te zien op 11 maart, op het tijdstip en de zender die je van Jinek en Pauw gewend bent: om 23.00 uur op NPO1. Eva Jinek en Jeroen Pauw reizen vanaf deze dag, oftewel tien dagen voorafgaand aan de verkiezingen, zeven dagen lang door heel Nederland. Ze beginnen in Noord- en Zuid-Holland om vervolgens af te reizen naar de noordelijke provincies Friesland, Groningen en Drenthe. Dan de zuidelijke provincies Zeeland, Noord-Brabant en Limburg. De reis eindigt in de middelste provincies Flevoland, Overijssel, Gelderland en Utrecht. De laatste uitzending van deze reeks is te zien op 19 maart.
Hiermee maken Pauw en Jinek een vervolg op hun succesvolle reeks rond de Tweede Kamer-verkiezingen, twee jaar geleden. Toen kwamen de gezamenlijke uitzendingen vanuit ‘Café Americain’ in Amsterdam.
Dit kun je verwachten
Landelijke en provinciale politici zullen aanschuiven, maar ook de bewoners uit de regio waar ze op dat moment zijn. Zij zijn de afgelopen jaren onderdeel geworden van de meest heikele maatschappelijke kwesties. In iedere uitzending zijn ook weer de bekende cabaretiers te gast, is er live muziek en volgt politiek verslaggever Jaïr Ferwerda het laatste campagne nieuws op de voet.
Eva: “Twee jaar geleden bleek dat we door de krachten van de programma’s Pauw en Jinek te bundelen de belangstelling voor de verkiezingen een extra boost kunnen geven. Het is extra speciaal dat we nu het programma kunnen laten uitzenden vanuit de gebieden waar de provinciale politiek over gaat. En het was een feest om met Jeroen samen te werken, ik verheug me erop om dit ook samen te mogen doen.”
‘Pauw & Jinek: De Verkiezingen’ van 11 t/m 19 maart, op werkdagen om 23.00 uur, bij BNNVARA en KRO-NCRV op NPO 1.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Martijn moet dan ook maar met zijn tante van 69 trouwen
dat zien wequote:
kewl shirt, meteen besteldquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:02 schreef svann het volgende:
Toch wel aardig, moet ik met enige tegenzin toegeven.
ja, maar die valt steeds omquote:
Als ze mij bellen, kom ik. Ik neem de telefoon altijd op.quote:
omdat niemand beltquote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ze mij bellen, kom ik. Ik neem de telefoon altijd op.
WRONGquote:
Jij praat wel heel graag over jezelf.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
WRONG
Vandaag ben ik 5x gebeld, 2x een klant, 2x iemand met wie ik samenwerk en 1x door het Leger des heils ()
Oke zal ik doenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij praat wel heel graag over jezelf.
STOP IT.
Vanavond lijkt mij beter dan gisteren. Was erg saai gisteren.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:39 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer tijd voor een goede conditioner.quote:
Dan zit ik in Amersfoort.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gaan we vrijdag met de Fok!-knokploeg naar Urk @:Zipportal @:Superniger @:monkyyy
Nee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gaan we vrijdag met de Fok!-knokploeg naar Urk @:Zipportal @:Superniger @:monkyyy
Dit huis staat er volgens mij al minstens 100 jaarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wie bouwt zijn huis dan ook op een gasbel?
Ho ho.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:11 schreef Coco. het volgende:
Groningen terug aan de aarde geven en Amsterdam terug aan de zee.
Jij hebt geen voor of achterkamer. Jij hebt gewoon 1 kamer waar je slaapt, kookt en poept.quote:
De trol is blij met je reactie.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit huis staat er volgens mij al minstens 100 jaar
EPC van ver boven de 1, dus je moet het slopen vanwege het klimaatquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
HEB JIJ WEL VAN GESTUDEERD MEVROUWquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:15 schreef monkyyy het volgende:
1 miljard van de 300 miljard gasbaten. ONS BEFLIKKEREN
Jullie hebben toch ook de A28quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:15 schreef monkyyy het volgende:
1 miljard van de 300 miljard gasbaten. ONS BEFLIKKEREN
Die gasbel ligt er al langer te chillen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet mokken, lekker wokkenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Enkel op gas kun je fatsoenlijk wokken.
Op waterstof gas fikt het nog beterquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Enkel op gas kun je fatsoenlijk wokken.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Oscar. het volgende:
Zelfs de groningers willen de gaskraan niet dicht
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Oscar. het volgende:
Huizen zijn toch al naar de klotequote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Oscar. het volgende:
Ik ben het niet eens met het systeem, maar ik maak er gulzig gebruik van.quote:
Hoezo, huisje staat geef, dat los je kennelijk op met een kantklosquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:18 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Huizen zijn toch al naar de klote
links lullen, rechts vullenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met het systeem, maar ik maak er gulzig gebruik van.
Zo is dat.quote:
Algemeen Fondsquote:
straks weer pagga slaanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Verlenen jullie ook weleens hand en spandiensten?
Kelder vol.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit is uitlokking.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Pas nog wat procentjes KLM aangeschaft, maar geld voor Groningen.....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Onze gasbaten zijn verkwanseld voor linkse hobbies.
KLM had meer geld kunnen krijgen als groningen ook olie hadquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
Pas nog wat procentjes KLM aangeschaft, maar geld voor Groningen.....
Ik bedoelde: er zijn zat potjes.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:22 schreef Oscar. het volgende:
KLM had meer geld kunnen krijgen als groningen ook olie had
Ik ben het helemaal eens met Kees de Kort in deze:quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
Pas nog wat procentjes KLM aangeschaft, maar geld voor Groningen.....
quote:WAAROM MAKEN WE ONS ZO DRUK OVER EEN BUS MET VLEUGELS?
'Tamelijk onbegrijpelijk', noemt BNR-macro-econoom Kees de Kort de aankoop van aandelen in Air France-KLM door de Nederlandse staat. 'Wat is KLM anders dan een stoelenverkoper? Gewoon een bus met vleugels. Waarom zo'n ophef over KLM?' De Kort denkt dat het niet uitmaakt voor Nederland of de luchtvaartmaatschappij er wel of niet zou zijn.
https://www.bnr.nl/podcas(...)een-bus-met-vleugels
Euh, verzakkingen moeten huiseigenaren zelf betalenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Klep dicht Jort. Huizen verzakken in Amsterdam en meteen wordt er ingegrepen. Want de hoeren en de drugswinkels moeten beschermd worden.
Limburg is 50 jaar na de mijnbouw nog steeds een arme spookregio, met Groningen zal het niet veel beter aflopen, helaas.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Klep dicht Jort. Huizen verzakken in Amsterdam en meteen wordt er ingegrepen. Want de hoeren en de drugswinkels moeten beschermd worden.
Precies wat doe jij hier nog? Ga je huis aanpakken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:25 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Euh, verzakkingen moeten huiseigenaren zelf betalen
Al jaren geleden beton gestort.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Precies wat doe jij hier nog? Ga je huis aanpakken.
ja, alle toeristen heb ik nu binnen in mijn microwoning. Gelukkig blokkeren ze het wifi nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar zitten al scheuren in met die toeristen.
Omdat een partij zoals de FvD geen lang leven geschoren is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wel mooi hoe de traditionele partijen geen antwoord hebben op een partij als FvD.
Wie is dat?quote:
Dan mensen maar wegzetten als racist, xenofoob e.d bij gebrek aan goede tegenargumenten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wel mooi hoe de traditionele partijen geen antwoord hebben op een partij als FvD.
ja, is dat je vriendje van de dagquote:
omdat je een eendagsvlieg bentquote:
Dat zei men toen ook over de PvdD.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:29 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Omdat een partij zoals de FvD geen lang leven geschoren is.
volgens de AVG mag je daar geen uitspraak over doenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Volgens mij noemt hij jou een dagjesmens.
Moet ik dat pikken?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Volgens mij noemt hij jou een dagjesmens.
en over lijst pim fortijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat zei men toen ook over de PvdD.
levert je alleen maar een commissaris baantje opquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Verantwoordelijkheden zijn ook heul eng.
volgens de avg weet jij dat helemaal niet, dagjesmens dat je bentquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leugens. Maar ik post dan ook niet in dode SC topics.
De TT wordt een heuvellandschapquote:
die had haar uitgelachenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Jammer dat Rutte niet aan tafel zit vandaag.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Haha ja dat was mooie tvquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
gelukkig heb ik teletext 888quote:
Dat was echt prachtige televisiequote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
inderdaad, het is Rutte's schuld dat haar kelderen bang zijn voor bliksemquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Opru[..]
Oprutte! Denk aan de kinderan!
Yernaz was er tegenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Communistische partij.
Waar zijn die nu?
Groenlinksquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Communistische partij.
Waar zijn die nu?
Elon Musk gelooft niet in waterstof.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:42 schreef monkyyy het volgende:
De groene revolutie, miljoen banen erbij.Waterstof economie
ftfyquote:
Gelukkig is dit ook ondertiteldquote:
https://www.duurzaambedri(...)den-groene-waterstofquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Elon Musk gelooft niet in waterstof.
Ogen laten laseren natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:47 schreef Zipportal het volgende:
Opeens heeft hij geen bril meer op. OF JE HEBT EEN BRIL NODIG OF NIET.
#broekieuitquote:
Goeiste bijwerkingen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ogen laten laseren natuurlijk.
vanaf nu welquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:48 schreef bechirti het volgende:
grauss maakt een licht onbetrouwbare indruk
Nee, dat komt uit amerika, je weet wel, het land van Drumpf.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, zal iets hips uit A'dam zijn.
WIJ KENNEN DAT NIET.
de nam schudt ze wel open zoquote:
Daar hebben mensen seks inquote:
he bah seckxsquote:
Is dat ook iets voor mij?quote:
nee kutspelquote:
Oh ik dacht dat het de opvolger was van de sims 4quote:
Nou, nou, dat hoefde er niet bij.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Panelen is wat anders dan een windmolen, kreupele Jetta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |