Omdat een partij zoals de FvD geen lang leven geschoren is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wel mooi hoe de traditionele partijen geen antwoord hebben op een partij als FvD.
Wie is dat?quote:
Dan mensen maar wegzetten als racist, xenofoob e.d bij gebrek aan goede tegenargumenten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wel mooi hoe de traditionele partijen geen antwoord hebben op een partij als FvD.
ja, is dat je vriendje van de dagquote:
omdat je een eendagsvlieg bentquote:
Dat zei men toen ook over de PvdD.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:29 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Omdat een partij zoals de FvD geen lang leven geschoren is.
volgens de AVG mag je daar geen uitspraak over doenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Volgens mij noemt hij jou een dagjesmens.
Moet ik dat pikken?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Volgens mij noemt hij jou een dagjesmens.
en over lijst pim fortijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat zei men toen ook over de PvdD.
levert je alleen maar een commissaris baantje opquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Verantwoordelijkheden zijn ook heul eng.
volgens de avg weet jij dat helemaal niet, dagjesmens dat je bentquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leugens. Maar ik post dan ook niet in dode SC topics.
De TT wordt een heuvellandschapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |