Ik bedoelde: er zijn zat potjes.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:22 schreef Oscar. het volgende:
KLM had meer geld kunnen krijgen als groningen ook olie had
Ik ben het helemaal eens met Kees de Kort in deze:quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
Pas nog wat procentjes KLM aangeschaft, maar geld voor Groningen.....
quote:WAAROM MAKEN WE ONS ZO DRUK OVER EEN BUS MET VLEUGELS?
'Tamelijk onbegrijpelijk', noemt BNR-macro-econoom Kees de Kort de aankoop van aandelen in Air France-KLM door de Nederlandse staat. 'Wat is KLM anders dan een stoelenverkoper? Gewoon een bus met vleugels. Waarom zo'n ophef over KLM?' De Kort denkt dat het niet uitmaakt voor Nederland of de luchtvaartmaatschappij er wel of niet zou zijn.
https://www.bnr.nl/podcas(...)een-bus-met-vleugels
Euh, verzakkingen moeten huiseigenaren zelf betalenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Klep dicht Jort. Huizen verzakken in Amsterdam en meteen wordt er ingegrepen. Want de hoeren en de drugswinkels moeten beschermd worden.
Limburg is 50 jaar na de mijnbouw nog steeds een arme spookregio, met Groningen zal het niet veel beter aflopen, helaas.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Klep dicht Jort. Huizen verzakken in Amsterdam en meteen wordt er ingegrepen. Want de hoeren en de drugswinkels moeten beschermd worden.
Precies wat doe jij hier nog? Ga je huis aanpakken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:25 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Euh, verzakkingen moeten huiseigenaren zelf betalen
Al jaren geleden beton gestort.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Precies wat doe jij hier nog? Ga je huis aanpakken.
ja, alle toeristen heb ik nu binnen in mijn microwoning. Gelukkig blokkeren ze het wifi nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar zitten al scheuren in met die toeristen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |