quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Oscar. het volgende:
Zelfs de groningers willen de gaskraan niet dicht
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Oscar. het volgende:
Huizen zijn toch al naar de klotequote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Oscar. het volgende:
Ik ben het niet eens met het systeem, maar ik maak er gulzig gebruik van.quote:
Hoezo, huisje staat geef, dat los je kennelijk op met een kantklosquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:18 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Huizen zijn toch al naar de klote
links lullen, rechts vullenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met het systeem, maar ik maak er gulzig gebruik van.
Zo is dat.quote:
Algemeen Fondsquote:
straks weer pagga slaanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Verlenen jullie ook weleens hand en spandiensten?
Kelder vol.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit is uitlokking.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Pas nog wat procentjes KLM aangeschaft, maar geld voor Groningen.....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Onze gasbaten zijn verkwanseld voor linkse hobbies.
KLM had meer geld kunnen krijgen als groningen ook olie hadquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
Pas nog wat procentjes KLM aangeschaft, maar geld voor Groningen.....
Ik bedoelde: er zijn zat potjes.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:22 schreef Oscar. het volgende:
KLM had meer geld kunnen krijgen als groningen ook olie had
Ik ben het helemaal eens met Kees de Kort in deze:quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
Pas nog wat procentjes KLM aangeschaft, maar geld voor Groningen.....
quote:WAAROM MAKEN WE ONS ZO DRUK OVER EEN BUS MET VLEUGELS?
'Tamelijk onbegrijpelijk', noemt BNR-macro-econoom Kees de Kort de aankoop van aandelen in Air France-KLM door de Nederlandse staat. 'Wat is KLM anders dan een stoelenverkoper? Gewoon een bus met vleugels. Waarom zo'n ophef over KLM?' De Kort denkt dat het niet uitmaakt voor Nederland of de luchtvaartmaatschappij er wel of niet zou zijn.
https://www.bnr.nl/podcas(...)een-bus-met-vleugels
Euh, verzakkingen moeten huiseigenaren zelf betalenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Klep dicht Jort. Huizen verzakken in Amsterdam en meteen wordt er ingegrepen. Want de hoeren en de drugswinkels moeten beschermd worden.
Limburg is 50 jaar na de mijnbouw nog steeds een arme spookregio, met Groningen zal het niet veel beter aflopen, helaas.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Klep dicht Jort. Huizen verzakken in Amsterdam en meteen wordt er ingegrepen. Want de hoeren en de drugswinkels moeten beschermd worden.
Precies wat doe jij hier nog? Ga je huis aanpakken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:25 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Euh, verzakkingen moeten huiseigenaren zelf betalen
Al jaren geleden beton gestort.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Precies wat doe jij hier nog? Ga je huis aanpakken.
ja, alle toeristen heb ik nu binnen in mijn microwoning. Gelukkig blokkeren ze het wifi nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar zitten al scheuren in met die toeristen.
Omdat een partij zoals de FvD geen lang leven geschoren is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wel mooi hoe de traditionele partijen geen antwoord hebben op een partij als FvD.
Wie is dat?quote:
Dan mensen maar wegzetten als racist, xenofoob e.d bij gebrek aan goede tegenargumenten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wel mooi hoe de traditionele partijen geen antwoord hebben op een partij als FvD.
ja, is dat je vriendje van de dagquote:
omdat je een eendagsvlieg bentquote:
Dat zei men toen ook over de PvdD.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:29 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Omdat een partij zoals de FvD geen lang leven geschoren is.
volgens de AVG mag je daar geen uitspraak over doenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Volgens mij noemt hij jou een dagjesmens.
Moet ik dat pikken?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Volgens mij noemt hij jou een dagjesmens.
en over lijst pim fortijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat zei men toen ook over de PvdD.
levert je alleen maar een commissaris baantje opquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Verantwoordelijkheden zijn ook heul eng.
volgens de avg weet jij dat helemaal niet, dagjesmens dat je bentquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leugens. Maar ik post dan ook niet in dode SC topics.
De TT wordt een heuvellandschapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |