Nice, geniet er van.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:45 schreef Lotusss het volgende: [..] Zodra ik mijn onzekerheid opzij weet te zetten, moet ik wel toegeven dat we het echt wel heel gezellig hebben samen. Van keiharde neuqseks tot klef op de bank Netflix kijken. Alleen hebben we beiden ons eigen leven, het is behoorlijk pril (én ik vind dat ik nog erg aan mijzelf moet werken nog) dus het is vooralsnog een soort van FWB-constructie zeg maar. Bevalt wel, hoeft ook niet meteen heel intensief contact te zijn tussendoor ofzo.
Voor zover het wat gaat worden ja of nee... maar idd genieten zonder teveel vooruit te willen kijken.quote:
Geen idee waarom die speciaal is. Het is de hardback variant en de UK editie. Deze kon je gewoon bestellen in 2011, dus niets bijzonders lijkt me.quote:
¤ 750-1200 blijkbaar.quote:
Jezus zoveelquote:Op zondag 10 maart 2019 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee waarom die speciaal is. Het is de hardback variant en de UK editie. Deze kon je gewoon bestellen in 2011, dus niets bijzonders lijkt me.
Eerste druk van het eerste Harry Potter-boek uit de UK is natuurlijk een stuk zeldzamer, daar begrijp ik het dan wel weer bij.[..]
¤ 750-1200 blijkbaar.
Ik heb enkel deel 5/6/7 in het Engels. Laatste drie heb ik in een bundel gekocht. Leuke boekjes welquote:Op zondag 10 maart 2019 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus zoveel.
Vind mijn set mooier. Heb in t rood met goud ook de drie special editions
. Fantastic Beasts, Quiddich through the ages en Beedle the Bard.
Damn.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee waarom die speciaal is. Het is de hardback variant en de UK editie. Deze kon je gewoon bestellen in 2011, dus niets bijzonders lijkt me.
Eerste druk van het eerste Harry Potter-boek uit de UK is natuurlijk een stuk zeldzamer, daar begrijp ik het dan wel weer bij.[..]
¤ 750-1200 blijkbaar.
Vind ik ook.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb enkel deel 5/6/7 in het Engels. Laatste drie heb ik in een bundel gekocht. Leuke boekjes wel
Die set koste iets van £100. Ga zelf ook niet dat soort bedragen betalen, en dan al zeker niet als een verjaardagscadeauquote:Op zondag 10 maart 2019 18:00 schreef Samzz het volgende:
Ik ben enorm HP fan, maar no way dat ik die bedragen uit ga geven aan de boeken.
Nette prijs. Zoiets heb ik ook voor mijn set betaald.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die set koste iets van £100. Ga zelf ook niet dat soort bedragen betalen, en dan al zeker niet als een verjaardagscadeau
Ik wil de Nederlandse ook eens lezen vanwege de vertalingen. Ben wel benieuwd naar wat ze hebben bedacht.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Wil de set ook nog in NL, want die boeken heb ik kapot gelezen. Letterlijk.
Ik vind t erg goed gedaan iig.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil de Nederlandse ook eens lezen vanwege de vertalingen. Ben wel benieuwd naar wat ze hebben bedacht.
Ik vond het best lastig om te schakelen tussen de NL en de UK vertaling.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil de Nederlandse ook eens lezen vanwege de vertalingen. Ben wel benieuwd naar wat ze hebben bedacht.
Alles in acht genomen (ook qua betekenissen) vind ik dat het erg goed vertaald isquote:Op zondag 10 maart 2019 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond het best lastig om te schakelen tussen de NL en de UK vertaling.
https://nl.wikipedia.org/(...)men_uit_Harry_Potter
O ja dat gedichtquote:Op zondag 10 maart 2019 18:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben de blauwbilgorgel,
Mijn vader was een porgel,
Mijn moeder was een porulan,
Daar komen vreemde kind'ren van.
Raban! Raban! Raban!
Ik zat bij de ondertiteling van de films als van "Marcel wie?"quote:Op zondag 10 maart 2019 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond het best lastig om te schakelen tussen de NL en de UK vertaling.
https://nl.wikipedia.org/(...)men_uit_Harry_Potter
Lubbermansquote:Op zondag 10 maart 2019 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat bij de ondertiteling van de films als van "Marcel wie?"
Mnoh, cute is datquote:Op zondag 10 maart 2019 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Onder andere. Beetje happen naar de wind zo af en toe
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:27 schreef Lotusss het volgende:
Je mag mij vervloeken... maar ik heb de boeken proberen te lezen en het was helemaal niks voor mij.
Sorry.
Dit zie ik je wel dragen jaquote:Op zondag 10 maart 2019 18:19 schreef Samzz het volgende:
https://www.collectif.co.(...)utm_campaign=froogle
Cute.
Ja? Ik zit heel erg te dubben m te bestellen over een paar wekenquote:
Ik vond de eerste twee ook waardeloos. Lag te pitten bij de films. Maar vriendinnen zeiden dat deel 3 een stuk leuker werd en dat was ook zo en toen was ik verkocht.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:27 schreef Lotusss het volgende:
Je mag mij vervloeken... maar ik heb de boeken proberen te lezen en het was helemaal niks voor mij.
Sorry.
Ja! Vind het heel tof, zou het zelf nooit dragen thoughquote:Op zondag 10 maart 2019 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Ik zit heel erg te dubben m te bestellen over een paar weken.
Hipster.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:32 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinigen ben die eerst de eerste paar boeken heeft gelezen, nog voor de films er waren.
Had zelf ook niet gedacht er een te willen. Maar ik vind t echt gaaf en ik denk dat ik er nu mee weg kom.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja! Vind het heel tof, zou het zelf nooit dragen though
Nouquote:
Nou dat dus, het past bij je stijltje. Zou ‘m gewoon proberen!quote:Op zondag 10 maart 2019 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had zelf ook niet gedacht er een te willen. Maar ik vind t echt gaaf en ik denk dat ik er nu mee weg kom.[..]
Nou.
Hostiquote:
Next monthquote:Op zondag 10 maart 2019 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou dat dus, het past bij je stijltje. Zou ‘m gewoon proberen!
Ik mag vast nog wel legaal de UK in na de Brexit (British by descent enzo).... dus wil je smokkelwaar, PM mequote:Op zondag 10 maart 2019 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Next month. Dan is de Brexit vast nog niet door en haal ik m uit Engeland.
De Collectif store is wel een goede reden weer naar Engeland te gaan. Zit op Camden Market.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik mag vast nog wel legaal de UK in na de Brexit (British by descent enzo).... dus wil je smokkelwaar, PM me
Wel mooi rustige omgeving en bosrijk enzoquote:Op zondag 10 maart 2019 18:47 schreef Faxie het volgende:
Kon de straat eerst niet uitkomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide toegangswegen afgesloten. Gelukkig had iemand vlakbij een sleutel om palen te verwijderen zodat ik door een smalle doorgang naar andere straat kon hehe.
Das niet handig, je was gewoon gedwarsboomdquote:Op zondag 10 maart 2019 18:47 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide toegangswegen afgesloten. Gelukkig had iemand vlakbij een sleutel om palen te verwijderen zodat ik door een smalle doorgang naar andere straat kon hehe.
Zit wel in een lekker hoekje jaquote:Op zondag 10 maart 2019 18:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel mooi rustige omgeving en bosrijk enzo
Letterlijk jaquote:Op zondag 10 maart 2019 18:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Das niet handig, je was gewoon gedwarsboomd
Leukquote:
Huehue. Moest gniffelenquote:Op zondag 10 maart 2019 18:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Das niet handig, je was gewoon gedwarsboomd
Even langs de Thai.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:53 schreef Faxie het volgende:
Spiertje in rug nog wat verder verrekt vandaag
Vanuit Arnhem is het zwartquote:Op zondag 10 maart 2019 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
20:15~20:30 barst het flink los zo te zien
Nu? Het is al redelijk donker en het regent ook al aardig ja. Maar de wind komt uit het westenquote:
Niemand die ze om hulp hoort roepenquote:
Het gaat hier ook langsquote:Op zondag 10 maart 2019 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu? Het is al redelijk donker en het regent ook al aardig ja. Maar de wind komt uit het westen
Zou mooi zijn. Kan ik inslaan bij Collectif.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Geef het nog een weekje of twee.
Thuis zitten is maar leuk voor evenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:00 schreef Kopjechino het volgende:
Ben zo blij dat ik volgende week weer kan gaan werken.
Tering Jantje.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik mijn tekening spammen. Ja dat mag ik.
Vind m zó goed gelukt!
Gaaf hequote:
Beter dan jurkjesquote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Vind m zó goed gelukt!
Terecht. Erg mooi!quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Vind m zó goed gelukt!
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Vind m zó goed gelukt!
Mooi!quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Vind m zó goed gelukt!
Ja he. Vet blij mee. Zal mooi staan op m'n slaapkamer straks.quote:
Ik zou net als Kees de autist een handeltje opstartenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja he. Vet blij mee. Zal mooi staan op m'n slaapkamer straks.
Waar is hier?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:29 schreef Kopjechino het volgende:
Hier is het flink aan het onweren en hagelen
Dag mag hier even achterwege blijven; want morgenmiddag ben ik pas aan de beurt om mijn dak te laten fixen.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:29 schreef Kopjechino het volgende:
Hier is het flink aan het onweren en hagelen
Wat heb je op de tosti's?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee tosti's op. Zal ik er nog twee maken?
In wat voor woonwagenkamp woon jij Faxermans?quote:Op zondag 10 maart 2019 18:47 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je veel schade?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dag mag hier even achterwege blijven; want morgenmiddag ben ik pas aan de beurt om mijn dak te laten fixen.
Sure.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Ja een pantosti met kaas, kipfilet en paprika, als die bijna klaar is douw je 'm in een ei en bak die verder af.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Er worden hier een paar huizen neergezetquote:Op zondag 10 maart 2019 19:35 schreef MCH het volgende:
[..]
In wat voor woonwagenkamp woon jij Faxermans?
Valt wel mee; maar niet iets dat ik een week wil laten liggen. Paar pannen naar beneden gekomen en een deel pannen scheef. Dus klein stuk is niet helemaal waterdicht nu.quote:
Nee dat moet je idd niet laten liggen. Gelukkig valt t mee.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt wel mee; maar niet iets dat ik een week wil laten liggen. Paar pannen naar beneden gekomen en een deel pannen scheef. Dus klein stuk is niet helemaal waterdicht nu.
Ah, de wieltjes worden ingewisseld voor iets vasters.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er worden hier een paar huizen neergezet
Bakstenen ipv wieltjes is zo duckstadquote:Op zondag 10 maart 2019 19:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Ah, de wieltjes worden ingewisseld voor iets vasters.
Je zou willen dat je zo'n leuk huis had als ikquote:Op zondag 10 maart 2019 19:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Ah, de wieltjes worden ingewisseld voor iets vasters.
Hoezo? Is het van Lego?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zo'n leuk huis had als ik
Ik woon al in mijn droomhuis, jammer dat ik er maar 1 kind in kan maken.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zo'n leuk huis had als ik
Nice!quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Vind m zó goed gelukt!
Begint nu wel te regenen natuurlijkquote:Op zondag 10 maart 2019 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee dat moet je idd niet laten liggen. Gelukkig valt t mee.
Pannetjes van het dak, andere pannetjes eronderquote:Op zondag 10 maart 2019 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begint nu wel te regenen natuurlijk
Je woont in the Sims?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik woon al in mijn droomhuis, jammer dat ik er maar 1 kind in kan maken.
Heel Brabant wordt van de kaart gedonderdquote:Op zondag 10 maart 2019 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuisje...quote:
Verklaart de bruine drab op de foto, de volgende keer toch iets maken wat beter tegen regen kan?quote:
Misschien valt t mee. Hier zijn drie druppels gevallen.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bierquote:Op zondag 10 maart 2019 19:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Heel Brabant wordt van de kaart gedonderd![]()
![]()
Vanavond is ook de Staatsloterij; misschien kan ik morgen wel een heel nieuw huis kopen. Wacht het even af voordat ik morgen de dakdekker ga bellen.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pannetjes van het dak, andere pannetjes eronder
Schilder je ook?quote:
Oeh, bier.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier
Waarom niet zelf even het dak op?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed punt. Altijd positief denkenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanavond is ook de Staatsloterij; misschien kan ik morgen wel een heel nieuw huis kopen. Wacht het even af voordat ik morgen de dakdekker ga bellen.
Sorry maar het is al voor mijquote:Op zondag 10 maart 2019 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanavond is ook de Staatsloterij; misschien kan ik morgen wel een heel nieuw huis kopen. Wacht het even af voordat ik morgen de dakdekker ga bellen.
Elke keer hopen dat ze bij m'n ouders in de straat staanquote:Op zondag 10 maart 2019 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooie rode vlek over Eindhovenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn naam is haas.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Er is opeens een B. Anderson actief op Fok
Slechte manquote:Op zondag 10 maart 2019 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan ik beter een ambulance bellen; net iets te hoog om naartoe te klimmen voor mij.
Sowieso geen goed plan als t nog flink waait.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan ik beter een ambulance bellen; net iets te hoog om naartoe te klimmen voor mij.
Alles uitbesteden. Goed voor de economie.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig kan gewoon niks meer op klusgebied
WAUW! Ja!quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Vind m zó goed gelukt!
Ik verschoon morgen mijn bed wel. Vandaag te weinig energie. But it was worth spending my limited energyquote:
Nope. Buurman was ook niet thuis helaas, die kent vast nog een mannetje die wel even het dak op klimt. Anders morgenvroeg maar een lokaal bedrijf bellen en erop gokken dat ik niet de hoofdprijs moet betalen.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso geen goed plan als t nog flink waait.
quote:
Heb ik vanmiddag al gedaanquote:
Morgen de buurman even aanschieten?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope. Buurman was ook niet thuis helaas, die kent vast nog een mannetje die wel even het dak op klimt. Anders morgenvroeg maar een lokaal bedrijf bellen en erop gokken dat ik niet de hoofdprijs moet betalen.
Ik weet helaas ook niets hier in de buurt. Papa de dakdekker is voorlopig ook niet in de buurt, anders had ik die wel langsgestuurd.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope. Buurman was ook niet thuis helaas, die kent vast nog een mannetje die wel even het dak op klimt. Anders morgenvroeg maar een lokaal bedrijf bellen en erop gokken dat ik niet de hoofdprijs moet betalen.
Dan moet ik op een kaal bed liggen. Ook niet echt watquote:Op zondag 10 maart 2019 20:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik verschoon morgen mijn bed wel. Vandaag te weinig energie. But it was worth spending my limited energy
Afhalen heb ik al wel gedaan, alleen nog even opmaken. De was laat ik altijd aan de lijn hangenquote:Op zondag 10 maart 2019 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..].[..]
Heb ik vanmiddag al gedaan. Zo alleen de was nog even afhalen.
Ik normaal ook een nachtje, maar t is toch al droog en ik moet toch naar de wc, dus meteen de was er maar af.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet ik op een kaal bed liggen. Ook niet echt wat[..]
Afhalen heb ik al wel gedaan, alleen nog even opmaken. De was laat ik altijd aan de lijn hangen
Oké, leukquote:Op zondag 10 maart 2019 20:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
JaGaat wel weer wat uurtjes opslokken gok ik.
Oke, moet ik het misschien ook eens spelen. Bevrediging klinkt goed.quote:
Heb Divinity Original Sin gekocht.quote:
Succes met werkenquote:
Wat heb je gegeten? Is me even ontgaanquote:Op zondag 10 maart 2019 21:20 schreef Belsezar het volgende:
Zo, er kan echt niks meer bij, ik zit propvol
Maar het was erg gezellig en lekker
Japans, normaal echtquote:Op zondag 10 maart 2019 21:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Succes met werken[..]
Wat heb je gegeten? Is me even ontgaan
Klinkt goedquote:Op zondag 10 maart 2019 21:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Japans, normaal echtmaar nu even niet
Ik ben nu lui en voldaan
Dank jequote:Op zondag 10 maart 2019 21:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Succes met werken[..]
Wat heb je gegeten? Is me even ontgaan
Same here, veel eten, ik ben nu net een kat met overgewicht.quote:
Neuh, niet echt.quote:
Ik kan prima functioneren op 6 uur slaapquote:Op zondag 10 maart 2019 21:59 schreef Allures het volgende:
Als ik 8 uur wil halen moet ik er wel om 10 in liggen, max
Maar toch niet 5 dagen per weekquote:Op zondag 10 maart 2019 22:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan prima functioneren op 6 uur slaapSoms 5 uurtjes als het moet. Maar 7 a 8 is ideaal
Hoe laat moet je beginnen?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:03 schreef Kopjechino het volgende:
Volgende week weer om 4:45 mijn wekker zetten
Ja dit. Ik moet eigenlijk pas naar bed gaan als ik ook daadwerkelijk moe ben.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:00 schreef TaMieke het volgende:
10uur naar bed, half 12 slapen.
Vroeg naar bed, alsnog laat slapen
Als het moet maandenlangquote:
Ik lig niet te draaien ofzoquote:Op zondag 10 maart 2019 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit. Ik moet eigenlijk pas naar bed gaan als ik ook daadwerkelijk moe ben.
Ik neem m'n telefoon ook niet meer steeds mee naar bed. Ik vergeet m'n eigen regel somsquote:Op zondag 10 maart 2019 22:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik lig niet te draaien ofzo![]()
Nog even dit checken, nog even fokken en appen....dan is t al snel laat.
Hoezo 58 cm breed?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:03 schreef HostiMeister het volgende:
Een koelkast van 58 cm breed vinden is nog best wel een ding.
Zou mssn verstandig zijn, maar ik heb er geen “last” van vind ik zelfquote:Op zondag 10 maart 2019 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik neem m'n telefoon ook niet meer steeds mee naar bed. Ik vergeet m'n eigen regel somsdus ik doe het nog niet lang genoeg om er iets van te merken.
7.00. 5 uur eruit, 6 uur wegrijden, nog een kopje koffie drinken op het werk en dan beginnenquote:
Wat een hel.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
7.00. 5 uur eruit, 6 uur wegrijden, nog een kopje koffie drinken op het werk en dan beginnen
Nee.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo 58 cm breed?
Je bedoeld als inbouw in de keuken.
Die passen allemaal wel hoor.
Damn, nog vroeger dan ik eruit moetquote:Op zondag 10 maart 2019 22:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
7.00. 5 uur eruit, 6 uur wegrijden, nog een kopje koffie drinken op het werk en dan beginnen
Ja ik wel, mijn brein is zo'n you know what? Lets fuck you up brein.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik lig niet te draaien ofzo![]()
Nog even dit checken, nog even fokken en appen....dan is t al snel laat.
Wat moet de hoogte zijn van dat ding?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:03 schreef HostiMeister het volgende:
Een koelkast van 58 cm breed vinden is nog best wel een ding.
Ow heel herkenbaar. Ruzies uitvechten, bedenken hoe stom je was tijdens die ene 5minuten op t schoolplein 20 jaar terug.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ik wel, mijn brein is zo'n you know what? Lets fuck you up brein.
Laten we eens uitgebreid 50 minuten stil staan bij een gebeurtenis uit 1999 en alles 10 x doornemen? En daarna doen we hetzelfde bij nog een herinnering! Leuk toch?
Grmbl...
Heb er een gevonden, ongeveer 180.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat moet de hoogte zijn van dat ding?
Ja slapen is een groot feest, NOT!quote:Op zondag 10 maart 2019 22:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow heel herkenbaar. Ruzies uitvechten, bedenken hoe stom je was tijdens die ene 5minuten op t schoolplein 20 jaar terug.
Jup ik ken t.![]()
Nu minder last van gelukkig. Vraag me niet hoe of wat want ik heb geen idee
Mannen/mensen die nooit nadenken. Lijkt me hemels. Ik wil hetquote:Op zondag 10 maart 2019 22:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja slapen is een groot feest, NOT!
Ik ben zo jaloers op mensen zoals mijn vader was, waar dan ook ter wereld, met welke problemen dan ook, ogen dicht en binnen 5 minuten slapen.
Die gave heb ik ook.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers op mensen zoals mijn vader was, waar dan ook ter wereld, met welke problemen dan ook, ogen dicht en binnen 5 minuten slapen.
Ach, het zal er nooit inzitten denk ik. Dan maar een ander motto, slapen doe je wel als je dood bentquote:Op zondag 10 maart 2019 22:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mannen/mensen die nooit nadenken. Lijkt me hemels. Ik wil het![]()
Ik heb geen tips. Zorgen dat je moe bent![]()
Consider it a super power, cause it is.quote:
Lijkt me zo heerlijk inderdaad. Ik kan dat echt niet. Drink wel voor het slapen altijd een kopje thee van Celestial, helpt me beter slapenquote:Op zondag 10 maart 2019 22:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ow dan pas. Dacht morgenquote:Op zondag 10 maart 2019 22:03 schreef Kopjechino het volgende:
Volgende week weer om 4:45 mijn wekker zetten
Die Bengal Spice is zoooo lekkerquote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lijkt me zo heerlijk inderdaad. Ik kan dat echt niet. Drink wel voor het slapen altijd een kopje thee van Celestial, helpt me beter slapen
Aankomende dinsdag bedoel ik ookquote:
Ik zou alvast proberen om te schakelen danquote:Op zondag 10 maart 2019 22:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Aankomende dinsdag bedoel ik ook
Ja, dat zal weer even wennen zijn. Ben nu gewend best laat naar bed te gaan
Zal het proberen, maar denk niet dat dat gaat lukkenquote:Op zondag 10 maart 2019 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou alvast proberen om te schakelen danNiet te laat maken nu
*Schrijft op*quote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lijkt me zo heerlijk inderdaad. Ik kan dat echt niet. Drink wel voor het slapen altijd een kopje thee van Celestial, helpt me beter slapen
Ja die geeft echt zo'n warm wintergevoel ofzoquote:Op zondag 10 maart 2019 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neem die altijd mee bij koude wintersessies
Dank u!quote:Op zondag 10 maart 2019 22:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)ime-extra-tea-1-kops
Ik heb deze altijd
Hmmmm, if I kill you, will I get that ability?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Het nadeel is dat als ik bij iemand in de auto of trein zit ik ook binnen 5 min in slaap kan vallen. Zelfs als iemand nog praat.
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja die geeft echt zo'n warm wintergevoel ofzo
Porno?quote:Op maandag 11 maart 2019 06:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhuh
Nu kapot, dus even snel de standaard sites afgaan en dan slapen
welterusten! Ik zit in de trein naar m'n werk, na vandaag, drie daagjes vrijquote:Op maandag 11 maart 2019 06:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhuh
Nu kapot, dus even snel de standaard sites afgaan en dan slapen
Nicequote:Op maandag 11 maart 2019 06:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
welterusten! Ik zit in de trein naar m'n werk, na vandaag, drie daagjes vrij
tik hem aan 👊quote:Op maandag 11 maart 2019 06:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
welterusten! Ik zit in de trein naar m'n werk
Hoi jijquote:
en sneeuw?quote:Op maandag 11 maart 2019 08:15 schreef Samzz het volgende:
Goodmorning, gelukkig staat er weer een stevige wind.
Sneeuw? Hier niet. Blauwe lucht met wat wolken.quote:
toen ik wakker werd lag er een klein laagje op de auto en toen ik naar het werk reed was er wel even een aardige sneeuwbui.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sneeuw? Hier niet. Blauwe lucht met wat wolken.
Maart is lekker bezigquote:Op maandag 11 maart 2019 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik wakker werd lag er een klein laagje op de auto en toen ik naar het werk reed was er wel even een aardige sneeuwbui.
maar alles is inmiddels weer gesmolten.
ja, februari: 19 graden en zonquote:
Februari is de laatste jaren geen wintermaand meerquote:Op maandag 11 maart 2019 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, februari: 19 graden en zon
maart: storm en sneeuw bij 2 graden.
was op zich wel lekker wandelen gisteren. op sommige stukken werd je bijna omver geblazen.
quote:Op maandag 11 maart 2019 08:33 schreef MCH het volgende:
Sammz is in het feedback topic keihard overruled door Danny
quote:Op maandag 11 maart 2019 08:33 schreef MCH het volgende:
Valt ook wel meequote:Op maandag 11 maart 2019 08:33 schreef MCH het volgende:
Wehe en al die mensen die met die warmte de tuin al aan het inrichten waren.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, februari: 19 graden en zon
maart: storm en sneeuw bij 2 graden.
was op zich wel lekker wandelen gisteren. op sommige stukken werd je bijna omver geblazen.
ik wacht nog wel een maandje.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wehe en al die mensen die met die warmte de tuin al aan het inrichten waren.
Even het 'told you so'-dansje doen.
Afgelopen vrijdag mochten ze evenquote:Op maandag 11 maart 2019 08:36 schreef rival het volgende:
En terecht, ze had waarschijnlijk ergens een mening over ofzo...
Vrouwen met een mening
narcissen krijg ik ook elke jaar weer in de tuin, blijkbaar blijft dat ondergronds toch best goed behouden ondanks dat ik dat altijd er uit probeer te halenquote:Op maandag 11 maart 2019 08:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog niks aan de tuin gedaan. De krokussen en narcissen staan wel in bloei.
quote:Op maandag 11 maart 2019 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
narcissen krijg ik ook elke jaar weer in de tuin, blijkbaar blijft dat ondergronds toch best goed behouden ondanks dat ik dat altijd er uit probeer te halen
Waarom wil je die eruit halenquote:Op maandag 11 maart 2019 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
narcissen krijg ik ook elke jaar weer in de tuin, blijkbaar blijft dat ondergronds toch best goed behouden ondanks dat ik dat altijd er uit probeer te halen
quote:
joa, maar niet op die plekquote:Op maandag 11 maart 2019 08:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wil je die eruit halen? Is toch mooi.
Gewoon asfalteren, net als thijsquote:Op maandag 11 maart 2019 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die paar m2 grond die niet bestraat zijn hou ik ook graag zo. bestrating genoeg overalquote:
jammer voor zequote:
Wat heeft die gedaan dan? Tuin geasfalteerd en er toen een kunstgrasmat overheen gelegd of zo?quote:
Dat hebben mijn oom en tante gedaanquote:Op maandag 11 maart 2019 08:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat heeft die gedaan dan? Tuin geasfalteerd en er toen een kunstgrasmat overheen gelegd of zo?
En nepplanten.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat heeft die gedaan dan? Tuin geasfalteerd en er toen een kunstgrasmat overheen gelegd of zo?
Lekker je gras stofzuigenquote:Op maandag 11 maart 2019 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hebben mijn oom en tante gedaan. Gras vinden ze wel mooi, maar t onderhoud niet. Dus kunstgras.
![]()
![]()
.
Onwetende.quote:
Laat Miss het maar niet lezen, die valt schuimbekkend van d'r stoel.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:00 schreef El_Thijs het volgende:
Mijn tuin is keurig betegeld met twee uitsparingen waarin elk drie kleine taxus-boompjes staan. Lekker praktisch.
Dat soort tuinen zijn de doodssteek voor de natuur in stedenquote:Op maandag 11 maart 2019 09:00 schreef El_Thijs het volgende:
Mijn tuin is keurig betegeld met twee uitsparingen waarin elk drie kleine taxus-boompjes staan. Lekker praktisch.
Dino wil gewoon even afgeven.quote:
Natuur is overrated, lekker praktisch,.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort tuinen zijn de doodssteek voor de natuur in steden.
Voor mij is het perfect. Ik heb geen groene vingers en anders gaat het toch maar dood.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort tuinen zijn de doodssteek voor de natuur in steden.
Mijn hart huiltquote:Op maandag 11 maart 2019 09:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Natuur is overrated, lekker praktisch,.
Nee, je bent lui bedoel jequote:Op maandag 11 maart 2019 09:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mij is het perfect. Ik heb geen groene vingers en anders gaat het toch maar dood.
Haar huis is aan het verzakken door te lage grondwaterstanden? Ja als er in het stedelijk gebied niks kan infiltreren in de bodem door de tegeltuinen en alles gewoon het riool instroomt levert is dat niet gunstig nee.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Laat Miss het maar niet lezen, die valt schuimbekkend van d'r stoel.
Mag je vinden.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je bent lui bedoel je. Alsof je groene vingers nodig hebt voor tuinplanten
.
Nee, miss heeft een fetisj voor strak betegelde tuinen met een paar vrije tegels met strakke beplanting. Voeg daar nog wat stijger(quote:Op maandag 11 maart 2019 09:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Haar huis is aan het verzakken door te lage grondwaterstanden? Ja als er in het stedelijk gebied niks kan infiltreren in de bodem door de tegeltuinen en alles gewoon het riool instroomt levert is dat niet gunstig nee.
Dat meubilair staat binnenquote:Op maandag 11 maart 2019 09:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, miss heeft een fetisj voor strak betegelde tuinen met een paar vrije tegels met strakke beplanting. Voeg daar nog wat stijger()houten meubilair bij en je hebt d'r.
Huis - tuin - berging. Waar de motor staat. Dus gras is voor mij sowieso niet praktisch op die 52m2.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:06 schreef Samzz het volgende:
Het onderhoud is minimaal, enkel gras maaien en soms wat onkruid plukken. t Meeste laat ik staan, want mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |