Nice, geniet er van.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:45 schreef Lotusss het volgende: [..] Zodra ik mijn onzekerheid opzij weet te zetten, moet ik wel toegeven dat we het echt wel heel gezellig hebben samen. Van keiharde neuqseks tot klef op de bank Netflix kijken. Alleen hebben we beiden ons eigen leven, het is behoorlijk pril (én ik vind dat ik nog erg aan mijzelf moet werken nog) dus het is vooralsnog een soort van FWB-constructie zeg maar. Bevalt wel, hoeft ook niet meteen heel intensief contact te zijn tussendoor ofzo.
Voor zover het wat gaat worden ja of nee... maar idd genieten zonder teveel vooruit te willen kijken.quote:
Geen idee waarom die speciaal is. Het is de hardback variant en de UK editie. Deze kon je gewoon bestellen in 2011, dus niets bijzonders lijkt me.quote:
¤ 750-1200 blijkbaar.quote:
Jezus zoveelquote:Op zondag 10 maart 2019 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee waarom die speciaal is. Het is de hardback variant en de UK editie. Deze kon je gewoon bestellen in 2011, dus niets bijzonders lijkt me.
Eerste druk van het eerste Harry Potter-boek uit de UK is natuurlijk een stuk zeldzamer, daar begrijp ik het dan wel weer bij.[..]
¤ 750-1200 blijkbaar.
Ik heb enkel deel 5/6/7 in het Engels. Laatste drie heb ik in een bundel gekocht. Leuke boekjes welquote:Op zondag 10 maart 2019 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus zoveel.
Vind mijn set mooier. Heb in t rood met goud ook de drie special editions
. Fantastic Beasts, Quiddich through the ages en Beedle the Bard.
Damn.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee waarom die speciaal is. Het is de hardback variant en de UK editie. Deze kon je gewoon bestellen in 2011, dus niets bijzonders lijkt me.
Eerste druk van het eerste Harry Potter-boek uit de UK is natuurlijk een stuk zeldzamer, daar begrijp ik het dan wel weer bij.[..]
¤ 750-1200 blijkbaar.
Vind ik ook.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb enkel deel 5/6/7 in het Engels. Laatste drie heb ik in een bundel gekocht. Leuke boekjes wel
Die set koste iets van £100. Ga zelf ook niet dat soort bedragen betalen, en dan al zeker niet als een verjaardagscadeauquote:Op zondag 10 maart 2019 18:00 schreef Samzz het volgende:
Ik ben enorm HP fan, maar no way dat ik die bedragen uit ga geven aan de boeken.
Nette prijs. Zoiets heb ik ook voor mijn set betaald.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die set koste iets van £100. Ga zelf ook niet dat soort bedragen betalen, en dan al zeker niet als een verjaardagscadeau
Ik wil de Nederlandse ook eens lezen vanwege de vertalingen. Ben wel benieuwd naar wat ze hebben bedacht.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Wil de set ook nog in NL, want die boeken heb ik kapot gelezen. Letterlijk.
Ik vind t erg goed gedaan iig.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil de Nederlandse ook eens lezen vanwege de vertalingen. Ben wel benieuwd naar wat ze hebben bedacht.
Ik vond het best lastig om te schakelen tussen de NL en de UK vertaling.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil de Nederlandse ook eens lezen vanwege de vertalingen. Ben wel benieuwd naar wat ze hebben bedacht.
Alles in acht genomen (ook qua betekenissen) vind ik dat het erg goed vertaald isquote:Op zondag 10 maart 2019 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond het best lastig om te schakelen tussen de NL en de UK vertaling.
https://nl.wikipedia.org/(...)men_uit_Harry_Potter
O ja dat gedichtquote:Op zondag 10 maart 2019 18:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben de blauwbilgorgel,
Mijn vader was een porgel,
Mijn moeder was een porulan,
Daar komen vreemde kind'ren van.
Raban! Raban! Raban!
Ik zat bij de ondertiteling van de films als van "Marcel wie?"quote:Op zondag 10 maart 2019 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond het best lastig om te schakelen tussen de NL en de UK vertaling.
https://nl.wikipedia.org/(...)men_uit_Harry_Potter
Lubbermansquote:Op zondag 10 maart 2019 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat bij de ondertiteling van de films als van "Marcel wie?"
Mnoh, cute is datquote:Op zondag 10 maart 2019 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Onder andere. Beetje happen naar de wind zo af en toe
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:27 schreef Lotusss het volgende:
Je mag mij vervloeken... maar ik heb de boeken proberen te lezen en het was helemaal niks voor mij.
Sorry.
Dit zie ik je wel dragen jaquote:Op zondag 10 maart 2019 18:19 schreef Samzz het volgende:
https://www.collectif.co.(...)utm_campaign=froogle
Cute.
Ja? Ik zit heel erg te dubben m te bestellen over een paar wekenquote:
Ik vond de eerste twee ook waardeloos. Lag te pitten bij de films. Maar vriendinnen zeiden dat deel 3 een stuk leuker werd en dat was ook zo en toen was ik verkocht.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:27 schreef Lotusss het volgende:
Je mag mij vervloeken... maar ik heb de boeken proberen te lezen en het was helemaal niks voor mij.
Sorry.
Ja! Vind het heel tof, zou het zelf nooit dragen thoughquote:Op zondag 10 maart 2019 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Ik zit heel erg te dubben m te bestellen over een paar weken.
Hipster.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:32 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinigen ben die eerst de eerste paar boeken heeft gelezen, nog voor de films er waren.
Had zelf ook niet gedacht er een te willen. Maar ik vind t echt gaaf en ik denk dat ik er nu mee weg kom.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja! Vind het heel tof, zou het zelf nooit dragen though
Nouquote:
Nou dat dus, het past bij je stijltje. Zou ‘m gewoon proberen!quote:Op zondag 10 maart 2019 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had zelf ook niet gedacht er een te willen. Maar ik vind t echt gaaf en ik denk dat ik er nu mee weg kom.[..]
Nou.
Hostiquote:
Next monthquote:Op zondag 10 maart 2019 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou dat dus, het past bij je stijltje. Zou ‘m gewoon proberen!
Ik mag vast nog wel legaal de UK in na de Brexit (British by descent enzo).... dus wil je smokkelwaar, PM mequote:Op zondag 10 maart 2019 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Next month. Dan is de Brexit vast nog niet door en haal ik m uit Engeland.
De Collectif store is wel een goede reden weer naar Engeland te gaan. Zit op Camden Market.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik mag vast nog wel legaal de UK in na de Brexit (British by descent enzo).... dus wil je smokkelwaar, PM me
Wel mooi rustige omgeving en bosrijk enzoquote:Op zondag 10 maart 2019 18:47 schreef Faxie het volgende:
Kon de straat eerst niet uitkomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide toegangswegen afgesloten. Gelukkig had iemand vlakbij een sleutel om palen te verwijderen zodat ik door een smalle doorgang naar andere straat kon hehe.
Das niet handig, je was gewoon gedwarsboomdquote:Op zondag 10 maart 2019 18:47 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide toegangswegen afgesloten. Gelukkig had iemand vlakbij een sleutel om palen te verwijderen zodat ik door een smalle doorgang naar andere straat kon hehe.
Zit wel in een lekker hoekje jaquote:Op zondag 10 maart 2019 18:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel mooi rustige omgeving en bosrijk enzo
Letterlijk jaquote:Op zondag 10 maart 2019 18:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Das niet handig, je was gewoon gedwarsboomd
Leukquote:
Huehue. Moest gniffelenquote:Op zondag 10 maart 2019 18:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Das niet handig, je was gewoon gedwarsboomd
Even langs de Thai.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:53 schreef Faxie het volgende:
Spiertje in rug nog wat verder verrekt vandaag
Vanuit Arnhem is het zwartquote:Op zondag 10 maart 2019 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
20:15~20:30 barst het flink los zo te zien
Nu? Het is al redelijk donker en het regent ook al aardig ja. Maar de wind komt uit het westenquote:
Niemand die ze om hulp hoort roepenquote:
Het gaat hier ook langsquote:Op zondag 10 maart 2019 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu? Het is al redelijk donker en het regent ook al aardig ja. Maar de wind komt uit het westen
Zou mooi zijn. Kan ik inslaan bij Collectif.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Geef het nog een weekje of twee.
Thuis zitten is maar leuk voor evenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:00 schreef Kopjechino het volgende:
Ben zo blij dat ik volgende week weer kan gaan werken.
Tering Jantje.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik mijn tekening spammen. Ja dat mag ik.
Vind m zó goed gelukt!
Gaaf hequote:
Beter dan jurkjesquote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Vind m zó goed gelukt!
Terecht. Erg mooi!quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Vind m zó goed gelukt!
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Vind m zó goed gelukt!
Mooi!quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Vind m zó goed gelukt!
Ja he. Vet blij mee. Zal mooi staan op m'n slaapkamer straks.quote:
Ik zou net als Kees de autist een handeltje opstartenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja he. Vet blij mee. Zal mooi staan op m'n slaapkamer straks.
Waar is hier?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:29 schreef Kopjechino het volgende:
Hier is het flink aan het onweren en hagelen
Dag mag hier even achterwege blijven; want morgenmiddag ben ik pas aan de beurt om mijn dak te laten fixen.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:29 schreef Kopjechino het volgende:
Hier is het flink aan het onweren en hagelen
Wat heb je op de tosti's?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee tosti's op. Zal ik er nog twee maken?
In wat voor woonwagenkamp woon jij Faxermans?quote:Op zondag 10 maart 2019 18:47 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je veel schade?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dag mag hier even achterwege blijven; want morgenmiddag ben ik pas aan de beurt om mijn dak te laten fixen.
Sure.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Ja een pantosti met kaas, kipfilet en paprika, als die bijna klaar is douw je 'm in een ei en bak die verder af.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Er worden hier een paar huizen neergezetquote:Op zondag 10 maart 2019 19:35 schreef MCH het volgende:
[..]
In wat voor woonwagenkamp woon jij Faxermans?
Valt wel mee; maar niet iets dat ik een week wil laten liggen. Paar pannen naar beneden gekomen en een deel pannen scheef. Dus klein stuk is niet helemaal waterdicht nu.quote:
Nee dat moet je idd niet laten liggen. Gelukkig valt t mee.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt wel mee; maar niet iets dat ik een week wil laten liggen. Paar pannen naar beneden gekomen en een deel pannen scheef. Dus klein stuk is niet helemaal waterdicht nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |