Aankomende zomer gaat Ajax wel een paar keer over dat bedrag heen om zelf spelers te kopen verwacht ik.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2007. Begrijpelijk. Toen knikkerde je nog....
Toen was dat een hoop geld makker
blij dat sulejmani al uit de boeken is. al is het voor een speler die je ervoor voor minder hebt verkocht.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aankomende zomer gaat Ajax wel een paar keer over dat bedrag heen om zelf spelers te kopen verwacht ik.
Ach terugkoopprijs is wel vaker iets hogerquote:Op zondag 10 maart 2019 15:17 schreef Adames het volgende:
[..]
blij dat sulejmani al uit de boeken is. al is het voor een speler die je ervoor voor minder hebt verkocht.
Grotendeels de controle. Vergeten onszelf alleen vaker te belonen.quote:
quote:
het is wat vreemd, maar verder primaquote:Op zondag 10 maart 2019 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach terugkoopprijs is wel vaker iets hoger
Daarom ook het woord ‘behoorlijk’. We worden niet verwend en Vitesse is ook gewoon zwak, maar ik ben over het algemeen niet ontevreden.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Grotendeels de controle. Vergeten onszelf alleen vaker te belonen.
Maar echt goed? Nah, dat ook weer niet.
Wilde hem in mijn FoBo zetten maar hij doet het daar niet.quote:
Wat een ontzettende God.quote:
Alfa en Romeo.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een van die twee ging mij van de week volgen op Twitter
Freek Jansen moest mij volgen vanwege die prijs die ik kreeg, maar zodra dat afgerond was ontvolgde hij me direct.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je die boekjes nog gelezen trouwens?quote:Op zondag 10 maart 2019 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Freek Jansen moest mij volgen vanwege die prijs die ik kreeg, maar zodra dat afgerond was ontvolgde hij me direct.
Dat doet toch wel een beetje pijn.
De nieuwe Wilfried Genee.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:31 schreef Zipportal het volgende:
De zoon van Jan Jood mag naar de ArenA.
uh... sure.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je die boekjes nog gelezen trouwens?
Maar die volgen 500.000 man.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed zo laat die haat maar voortvloeien.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik zag het.
Heb ze ook niet terug gevolgd omdat ik het twee vreselijke idioten vind.
Daar maak je even een keihard statement meequote:Op zondag 10 maart 2019 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik zag het.
Ze zullen zich in hun eer aangetast voelen door dit kille statement.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik zag het.
Bij Delle zo’n bal er in schieten is toch een stukkie makkelijker dan bij Vermeer.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:35 schreef Zorro het volgende:
Martina is zeker de vervanger van Van Beek? Doet ie prima dan.
dat vond iedereen behalve koeman ook bijzonderquote:Op zondag 10 maart 2019 15:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog aardig wat gespeeld in Engeland toch? Bijzonder
Throwback naar de wekelijkse goednieuwsshows rond Martins Indi en de 'degelijke' Pieters.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
dat vond iedereen behalve koeman ook bijzonder
Het bekt wel lekkerquote:Op zondag 10 maart 2019 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
We zijn trouwens live getuige van de Droomparken-derby.
Heracles al twee keer.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:17 schreef Adames het volgende:
dit vitesse
hebben die al een potje gewonnen tegen een club uit het linker rijtje?
Je bedoeld, dit Feyenoord is gewoon heel zwak?quote:
@onlogischquote:Op zondag 10 maart 2019 15:48 schreef yats het volgende:
[..]
Je bedoeld, dit Feyenoord is gewoon heel zwak?
Groningen-thuis, VVV-thuisquote:Op zondag 10 maart 2019 15:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ja en utrecht thuis, met de befaamde var
Jij kijkt toch niet? Feyenoord is een stuk sterker dan Vitesse hoor, maar we maken het niet af. 0-3 bij rust was niet gek.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:48 schreef yats het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij kijkt toch niet? Feyenoord is een stuk sterker dan Vitesse hoor, maar we maken het niet af. 0-3 bij rust was niet gek.
Je bedoelt, bedoelt?quote:Op zondag 10 maart 2019 15:48 schreef yats het volgende:
[..]
Klaasgod kijkt vanuit ONZ mee.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Yats leest mee vanuit het ziekenhuis.
eerste half uur was aardig van feyenoordquote:Op zondag 10 maart 2019 15:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij kijkt toch niet? Feyenoord is een stuk sterker dan Vitesse hoor, maar we maken het niet af. 0-3 bij rust was niet gek.
Was misschien niet duidelijk, maar ik had het over de eerste helft.quote:
fetX doet aan satire.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
fetX probeert de mensen hier te overtuigen dat Feyenoord werkelijk geweldig voetbal speelt
Van Nistelrooy wil zijn respect terug.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Troep van Heerenveen mislukt altijd.
Ziyechquote:Op zondag 10 maart 2019 15:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Troep van Heerenveen mislukt altijd.
Lul niet zo slap manquote:Op zondag 10 maart 2019 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
fetX probeert de mensen hier te overtuigen dat Feyenoord werkelijk geweldig voetbal speelt
Samardzic ookquote:Op zondag 10 maart 2019 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van Nistelrooy wil zijn respect terug.
Nordfeldt zwaait ook vanuit Swansea.quote:
Echt hèquote:Op zondag 10 maart 2019 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
Gelul man. Ik ben de eerste die zal zeggen dat Feyenoord kut speelt. Alleen in de eerste helft was Feyenoord een stuk sterker met genoeg kansen. Niet zo moeilijk toch?quote:
En in de tweede helft had het al 4-1 voor Vitesse moeten staan.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelul man. Ik ben de eerste die zal zeggen dat Feyenoord kut speelt. Alleen in de eerste helft was Feyenoord een stuk sterker met genoeg kansen. Niet zo moeilijk toch?
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En in de tweede helft had het al 4-1 voor Vitesse moeten staan.
Ja fetx, met je belachelijke positiviteit.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelul man. Ik ben de eerste die zal zeggen dat Feyenoord kut speelt. Alleen in de eerste helft was Feyenoord een stuk sterker met genoeg kansen. Niet zo moeilijk toch?
Volgens mij heeft Zip het specifiek over Heerenveenspelers die naar Feyenoord gaanquote:Op zondag 10 maart 2019 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nordfeldt zwaait ook vanuit Swansea.
En geen uitjes.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen enorme bak met mayo en ketchup
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:58 schreef GGMM het volgende:
Voor de competitie zou het wel leukz ijn als Vitesse nog een goaltje maakt.
Curry.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen enorme bak met mayo en ketchup
Mwah, vooral winst tegen de nummers 5 tm 14. Tegen de toppers vaak onnodige nederlagen (En een punt in Alkmaar), net als tegen de onderste 4 teams. 5e is dus logisch.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Eerst de tweets van Suarez bekeken)
Jij kan niet begrijpend lezen.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kan de wedstrijd blijkbaar niet objectief bekijken met je feyenoordhoofd
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Eerst de tweets van Suarez bekeken)
Ik kijk sinds de rust. Heb een linkje gevonden.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Tweede helft is een stuk minder inderdaad.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kijk sinds de rust. Heb een linkje gevonden.
Feyenoird is ook erg zwak. Weinig echt grote kansen gehad.
Een linkje? Heb je geen Fox?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kijk sinds de rust. Heb een linkje gevonden.
Feyenoird is ook erg zwak. Weinig echt grote kansen gehad.
Ik zit nog in het ziekenhuis aan een infuus te wachten op wat uitslagen...Dus nee, daar is geen fox.quote:
Dan kan je beter livescore er even bij pakken.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zit nog in het ziekenhuis aan een infuus te wachten op wat uitslagen...Dus nee, daar is geen fox.
Wat heb je gedaan gisteren?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zit nog in het ziekenhuis aan een infuus te wachten op wat uitslagen...Dus nee, daar is geen fox.
Kan ook via je laptop of telefoonquote:Op zondag 10 maart 2019 16:04 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je beter livescore er even bij pakken.
Het maasgebouw bestormd. Onlogisch durfde het zelf niet aan...quote:
Balen, sterkte manquote:Op zondag 10 maart 2019 16:08 schreef yats het volgende:
Nee, zonder gekheid, op weg naar het stadion een ongeluk gehad nadat iemand even niet oplette.
PEC ZWOLLE MOET VOLGEND SEIZOEN AL OP GRAS GAAN SPELENquote:Op zondag 10 maart 2019 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.vtbl.nl/nieuw(...)up-met-de-grote-oren
Second ScreenGoden
Ach ja, kan gebeuren. Morgen de verzekering maar even aan het werk zetten.quote:
@onlogischquote:Op zondag 10 maart 2019 16:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ach ja, kan gebeuren. Morgen de verzekering maar even aan het werk zetten.
Als ik de wedstrijd nu zo zie verdiend Vitesse de 2e helft meer. Maar blijkbaar was de eerste helft andersom? Een punt kan ik me in vinden...
ik heb gestemd dat stam de ideale trainer is voor feyenoordquote:Op zondag 10 maart 2019 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.vtbl.nl/nieuw(...)up-met-de-grote-oren
Second ScreenGoden
Vanavond Van GaalGod.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
PEC ZWOLLE MOET VOLGEND SEIZOEN AL OP GRAS GAAN SPELEN
99%
Eens
1%
Oneens
TANNED
Wist je dat Ajax eigenlijk ook niet op echt gras speelt?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
PEC ZWOLLE MOET VOLGEND SEIZOEN AL OP GRAS GAAN SPELEN
99%
Eens
1%
Oneens
TANNED
Wow wat ondeugend.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:12 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb gestemd dat stam de ideale trainer is voor feyenoord
zal ze leren
5% kunstgras erin toch?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wist je dat Ajax eigenlijk ook niet op echt gras speelt?
Voor wie?quote:
Grappig feitje ; Ik liep mee in de bewuste protestmars destijds.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ander soort uitslagen.[..]
Het maasgebouw bestormd. Onlogisch durfde het zelf niet aan...
Nee, zonder gekheid, op weg naar het stadion een ongeluk gehad nadat iemand even niet oplette.
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:22 schreef Zorro het volgende:
Wat een wedstrijd, als de uitslag andersom was geweest had niemand wat kunnen zeggen.
Wat een wedstrijd, als de uitslag andersom was geweest had niemand wat kunnen zeggen.
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 10-03-2019 om 16:21:53Feyenoord: drie zeges in dertien uitwedstrijden. Ten tijde van de laatste uitzege van de Rotterdammers was John van 't Schip nog trainer van PEC Zwolle. Diens opvolger heeft inmiddels al een nieuwe club gevonden. #vitfey reageer retweet
De Engelse goednieuwsshow dendert langs halte Emirates.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:27 schreef onlogisch het volgende:
Is er iets leukers dan Ajax - Fortuna wat zo gaat beginnen?
Nee, kijk gewoon Ajax.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:27 schreef onlogisch het volgende:
Eurosport: Motorsport.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:27 schreef onlogisch het volgende:
Barneytram.gifquote:Op zondag 10 maart 2019 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Engelse goednieuwsshow dendert langs halte Emirates.
Bedankt.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
Ik feliciteer @:Onlogisch, @:fetX, @:Rellende_Rotscholier en @:Slobeend met dit punt.
Eens. Ik word er heel droevig van dat er mensen zijn die die reclame zien en bij zichzelf denken 'Hey, zo wil ik ook zijn!'.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:35 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb gehoord dat @:JR-style-93 in een vrolijke bui is.
NU NIET MEER.
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:41 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond moet Frons de Boer tegen een ploeg dat ook nog nul punten heeft . KELDERKRAKER.
welke bedoel jequote:Op zondag 10 maart 2019 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Ik word er heel droevig van dat er mensen zijn die die reclame zien en bij zichzelf denken 'Hey, zo wil ik ook zijn!'.
@:onlogisch
Dat geldt ook voor Feyenoord.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:22 schreef yats het volgende:
Mwah, ergens zat er meer in dan Een punt. Aan de andere kant kan ik hier wel mee leven.
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:41 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond moet Frons de Boer tegen een ploeg dat ook nog nul punten heeft . KELDERKRAKER.
Exact.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat de zoon van MartGod erop staat?
Bedankt Hansquote:Op zondag 10 maart 2019 16:45 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax dit niet wint wordt het kampioenschap heel lastig.
Een vroeg doelpunt voor Ajax zal helpenquote:Op zondag 10 maart 2019 16:45 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax dit niet wint wordt het kampioenschap heel lastig.
En bij een tweede doelpunt zit je rustigerquote:Op zondag 10 maart 2019 16:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Een vroeg doelpunt voor Ajax zal helpen
Arsenal - United genot.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ziggy kijken straks dan maar.
Donnygodtwitter:OptaJohan twitterde op zondag 10-03-2019 om 16:39:4664 - Donny van de Beek is the first outfield player to appear in 64 consecutive @AFCAjax games in the Eredivisie since Frank de Boer in 1995. Mainstay. https://t.co/9vx6UfZsbW reageer retweet
PSVer ben je niet voor je lolquote:Op zondag 10 maart 2019 16:53 schreef GGMM het volgende:
Dan zie als PSVer PSV gisteren stuntelen tegen NAC en het 90 minuten lastig hebben en dan kijk je hier naar.
Dan heb ik er heel veel respect voor als je toch PSVer blijft
Psv heeft het echt niet lastig gehad. Hebben er alleen te weinig gemaakt.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:53 schreef GGMM het volgende:
Dan zie als PSVer PSV gisteren stuntelen tegen NAC en het 90 minuten lastig hebben en dan kijk je hier naar.
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:54 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Psv heeft het echt niet lastig gehad. Hebben er alleen te weinig gemaakt.
donny op de bank, op de bankquote:Op zondag 10 maart 2019 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Donnygodtwitter:OptaJohan twitterde op zondag 10-03-2019 om 16:39:4664 - Donny van de Beek is the first outfield player to appear in 64 consecutive @:AFCAjax games in the Eredivisie since Frank de Boer in 1995. Mainstay. https://t.co/9vx6UfZsbW reageer retweet
Met een derde doelpunt gooi je de boel op slot.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
En bij een tweede doelpunt zit je rustiger
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:53 schreef GGMM het volgende:
dat zou lekker zijn. kun je het dan zakelijk uitspelen, of nog aan het doelsaldo werken.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Met een derde doelpunt gooi je de boel op slot.
waarom heet de superheld eigenlijk wolverine, als juist katachtigen alleen hun klauwen kunnen intrekkenquote:
Marvelaidsquote:Op zondag 10 maart 2019 17:00 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom heet de superheld eigenlijk wolverine, als juist katachtigen alleen hun klauwen kunnen intrekken
#dtv
quote:Op zondag 10 maart 2019 17:00 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom heet de superheld eigenlijk wolverine, als juist katachtigen alleen hun klauwen kunnen intrekken
#dtv
quote:Marvel editor-in-chief Roy Thomas asked writer Len Wein to devise a character specifically named Wolverine, who is Canadian and of small stature and with a wolverine's fierce temper. John Romita Sr. designed the first Wolverine costume, and believes he introduced the retractable claws, saying, "When I make a design, I want it to be practical and functional. I thought, 'If a man has claws like that, how does he scratch his nose or tie his shoelaces?'"
Geen idee, jij zit in het stadion.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:04 schreef VacaLoca het volgende:
Was er nog een tien minuten lange staande ovatie voor Ajax voor aftrap?
Nee.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:04 schreef VacaLoca het volgende:
Toen zaten ze in kleedkamerquote:Op zondag 10 maart 2019 17:04 schreef VacaLoca het volgende:
Ik handel de TR wel af.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Nou ik vind de beste man gewoon een enorme clown.
mad, jellyquote:Op zondag 10 maart 2019 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Nou ik vind de beste man gewoon een enorme clown.
Nee hoor. Ook Vermeer, Martina & Bergwijn vind ik clownsquote:Op zondag 10 maart 2019 17:09 schreef GGMM het volgende:
Raar dat Onlogisch alleen donkere spelers met clowns vergelijkt
Er is een stukje clown gecontrasteerd.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Ook Vermeer, Martina & Bergwijn vind ik clowns
quote:
Duh, opportunistisch als ik ben.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit baseer je enkel op Feyenoord-uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |