Aankomende zomer gaat Ajax wel een paar keer over dat bedrag heen om zelf spelers te kopen verwacht ik.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2007. Begrijpelijk. Toen knikkerde je nog....
Toen was dat een hoop geld makker
blij dat sulejmani al uit de boeken is. al is het voor een speler die je ervoor voor minder hebt verkocht.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aankomende zomer gaat Ajax wel een paar keer over dat bedrag heen om zelf spelers te kopen verwacht ik.
Ach terugkoopprijs is wel vaker iets hogerquote:Op zondag 10 maart 2019 15:17 schreef Adames het volgende:
[..]
blij dat sulejmani al uit de boeken is. al is het voor een speler die je ervoor voor minder hebt verkocht.
Grotendeels de controle. Vergeten onszelf alleen vaker te belonen.quote:
quote:
het is wat vreemd, maar verder primaquote:Op zondag 10 maart 2019 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach terugkoopprijs is wel vaker iets hoger
Daarom ook het woord ‘behoorlijk’. We worden niet verwend en Vitesse is ook gewoon zwak, maar ik ben over het algemeen niet ontevreden.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Grotendeels de controle. Vergeten onszelf alleen vaker te belonen.
Maar echt goed? Nah, dat ook weer niet.
Wilde hem in mijn FoBo zetten maar hij doet het daar niet.quote:
Wat een ontzettende God.quote:
Alfa en Romeo.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een van die twee ging mij van de week volgen op Twitter
Freek Jansen moest mij volgen vanwege die prijs die ik kreeg, maar zodra dat afgerond was ontvolgde hij me direct.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je die boekjes nog gelezen trouwens?quote:Op zondag 10 maart 2019 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Freek Jansen moest mij volgen vanwege die prijs die ik kreeg, maar zodra dat afgerond was ontvolgde hij me direct.
Dat doet toch wel een beetje pijn.
De nieuwe Wilfried Genee.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:31 schreef Zipportal het volgende:
De zoon van Jan Jood mag naar de ArenA.
uh... sure.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je die boekjes nog gelezen trouwens?
Maar die volgen 500.000 man.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |