Aankomende zomer gaat Ajax wel een paar keer over dat bedrag heen om zelf spelers te kopen verwacht ik.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2007. Begrijpelijk. Toen knikkerde je nog....
Toen was dat een hoop geld makker
blij dat sulejmani al uit de boeken is. al is het voor een speler die je ervoor voor minder hebt verkocht.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aankomende zomer gaat Ajax wel een paar keer over dat bedrag heen om zelf spelers te kopen verwacht ik.
Ach terugkoopprijs is wel vaker iets hogerquote:Op zondag 10 maart 2019 15:17 schreef Adames het volgende:
[..]
blij dat sulejmani al uit de boeken is. al is het voor een speler die je ervoor voor minder hebt verkocht.
Grotendeels de controle. Vergeten onszelf alleen vaker te belonen.quote:
quote:
het is wat vreemd, maar verder primaquote:Op zondag 10 maart 2019 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach terugkoopprijs is wel vaker iets hoger
Daarom ook het woord ‘behoorlijk’. We worden niet verwend en Vitesse is ook gewoon zwak, maar ik ben over het algemeen niet ontevreden.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Grotendeels de controle. Vergeten onszelf alleen vaker te belonen.
Maar echt goed? Nah, dat ook weer niet.
Wilde hem in mijn FoBo zetten maar hij doet het daar niet.quote:
Wat een ontzettende God.quote:
Alfa en Romeo.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een van die twee ging mij van de week volgen op Twitter
Freek Jansen moest mij volgen vanwege die prijs die ik kreeg, maar zodra dat afgerond was ontvolgde hij me direct.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je die boekjes nog gelezen trouwens?quote:Op zondag 10 maart 2019 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Freek Jansen moest mij volgen vanwege die prijs die ik kreeg, maar zodra dat afgerond was ontvolgde hij me direct.
Dat doet toch wel een beetje pijn.
De nieuwe Wilfried Genee.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:31 schreef Zipportal het volgende:
De zoon van Jan Jood mag naar de ArenA.
uh... sure.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je die boekjes nog gelezen trouwens?
Maar die volgen 500.000 man.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed zo laat die haat maar voortvloeien.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik zag het.
Heb ze ook niet terug gevolgd omdat ik het twee vreselijke idioten vind.
Daar maak je even een keihard statement meequote:Op zondag 10 maart 2019 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik zag het.
Ze zullen zich in hun eer aangetast voelen door dit kille statement.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik zag het.
Bij Delle zo’n bal er in schieten is toch een stukkie makkelijker dan bij Vermeer.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:35 schreef Zorro het volgende:
Martina is zeker de vervanger van Van Beek? Doet ie prima dan.
dat vond iedereen behalve koeman ook bijzonderquote:Op zondag 10 maart 2019 15:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog aardig wat gespeeld in Engeland toch? Bijzonder
Throwback naar de wekelijkse goednieuwsshows rond Martins Indi en de 'degelijke' Pieters.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
dat vond iedereen behalve koeman ook bijzonder
Het bekt wel lekkerquote:Op zondag 10 maart 2019 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
We zijn trouwens live getuige van de Droomparken-derby.
Heracles al twee keer.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:17 schreef Adames het volgende:
dit vitesse
hebben die al een potje gewonnen tegen een club uit het linker rijtje?
Je bedoeld, dit Feyenoord is gewoon heel zwak?quote:
@onlogischquote:Op zondag 10 maart 2019 15:48 schreef yats het volgende:
[..]
Je bedoeld, dit Feyenoord is gewoon heel zwak?
Groningen-thuis, VVV-thuisquote:Op zondag 10 maart 2019 15:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ja en utrecht thuis, met de befaamde var
Jij kijkt toch niet? Feyenoord is een stuk sterker dan Vitesse hoor, maar we maken het niet af. 0-3 bij rust was niet gek.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:48 schreef yats het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij kijkt toch niet? Feyenoord is een stuk sterker dan Vitesse hoor, maar we maken het niet af. 0-3 bij rust was niet gek.
Je bedoelt, bedoelt?quote:Op zondag 10 maart 2019 15:48 schreef yats het volgende:
[..]
Klaasgod kijkt vanuit ONZ mee.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Yats leest mee vanuit het ziekenhuis.
eerste half uur was aardig van feyenoordquote:Op zondag 10 maart 2019 15:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij kijkt toch niet? Feyenoord is een stuk sterker dan Vitesse hoor, maar we maken het niet af. 0-3 bij rust was niet gek.
Was misschien niet duidelijk, maar ik had het over de eerste helft.quote:
fetX doet aan satire.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
fetX probeert de mensen hier te overtuigen dat Feyenoord werkelijk geweldig voetbal speelt
Van Nistelrooy wil zijn respect terug.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Troep van Heerenveen mislukt altijd.
Ziyechquote:Op zondag 10 maart 2019 15:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Troep van Heerenveen mislukt altijd.
Lul niet zo slap manquote:Op zondag 10 maart 2019 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
fetX probeert de mensen hier te overtuigen dat Feyenoord werkelijk geweldig voetbal speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |