Toch zal ik straks wel weer bloedfanatiek zitten te kijkenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:47 schreef Maastoren het volgende: [..] Dat is wel wat minder. Maar Feyenoord kijken zonder enige spanning vind ik echt vreselijk.
Ik geloof niet dat we 4e gaan worden. Helemaal niet als ik AZ zie spelen.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toch zal ik straks wel weer bloedfanatiek zitten te kijkenHoe kut het ook gaat en hoe veel verandering er ook nodig is, hopen dat we verliezen en vierde worden zodat mensen intern conclusies gaan trekken en opstappen kan ik al helemaal niet...
Mmmaarrrr AZ is ons mijlenverrrr voorbijjijijiji!!!!!!!1!111!.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we 4e gaan worden. Helemaal niet als ik AZ zie spelen.
Als het bijvoorbeeld gaat om de jeugdopleiding of transferinkomsten heeft AZ het laatste jaren beter voor elkaar dan wij.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mmmaarrrr AZ is ons mijlenverrrr voorbijjijijiji!!!!!!!1!111!.
Dat ontken ik dan ook niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als het bijvoorbeeld gaat om de jeugdopleiding of transferinkomsten heeft AZ het laatste jaren beter voor elkaar dan wij.
Gaat het?quote:Op zondag 10 maart 2019 13:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Begrijpelijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is verkocht aan FC Barcelona is nu onderweg met zijn zaakwaarnemer.
Zit volgens mij gewoon op de bank.quote:
Wat is dit voor act?quote:Op zondag 10 maart 2019 13:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jaap Stam effectquote:Op zondag 10 maart 2019 13:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ook geen Vilhena. Jørgensen op de bank.
[ afbeelding ]
KOKCU IN DE BASIS. WAT IS ER AAN DE HAND??!!
Dat vind ik ook, hij speelt wel lekker momenteel.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:49 schreef fetX het volgende:
Voor Larsson toch wel lekkerder voetballen met Haps achter zich.
Eens. Speelt een goede pot. Sowieso doet Feyenoord het wel redelijk. Had allang voor moeten staan natuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:58 schreef Antaris het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, hij speelt wel lekker momenteel.
Het benutten van kansen is wat lastig dit seizoenquote:Op zondag 10 maart 2019 15:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Speelt een goede pot. Sowieso doet Feyenoord het wel redelijk. Had allang voor moeten staan natuurlijk.
Jij vond de eerste 25 minuten goed?quote:Op zondag 10 maart 2019 15:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerste 25 minuten wel. Nu komt Vitesse wat in de wedstrijd.
RVP had toch wel 3 keer mogen scoren.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij vond de eerste 25 minuten goed?
Goed is weer wat anders. We hadden volledig de controle en hadden toch zeker moeten scoren.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij vond de eerste 25 minuten goed?
Juist.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
RVP had toch wel 3 keer mogen scoren.
65 miljoenquote:Op zondag 10 maart 2019 15:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heerlijke goal zeg, wat een fijn spelertje is Kokcu! Lijkt me wel iets voor Ajax!
Onlogisch is een beetje humeurig vandaag.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..].
Het is niet geweldig maar redelijk.
Kan wel heel goed worden denk ik. Maar misschien moeten we hem eerst even verlengen.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:18 schreef Maastoren het volgende:
Hoe goed wordt Kokcu jongens? Zeg het maar.
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:22 schreef fetX het volgende:
Ik mis Vilhena niet echt eigenlijk![]()
(Ik zie een middenveld Clasie Ayoub, Vilhena en Kokcu wel zitten).
We kunnen wel ophouden met het afbranden van spelers want het maakt allemaal niks uit.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:37 schreef fetX het volgende:
We helpen voor de zoveelste keer de tegenstander in het zadel. En dan staat vBeek er niet eens in.
Onhaalbaar voor Feyenoord. Toen al.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Larsson is een gruwelijke miskoop. Hadden ze maar Rashica gehaald toen.
Kan het niveau niet aan lichamelijkquote:Op zondag 10 maart 2019 15:54 schreef Adelante het volgende:
Jezus, die St Juste is ook meer geblesseerd dan dat ie speelt man man
Sowieso veel blessures dit seizoen vind ik.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:54 schreef Adelante het volgende:
Jezus, die St Juste is ook meer geblesseerd dan dat ie speelt man man
Haps ook eigenlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:56 schreef Maastoren het volgende:
St. Juste is fysiek en kwalitatief ongeschikt voor profvoetbal.
Is al 3/4 seizoenen aan de gang.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sowieso veel blessures dit seizoen vind ik.
Aankopen zijn in hun 3e seizoen vaak beter.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:11 schreef Zipportal het volgende:
Die Larsson moet je ook gewoon een schop geven.
En huurlingen?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Aankopen zijn in hun 3e seizoen vaak beter.
Beetje van allebei denk ik. St. Juste stond bij H'veen al bekend als die speler die bij het kleinste pijntje al afhaakt. Is misschien ook wel een mentaliteitskwestie.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:14 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zijn het de spelers of de trainingsmethode?
Ja dat dacht ik ook ja. Jørgensen ook toch? Maar zou graag zien dat ze daar afscheid van nemen.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Beetje van allebei denk ik. St. Juste stond bij H'veen al bekend als die speler die bij het kleinste pijntje al afhaakt. Is misschien ook wel een mentaliteitskwestie.
Maar het wordt nu wel tijd om afscheid te nemen van de Verheijen-methode.
Jorgensen heeft geen enkele bal goed geraakt, waarom hij inviel voor Kokcuquote:Op zondag 10 maart 2019 16:19 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook ja. Jørgensen ook toch? Maar zou graag zien dat ze daar afscheid van nemen.
AZ moet nog tegen de top 3. Normaal gesproken word je derde.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:29 schreef satecl het volgende:
Nog 9 wedstrijden afzien. AZ thuis nog belangrijk de rest allenaal oefenpotjes.
We hebben nog 4 uitwedstrijden.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:30 schreef fetX het volgende:
[..]
AZ moet nog tegen de top 3. Normaal gesproken word je derde.
Willem II is lekker bezig, als zij zo spelen als tegen AZ in de beker en ook in de competitie dan krijgen wij het moeilijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:35 schreef fetX het volgende:
[..]
1 uitwedstrijd winnen. Dan zijn we er. Er vanuit gaande dat we thuis alles winnen.
Is een downgrade überhaupt mogelijk?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:25 schreef Duveldrinker het volgende:
Hoe was Zwolle trouwens. Is Stam een upgrade ?
Drie maanden geen uitwedstrijd gewonnen. Zou dat in de geschiedenis van de club ooit eerder zijn gebeurd?quote:
Eerste seizoen van Gio wellicht?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Drie maanden geen uitwedstrijd gewonnen. Zou dat in de geschiedenis van de club ooit eerder zijn gebeurd?
Jazeker. HCS periode natuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Drie maanden geen uitwedstrijd gewonnen. Zou dat in de geschiedenis van de club ooit eerder zijn gebeurd?
beetje flauw met een winterstop ertussenquote:Op zondag 10 maart 2019 16:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
quote:Van Gaal zei vorige maand nee tegen Feyenoord
Louis van Gaal heeft nee gezegd tegen de mogelijkheid om trainer te worden van Feyenoord. Hij werd vorige maand benaderd voor de opvolging per volgend seizoen van Giovanni van Bronckhorst, maar verkocht de Rotterdamse clubleiding meteen nee.
Zijn afzegging past in de lijn die Van Gaal (67) aanhoudt sinds hij bekend maakte in principe niet meer aan de slag te gaan als trainer in het topvoetbal.
Van Gaal wees afgelopen zomer bijvoorbeeld ook een aanbod af om bondscoach van Mexico te worden. Dat land wilde hem in een meerjarig project tot aan het WK van 2022. Feyenoord gooide in het verleden ook al eens een lijntje uit naar Van Gaal, die ook toen niet toehapte. De nummer drie van de eredivisie kreeg in de zoektocht naar een nieuwe trainer zoals bekend ook een afmelding van Dick Advocaat. Inmiddels is Jaap Stam vastgelegd als oefenmeester voor de komende twee jaar.
Ondanks dat Truus voor Feyenoord is, is hij natuurlijk nooit 'En van Gaal die heeft een kankerwijf' vergeten.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Logisch dat Van Gaal niet wil, ik lees dat hij niet meer aan de slag wil in het topvoetbal. Dan moet je inderdaad niet bij ons wezen.
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Logisch dat Van Gaal niet wil, ik lees dat hij niet meer aan de slag wil in het topvoetbal. Dan moet je inderdaad niet bij ons wezen.
Los daarvan ben ik blij dat hij niet komt. Los van het feit dat hij 100% neus/jood/Ajacied is, haal je met die man alleen maar gezeik binnen. Veel te arrogant die kerel, wat niet wegneemt dat ik hem een goede trainer vind.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks dat Truus voor Feyenoord is, is hij natuurlijk nooit 'En van Gaal die heeft een kankerwijf' vergeten.
Feitelijk juist spreekkoor.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks dat Truus voor Feyenoord is, is hij natuurlijk nooit 'En van Gaal die heeft een kankerwijf' vergeten.
Martin belt hem elke keer bij een vacaturequote:Op zondag 10 maart 2019 20:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Valt me in ieder geval mee dat van Gaal is benaderd. Dat was verstandig.
Jammer dat tie niet wil.
Van Gaal zou de eerste week niet eens overleven. De man is sowieso een enorme betweter en bemoeial in organisaties die 100x beter gerund worden dan Feyenoord. Als Koeman zich al kapot ergerde aan het gebrek aan professionaliteit binnen de club, dan zou Louis bij ons binnen een paar dagen al een beroerte krijgen.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Los daarvan ben ik blij dat hij niet komt. Los van het feit dat hij 100% neus/jood/Ajacied is, haal je met die man alleen maar gezeik binnen. Veel te arrogant die kerel, wat niet wegneemt dat ik hem een goede trainer vind.
Eens maar dit is wel aan het verbeteren. Je kan kankeren op die De Jong maar die Gudde was nog een veel grotere jandoedel. Ik hoop dat we komende jaren verdere stappen kunnen maken.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Van Gaal zou de eerste week niet eens overleven. De man is sowieso een enorme betweter en bemoeial in organisaties die 100x beter gerund worden dan Feyenoord. Als Koeman zich al kapot ergerde aan het gebrek aan professionaliteit binnen de club, dan zou Louis bij ons binnen een paar dagen al een beroerte krijgen.
hoe is de jong een verbetering op gudde?quote:Op zondag 10 maart 2019 21:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Eens maar dit is wel aan het verbeteren. Je kan kankeren op die De Jong maar die Gudde was nog een veel grotere jandoedel. Ik hoop dat we komende jaren verdere stappen kunnen maken.
Ik zie het ook niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe is de jong een verbetering op gudde?
Ter verdediging, wie anders.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:32 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar heeft Martin na Dickie ook Van Gaal benaderd.
Blijft bijzonder dat je dan bij Stam uitkomt
Aad de Mos natuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Ter verdediging, wie anders.
Erwin Koeman, Henk ten Cate en Jan Olde Riekerink. Misschien nog die Meulensteen, omdat die zo goed de pionnetjes kon neer zetten voor Sir Alex.
Dan houdt het echt op in de categorie Nederlandse ervaren trainers.
Verder kom je dan echt in de categorie Maaskant, De Koning en Foeke Booy.
Heeft Jan de Jong überhaupt al iets goeds gedaan voor Feyenoord?quote:Op zondag 10 maart 2019 21:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Eens maar dit is wel aan het verbeteren. Je kan kankeren op die De Jong maar die Gudde was nog een veel grotere jandoedel. Ik hoop dat we komende jaren verdere stappen kunnen maken.
Ik snap sowieso niet waarom het een (ervaren) Nederlandse trainer moet zijn. Ga kijken wat de club/selectie nodig heeft en pas daar je profiel op aan.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Ter verdediging, wie anders.
Erwin Koeman, Henk ten Cate en Jan Olde Riekerink. Misschien nog die Meulensteen, omdat die zo goed de pionnetjes kon neer zetten voor Sir Alex.
Dan houdt het echt op in de categorie Nederlandse ervaren trainers.
Verder kom je dan echt in de categorie Maaskant, De Koning en Foeke Booy.
Dit.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom het een (ervaren) Nederlandse trainer moet zijn. Ga kijken wat de club/selectie nodig heeft en pas daar je profiel op aan.
Vanmorgen ja. Martin moet lekker zijn spullen pakken.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:26 schreef Montelly het volgende:
Zijn de verhuisdozen al gesignaleerd bij het Maasgebouw?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom het een (ervaren) Nederlandse trainer moet zijn. Ga kijken wat de club/selectie nodig heeft en pas daar je profiel op aan.
Hij heeft Feyenoord onlangs op de kaart gezet via Studio Voetbal.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Jan de Jong überhaupt al iets goeds gedaan voor Feyenoord?
Op die samenwerking met FC Dordrecht na dan.
Ik vraag me af hoe lang die opbouw nu weer moet duren.. Toch schandalig dat we na het kampioenschap zo zijn teruggezaktquote:Op zondag 10 maart 2019 22:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dit.
Je kan zelfs argumenteren dat een jonge trainer beter is dan een ervaren rot, je moet toch gaan opbouwen.
de clubleiding gaat toch nooit en de trainer en de TD eruit gooien. Niet lekker voor je continuïteitquote:Op maandag 11 maart 2019 00:04 schreef macca728 het volgende:
Is het ook en daarom zou Van Geel alleen al weg moeten gaan.
De selectie is niets waard, alleen een paar jeugdspelers en Jorgensen misschien nog.
ik bedoel dat je liever niet al die technische kennis rond het eerste elftal weg wil hebben. De trainer gaat, als je Van Geel ook weg stuurt ligt alles stil?quote:
Met uitzondering van van Marwijk en misschien de Koemannetjes is Gio gewoon onze beste trainer van de afgelopen 20 jaar.quote:
Dat eerste is zeker waar. Gio is een seizoen te lang door te gaan, eigenlijk zelfs twee maar dat wisten we niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 01:23 schreef macca728 het volgende:
maar net als bij van Marwijk is Gio te lang door gegaan.
Al is het materiaal gewoon niet goed genoeg natuurlijk om kampioen te worden.
Muah. Ook voorin en op ‘t middenveld liggen problemen. We scoren te weinig gezien de kansen die we krijgen (met name voor de winterstop) en het middenveld wordt te vaak overlopen.quote:Op maandag 11 maart 2019 01:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als ik ons vergelijk met PSV, op basis van de drie onderlinge duels maar ook op basis van de individuele kwaliteiten, dan valt het verschil echt enorm mee. Als we gewoon een betere (en minder blessuregevoelige) verdediging hadden sluit ik het niet uit dat we nog mee hadden gedaan.
scorend vermogen is toch ook wel een dingetje, PSV heeft er 25 meer gemaakt, Ajax 34quote:Op maandag 11 maart 2019 08:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Muah. Ook voorin en op ‘t middenveld liggen problemen. We scoren te weinig gezien de kansen die we krijgen (met name voor de winterstop) en het middenveld wordt te vaak overlopen.
Wel eens, maar dat kan ook niet anders, dat onze verdediging echt om te janken is.
Ik vind het eigenlijk ook wel erg moeilijk om iets over Gio te vinden hoor. Aan de ene kant zou waarschijnlijk geen enkele trainer hoger dan 3e eindigen dit seizoen, gezien de selecties van PSV en Ajax. Aan de andere kant is ons voetbal natuurlijk pure oogaids en in de 18 jaar dat ik inmiddels alweer een seizoenskaart heb is dit wel het seizoen dat ik het meest gezapig vind. Het is in al die jaren ook voor het eerst dat ik op zondag wakker word en soms denk "ik heb helemaal geen zin om vandaag naar de Kuip te gaan"...quote:Op maandag 11 maart 2019 01:23 schreef macca728 het volgende:
maar net als bij van Marwijk is Gio te lang door gegaan.
Al is het materiaal gewoon niet goed genoeg natuurlijk om kampioen te worden.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)dikke-voldoende.htmlquote:Driessen: ''Overall scoort Van Geel een dikke voldoende''
Technisch directeur Martin van Geel krijgt steeds meer kritiek te verwerken. Een deel van de supporters is het niet eens met zijn beleid en eist zijn vertrek. Gisteren werden er verhuisdozen geplaatst bij het Maasgebouw en bij de wedstrijden klinken diversen spreekkoren. Valentijn Driessen is het niet eens met de kritiek.
Driessen is niet vergeten wat de technisch directeur allemaal heeft bereikt bij Feyenoord. ''Van Geel kwam naar De Kuip toen Feyenoord als 10e (!) eindigde met directeur Leo Beenhakker en trainer Mario Been. Sindsdien won Feyenoord een landstitel, eindigde tweemaal als tweede, tweemaal als derde, eenmaal als vierde, zesde, staat nu derde en won twee KNVB-bekers en twee Johan Cruijff Schalen.''
''Een behoorlijke prijzenkast getuige de mogelijkheden en vooral de onmogelijkheden bij Feyenoord,'' vervolgt de journalist in zijn column in De Telegraaf. ''Komt bij dat Van Geel een gelukkige trainershand heeft in Rotterdam met Ronald Koeman en Van Bronckhorst. Alleen Fred Rutten was geen succes.''
''Er zijn meer ijkpunten zoals transferbalans, kwaliteit van aankopen, doorstroming eigen jeugd, beleidskeuzes met betrekking tot de scouting, jeugdopleiding, accommodatie en Jong Feyenoord. Overall scoort Van Geel over acht seizoenen Feyenoord een dikke voldoende. Een kans op eerherstel ligt daarom voor de hand. Opstappen niet.''
Het ziet er naar uit dat Feyenoord voorlopig geen rol van betekenis meer gaat spelen in Nederland, laat staan Europa maar verder gaat het prima.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)dikke-voldoende.html
Niets aan de hand jongens.
De strekking klopt wel, over acht seizoenen scoort van Geel een dikke voldoende.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat Feyenoord voorlopig geen rol van betekenis meer gaat spelen in Nederland, laat staan Europa maar verder gaat het prima.
Wat is dat toch met journalisten die denken te moeten vertellen hoe wij onze club moeten leiden/supporten?quote:Op maandag 11 maart 2019 09:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)dikke-voldoende.html
Niets aan de hand jongens.
Ik vind van niet. Dus de strekking klopt niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De strekking klopt wel, over acht seizoenen scoort van Geel een dikke voldoende.
Eens.quote:Waar Driessen, omdat het een waardeloze vent is, volledig aan voorbij gaat is dat twee seizoenen een dikke onvoldoende reden genoeg is om iemand aan de kant te zetten
Dat van Arno Vermeulen was ook weer heel droevig jaquote:Op maandag 11 maart 2019 10:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met journalisten die denken te moeten vertellen hoe wij onze club moeten leiden/supporten?
Driessen, en gister ook al die achterlijke witte chinees. Van Geel zou het prima doen. Van die witte geloof ik wel dat hij dat echt denkt, want hij komt met dezelfde inspiratieloze kutnamen als Van Geel zou kopen. Driessen is eigenlijk überhaupt al niet serieus te nemen verder, maar zeg dan ook niets.
Heel bijzonder.
Wat zei Vermeulen dan?quote:Op maandag 11 maart 2019 10:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat van Arno Vermeulen was ook weer heel droevig ja![]()
Wat een figuren ook bij de grootste media van het land met hun prietpraat.
Dat Feyenoordsupporters niet zo moeten zeuren over Van Geel zijn wanbeleid, want jullie denken blijkbaar dat het direct helemaal goed gaat met iemand anders aan het roer.quote:
tot het kampioenschap heeft hij het ook wel goed gedaan, een grote blunder is natuurlijk wel het niet deelnemen aan de voetbal pyramide, ik weet niet meer precies wanneer dat aan de orde was.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met journalisten die denken te moeten vertellen hoe wij onze club moeten leiden/supporten?
Driessen, en gister ook al die achterlijke witte chinees. Van Geel zou het prima doen. Van die witte geloof ik wel dat hij dat echt denkt, want hij komt met dezelfde inspiratieloze kutnamen als Van Geel zou kopen. Driessen is eigenlijk überhaupt al niet serieus te nemen verder, maar zeg dan ook niets.
Heel bijzonder.
Hier ben ik het mee eens ja. De eerste paar jaren dat ie er zat werd ie zelfs uitbundig toegezongen en moest ie een standbeeld krijgen enzo, dat heb ik nog nooit meegemaakt bij een TD in al die tijd dat ik in de Kuip zitquote:Op maandag 11 maart 2019 10:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De strekking klopt wel, over acht seizoenen scoort van Geel een dikke voldoende.
Waar Driessen, omdat het een waardeloze vent is, volledig aan voorbij gaat is dat twee seizoenen een dikke onvoldoende reden genoeg is om iemand aan de kant te zetten
Eerste keer dat er beloften mochten meedoen met de Jupiler League (toen nog als proef) was in 2013/14. Toen was het excuus dat daar bij ons geen geld voor was en werden het Jong Ajax, PSV en Twente.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
tot het kampioenschap heeft hij het ook wel goed gedaan, een grote blunder is natuurlijk wel het niet deelnemen aan de voetbal pyramide, ik weet niet meer precies wanneer dat aan de orde was.
Dat laatste is een uitspraak in de categorie: ‘Feyenoord is Robin Hood.’quote:Op maandag 11 maart 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
van Geel was een prima TD in zijn eerste jaren. We moeten die vent dankbaar zijn voor de successen die mede door hem zijn behaald.
Alleen van Geel is geen goede wijn. Eerder melk. En die raakt over de datum. En dan moet je er vanaf.
Ja bedankt Hans.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
van Geel was een prima TD in zijn eerste jaren. We moeten die vent dankbaar zijn voor de successen die mede door hem zijn behaald.
Alleen van Geel is geen goede wijn. Eerder melk. En die raakt over de datum. En dan moet je er vanaf.
De gespreksonderwerpen zijn wel mager voor de komende maanden, niet?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
In de lijn van malaise die is ingezet zal binnenkort wel bekend worden dat hij zijn geluk elders gaat beproevenquote:
Het zou mij oprecht niet verbazen als Ajax een hengeltje gaat uitgooien.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de lijn van malaise die is ingezet zal binnenkort wel bekend worden dat hij zijn geluk elders gaat beproeven
Dat zou de chaos compleet maken.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou mij oprecht niet verbazen als Ajax een hengeltje gaat uitgooien.
Hij heeft persoonlijk gelukkig niet zoveel met Ajax zegt hij, maar hey als ze goed betalen en een beter perspectief bieden is dat verhaal waarschijnlijk zo vergeten.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou mij oprecht niet verbazen als Ajax een hengeltje gaat uitgooien.
PSV is dan een goed alternatiefquote:Op maandag 11 maart 2019 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft persoonlijk gelukkig niet zoveel met Ajax zegt hij, maar hey als ze goed betalen en een beter perspectief bieden is dat verhaal waarschijnlijk zo vergeten.
Dat zou ik ook zeggen als ik bij Feyenoord speelde ja.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:28 schreef Elan het volgende:
Hij heeft persoonlijk gelukkig niet zoveel met Ajax zegt hij
het punt is dat hij gewoon niet zoveel speelt en dat in dit Feyenoordquote:Op maandag 11 maart 2019 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik bij Feyenoord speelde ja.
Wat gek voor een jongen van 18.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
het punt is dat hij gewoon niet zoveel speelt en dat in dit Feyenoord
Volgend seizoen een andere trainer kan de wereld er weer heel anders uit zien. Komende zomer hopelijk bijtekenen.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
het punt is dat hij gewoon niet zoveel speelt en dat in dit Feyenoord
Eens. Kennelijk doet hij het (nog) niet aantoonbaar beter dan een Toornstra. Clasie en Vilhena staan er altijd in bij Van Bronckhorst.quote:
Gewoon altijd opstellen je ziet duidelijk de potentie bij die jongen t.o.v. een Toornstra die nooit meer beter gaat worden.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Eens. Kennelijk doet hij het (nog) niet aantoonbaar beter dan een Toornstra. Clasie en Vilhena staan er altijd in bij Van Bronckhorst.
Het bericht waarvan je wist dat zou komen.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:45 schreef Zipportal het volgende:
Stam krijgt Kuyt als stagiair bij Feyenoord
https://www.bndestem.nl/n(...)-feyenoord~a7266114/
Ik zou echt ziedend zijn op die gasten die het voor jou verpestenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:37 schreef Elan het volgende:
https://www.fr-fans.nl/ni(...)rd-flinke-sanctie-op
Wie staat er hier op Vak S?
Kan altijd wel genieten van het vuurwerk. Spaarzame hoogtepuntjes in een schraal seizoen. Wat niet wegneemt dat deze straf er wel aan zat te komen. Zal nog wel een nieuwe volgen binnenkort als ze de bekerwedstrijd tegen Ajax onder de loep nemenquote:Op maandag 11 maart 2019 16:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou echt ziedend zijn op die gasten die het voor jou verpesten
Waarom moet die Kuyt nou zo gepromoot worden dan? Zou Stam echt op hem zitten wachten?quote:Op maandag 11 maart 2019 14:45 schreef Zipportal het volgende:
Stam krijgt Kuyt als stagiair bij Feyenoord
https://www.bndestem.nl/n(...)-feyenoord~a7266114/
Je praat als Mark van B.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Wat zou het probleem moeten zijn van iemand die 2 dagen per week mee komt lopen als stage?quote:Op maandag 11 maart 2019 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom moet die Kuyt nou zo gepromoot worden dan? Zou Stam echt op hem zitten wachten?
Heb het bericht niet gelezen verder, dacht dat hij als assistent benoemd was.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat zou het probleem moeten zijn van iemand die 2 dagen per week mee komt lopen als stage?
Ik zou er moeite mee hebben als het een volledige assistent zou zijn, maar die stage moet hij toch lopen voor zijn diploma, logisch dat dat dan bij ons is.
quote:Op maandag 11 maart 2019 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb het bericht niet gelezen verder, dacht dat hij als assistent benoemd was.
Ik zag de naam 'Kuyt' en was gelijk VIESMADquote:Op maandag 11 maart 2019 18:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..].
Al vind ik dan wel dat je slecht leest, want het staat letterlijk in de titel waar je niet eens voor hoeft te klikken.
Kortom, je was TRIGGERED.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag de naam 'Kuyt' en was gelijk VIESMAD
Terecht makker .quote:Op maandag 11 maart 2019 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag de naam 'Kuyt' en was gelijk VIESMAD
Neemt in zekere zin m'n punt niet weg. Waarom wordt voor Kuyt de rode loper uitgerold?Zal wel in de deal opgenomen zijn om hem naar Feyenoord te halen.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kortom, je was TRIGGERED.
Terecht wel overigens. KutKuyt.
Oh vast. Volgens mij was dat toen ook wel bekend, dat er ook al afspraken waren voor na zijn carrière.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neemt in zekere zin m'n punt niet weg. Waarom wordt voor Kuyt de rode loper uitgerold?Zal wel in de deal opgenomen zijn om hem naar Feyenoord te halen.
Tja. Geen idee joh. De jeugdspelers die je over hem hoort zijn vrij positief altijd (nou kan je ook niets anders verwachten natuurlijk dus heeft dat 0 waarde). Ik hoop dat hij (Kuyt) zo verstandig is om straks na Jong eerst een jaartje of 2 Dordrecht te doen, vervolgens een jaar of 3 een middenmoter in Nederland, en dan als hij goed doet en wat ervaring heeft eens kijken wat hij als hoofdtrainer hier kan betekenen. De eerste 5/6 jaar wil ik hem nog niet zien bij het eerste.quote:Het lijkt me zo'n trainer bij wie zodra hij de deur van de kleedkamer achter zich heeft dichtgetrokken iedereen keihard in lachen uitbarst.
De verering van Kuyt is in zekere zin symbolisch voor het debiele beleid van onze prachtige club. Een groot deel van de aanhang zal helaas op de banken staan als hij (want het is niet de vraag of maar wanneer) hoofdtrainer wordt. PASSIE INZET STRIJD WERKE VOOR JE GELD!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 11 maart 2019 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neemt in zekere zin m'n punt niet weg. Waarom wordt voor Kuyt de rode loper uitgerold?Zal wel in de deal opgenomen zijn om hem naar Feyenoord te halen.
Het lijkt me zo'n trainer bij wie zodra hij de deur van de kleedkamer achter zich heeft dichtgetrokken iedereen keihard in lachen uitbarst.
quote:Op maandag 11 maart 2019 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het lijkt me zo'n trainer bij wie zodra hij de deur van de kleedkamer achter zich heeft dichtgetrokken iedereen keihard in lachen uitbarst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat heb ik meer bij van Bommel.
Ik hoef Kuyt uberhaupt niet te zien bij het eerste. Ik vind hem qua gedrag in niks iets van een goede trainer weghebben.Tegen een bal trappen is iets heel anders dan met mensen omgaan namelijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh vast. Volgens mij was dat toen ook wel bekend, dat er ook al afspraken waren voor na zijn carrière.[..]
Tja. Geen idee joh. De jeugdspelers die je over hem hoort zijn vrij positief altijd (nou kan je ook niets anders verwachten natuurlijk dus heeft dat 0 waarde). Ik hoop dat hij (Kuyt) zo verstandig is om straks na Jong eerst een jaartje of 2 Dordrecht te doen, vervolgens een jaar of 3 een middenmoter in Nederland, en dan als hij goed doet en wat ervaring heeft eens kijken wat hij als hoofdtrainer hier kan betekenen. De eerste 5/6 jaar wil ik hem nog niet zien bij het eerste.
Even Mart appen.
Dat kan.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoef Kuyt uberhaupt niet te zien bij het eerste. Ik vind hem qua gedrag in niks iets van een goede trainer weghebben.Tegen een bal trappen is iets heel anders dan met mensen omgaan namelijk.
quote:Op maandag 11 maart 2019 18:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]Dat is dan ook wat mij betreft een vergelijkbaar type qua plank-voor-het-hoofd-gehalte. Hele ergerlijke mensen zijn dat. Alsof er niks echt tot ze doordringt ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat heb ik meer bij van Bommel.
Wat dat betreft is Stam wel een prima kerel.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is dan ook wat mij betreft een vergelijkbaar type qua plank-voor-het-hoofd-gehalte. Hele ergerlijke mensen zijn dat. Alsof er niks echt tot ze doordringt ofzo.
Zoals ik het van een afstand in kan schatten is dat ook gewoon exact wat er mis is met Feyenoord. Die discussie is hier al te vaak gevoerd, mensen voelen zich dan persoonlijk aangevallen dus ik ga het niet weer zo verwoorden zoals ik het eerder deed.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De verering van Kuyt is in zekere zin symbolisch voor het debiele beleid van onze prachtige club. Een groot deel van de aanhang zal helaas op de banken staan als hij (want het is niet de vraag of maar wanneer) hoofdtrainer wordt. PASSIE INZET STRIJD WERKE VOOR JE GELD!!!!!!!!!!!!
BEVLOGENquote:Op maandag 11 maart 2019 18:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik heb geen idee of het een goede trainer gaat worden. Dat zien we dan wel weer.
Lijkt me idd wel een prima type die het gewoon lekker feitelijk houdt.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:50 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Stam wel een prima kerel.
wat danquote:Op maandag 11 maart 2019 19:07 schreef Caland het volgende:
Jaap Stam wordt wel aardig afgemaakt in dat boekje over Nouri.
Pas je op voor het nieuwe beleid van Banny?quote:Op maandag 11 maart 2019 19:07 schreef Caland het volgende:
Al haat ik boeken met een open eind.
Tja. Henk Spaan die mad is omdat 'zijn' pupil niet werd opgesteld.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:07 schreef Caland het volgende:
Dat werd breed gedragen binnen de club, aldus vGeel.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Spaan moet je nooit serieus nemen. Die man is echt idioot.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:07 schreef Caland het volgende:
Al die neuzen , Spaan, Swart, Barend, Van Gangelen, Driessen allemaal van die schijnheilige types.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Spaan moet je nooit serieus nemen. Die man is echt idioot.
TR gemacht gegen antisemitisme.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Al die neuzen , Spaan, Swart, Barend, Van Gangelen, Driessen allemaal van die schijnheilige types.
Wilde het net posten. De Verhuisdoos praat toch nog met de media.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:48 schreef Maastoren het volgende:
Van Geel zit zondag bij De Tafel Van Kees.
Waarschijnlijk wordt het een kritiekloos gesprek.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wilde het net posten. De Verhuisdoos praat toch nog met de media.
Hopelijk houdt hij van spareribwraps op de vroege ochtend.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:48 schreef Maastoren het volgende:
En groene pis als sapje.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk houdt hij van spareribwraps op de vroege ochtend.
Van Geel eet al 60 jaar elke ochtend 4 boterhammen met kaas. Niks avontuurlijks.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk houdt hij van spareribwraps op de vroege ochtend.
Das een passende analyse wat betreft Van Geel en zijn gedachten.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
TR gemacht gegen antisemitisme.
Ik heb een werkgever gehad die dacht zoals van Geel. Die kon heel bevlogen vertellen over hoe hij situaties creëerde waarin de omstandigheden voor een wonder op z’n mooist waren, en dat het wonder dan vanzelf kwam ofzo.
Ook al krijgt hij die; er is niks aan de hand bij Feyenoord. Het gaat allemaal goed en ‘we kunnen niet de aankopen doen die Ajax doet’. Zelf geen enkel schuldbesef etc etc.quote:
Seizoenskaart S, maar zit altijd op Tquote:Op maandag 11 maart 2019 13:37 schreef Elan het volgende:
https://www.fr-fans.nl/ni(...)rd-flinke-sanctie-op
Wie staat er hier op Vak S?
Ik verwacht dat een miljoen of 7 genoeg moet zijn, alhoewel dat afhangt van of Ajax/PSV zich ermee gaat bemoeien. Odegaard kan op beide buitenposities en de nr10 positie terecht en is daarmee zeker een versterking, want we zijn daar dun bezet.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:27 schreef HetDonkertAan het volgende:
Martin van Geel moet gewoon de portemonnee trekken en die Ödegaard kopen.
Denk dat Ödegaard toch wel 10 miljoen op moet brengen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat een miljoen of 7 genoeg moet zijn, alhoewel dat afhangt van of Ajax/PSV zich ermee gaat bemoeien. Odegaard kan op beide buitenposities en de nr10 positie terecht en is daarmee zeker een versterking, want we zijn daar dun bezet.
Probleem is vooral waar je het geld vandaan haalt. Weliswaar kan Vilhena's verkoop daarmee helpen, dan nog is het ook noodzakelijk om voor een LCV te investeren, das een prio. Ondanks dat je dan een kwalitatief voldoende verdediging hebt (Haps/LCV/Botteghin/stJuste) hebben we dan ook nog rekening te houden met de blessuregevoeligheid van veel spelers en het overschot aan rotzooi wat bij ons op de bank zit, wat flink op de salaris drukt. En eigenlijk missen we dan ook nog een goede verdedigende middenvelder, misschien krijgt Stam wel Tapia aan het voetballen (of doet Tapia het goed aanstaande zomer bij de Copa America, waardoor we aan hem kunnen verdienen) maar we hebben dus ook nog behoefte aan een goede verdedigende middenvelder.
Goed nieuwsquote:Feyenoord en Kökçü lijken akkoord te naderen
De kans is groot dat Orkun Kökçü (18) zijn contract bij Feyenoord snel zal gaan verlengen. De vader van de middenvelder werd dinsdagochtend gespot toen hij het stadion verliet, samen met Ali Dursun, die ook de belangen behartigt van Frenkie de Jong.
Dat Feyenoord Kökçü langer wil binden, is geen geheim. Hij geldt als een van de grootste beloftes uit de opleiding en staat in de belangstelling van verschillende Europese (top)clubs.
Kökçü debuteerde dit seizoen met een doelpunt tegen FC Emmen. Afgelopen zondag begon hij weer eens in de basis en speelde een prima wedstrijd tegen Vitesse, die hij bekroonde met een treffer.
Door het contract van de speler te verlengen, geeft Feyenoord een signaal af dat de club inderdaad jeugd tot speerpunt maakt in het beleid.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)n-akkoord-te-naderen
Wanneer Tapia leert om de hele wedstrijd gefocust te blijven en degelijk te voetballen is t misschien wel je beste middenvelder.quote:
Ja prima, die kan je alvast voor de basis van volgend seizoen opschrijven, op 10. Toornstra kan dan een linie naar achteren of op de bank.quote:
Ik heb persoonlijk ook dat het erg lang geleden is dat ik dat opgewonden gevoel had over een talent bij de club. Dat was voor het laatst eigenlijk bij Vilhena en Boëtius, dat is nogal lang geleden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooi nieuws inderdaad! Een groot talent.
Dat denk ik ook ja, en een aardig salaris. Goede zaak dat Kökçü gaat verlengen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:51 schreef Oldground het volgende:
Denk dat Ödegaard toch wel 10 miljoen op moet brengen.
Lekker open deuren intrappen.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:48 schreef Maastoren het volgende:
Dat was snel.quote:Feyenoord heeft met Orkun Kökçü een principe-akkoord bereikt over een nieuw contract, melden de Rotterdammers op de clubwebsite. De achttienjarige middenvelder tekent op korte termijn een nieuwe verbintenis tot medio 2023.
Same, maar ik had het bij Boëtius niet eerlijk gezegd. Vilhena wel. Dat was dan ook de laatste. Heb het idee dat Hendriks en Azarkan ook hele goede spelers kunnen gaan worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk ook dat het erg lang geleden is dat ik dat opgewonden gevoel had over een talent bij de club. Dat was voor het laatst eigenlijk bij Vilhena en Boëtius, dat is nogal lang geleden.
Edit: Akkoord, drie jaartjes erbij, goed bezig vGeel! (maar nog steeds wieberen enzo).
Bij Boëtius niet? Verbaast mij, die had mij echt na één wedstrijd al verkocht. Had ook een uitstekend tweede seizoen met 10 goals en 9 assists. Talent spatte bij hem er echt vanaf. Jammer genoeg heeft hij dat rendement nooit kunnen vasthouden en bleef hij een inconsistente speler, met de nodige mentale problemen ook. Blijft echt balen, en daar heeft Fredje uiteraard ook enige schuld aan gehad.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Same, maar ik had het bij Boëtius niet eerlijk gezegd. Vilhena wel. Dat was dan ook de laatste. Heb het idee dat Hendriks en Azarkan ook hele goede spelers kunnen gaan worden.
Stoorde mij eigenlijk al snel aan het feit dat hij altijd maar op de grond lag.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Boëtius niet? Verbaast mij, die had mij echt na één wedstrijd al verkocht. Had ook een uitstekend tweede seizoen met 10 goals en 9 assists. Talent spatte bij hem er echt vanaf. Jammer genoeg heeft hij dat rendement nooit kunnen vasthouden en bleef hij een inconsistente speler, met de nodige mentale problemen ook. Blijft echt balen, en daar heeft Fredje uiteraard ook enige schuld aan gehad.
De verdediging is dramatisch. St. Juste is geen rechtsback. Zet die gewoon centraal neer.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat een miljoen of 7 genoeg moet zijn, alhoewel dat afhangt van of Ajax/PSV zich ermee gaat bemoeien. Odegaard kan op beide buitenposities en de nr10 positie terecht en is daarmee zeker een versterking, want we zijn daar dun bezet.
Probleem is vooral waar je het geld vandaan haalt. Weliswaar kan Vilhena's verkoop daarmee helpen, dan nog is het ook noodzakelijk om voor een LCV te investeren, das een prio. Ondanks dat je dan een kwalitatief voldoende verdediging hebt (Haps/LCV/Botteghin/stJuste) hebben we dan ook nog rekening te houden met de blessuregevoeligheid van veel spelers en het overschot aan rotzooi wat bij ons op de bank zit, wat flink op de salaris drukt. En eigenlijk missen we dan ook nog een goede verdedigende middenvelder, misschien krijgt Stam wel Tapia aan het voetballen (of doet Tapia het goed aanstaande zomer bij de Copa America, waardoor we aan hem kunnen verdienen) maar we hebben dus ook nog behoefte aan een goede verdedigende middenvelder.
Odegaard moet 20 miljoen kosten, bron Real Madrid.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:51 schreef Oldground het volgende:
[..]
Denk dat Ödegaard toch wel 10 miljoen op moet brengen.
Hoop dat Stam Ehizibue mee kan nemen uit Zwolle, waarna we St. Juste in het centrum kunnen neerzetten. Misschien dat Stam Tapia kan overtuigen om te blijven. Het budget dat we hebben, kunnen we - gezien de verwachte uitloop - namelijk veel beter gebruiken dan om spelers te 'vervangen' die we al in huis hebben,
Met een beetje geluk jeukt t Real Madrid genoeg onder t vel na de verliespartij vorige week om als represaille Odegaard vrij "goedkoop" aan Feyenoord te verkopen zodat ze de neuzen een loer kunnen draaien want t schijnt dat hun odegaard ook op de radar hebben.... En wat is nu 10 miljoen voor Real Madrid waar hun gekrenkte trotsheid misschien wel meespeelt zeg ik gewoon proberen, is wel een goede speler die odegaard en dat is nu net n type wat wij goed kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Odegaard moet 20 miljoen kosten, bron Real Madrid.
Ajax is al met Odegaard bezigquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:25 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Met een beetje geluk jeukt t Real Madrid genoeg onder t vel na de verliespartij vorige week om als represaille Odegaard vrij "goedkoop" aan Feyenoord te verkopen zodat ze de neuzen een loer kunnen draaien want t schijnt dat hun odegaard ook op de radar hebben.... En wat is nu 10 miljoen voor Real Madrid waar hun gekrenkte trotsheid misschien wel meespeelt zeg ik gewoon proberen, is wel een goede speler die odegaard en dat is nu net n type wat wij goed kunnen gebruiken.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:25 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Met een beetje geluk jeukt t Real Madrid genoeg onder t vel na de verliespartij vorige week om als represaille Odegaard vrij "goedkoop" aan Feyenoord te verkopen zodat ze de neuzen een loer kunnen draaien want t schijnt dat hun odegaard ook op de radar hebben.... En wat is nu 10 miljoen voor Real Madrid waar hun gekrenkte trotsheid misschien wel meespeelt zeg ik gewoon proberen, is wel een goede speler die odegaard en dat is nu net n type wat wij goed kunnen gebruiken.
Odegaard is een middenvelder/10. Berghuis is een flankspeler.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:27 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat moet je met Odegaard als je Berghuis nog hebt?
Half 7 en al lekker tipsy. Heerlijk man.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:25 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Speelt bij Vitesse rechtsbuiten net als Berghuis.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Odegaard is een middenvelder/10. Berghuis is een flankspeler.
Dat kan, maar dat is niet zijn positie.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:29 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Speelt bij Vitesse rechtsbuiten net als Berghuis.
Dat bepaal jij toch niet. Hij speelt al een seizoen op rechtsbuiten. En op 10 heb je Kokcu. Beter gaat Feyenoord de defensie versterken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat is niet zijn positie.
Dat is niet zijn positie nogmaals. Ben je nu zo dom of is dit een act?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet. Hij speelt al een seizoen op rechtsbuiten. En op 10 heb je Kokcu. Beter gaat Feyenoord de defensie versterken.
Gevalletje plaat voor zijn kop ben jij. Odegaard wordt niet voor niks op de vleugel gezet. Ziyech speelt daar ook bij Ajax.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is niet zijn positie nogmaals. Ben je nu zo dom of is dit een act?
Dus als wij Onana in de spits zetten is het een spits, OKE HANSSSSquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gevalletje plaat voor zijn kop ben jij. Odegaard wordt niet voor niks op de vleugel gezet. Ziyech speelt daar ook bij Ajax.
Succes met die plaat voor je kop mafkees.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dus als wij Onana in de spits zetten is het een spits, OKE HANSSSS
Tipje kijk eens op verschillende sites wat de positie van Odegaard is. Hint geen flankspeler.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Succes met die plaat voor je kop mafkees.
Sukkeltje https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/316264quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tipje kijk eens op verschillende sites wat de positie van Odegaard is. Hint geen flankspeler.
Is ook niet realistisch, te duur, te hoog salaris en het is maar de vraag of hij zelf wil. Ben benieuwd wie ze wel allemaal op de korrel hebben.quote:
https://www.fcupdate.nl/voetballers/401469/martin-degaard/quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Sukkeltje https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/316264
Dit soort sites vergelijken met transfermarkt hef je zelf op.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
https://www.fcupdate.nl/voetballers/401469/martin-degaard/
Wikipedia ook enz enz
Uh, nee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Leuke discussie over een speler van Heerenveen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:25 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Feyenoord heeft iemand nodig met snelheid en diepgang zonder bal op de flanken. Larsson en Berghuis is te veel van hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is ook niet realistisch, te duur, te hoog salaris en het is maar de vraag of hij zelf wil. Ben benieuwd wie ze wel allemaal op de korrel hebben.
Bij Vitesse wordt die juist de helft van de tijd op het middenveld gezet, iets wat me ook beter lijkt. Eerder een spelmaker dan een echte vleugelspits.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet. Hij speelt al een seizoen op rechtsbuiten. En op 10 heb je Kokcu. Beter gaat Feyenoord de defensie versterken.
Probeer eens bij Juventus of je Cristiano kan losweken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Feyenoord heeft iemand nodig met snelheid en diepgang zonder bal op de flanken. Larsson en Berghuis is te veel van hetzelfde.
Net als Berghuis en Zyiech die spelen ook vanaf rechts.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij Vitesse wordt die juist de helft van de tijd op het middenveld gezet, iets wat me ook beter lijkt. Eerder een spelmaker dan een echte vleugelspits.
Verschil is dat Berghuis altijd flank speelt en Ziyech en Odegaard zijn middenvelders die af en toe flank spelen indien nodig, maar oorspronkelijk zijn het middenvelders.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Net als Berghuis en Zyiech die spelen ook vanaf rechts.
Ja Karsdorp was ook oorspronkelijk middenvelder wat is je punt?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verschil is dat Berghuis altijd flank speelt en Ziyech en Odegaard zijn middenvelders die af en toe flank spelen indien nodig, maar oorspronkelijk zijn het middenvelders.
Waar kan ik mijn kop koffie declareren?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Cuckcuquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:49 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja Karsdorp was ook oorspronkelijk middenvelder wat is je punt?
En dan nog Odegaard moet niet je prioriteit zijn. Je heb Kokcu verlengd en Berghuis is er ook nog gewoon.
Ja inderdaad defensie moet worden versterkt. Rechtsback en linker centrale verdediger. Hoewel Hendriks best doorgeschoven mag worden. Het is afwachten wat Stam gaat doen met jonge gasten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
CuckcuLekker alles zetten op 1 speler genot. Haal nou maar eerst fatsoenlijke verdedigers met Botteghin en Vd Heijden
Stam gaat enorm falen. Jullie hebben ontzettend veel kut spelers zoals Bijlow, Botteghin, Vd Heijden, Toornstra. Het is allemaal middelmaat. Scouting is ook verdwenen i guess?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja inderdaad defensie moet worden versterkt. Rechtsback en linker centrale verdediger. Hoewel Hendriks best doorgeschoven mag worden. Het is afwachten wat Stam gaat doen met jonge gasten.
Zeker, veel te duur en gaat nooit naar Feyenoord komen. Maar goed, dat vind ik niet zo erg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is ook niet realistisch, te duur, te hoog salaris en het is maar de vraag of hij zelf wil. Ben benieuwd wie ze wel allemaal op de korrel hebben.
Dan weten we dat alvast. Bedankt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stam gaat enorm falen. Jullie hebben ontzettend veel kut spelers zoals Bijlow, Botteghin, Vd Heijden, Toornstra. Het is allemaal middelmaat.
Nou fijn dat jij alles al weet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stam gaat enorm falen. Jullie hebben ontzettend veel kut spelers zoals Bijlow, Botteghin, Vd Heijden, Toornstra. Het is allemaal middelmaat. Scouting is ook verdwenen i guess?
Oef...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:25 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Hendriks kan ook echt een hele goede worden. Zou sowieso een CV en een RB kopen. Een spits is ook niet onbelangrijk en als Vilhena vertrekt hebben we toch een middenvelder nodig.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja inderdaad defensie moet worden versterkt. Rechtsback en linker centrale verdediger. Hoewel Hendriks best doorgeschoven mag worden. Het is afwachten wat Stam gaat doen met jonge gasten.
Gaat een drama worden, Martin kennende komt hij weer uit bij het huren van middelmaat uit de Premier League.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Hendriks kan ook echt een hele goede worden. Zou sowieso een CV en een RB kopen. Een spits is ook niet onbelangrijk en als Vilhena vertrekt hebben we toch een middenvelder nodig.
Met Kokcu, Toornstra, Ayoub, Tapia en Burger ga je geen potten breken. Daarnaast hebben we ook een spits nodig. Vente is niks en RvP vertrekt.
Veel succes Martin!
Waarschijnlijk. En gaat Clasie en Martina halen, want ‘die kennen de club’.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gaat een drama worden, Martin kennende komt hij weer uit bij het huren van middelmaat uit de Premier League.
Waar speelt Guidetti eigenlijk? Die zal wel op het lijstje staan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. En gaat Clasie en Martina halen, want ‘die kennen de club’.
Zit bij Alavés op de bank (lol).quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:19 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Waar speelt Guidetti eigenlijk? Die zal wel op het lijstje staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |