quote:Van Gaal zei vorige maand nee tegen Feyenoord
Louis van Gaal heeft nee gezegd tegen de mogelijkheid om trainer te worden van Feyenoord. Hij werd vorige maand benaderd voor de opvolging per volgend seizoen van Giovanni van Bronckhorst, maar verkocht de Rotterdamse clubleiding meteen nee.
Zijn afzegging past in de lijn die Van Gaal (67) aanhoudt sinds hij bekend maakte in principe niet meer aan de slag te gaan als trainer in het topvoetbal.
Van Gaal wees afgelopen zomer bijvoorbeeld ook een aanbod af om bondscoach van Mexico te worden. Dat land wilde hem in een meerjarig project tot aan het WK van 2022. Feyenoord gooide in het verleden ook al eens een lijntje uit naar Van Gaal, die ook toen niet toehapte. De nummer drie van de eredivisie kreeg in de zoektocht naar een nieuwe trainer zoals bekend ook een afmelding van Dick Advocaat. Inmiddels is Jaap Stam vastgelegd als oefenmeester voor de komende twee jaar.
Ondanks dat Truus voor Feyenoord is, is hij natuurlijk nooit 'En van Gaal die heeft een kankerwijf' vergeten.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Logisch dat Van Gaal niet wil, ik lees dat hij niet meer aan de slag wil in het topvoetbal. Dan moet je inderdaad niet bij ons wezen.
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Logisch dat Van Gaal niet wil, ik lees dat hij niet meer aan de slag wil in het topvoetbal. Dan moet je inderdaad niet bij ons wezen.
Los daarvan ben ik blij dat hij niet komt. Los van het feit dat hij 100% neus/jood/Ajacied is, haal je met die man alleen maar gezeik binnen. Veel te arrogant die kerel, wat niet wegneemt dat ik hem een goede trainer vind.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks dat Truus voor Feyenoord is, is hij natuurlijk nooit 'En van Gaal die heeft een kankerwijf' vergeten.
Feitelijk juist spreekkoor.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks dat Truus voor Feyenoord is, is hij natuurlijk nooit 'En van Gaal die heeft een kankerwijf' vergeten.
Martin belt hem elke keer bij een vacaturequote:Op zondag 10 maart 2019 20:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Valt me in ieder geval mee dat van Gaal is benaderd. Dat was verstandig.
Jammer dat tie niet wil.
Van Gaal zou de eerste week niet eens overleven. De man is sowieso een enorme betweter en bemoeial in organisaties die 100x beter gerund worden dan Feyenoord. Als Koeman zich al kapot ergerde aan het gebrek aan professionaliteit binnen de club, dan zou Louis bij ons binnen een paar dagen al een beroerte krijgen.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Los daarvan ben ik blij dat hij niet komt. Los van het feit dat hij 100% neus/jood/Ajacied is, haal je met die man alleen maar gezeik binnen. Veel te arrogant die kerel, wat niet wegneemt dat ik hem een goede trainer vind.
Eens maar dit is wel aan het verbeteren. Je kan kankeren op die De Jong maar die Gudde was nog een veel grotere jandoedel. Ik hoop dat we komende jaren verdere stappen kunnen maken.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Van Gaal zou de eerste week niet eens overleven. De man is sowieso een enorme betweter en bemoeial in organisaties die 100x beter gerund worden dan Feyenoord. Als Koeman zich al kapot ergerde aan het gebrek aan professionaliteit binnen de club, dan zou Louis bij ons binnen een paar dagen al een beroerte krijgen.
hoe is de jong een verbetering op gudde?quote:Op zondag 10 maart 2019 21:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Eens maar dit is wel aan het verbeteren. Je kan kankeren op die De Jong maar die Gudde was nog een veel grotere jandoedel. Ik hoop dat we komende jaren verdere stappen kunnen maken.
Ik zie het ook niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe is de jong een verbetering op gudde?
Ter verdediging, wie anders.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:32 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar heeft Martin na Dickie ook Van Gaal benaderd.
Blijft bijzonder dat je dan bij Stam uitkomt
Aad de Mos natuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Ter verdediging, wie anders.
Erwin Koeman, Henk ten Cate en Jan Olde Riekerink. Misschien nog die Meulensteen, omdat die zo goed de pionnetjes kon neer zetten voor Sir Alex.
Dan houdt het echt op in de categorie Nederlandse ervaren trainers.
Verder kom je dan echt in de categorie Maaskant, De Koning en Foeke Booy.
Heeft Jan de Jong überhaupt al iets goeds gedaan voor Feyenoord?quote:Op zondag 10 maart 2019 21:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Eens maar dit is wel aan het verbeteren. Je kan kankeren op die De Jong maar die Gudde was nog een veel grotere jandoedel. Ik hoop dat we komende jaren verdere stappen kunnen maken.
Ik snap sowieso niet waarom het een (ervaren) Nederlandse trainer moet zijn. Ga kijken wat de club/selectie nodig heeft en pas daar je profiel op aan.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Ter verdediging, wie anders.
Erwin Koeman, Henk ten Cate en Jan Olde Riekerink. Misschien nog die Meulensteen, omdat die zo goed de pionnetjes kon neer zetten voor Sir Alex.
Dan houdt het echt op in de categorie Nederlandse ervaren trainers.
Verder kom je dan echt in de categorie Maaskant, De Koning en Foeke Booy.
Dit.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom het een (ervaren) Nederlandse trainer moet zijn. Ga kijken wat de club/selectie nodig heeft en pas daar je profiel op aan.
Vanmorgen ja. Martin moet lekker zijn spullen pakken.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:26 schreef Montelly het volgende:
Zijn de verhuisdozen al gesignaleerd bij het Maasgebouw?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom het een (ervaren) Nederlandse trainer moet zijn. Ga kijken wat de club/selectie nodig heeft en pas daar je profiel op aan.
Hij heeft Feyenoord onlangs op de kaart gezet via Studio Voetbal.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Jan de Jong überhaupt al iets goeds gedaan voor Feyenoord?
Op die samenwerking met FC Dordrecht na dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |