Kan het niveau niet aan lichamelijkquote:Op zondag 10 maart 2019 15:54 schreef Adelante het volgende:
Jezus, die St Juste is ook meer geblesseerd dan dat ie speelt man man
Sowieso veel blessures dit seizoen vind ik.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:54 schreef Adelante het volgende:
Jezus, die St Juste is ook meer geblesseerd dan dat ie speelt man man
Haps ook eigenlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:56 schreef Maastoren het volgende:
St. Juste is fysiek en kwalitatief ongeschikt voor profvoetbal.
Is al 3/4 seizoenen aan de gang.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sowieso veel blessures dit seizoen vind ik.
Aankopen zijn in hun 3e seizoen vaak beter.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:11 schreef Zipportal het volgende:
Die Larsson moet je ook gewoon een schop geven.
En huurlingen?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Aankopen zijn in hun 3e seizoen vaak beter.
Beetje van allebei denk ik. St. Juste stond bij H'veen al bekend als die speler die bij het kleinste pijntje al afhaakt. Is misschien ook wel een mentaliteitskwestie.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:14 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zijn het de spelers of de trainingsmethode?
Ja dat dacht ik ook ja. Jørgensen ook toch? Maar zou graag zien dat ze daar afscheid van nemen.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Beetje van allebei denk ik. St. Juste stond bij H'veen al bekend als die speler die bij het kleinste pijntje al afhaakt. Is misschien ook wel een mentaliteitskwestie.
Maar het wordt nu wel tijd om afscheid te nemen van de Verheijen-methode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |