Je praat als Mark van B.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Alleen van Geel is geen goede wijn. Eerder melk. En die raakt over de datum. En dan moet je er vanaf.
Wat zou het probleem moeten zijn van iemand die 2 dagen per week mee komt lopen als stage?quote:Op maandag 11 maart 2019 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom moet die Kuyt nou zo gepromoot worden dan? Zou Stam echt op hem zitten wachten?
Heb het bericht niet gelezen verder, dacht dat hij als assistent benoemd was.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat zou het probleem moeten zijn van iemand die 2 dagen per week mee komt lopen als stage?
Ik zou er moeite mee hebben als het een volledige assistent zou zijn, maar die stage moet hij toch lopen voor zijn diploma, logisch dat dat dan bij ons is.
quote:Op maandag 11 maart 2019 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb het bericht niet gelezen verder, dacht dat hij als assistent benoemd was.
Ik zag de naam 'Kuyt' en was gelijk VIESMADquote:Op maandag 11 maart 2019 18:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..].
Al vind ik dan wel dat je slecht leest, want het staat letterlijk in de titel waar je niet eens voor hoeft te klikken.
Kortom, je was TRIGGERED.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag de naam 'Kuyt' en was gelijk VIESMAD
Terecht makker .quote:Op maandag 11 maart 2019 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag de naam 'Kuyt' en was gelijk VIESMAD
Neemt in zekere zin m'n punt niet weg. Waarom wordt voor Kuyt de rode loper uitgerold?Zal wel in de deal opgenomen zijn om hem naar Feyenoord te halen.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kortom, je was TRIGGERED.
Terecht wel overigens. KutKuyt.
Oh vast. Volgens mij was dat toen ook wel bekend, dat er ook al afspraken waren voor na zijn carrière.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neemt in zekere zin m'n punt niet weg. Waarom wordt voor Kuyt de rode loper uitgerold?Zal wel in de deal opgenomen zijn om hem naar Feyenoord te halen.
Tja. Geen idee joh. De jeugdspelers die je over hem hoort zijn vrij positief altijd (nou kan je ook niets anders verwachten natuurlijk dus heeft dat 0 waarde). Ik hoop dat hij (Kuyt) zo verstandig is om straks na Jong eerst een jaartje of 2 Dordrecht te doen, vervolgens een jaar of 3 een middenmoter in Nederland, en dan als hij goed doet en wat ervaring heeft eens kijken wat hij als hoofdtrainer hier kan betekenen. De eerste 5/6 jaar wil ik hem nog niet zien bij het eerste.quote:Het lijkt me zo'n trainer bij wie zodra hij de deur van de kleedkamer achter zich heeft dichtgetrokken iedereen keihard in lachen uitbarst.
De verering van Kuyt is in zekere zin symbolisch voor het debiele beleid van onze prachtige club. Een groot deel van de aanhang zal helaas op de banken staan als hij (want het is niet de vraag of maar wanneer) hoofdtrainer wordt. PASSIE INZET STRIJD WERKE VOOR JE GELD!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 11 maart 2019 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neemt in zekere zin m'n punt niet weg. Waarom wordt voor Kuyt de rode loper uitgerold?Zal wel in de deal opgenomen zijn om hem naar Feyenoord te halen.
Het lijkt me zo'n trainer bij wie zodra hij de deur van de kleedkamer achter zich heeft dichtgetrokken iedereen keihard in lachen uitbarst.
quote:Op maandag 11 maart 2019 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het lijkt me zo'n trainer bij wie zodra hij de deur van de kleedkamer achter zich heeft dichtgetrokken iedereen keihard in lachen uitbarst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat heb ik meer bij van Bommel.
Ik hoef Kuyt uberhaupt niet te zien bij het eerste. Ik vind hem qua gedrag in niks iets van een goede trainer weghebben.Tegen een bal trappen is iets heel anders dan met mensen omgaan namelijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh vast. Volgens mij was dat toen ook wel bekend, dat er ook al afspraken waren voor na zijn carrière.[..]
Tja. Geen idee joh. De jeugdspelers die je over hem hoort zijn vrij positief altijd (nou kan je ook niets anders verwachten natuurlijk dus heeft dat 0 waarde). Ik hoop dat hij (Kuyt) zo verstandig is om straks na Jong eerst een jaartje of 2 Dordrecht te doen, vervolgens een jaar of 3 een middenmoter in Nederland, en dan als hij goed doet en wat ervaring heeft eens kijken wat hij als hoofdtrainer hier kan betekenen. De eerste 5/6 jaar wil ik hem nog niet zien bij het eerste.
Even Mart appen.
Dat kan.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoef Kuyt uberhaupt niet te zien bij het eerste. Ik vind hem qua gedrag in niks iets van een goede trainer weghebben.Tegen een bal trappen is iets heel anders dan met mensen omgaan namelijk.
quote:Op maandag 11 maart 2019 18:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]Dat is dan ook wat mij betreft een vergelijkbaar type qua plank-voor-het-hoofd-gehalte. Hele ergerlijke mensen zijn dat. Alsof er niks echt tot ze doordringt ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat heb ik meer bij van Bommel.
Wat dat betreft is Stam wel een prima kerel.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is dan ook wat mij betreft een vergelijkbaar type qua plank-voor-het-hoofd-gehalte. Hele ergerlijke mensen zijn dat. Alsof er niks echt tot ze doordringt ofzo.
Zoals ik het van een afstand in kan schatten is dat ook gewoon exact wat er mis is met Feyenoord. Die discussie is hier al te vaak gevoerd, mensen voelen zich dan persoonlijk aangevallen dus ik ga het niet weer zo verwoorden zoals ik het eerder deed.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De verering van Kuyt is in zekere zin symbolisch voor het debiele beleid van onze prachtige club. Een groot deel van de aanhang zal helaas op de banken staan als hij (want het is niet de vraag of maar wanneer) hoofdtrainer wordt. PASSIE INZET STRIJD WERKE VOOR JE GELD!!!!!!!!!!!!
BEVLOGENquote:Op maandag 11 maart 2019 18:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik heb geen idee of het een goede trainer gaat worden. Dat zien we dan wel weer.
Lijkt me idd wel een prima type die het gewoon lekker feitelijk houdt.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:50 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Stam wel een prima kerel.
wat danquote:Op maandag 11 maart 2019 19:07 schreef Caland het volgende:
Jaap Stam wordt wel aardig afgemaakt in dat boekje over Nouri.
Pas je op voor het nieuwe beleid van Banny?quote:Op maandag 11 maart 2019 19:07 schreef Caland het volgende:
Al haat ik boeken met een open eind.
Tja. Henk Spaan die mad is omdat 'zijn' pupil niet werd opgesteld.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:07 schreef Caland het volgende:
Dat werd breed gedragen binnen de club, aldus vGeel.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Spaan moet je nooit serieus nemen. Die man is echt idioot.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:07 schreef Caland het volgende:
Al die neuzen , Spaan, Swart, Barend, Van Gangelen, Driessen allemaal van die schijnheilige types.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Spaan moet je nooit serieus nemen. Die man is echt idioot.
TR gemacht gegen antisemitisme.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Al die neuzen , Spaan, Swart, Barend, Van Gangelen, Driessen allemaal van die schijnheilige types.
Wilde het net posten. De Verhuisdoos praat toch nog met de media.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:48 schreef Maastoren het volgende:
Van Geel zit zondag bij De Tafel Van Kees.
Waarschijnlijk wordt het een kritiekloos gesprek.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wilde het net posten. De Verhuisdoos praat toch nog met de media.
Hopelijk houdt hij van spareribwraps op de vroege ochtend.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:48 schreef Maastoren het volgende:
En groene pis als sapje.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk houdt hij van spareribwraps op de vroege ochtend.
Van Geel eet al 60 jaar elke ochtend 4 boterhammen met kaas. Niks avontuurlijks.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk houdt hij van spareribwraps op de vroege ochtend.
Das een passende analyse wat betreft Van Geel en zijn gedachten.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
TR gemacht gegen antisemitisme.
Ik heb een werkgever gehad die dacht zoals van Geel. Die kon heel bevlogen vertellen over hoe hij situaties creëerde waarin de omstandigheden voor een wonder op z’n mooist waren, en dat het wonder dan vanzelf kwam ofzo.
Ook al krijgt hij die; er is niks aan de hand bij Feyenoord. Het gaat allemaal goed en ‘we kunnen niet de aankopen doen die Ajax doet’. Zelf geen enkel schuldbesef etc etc.quote:
Seizoenskaart S, maar zit altijd op Tquote:Op maandag 11 maart 2019 13:37 schreef Elan het volgende:
https://www.fr-fans.nl/ni(...)rd-flinke-sanctie-op
Wie staat er hier op Vak S?
Ik verwacht dat een miljoen of 7 genoeg moet zijn, alhoewel dat afhangt van of Ajax/PSV zich ermee gaat bemoeien. Odegaard kan op beide buitenposities en de nr10 positie terecht en is daarmee zeker een versterking, want we zijn daar dun bezet.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:27 schreef HetDonkertAan het volgende:
Martin van Geel moet gewoon de portemonnee trekken en die Ödegaard kopen.
Denk dat Ödegaard toch wel 10 miljoen op moet brengen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat een miljoen of 7 genoeg moet zijn, alhoewel dat afhangt van of Ajax/PSV zich ermee gaat bemoeien. Odegaard kan op beide buitenposities en de nr10 positie terecht en is daarmee zeker een versterking, want we zijn daar dun bezet.
Probleem is vooral waar je het geld vandaan haalt. Weliswaar kan Vilhena's verkoop daarmee helpen, dan nog is het ook noodzakelijk om voor een LCV te investeren, das een prio. Ondanks dat je dan een kwalitatief voldoende verdediging hebt (Haps/LCV/Botteghin/stJuste) hebben we dan ook nog rekening te houden met de blessuregevoeligheid van veel spelers en het overschot aan rotzooi wat bij ons op de bank zit, wat flink op de salaris drukt. En eigenlijk missen we dan ook nog een goede verdedigende middenvelder, misschien krijgt Stam wel Tapia aan het voetballen (of doet Tapia het goed aanstaande zomer bij de Copa America, waardoor we aan hem kunnen verdienen) maar we hebben dus ook nog behoefte aan een goede verdedigende middenvelder.
Goed nieuwsquote:Feyenoord en Kökçü lijken akkoord te naderen
De kans is groot dat Orkun Kökçü (18) zijn contract bij Feyenoord snel zal gaan verlengen. De vader van de middenvelder werd dinsdagochtend gespot toen hij het stadion verliet, samen met Ali Dursun, die ook de belangen behartigt van Frenkie de Jong.
Dat Feyenoord Kökçü langer wil binden, is geen geheim. Hij geldt als een van de grootste beloftes uit de opleiding en staat in de belangstelling van verschillende Europese (top)clubs.
Kökçü debuteerde dit seizoen met een doelpunt tegen FC Emmen. Afgelopen zondag begon hij weer eens in de basis en speelde een prima wedstrijd tegen Vitesse, die hij bekroonde met een treffer.
Door het contract van de speler te verlengen, geeft Feyenoord een signaal af dat de club inderdaad jeugd tot speerpunt maakt in het beleid.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)n-akkoord-te-naderen
Wanneer Tapia leert om de hele wedstrijd gefocust te blijven en degelijk te voetballen is t misschien wel je beste middenvelder.quote:
Ja prima, die kan je alvast voor de basis van volgend seizoen opschrijven, op 10. Toornstra kan dan een linie naar achteren of op de bank.quote:
Ik heb persoonlijk ook dat het erg lang geleden is dat ik dat opgewonden gevoel had over een talent bij de club. Dat was voor het laatst eigenlijk bij Vilhena en Boëtius, dat is nogal lang geleden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooi nieuws inderdaad! Een groot talent.
Dat denk ik ook ja, en een aardig salaris. Goede zaak dat Kökçü gaat verlengen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:51 schreef Oldground het volgende:
Denk dat Ödegaard toch wel 10 miljoen op moet brengen.
Lekker open deuren intrappen.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:48 schreef Maastoren het volgende:
Dat was snel.quote:Feyenoord heeft met Orkun Kökçü een principe-akkoord bereikt over een nieuw contract, melden de Rotterdammers op de clubwebsite. De achttienjarige middenvelder tekent op korte termijn een nieuwe verbintenis tot medio 2023.
Same, maar ik had het bij Boëtius niet eerlijk gezegd. Vilhena wel. Dat was dan ook de laatste. Heb het idee dat Hendriks en Azarkan ook hele goede spelers kunnen gaan worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk ook dat het erg lang geleden is dat ik dat opgewonden gevoel had over een talent bij de club. Dat was voor het laatst eigenlijk bij Vilhena en Boëtius, dat is nogal lang geleden.
Edit: Akkoord, drie jaartjes erbij, goed bezig vGeel! (maar nog steeds wieberen enzo).
Bij Boëtius niet? Verbaast mij, die had mij echt na één wedstrijd al verkocht. Had ook een uitstekend tweede seizoen met 10 goals en 9 assists. Talent spatte bij hem er echt vanaf. Jammer genoeg heeft hij dat rendement nooit kunnen vasthouden en bleef hij een inconsistente speler, met de nodige mentale problemen ook. Blijft echt balen, en daar heeft Fredje uiteraard ook enige schuld aan gehad.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Same, maar ik had het bij Boëtius niet eerlijk gezegd. Vilhena wel. Dat was dan ook de laatste. Heb het idee dat Hendriks en Azarkan ook hele goede spelers kunnen gaan worden.
Stoorde mij eigenlijk al snel aan het feit dat hij altijd maar op de grond lag.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Boëtius niet? Verbaast mij, die had mij echt na één wedstrijd al verkocht. Had ook een uitstekend tweede seizoen met 10 goals en 9 assists. Talent spatte bij hem er echt vanaf. Jammer genoeg heeft hij dat rendement nooit kunnen vasthouden en bleef hij een inconsistente speler, met de nodige mentale problemen ook. Blijft echt balen, en daar heeft Fredje uiteraard ook enige schuld aan gehad.
De verdediging is dramatisch. St. Juste is geen rechtsback. Zet die gewoon centraal neer.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat een miljoen of 7 genoeg moet zijn, alhoewel dat afhangt van of Ajax/PSV zich ermee gaat bemoeien. Odegaard kan op beide buitenposities en de nr10 positie terecht en is daarmee zeker een versterking, want we zijn daar dun bezet.
Probleem is vooral waar je het geld vandaan haalt. Weliswaar kan Vilhena's verkoop daarmee helpen, dan nog is het ook noodzakelijk om voor een LCV te investeren, das een prio. Ondanks dat je dan een kwalitatief voldoende verdediging hebt (Haps/LCV/Botteghin/stJuste) hebben we dan ook nog rekening te houden met de blessuregevoeligheid van veel spelers en het overschot aan rotzooi wat bij ons op de bank zit, wat flink op de salaris drukt. En eigenlijk missen we dan ook nog een goede verdedigende middenvelder, misschien krijgt Stam wel Tapia aan het voetballen (of doet Tapia het goed aanstaande zomer bij de Copa America, waardoor we aan hem kunnen verdienen) maar we hebben dus ook nog behoefte aan een goede verdedigende middenvelder.
Odegaard moet 20 miljoen kosten, bron Real Madrid.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:51 schreef Oldground het volgende:
[..]
Denk dat Ödegaard toch wel 10 miljoen op moet brengen.
Hoop dat Stam Ehizibue mee kan nemen uit Zwolle, waarna we St. Juste in het centrum kunnen neerzetten. Misschien dat Stam Tapia kan overtuigen om te blijven. Het budget dat we hebben, kunnen we - gezien de verwachte uitloop - namelijk veel beter gebruiken dan om spelers te 'vervangen' die we al in huis hebben,
Met een beetje geluk jeukt t Real Madrid genoeg onder t vel na de verliespartij vorige week om als represaille Odegaard vrij "goedkoop" aan Feyenoord te verkopen zodat ze de neuzen een loer kunnen draaien want t schijnt dat hun odegaard ook op de radar hebben.... En wat is nu 10 miljoen voor Real Madrid waar hun gekrenkte trotsheid misschien wel meespeelt zeg ik gewoon proberen, is wel een goede speler die odegaard en dat is nu net n type wat wij goed kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Odegaard moet 20 miljoen kosten, bron Real Madrid.
Ajax is al met Odegaard bezigquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:25 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Met een beetje geluk jeukt t Real Madrid genoeg onder t vel na de verliespartij vorige week om als represaille Odegaard vrij "goedkoop" aan Feyenoord te verkopen zodat ze de neuzen een loer kunnen draaien want t schijnt dat hun odegaard ook op de radar hebben.... En wat is nu 10 miljoen voor Real Madrid waar hun gekrenkte trotsheid misschien wel meespeelt zeg ik gewoon proberen, is wel een goede speler die odegaard en dat is nu net n type wat wij goed kunnen gebruiken.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:25 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Met een beetje geluk jeukt t Real Madrid genoeg onder t vel na de verliespartij vorige week om als represaille Odegaard vrij "goedkoop" aan Feyenoord te verkopen zodat ze de neuzen een loer kunnen draaien want t schijnt dat hun odegaard ook op de radar hebben.... En wat is nu 10 miljoen voor Real Madrid waar hun gekrenkte trotsheid misschien wel meespeelt zeg ik gewoon proberen, is wel een goede speler die odegaard en dat is nu net n type wat wij goed kunnen gebruiken.
Odegaard is een middenvelder/10. Berghuis is een flankspeler.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:27 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat moet je met Odegaard als je Berghuis nog hebt?
Half 7 en al lekker tipsy. Heerlijk man.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:25 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Speelt bij Vitesse rechtsbuiten net als Berghuis.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Odegaard is een middenvelder/10. Berghuis is een flankspeler.
Dat kan, maar dat is niet zijn positie.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:29 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Speelt bij Vitesse rechtsbuiten net als Berghuis.
Dat bepaal jij toch niet. Hij speelt al een seizoen op rechtsbuiten. En op 10 heb je Kokcu. Beter gaat Feyenoord de defensie versterken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat is niet zijn positie.
Dat is niet zijn positie nogmaals. Ben je nu zo dom of is dit een act?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet. Hij speelt al een seizoen op rechtsbuiten. En op 10 heb je Kokcu. Beter gaat Feyenoord de defensie versterken.
Gevalletje plaat voor zijn kop ben jij. Odegaard wordt niet voor niks op de vleugel gezet. Ziyech speelt daar ook bij Ajax.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is niet zijn positie nogmaals. Ben je nu zo dom of is dit een act?
Dus als wij Onana in de spits zetten is het een spits, OKE HANSSSSquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gevalletje plaat voor zijn kop ben jij. Odegaard wordt niet voor niks op de vleugel gezet. Ziyech speelt daar ook bij Ajax.
Succes met die plaat voor je kop mafkees.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dus als wij Onana in de spits zetten is het een spits, OKE HANSSSS
Tipje kijk eens op verschillende sites wat de positie van Odegaard is. Hint geen flankspeler.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Succes met die plaat voor je kop mafkees.
Sukkeltje https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/316264quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tipje kijk eens op verschillende sites wat de positie van Odegaard is. Hint geen flankspeler.
Is ook niet realistisch, te duur, te hoog salaris en het is maar de vraag of hij zelf wil. Ben benieuwd wie ze wel allemaal op de korrel hebben.quote:
https://www.fcupdate.nl/voetballers/401469/martin-degaard/quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Sukkeltje https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/316264
Dit soort sites vergelijken met transfermarkt hef je zelf op.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
https://www.fcupdate.nl/voetballers/401469/martin-degaard/
Wikipedia ook enz enz
Uh, nee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Leuke discussie over een speler van Heerenveen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:25 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Feyenoord heeft iemand nodig met snelheid en diepgang zonder bal op de flanken. Larsson en Berghuis is te veel van hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is ook niet realistisch, te duur, te hoog salaris en het is maar de vraag of hij zelf wil. Ben benieuwd wie ze wel allemaal op de korrel hebben.
Bij Vitesse wordt die juist de helft van de tijd op het middenveld gezet, iets wat me ook beter lijkt. Eerder een spelmaker dan een echte vleugelspits.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet. Hij speelt al een seizoen op rechtsbuiten. En op 10 heb je Kokcu. Beter gaat Feyenoord de defensie versterken.
Probeer eens bij Juventus of je Cristiano kan losweken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Feyenoord heeft iemand nodig met snelheid en diepgang zonder bal op de flanken. Larsson en Berghuis is te veel van hetzelfde.
Net als Berghuis en Zyiech die spelen ook vanaf rechts.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij Vitesse wordt die juist de helft van de tijd op het middenveld gezet, iets wat me ook beter lijkt. Eerder een spelmaker dan een echte vleugelspits.
Verschil is dat Berghuis altijd flank speelt en Ziyech en Odegaard zijn middenvelders die af en toe flank spelen indien nodig, maar oorspronkelijk zijn het middenvelders.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Net als Berghuis en Zyiech die spelen ook vanaf rechts.
Ja Karsdorp was ook oorspronkelijk middenvelder wat is je punt?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verschil is dat Berghuis altijd flank speelt en Ziyech en Odegaard zijn middenvelders die af en toe flank spelen indien nodig, maar oorspronkelijk zijn het middenvelders.
Waar kan ik mijn kop koffie declareren?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Cuckcuquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:49 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja Karsdorp was ook oorspronkelijk middenvelder wat is je punt?
En dan nog Odegaard moet niet je prioriteit zijn. Je heb Kokcu verlengd en Berghuis is er ook nog gewoon.
Ja inderdaad defensie moet worden versterkt. Rechtsback en linker centrale verdediger. Hoewel Hendriks best doorgeschoven mag worden. Het is afwachten wat Stam gaat doen met jonge gasten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
CuckcuLekker alles zetten op 1 speler genot. Haal nou maar eerst fatsoenlijke verdedigers met Botteghin en Vd Heijden
Stam gaat enorm falen. Jullie hebben ontzettend veel kut spelers zoals Bijlow, Botteghin, Vd Heijden, Toornstra. Het is allemaal middelmaat. Scouting is ook verdwenen i guess?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja inderdaad defensie moet worden versterkt. Rechtsback en linker centrale verdediger. Hoewel Hendriks best doorgeschoven mag worden. Het is afwachten wat Stam gaat doen met jonge gasten.
Zeker, veel te duur en gaat nooit naar Feyenoord komen. Maar goed, dat vind ik niet zo erg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is ook niet realistisch, te duur, te hoog salaris en het is maar de vraag of hij zelf wil. Ben benieuwd wie ze wel allemaal op de korrel hebben.
Dan weten we dat alvast. Bedankt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stam gaat enorm falen. Jullie hebben ontzettend veel kut spelers zoals Bijlow, Botteghin, Vd Heijden, Toornstra. Het is allemaal middelmaat.
Nou fijn dat jij alles al weet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stam gaat enorm falen. Jullie hebben ontzettend veel kut spelers zoals Bijlow, Botteghin, Vd Heijden, Toornstra. Het is allemaal middelmaat. Scouting is ook verdwenen i guess?
Oef...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:25 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Hendriks kan ook echt een hele goede worden. Zou sowieso een CV en een RB kopen. Een spits is ook niet onbelangrijk en als Vilhena vertrekt hebben we toch een middenvelder nodig.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja inderdaad defensie moet worden versterkt. Rechtsback en linker centrale verdediger. Hoewel Hendriks best doorgeschoven mag worden. Het is afwachten wat Stam gaat doen met jonge gasten.
Gaat een drama worden, Martin kennende komt hij weer uit bij het huren van middelmaat uit de Premier League.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Hendriks kan ook echt een hele goede worden. Zou sowieso een CV en een RB kopen. Een spits is ook niet onbelangrijk en als Vilhena vertrekt hebben we toch een middenvelder nodig.
Met Kokcu, Toornstra, Ayoub, Tapia en Burger ga je geen potten breken. Daarnaast hebben we ook een spits nodig. Vente is niks en RvP vertrekt.
Veel succes Martin!
Waarschijnlijk. En gaat Clasie en Martina halen, want ‘die kennen de club’.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gaat een drama worden, Martin kennende komt hij weer uit bij het huren van middelmaat uit de Premier League.
Waar speelt Guidetti eigenlijk? Die zal wel op het lijstje staan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. En gaat Clasie en Martina halen, want ‘die kennen de club’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |