Jij hebt geen Netflix hč? Ik heb net het eerste deel van de Formule 1 documentaire gezien en het is een beetje matig. Niet echt diepgaand en veel nutteloze quotes. Ook veel Ricciardo.quote:
Ik las wel dat er 'leuke' momentjes tussen Horner en Abitouhuppeldehup in zaten.quote:Op zondag 10 maart 2019 01:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij hebt geen Netflix hč? Ik heb net het eerste deel van de Formule 1 documentaire gezien en het is een beetje matig. Niet echt diepgaand en veel nutteloze quotes. Ook veel Ricciardo.
Ah, die heb ik nog niet gezien. Er zitten wel mooie beelden tussen, dus het is wel aardig kijkvoer.quote:Op zondag 10 maart 2019 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las wel dat er 'leuke' momentjes tussen Horner en Abitouhuppeldehup in zaten.
Laatste die ik luister. Zat weer veel moois tussen maar ben nu muziekmoe.quote:
Jamaica is een eiland apart qua muziek. Bullwackie woont trouwens in New York ergens al erg lang.quote:Op zondag 10 maart 2019 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laatste die ik luister. Zat weer veel moois tussen maar ben nu muziekmoe.
Er zijn wel grote verschillen tussen de regio's. Uit Montego Bay klinkt de muziek wat vriendelijker dan uit Kingston.quote:Op zondag 10 maart 2019 01:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jamaica is een eiland apart qua muziek. Bullwackie woont trouwens in New York ergens al erg lang.
Soms als het op een of ander kanaal is kijk ik wel eens ... Best leukquote:Op zondag 10 maart 2019 01:43 schreef sig000 het volgende:
Man op leeftijd inmiddels die dol is op cricket.
Er zijn dan ook verschillende stijlen, de ghetto rockers en villawijk loversquote:Op zondag 10 maart 2019 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn wel grote verschillen tussen de regio's. Uit Montego Bay klinkt de muziek wat vriendelijker dan uit Kingston.
Wel eens een docu over gezien. Volgden een aantal jonge artiesten. Een meisje dat heel mooi kon zingen maar die iedre keer schietpartijen meemaakte op feesten die ergens in the middle of nowhere midden in de nacht werden gehouden. De ander een verwend jongetje van rijke ouders zonder enig talent, te gęnant om naar te kijken, laat staan luisteren.quote:Op zondag 10 maart 2019 01:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er zijn dan ook verschillende stijlen, de ghetto rockers en villawijk lovers
feesta komt in brasilquote:Op zondag 10 maart 2019 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms als het op een of ander kanaal is kijk ik wel eens ... Best leuk
Ik zit op 17:00 bij Wackie, die zet ik niet uitquote:
Kom zelf uit Tilburg dat is ook wel een ruige gemeente wel.quote:Op zondag 10 maart 2019 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel eens een docu over gezien. Volgden een aantal jonge artiesten. Een meisje dat heel mooi kon zingen maar die iedre keer schietpartijen meemaakte op feesten die ergens in the middle of nowhere midden in de nacht werden gehouden. De ander een verwend jongetje van rijke ouders zonder enig talent, te gęnant om naar te kijken, laat staan luisteren.
Wackies is verslavendquote:Op zondag 10 maart 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zit op 17:00 bij Wackie, die zet ik niet uit
De kat is slimmer.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan Trump een kat nemen?
Ik denk dat een kat achter het gordijn gaat zitten met Trump in de kamer. Veel te onrustig. Een kat zou ook kunnen uithalen naar z'n haar.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan Trump een kat nemen?
Die adelaar was ook al geen succes.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat een kat achter het gordijn gaat zitten met Trump in de kamer. Veel te onrustig. Een kat zou ook kunnen uithalen naar z'n haar.
Nee, inderdaad. Ik denk dat Trump dieren haat. Die zien niet in hoe geweldig hij is. Alhoewel, misschien zou een hele domme hond nog kunnen dan.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die adelaar was ook al geen succes.
Dat kun je die hond niet aandoenquote:Op zondag 10 maart 2019 02:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik denk dat Trump dieren haat. Die zien niet in hoe geweldig hij is. Alhoewel, misschien zou een hele domme hond nog kunnen dan.
Dat kunnen we Trump niet aandoen.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, als Trump een hond neemt, sturen we Petzi op 'm af!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Jack Russellquote:Op zondag 10 maart 2019 02:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kunnen we Trump niet aandoen.
quote:Op zondag 10 maart 2019 02:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kunnen we Trump niet aandoen.Trump kan wel wat advies gebruiken. Na een gesprekje met Petzi kijkt hij waarschijnlijk heel anders tegen de zaken aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zijn tijd de knuppel het hoenderhok ingooien is niets mis mee.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, we moeten blij zijn met zo iemand in ons midden.
Slaap wel!quote:Op zondag 10 maart 2019 02:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Anyway, slapie doen.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op zondag 10 maart 2019 02:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Anyway, slapie doen.
[ afbeelding ]
Trusten
Ja ik snap het.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:56 schreef FANN het volgende:
[..]
hij zegt dat je de groetjes van mij...
dus van hem dan heh.........
Ben je knorrig?quote:Op zondag 10 maart 2019 02:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het moet een man met veel geduld zijn.
Engelengeduld noemen ze dat.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het moet een man met veel geduld zijn.
Die van mij heeft tot nu toe ook nog niet gefaald.quote:
Woont wel apart.quote:Op zondag 10 maart 2019 04:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij heeft tot nu toe ook nog niet gefaald.
Die slapen nu.quote:Op zondag 10 maart 2019 04:33 schreef sig000 het volgende:
Ik gok dat zowat al die zogenaamde geëmancipeerde mutsen nu over me heen gaan vallen.
Het zijn soms net katten zo eigenwijs.quote:
Elke poes heeft wel iets bijzonders.quote:
Mwah ze kreeg sjans met een hele lelijke boskater.quote:Op zondag 10 maart 2019 04:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Elke poes heeft wel iets bijzonders.
Katten om mij heen hebben net als cannabis een rustgevend effect op mij, en dat is altijd positief.quote:Op zondag 10 maart 2019 04:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mwah ze kreeg sjans met een hele lelijke boskater.
1 van de nakomelingen van de schele boskater is gebleven.quote:Op zondag 10 maart 2019 04:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Katten om mij heen hebben net als cannabis een rustgevend effect op mij, en dat is altijd positief.
Liever tien katten dan één hond.quote:Op zondag 10 maart 2019 04:57 schreef sig000 het volgende:
Ganzenveer bij buurman gestolen, de goudvissen uit de vijver bij andere eruit gemept.
Gesnapt in de koelkast bij weer andere buren
quote:In 1981 droeg Arno Hintjens een song aan hem op, Willie genaamd.
Willy speelde zelf mee in de videoclip.![]()
Arno is toffe zuipmaat in Oostendequote:Op zondag 10 maart 2019 05:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hmm, Willy Willy is ook onlangs overleden, goede gast en gitarist, vaker live gezien en ook wel eens een jonko en biertje mee gedaan.[..]
quote:
quote:De in 1959 geboren muzikant, een man met een notoire afkeer van alles wat naar autoriteit ruikt...![]()
Vond het bandje niet zo geweldig.quote:Op zondag 10 maart 2019 05:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Willy Willy was ook een toffe gast.[..]
Geweldig nummer.quote:
Koffie.quote:
Goedemorgenquote:Op zondag 10 maart 2019 10:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Vooral met die goedkope lorren.
Goedemorgen, dame.
Dat en mn bank staat niet tegen de muurquote:Op zondag 10 maart 2019 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. En gelukkig geen kinderen hier.
Dat is de muts van Piet als ze te aan zijn kop loopt zeikenquote:Op zondag 10 maart 2019 11:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moggųh, skattie. Hier, je ontbijt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 maart 2019 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is de muts van Piet als ze kop te zeiken aan zijn loopt zeiken![]()
Goeiemoren
En mijn plu is laatst kapot gewaaid en ik heb nog geen nieuwe, dus droog momentje afwachten, 't is maar een stukkie, en voor een deel overdekt, maar toch, ben van suiker.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het ziet er niet aantrekkelijk uit om eens buiten te gaan kijken.
Die verse broodjes bij Jumbo zin wel
Uiteindelijk rond 19.38 uur: nu ga ik echt!quote:Op zondag 10 maart 2019 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En mijn plu is laatst kapot gewaaid en ik heb nog geen nieuwe, dus droog momentje afwachten, 't is maar een stukkie, en voor een deel overdekt, maar toch, ben van suiker.
Dan blijf ik vandaag maar binnenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:20 schreef FANN het volgende:
[..]
de strorm is wegwindstil hiero ineens... wel regen..... véél regen.....
ik denk het niet...........quote:Op zondag 10 maart 2019 12:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit er wellicht een IKEA bezoek in?![]()
Dat het tegenwoordig nog te koop is voor dat geld zeg. Daar kan je zelf niet voor bakken.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 12:28 schreef FANN het volgende:
ik denk dat is gewoon die banken hou..... ik heb zó geen zin in dat gedoe
Ok afgesprokenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ja.... met die deken eroveheen kan ie nog jáaaaaaren mee
ik heb ESE pads die wel handig zijn als je een keer geen zin hebtquote:Op zondag 10 maart 2019 12:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zit aan de oploskoffie, want geen zin om bonen te malen. Dat is wel 1 hele minuut werk.
Dat smaakt in ieder geval veel beter dan oploskoffie. Op vakantieadressen is oploskoffie vaak reuze handig en heb ik er gek genoeg geen moeite mee om te drinken.quote:
Is van een serie Shamelessquote:
Cappuccino van de Aldi (Moreno), instant, lekker makkelijk, snel en goed te drinken, heel erg goed zelfs, vind hem lekker, drie eetlepels in een kop twee theelepeltjes suiker erbij heet water erop en klaar.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat smaakt in ieder geval veel beter dan oploskoffie. Op vakantieadressen is oploskoffie vaak reuze handig en heb ik er gek genoeg geen moeite mee om te drinken.
Ah ok nooit gezien Shamelessquote:Op zondag 10 maart 2019 13:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is van een serie Shameless
Sommige vonden het in de COS op Shelly lijken
Drie éétlepels?quote:Op zondag 10 maart 2019 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Cappuccino van de Aldi, instant, lekker makkelijk, snel en goed te drinken, heel erg goed zelfs, vind hem lekker, drie eetlepels in een kop twee theelepeltjes suiker erbij heet water erop en klaar.
Ik krijg er ca twaalf DE mokken uit voor 1,84 euro.
Is kant en klaar spul, melk en zo zit er al in.quote:
Ik een paar aflevering, maar zag hem op https://giphy.com/ staan, toen dacht hé een leuke UIquote:
Zal er eens op letten. Kan zijn dat ik het ooit al gekocht heb en meteen weer weg geflikkerd.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is kant en klaar spul, melk en zo zit er al in.
Ik drink het al jaren, fiets er speciaal voor naar de Aldi, en voor hun toiletpapier, en sigarettenhulzen.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal er eens op letten. Kan zijn dat ik het ooit al gekocht heb en meteen weer weg geflikkerd.
Da's boffen, want ze zijn er bij Aldi een ster in om vanuit het niets producten uit het assortiment te halen en het gewoon niet meer te vervangen. Of er komt iets voor in de plaats wat niet te hachelen is.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik drink het al jaren, fiets er speciaal voor naar de Aldi, en voor hun toiletpapier, en sigarettenhulzen.
Weet ik, dat zei ik afgelopen week nog tegen Soury over die aardappelgratin met ham, kaas en broccoli, opeens uit assortiment, en ik balen joh.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's boffen, want ze zijn er bij Aldi een ster in om vanuit het niets producten uit het assortiment te halen en het gewoon niet meer te vervangen. Of er komt iets voor in de plaats wat niet te hachelen is.
Ik heb geen Aldi meer in de buurt, dus dat gaat mij niet gebeurenquote:Op zondag 10 maart 2019 13:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's boffen, want ze zijn er bij Aldi een ster in om vanuit het niets producten uit het assortiment te halen en het gewoon niet meer te vervangen. Of er komt iets voor in de plaats wat niet te hachelen is.
Niet op loopafstand, of nog verder?quote:Op zondag 10 maart 2019 13:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen Aldi meer in de buurt, dus dat gaat mij niet gebeuren
Dat is mij bij de Jumbo ook al overkomen hoor.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen Aldi meer in de buurt, dus dat gaat mij niet gebeuren
Ooit zat er 1 waar de Jumbo is gekomen , maar dat is ook al niet op loopafstand.. Nu weet ik niet waar er nog 1 zit ...quote:Op zondag 10 maart 2019 13:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet op loopafstand, of nog verder?
1,6 km.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet op loopafstand, of nog verder?
Dat is voor mij ook een reden om er niet meer zo vaak te komen. Bij Lidl flikken ze het vaak om nee te verkopen bij aanbiedingen. Dan 'is het er nog niet, maar vanmiddag waarschijnlijk wel', of ze konden het helemaal niet leveren.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik, dat zei ik afgelopen week nog tegen Soury over die aardappelgratin met ham, kaas en broccoli, opeens uit assortiment, en ik balen joh.
Hmm. Dat is leuk als het lekker weer is en je niet tassen vol hoeft mee te zeulen. Prachtige fietsafstand om ff snel heen en weer te racen.quote:
De Aldi heeft dat met bepaalde producten niet vaak, die hebben ze echt lang erin hoor.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook een reden om er niet meer zo vaak te komen. Bij Lidl flikken ze het vaak om nee te verkopen bij aanbiedingen. Dan 'is het er nog niet, maar vanmiddag waarschijnlijk wel', of ze konden het helemaal niet leveren.
Na een paar keer voor niets komen kies ik dan voor een andere winkel.
Godverdomme alle Euroshopper weg ineens.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Zelfs bij de Appie halen ze dingen uit assortiment, of zijn veel producten tijdelijk niet leverbaar etc
Krijg nou toch de pokken pest tering.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Godverdomme alle Euroshopper weg ineens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel even wachten tot het droog is.
Het is droog nu.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel even wachten tot het droog is.
Het verschilt echt per winkel bij de Aldi's hier. En ene zaak is vrij ruim en kan je rap doorheen, maar er zijn er ook zat waar je je reet niet kan keren en iedereen in de weg hang, met een gemiddelde leeftijd van 83 jaar.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De Aldi heeft dat met bepaalde producten niet vaak, die hebben ze echt lang erin hoor.
Ik deel de negativiteit die je vaker over de Aldi hoort ook helemaal niet, prima winkel.
Vroeger was het wel een rommeltje, maar dat is al lang niet meer.
Verhaal dat jij verteld ook vaker meegemaakt bij Lidl, kom er ook maar zelden, is me te ver bergop fietsen.
Vanavond pas.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:27 schreef Voxs het volgende:
Hoera ik ben klaar![]()
Geodemorgen! Woeit het zo hard? Stuur eens hier heen?
Nee die was voor het af zijn van het schilderij, maar Piet kwam tussendoorquote:Op zondag 10 maart 2019 14:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat het droog is....?![]()
ik dacht dat ditvoor dat was
oke, ik kan wel even wachten.quote:
oh gemist.... ik was aan het zappen ....quote:Op zondag 10 maart 2019 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die was voor het af zijn van het schilderij, maar Piet kwam tussendoor
oh ja ... nu zie ik het maar ik dacht dat er een foto wasquote:Op zondag 10 maart 2019 14:27 schreef Voxs het volgende:
Hoera ik ben klaar![]()
Hier momenteel even droog maar harde wind.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:27 schreef Voxs het volgende:
Hoera ik ben klaar![]()
Verschilt altijd per filiaal, is bij andere zaken net zo, maar hier is ie dik in orde, vriendelijke dames ook.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het verschilt echt per winkel bij de Aldi's hier. En ene zaak is vrij ruim en kan je rap doorheen, maar er zijn er ook zat waar je je reet niet kan keren en iedereen in de weg hang, met een gemiddelde leeftijd van 83 jaar.
Ja zondagmiddag is het wel druk met sport ...quote:Op zondag 10 maart 2019 14:32 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... je kijkt sport...... ah'''ik snap het......
TillyB, the voice of a generation!quote:Op zondag 10 maart 2019 14:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ok ik ga wel alleeniemand moet het doen, uitspreken wat we allemaal denken!!
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
TillyB, the voice of a generation!
Nee, dat is wel teleurstellend. Gelukkig is hijzelf degene die er vanavond op uit moet op de fiets.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:37 schreef TillyB het volgende:
Code ORANJE zelf hierHeeft @:Recce daar wel voor gewaarschuwd?
Niks moois, maar ze 'kennen' mij en ze hoeven iig nooit mijn tas te controleren.quote:
Dat zal 'm leren!quote:Op zondag 10 maart 2019 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat is wel teleurstellend. Gelukkig is hijzelf degene die er vanavond op uit moet op de fiets.
Zoals ieder jaarquote:Op zondag 10 maart 2019 14:44 schreef TillyB het volgende:
Ohja @:Ghostbuster @:Prisha volgens mijn Songfestival-obsessed insta freund is ''The Netherlands said to be a winner''.
Ik weet niet meer wat ze vorig jaar van Waylon vond, die heb ik zo tot de grond af zitten burnen dat er weinig tegenspraak meer bij kon.quote:
We hadden gewoon Willeke Alberti weer moeten sturen.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ze vorig jaar van Waylon vond, die heb ik zo tot de grond af zitten burnen dat er weinig tegenspraak meer bij kon.
Is dat je lievelings?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hadden gewoon Willeke Alberti weer moeten sturen.
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar gewoon wel ieder jaar sturen.
Telkens weer?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar gewoon wel ieder jaar sturen.
Ja, tot de mensen denken dat ze haar dan maar een keer moeten laten winnen om er vanaf te geraken.quote:
Wel een goede tactiek.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, tot de mensen denken dat ze haar dan maar een keer moeten laten winnen om er vanaf te geraken.
Gewoon de deur naar de tuin openzetten.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet Win het nog maar even ophouden.
We gingen net wandelen, 10 stappen en toen draaide ze snel omquote:Op zondag 10 maart 2019 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon de deur naar de tuin openzetten.
Plasje gedaan en weer terug naar huis?quote:Op zondag 10 maart 2019 15:23 schreef mootie het volgende:
[..]
We gingen net wandelen, 10 stappen en toen draaide ze snel om![]()
Beetje regen vindt ze prima, stortregen is stom.
Zit Pip wel droog?quote:Op zondag 10 maart 2019 15:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had een hond die altijd naar de regen ging bijten
Dat zeg ik, tijd voor een uitsmijtert.quote:
Ik ook naar de AHquote:Op zondag 10 maart 2019 15:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En ik moet zo weg, goverde@#! [ afbeelding ]
Eet smakelijk, Mo.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik, tijd voor een uitsmijtert.![]()
Jaquote:Op zondag 10 maart 2019 14:44 schreef TillyB het volgende:
Ohja @:Ghostbuster @:Prisha volgens mijn Songfestival-obsessed insta freund is ''The Netherlands said to be a winner''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |