Is van een serie Shamelessquote:
Cappuccino van de Aldi (Moreno), instant, lekker makkelijk, snel en goed te drinken, heel erg goed zelfs, vind hem lekker, drie eetlepels in een kop twee theelepeltjes suiker erbij heet water erop en klaar.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat smaakt in ieder geval veel beter dan oploskoffie. Op vakantieadressen is oploskoffie vaak reuze handig en heb ik er gek genoeg geen moeite mee om te drinken.
Ah ok nooit gezien Shamelessquote:Op zondag 10 maart 2019 13:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is van een serie Shameless
Sommige vonden het in de COS op Shelly lijken
Drie éétlepels?quote:Op zondag 10 maart 2019 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Cappuccino van de Aldi, instant, lekker makkelijk, snel en goed te drinken, heel erg goed zelfs, vind hem lekker, drie eetlepels in een kop twee theelepeltjes suiker erbij heet water erop en klaar.
Ik krijg er ca twaalf DE mokken uit voor 1,84 euro.
Is kant en klaar spul, melk en zo zit er al in.quote:
Ik een paar aflevering, maar zag hem op https://giphy.com/ staan, toen dacht hé een leuke UIquote:
Zal er eens op letten. Kan zijn dat ik het ooit al gekocht heb en meteen weer weg geflikkerd.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is kant en klaar spul, melk en zo zit er al in.
Ik drink het al jaren, fiets er speciaal voor naar de Aldi, en voor hun toiletpapier, en sigarettenhulzen.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal er eens op letten. Kan zijn dat ik het ooit al gekocht heb en meteen weer weg geflikkerd.
Da's boffen, want ze zijn er bij Aldi een ster in om vanuit het niets producten uit het assortiment te halen en het gewoon niet meer te vervangen. Of er komt iets voor in de plaats wat niet te hachelen is.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik drink het al jaren, fiets er speciaal voor naar de Aldi, en voor hun toiletpapier, en sigarettenhulzen.
Weet ik, dat zei ik afgelopen week nog tegen Soury over die aardappelgratin met ham, kaas en broccoli, opeens uit assortiment, en ik balen joh.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's boffen, want ze zijn er bij Aldi een ster in om vanuit het niets producten uit het assortiment te halen en het gewoon niet meer te vervangen. Of er komt iets voor in de plaats wat niet te hachelen is.
Ik heb geen Aldi meer in de buurt, dus dat gaat mij niet gebeurenquote:Op zondag 10 maart 2019 13:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's boffen, want ze zijn er bij Aldi een ster in om vanuit het niets producten uit het assortiment te halen en het gewoon niet meer te vervangen. Of er komt iets voor in de plaats wat niet te hachelen is.
Niet op loopafstand, of nog verder?quote:Op zondag 10 maart 2019 13:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen Aldi meer in de buurt, dus dat gaat mij niet gebeuren
Dat is mij bij de Jumbo ook al overkomen hoor.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen Aldi meer in de buurt, dus dat gaat mij niet gebeuren
Ooit zat er 1 waar de Jumbo is gekomen , maar dat is ook al niet op loopafstand.. Nu weet ik niet waar er nog 1 zit ...quote:Op zondag 10 maart 2019 13:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet op loopafstand, of nog verder?
1,6 km.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet op loopafstand, of nog verder?
Dat is voor mij ook een reden om er niet meer zo vaak te komen. Bij Lidl flikken ze het vaak om nee te verkopen bij aanbiedingen. Dan 'is het er nog niet, maar vanmiddag waarschijnlijk wel', of ze konden het helemaal niet leveren.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik, dat zei ik afgelopen week nog tegen Soury over die aardappelgratin met ham, kaas en broccoli, opeens uit assortiment, en ik balen joh.
Hmm. Dat is leuk als het lekker weer is en je niet tassen vol hoeft mee te zeulen. Prachtige fietsafstand om ff snel heen en weer te racen.quote:
De Aldi heeft dat met bepaalde producten niet vaak, die hebben ze echt lang erin hoor.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook een reden om er niet meer zo vaak te komen. Bij Lidl flikken ze het vaak om nee te verkopen bij aanbiedingen. Dan 'is het er nog niet, maar vanmiddag waarschijnlijk wel', of ze konden het helemaal niet leveren.
Na een paar keer voor niets komen kies ik dan voor een andere winkel.
Godverdomme alle Euroshopper weg ineens.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Zelfs bij de Appie halen ze dingen uit assortiment, of zijn veel producten tijdelijk niet leverbaar etc
Krijg nou toch de pokken pest tering.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Godverdomme alle Euroshopper weg ineens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |