Wel eens een docu over gezien. Volgden een aantal jonge artiesten. Een meisje dat heel mooi kon zingen maar die iedre keer schietpartijen meemaakte op feesten die ergens in the middle of nowhere midden in de nacht werden gehouden. De ander een verwend jongetje van rijke ouders zonder enig talent, te gênant om naar te kijken, laat staan luisteren.quote:Op zondag 10 maart 2019 01:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er zijn dan ook verschillende stijlen, de ghetto rockers en villawijk lovers
feesta komt in brasilquote:Op zondag 10 maart 2019 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms als het op een of ander kanaal is kijk ik wel eens ... Best leuk
Ik zit op 17:00 bij Wackie, die zet ik niet uitquote:
Kom zelf uit Tilburg dat is ook wel een ruige gemeente wel.quote:Op zondag 10 maart 2019 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel eens een docu over gezien. Volgden een aantal jonge artiesten. Een meisje dat heel mooi kon zingen maar die iedre keer schietpartijen meemaakte op feesten die ergens in the middle of nowhere midden in de nacht werden gehouden. De ander een verwend jongetje van rijke ouders zonder enig talent, te gênant om naar te kijken, laat staan luisteren.
Wackies is verslavendquote:Op zondag 10 maart 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zit op 17:00 bij Wackie, die zet ik niet uit
De kat is slimmer.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan Trump een kat nemen?
Ik denk dat een kat achter het gordijn gaat zitten met Trump in de kamer. Veel te onrustig. Een kat zou ook kunnen uithalen naar z'n haar.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan Trump een kat nemen?
Die adelaar was ook al geen succes.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat een kat achter het gordijn gaat zitten met Trump in de kamer. Veel te onrustig. Een kat zou ook kunnen uithalen naar z'n haar.
Nee, inderdaad. Ik denk dat Trump dieren haat. Die zien niet in hoe geweldig hij is. Alhoewel, misschien zou een hele domme hond nog kunnen dan.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die adelaar was ook al geen succes.
Dat kun je die hond niet aandoenquote:Op zondag 10 maart 2019 02:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik denk dat Trump dieren haat. Die zien niet in hoe geweldig hij is. Alhoewel, misschien zou een hele domme hond nog kunnen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |