Ligt aan klimaat.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit moet wel 1 van de langzaamste toppas ooit zijn
Hoop niet dat het aan de tt ligt
Dubbeltopic.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:39 schreef GGMM het volgende:
VBL / Het Steven Bergwijn topic #1: Weer een groot talent opgeleid door Ajax
Dit is m'n laatste topic van vandaag hoor. Ik blijf niet aan de gang.
Ik hoop wederom op leuke reacties van @:Dj_day-v @:kingroland @:maxi-mus @:el-stinho @:lange_lans @:doublepain @:Gutanoth @:LosBuenosMuchachos en natuurlijk mijn maat @:nickhguitar
En vooruit, @:tarado
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:39 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop wederom op leuke reacties van @:Dj_day-v @:kingroland @:maxi-mus @:el-stinho @:lange_lans @:doublepain @:Gutanoth @:LosBuenosMuchachos en natuurlijk mijn maat @:nickhguitar
quote:
Waarom niet van mij?quote:Op maandag 11 maart 2019 14:39 schreef GGMM het volgende:
Zonde, al die moeite voor niks. Maar ach, anders had je aan het werk gemoeten.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:39 schreef GGMM het volgende:
(lol)quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een geweldig idee
Hallo GGMM in de toekomst!![]()
Gefeliciteerd met je juiste voorspelling over het weinige talent van deze speler!
Zo. Hier ga ik zeker geen spijt van krijgen.
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonde, al die moeite voor niks. Maar ach, anders had je aan het werk gemoeten.
quote:
Die kan er niet zoveel van. Daar is iedereen het wel over eens, behalve @Scrummie2.0quote:Op maandag 11 maart 2019 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er al een Wouter Burger topic?
Of staat die in CUL?
Scrummie denkt ook nog dat Feyenoord kampioen wordt dit seizoen.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kan er niet zoveel van. Daar is iedereen het wel over eens, behalve @:scrummie2.0
Scrummie heeft vooral gewoon een IQ-tekort wat hij probeert te verbloemen door te doen alsof het een act is.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie denkt ook nog dat Feyenoord kampioen wordt dit seizoen.
(lol)quote:Op maandag 2 april 2012 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groot talentPast in het rijtje Afellay, Bakkal, Aissati, Labyad...
Laat hem tegen RKC maar de hele 2de helft spelen
twitter:knutdeijsbeer twitterde op maandag 23-04-2018 om 16:13:30@sportzeloot Je bent echt dom als je het "reëel" vindt dat Ajax 3 Europese wedstrijden op rij wint reageer retweet
Kokcü kan wel ballen hoor, vraag is alleen of het er ooit uit komt bij Feyenoord.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik probeer het vooral voor talentvolle spelers te doen.
Hebben ze dit seizoen toch ook nog niet gedaan?quote:Op maandag 11 maart 2019 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
In het kader van voorspellingen, ik kwam deze ook nog tegen:twitter:knutdeijsbeer twitterde op maandag 23-04-2018 om 16:13:30@:sportzeloot Je bent echt dom als je het "reëel" vindt dat Ajax 3 Europese wedstrijden op rij wint reageer retweet
Feitelijk niets onjuist aan.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
In het kader van voorspellingen, ik kwam deze ook nog tegen:twitter:knutdeijsbeer twitterde op maandag 23-04-2018 om 16:13:30@:sportzeloot Je bent echt dom als je het "reëel" vindt dat Ajax 3 Europese wedstrijden op rij wint reageer retweet
Het ging over die voorronden Hans. En reëel was het in ieder geval wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze dit seizoen toch ook nog niet gedaan?
MAAR HET GING OVER DE VOORRONDENquote:Op maandag 11 maart 2019 14:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Feitelijk niets onjuist aan.
AJA2-0STU
STU1-3(of 4)AJA
STA2-2AJA
AJA3-0STA
AJA3-1DIN
DIN0-0AJA
AJA3-0AEK
BAY1-1AJA
AJA1-0BEN
BEN1-1AJA
AEK0-2AJA
AJA3-3BAY
AJA1-2RMA
RMA1-4AJA
PLAATS DAN DE CONTEXT ERBIJ SLIMMENquote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PLAATS DAN DE CONTEXT ERBIJ SLIMMEN
twitter:sportzeloot twitterde op maandag 23-04-2018 om 11:20:57Gevaarlijke voorspelling, maar het is gewoon reëel dat 2 Nederlandse clubs het hoofdtoernooi van de CL halen: https://t.co/odxSrTYpRQ reageer retweet
Dan heb je gelijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:sportzeloot twitterde op maandag 23-04-2018 om 11:20:57Gevaarlijke voorspelling, maar het is gewoon reëel dat 2 Nederlandse clubs het hoofdtoernooi van de CL halen: https://t.co/odxSrTYpRQ reageer retweet
Wat er in die tweet staat is feitelijk gewoon juist.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor, je begrijpt het gewoon weer eens niet.
Ja maar dat staat er niet per se dus hij kan zich eruit lullenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ging over die voorronden Hans. En reëel was het in ieder geval wel.
Ik zal het onthouden Stinho.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan heb je gelijk.
Echter blijft de les; deel de context.
Nou ja, als je de tweet ziet waarop hij reageert is het wel duidelijk. (alleen Elan snapt het nog steeds niet)quote:Op maandag 11 maart 2019 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat staat er niet per se dus hij kan zich eruit lullen
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scrummie heeft vooral gewoon een IQ-tekort wat hij probeert te verbloemen door te doen alsof het een act is.
Ach Knut heeft vorige week gewoon zitten te JUICHEN voor ons aller Ajaxquote:Op maandag 11 maart 2019 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja, als je de tweet ziet waarop hij reageert is het wel duidelijk. (alleen Elan snapt het nog steeds niet)
Dat siert Knut enorm.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Knut heeft vorige week gewoon zitten te JUICHEN voor ons aller Ajaxdus hij heeft zijn foute voorspelling al ingezien.
Jij post alleen die tweet zonder context, en dan achteraf helemaal spastisch proberen je gelijk te halen.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja, als je de tweet ziet waarop hij reageert is het wel duidelijk. (alleen Elan snapt het nog steeds niet)
Ik ook.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind het maar zwak
Juichen voor de vijand
Kansloos die haat en nijd altijd. Dat is meer voor domme figuren als Elan.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind het maar zwak
Juichen voor de vijand
Knut is volgens mij verschoven naar het neutrale kamp.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind het maar zwak
Juichen voor de vijand
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..].
Telkens als ik denk "Ja, die Stijn is best een toffe peer" kom je weer met zo'n opmerking. Jammer.
Knut juicht al jaren alleen maar voor mannen op stalen rossen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind het maar zwak
Juichen voor de vijand
#Yellowoutquote:Op maandag 11 maart 2019 15:04 schreef Elan het volgende:
Die puntjes voor het coëfficiënt zijn wel lekker.
Daar kunnen bescheiden clubs als Feyenoord en AZ nog veel profijt van gaan hebben als ze Europees ooit hun shit weer op orde krijgen
Terecht, fuck carbonquote:Op maandag 11 maart 2019 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Knut juicht al jaren alleen maar voor mannen op stalen rossen.
Wordt ook tijd dat ze zelf weer eens gaan presteren.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:04 schreef Elan het volgende:
Die puntjes voor het coëfficiënt zijn wel lekker.
Daar kunnen bescheiden clubs als Feyenoord en AZ nog veel profijt van gaan hebben als ze Europees ooit hun shit weer op orde krijgen
Caland kan zich dan wel verheugen op tripjes naar Litouwen, maar met die ranking van Feyenoord worden het al vrij snel tripjes naar de Evertons en Marseilles van deze wereld.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Wordt ook tijd dat ze zelf weer eens gaan presteren.
Anders krijgen we straks weer het verhaal dat het zo oneerlijk is dat Feyenoord lastigere tegenstanders krijgt.
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kansloos die haat en nijd altijd. Dat is meer voor domme figuren als Elan.
Feyenoord heeft Europees toch geen moer in te brengen dus gelijk heeft Caland. Ga lekker daar waar de hoeren en het bier het goedkoopst zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Caland kan zich dan wel verheugen op tripjes naar Litouwen, maar met die ranking van Feyenoord worden het al vrij snel tripjes naar de Evertons en Marseilles van deze wereld.
Dat was mijn punt niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Europees toch geen moer in te brengen dus gelijk heeft Caland. Ga lekker daar waar de hoeren en het bier het goedkoopst zijn.
het is meer dat feyenoord voor clubjes als everton het Litouwen wordt.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Europees toch geen moer in te brengen dus gelijk heeft Caland. Ga lekker daar waar de hoeren en het bier het goedkoopst zijn.
Het was geen grap.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vond je "grap" eigenlijk gewoon niet zo geslaagd.
Jullie hebben al heel wat jaren niet veel Europese punten binnen weten te halen, dus er is voldoende reden om tot die conclusie te komen. Zeker als jullie beste speler stopt na dit seizoen en een trainer krijgen die graag betonvoetbal speelt.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan niet.
Nou het slaat in elk geval nergens op om zo pessimistisch te denken .
Jammer dat Jaap niet voor speler/coach gaat, denk dat hij gelijk ons beste verdediger wordt.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben al heel wat jaren niet veel Europese punten binnen weten te halen, dus er is voldoende reden om tot die conclusie te komen. Zeker als jullie beste speler stopt na dit seizoen en een trainer krijgen die graag betonvoetbal speelt.
Ja leuk!quote:Op maandag 11 maart 2019 15:12 schreef GGMM het volgende:
@:el-stinho zegt @:scrummie2.0 even waar het op staat.
w-w-w-w-w-aaaaiersquote:Op maandag 11 maart 2019 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
@:KnutdeIJsbeer Het fietsen begint weer
Met Kuyt als stagair, daar moet je toch ook niet aan denken.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben al heel wat jaren niet veel Europese punten binnen weten te halen, dus er is voldoende reden om tot die conclusie te komen. Zeker als jullie beste speler stopt na dit seizoen en een trainer krijgen die graag betonvoetbal speelt.
Echt puur wanbeleid.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met Kuyt als stagair, daar moet je toch ook niet aan denken.
brrrrr ik krijg al rillingen als ik er aan denk, maar waarom denk je dat dit gaat gebeuren. Hij is toch veel te dom voor een hoge functie.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt puur wanbeleid.
Maar goed kan bij Ajax over een paar jaar ook zomaar gebeuren met een Heitinga
Er is toch een reële kans dat de bekerwinnaar van 2020 zich weer direct plaatst voor de groepsfase van EL ( en ja grotendeels dankzij Ajaxquote:Op maandag 11 maart 2019 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat ook geen goede trainer worden nee.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt puur wanbeleid.
FdB kreeg ook een hoge functie.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
brrrrr ik krijg al rillingen als ik er aan denk, maar waarom denk je dat dit gaat gebeuren. Hij is toch veel te dom voor een hoge functie.
Ik kan eigenlijk niks bedenken waar hij wel goed in is.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaat ook geen goede trainer worden nee.
lijkt me niet en tegen die tijd krijgen we Frank2.0quote:Op maandag 11 maart 2019 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt puur wanbeleid.
Die heb ik nog wel wat hoger zitten dan Heitinga.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
FdB kreeg ook een hoge functie.
zeker die kon echt wel aardig voetballenquote:Op maandag 11 maart 2019 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel wat hoger zitten dan Heitinga.
Ook bij Ajax willen ze wel eens aan vriendjespolitiek doen, en ook daar zal vanzelf weer een dip in het beleid komen. Daarom geniet ik nu maar van het moment dat het goed gaat.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
brrrrr ik krijg al rillingen als ik er aan denk, maar waarom denk je dat dit gaat gebeuren. Hij is toch veel te dom voor een hoge functie.
Alle Europese toernooien gaan wel op de schop overigens, dat derde toernooi wat erbij komt. Dus dan krijg je niet meer met een rechtstreeks ticket voor de bekerwinnaar volgens mij.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is toch een reële kans dat de bekerwinnaar van 2020 zich weer direct plaatst voor de groepsfase van EL ( en ja grotendeels dankzij Ajax) ?
Heb gisteren een stukje PEC zitten kijken tegen AZ, viel me niet tegen. Stuk vermakelijker dan het gemiddelde potje dat Feyenoord onder Gio doorgaans op de mat legt.
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je zwanger samen met je vriend?
Louis Vuitton tas en portemonee van mn vriend.. is alleen nog onderweg naar NLquote:
Frank de Borequote:Op maandag 11 maart 2019 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me niet en tegen die tijd krijgen we Frank2.0
Dat er weer flink ruzie zal uitbreken is wel een zekerheid, ik kan me niet herinneren dat het bij Ajax ooit anders is geweest.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook bij Ajax willen ze wel eens aan vriendjespolitiek doen, en ook daar zal vanzelf weer een dip in het beleid komen. Daarom geniet ik nu maar van het moment dat het goed gaat.[..]
Alle Europese toernooien gaan wel op de schop overigens, dat derde toernooi wat erbij komt. Dus dan krijg je niet meer met een rechtstreeks ticket voor de bekerwinnaar volgens mij.
dus een nepper van alixpressquote:Op maandag 11 maart 2019 15:25 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]Nee nee..[..]
Louis Vuitton tas en portemonee van mn vriend.. is alleen nog onderweg naar NL
Hennie heeft ook het eeuwige leven nietquote:Op maandag 11 maart 2019 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat er weer flink ruzie zal uitbreken is wel een zekerheid, ik kan me niet herinneren dat het bij Ajax ooit anders is geweest.
Overmars en v/d Sar zullen ook ooit wel weer vertrekken en dan kan je zomaar weer bestuurders in de lijn Rik v/d Boog en Martin van Geel krijgen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat er weer flink ruzie zal uitbreken is wel een zekerheid, ik kan me niet herinneren dat het bij Ajax ooit anders is geweest.
Hier is het bewolkt, droog, koud en het waait hard.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:29 schreef Saind het volgende:
Het regent keihard dus ik kan niet naar huis en de zon schijnt zo op mijn scherm dat ik ook amper kan werken
Vreemde dag
Van wat er tot nu toe bekend is heeft dat (waarschijnlijk) gevolgen voor de nummers 4 en 5 in de Eredivisie niet de bekerwinnaar of de nummer 3.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle Europese toernooien gaan wel op de schop overigens, dat derde toernooi wat erbij komt. Dus dan krijg je niet meer met een rechtstreeks ticket voor de bekerwinnaar volgens mij.
Ja, daarom kunnen we er inderdaad beter maar even van genieten.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overmars en v/d Sar zullen ook ooit wel weer vertrekken en dan kan je zomaar weer bestuurders in de lijn Rik v/d Boog en Martin van Geel krijgen.
zou best zo'n reiskoffer willen, maar snap het nut er eigenlijk ook weer niet van.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze maken mooie dingen maar die monogram dingen die bijna iedereen wil vind ik nou net niks
Zou je hem alsnog ontslaan als jullie geen kampioen worden?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, daarom kunnen we er inderdaad beter maar even van genieten.
In de kring?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Alleen nog maar een beurt iets na 00:00 uur.
Nee, vanavond komt familie.
Nja er schuiven er ook een hoop door naar de EL2 natuurlijkquote:Op maandag 11 maart 2019 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Van wat er tot nu toe bekend is heeft dat (waarschijnlijk) gevolgen voor de nummers 4 en 5 in de Eredivisie niet de bekerwinnaar of de nummer 3.
En dan nog zal je daar eerder die kutclubjes uit Litouwen waar Caland aan refereert treffen dan de clubs die jij noemt, want die plaatsen zich normaliter gewoon voor de EL (1) . Als je er van uit gaat dat Feyenoord deze dramatische lijn door zet.
Leverworst en blokes kaas al gehaald?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Alleen nog maar een beurt iets na 00:00 uur.
Nee, vanavond komt familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |