Ik kan eigenlijk niks bedenken waar hij wel goed in is.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaat ook geen goede trainer worden nee.
lijkt me niet en tegen die tijd krijgen we Frank2.0quote:Op maandag 11 maart 2019 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt puur wanbeleid.
Maar goed kan bij Ajax over een paar jaar ook zomaar gebeuren met een Heitinga
Die heb ik nog wel wat hoger zitten dan Heitinga.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
FdB kreeg ook een hoge functie.
zeker die kon echt wel aardig voetballenquote:Op maandag 11 maart 2019 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel wat hoger zitten dan Heitinga.
Ook bij Ajax willen ze wel eens aan vriendjespolitiek doen, en ook daar zal vanzelf weer een dip in het beleid komen. Daarom geniet ik nu maar van het moment dat het goed gaat.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
brrrrr ik krijg al rillingen als ik er aan denk, maar waarom denk je dat dit gaat gebeuren. Hij is toch veel te dom voor een hoge functie.
Alle Europese toernooien gaan wel op de schop overigens, dat derde toernooi wat erbij komt. Dus dan krijg je niet meer met een rechtstreeks ticket voor de bekerwinnaar volgens mij.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is toch een reële kans dat de bekerwinnaar van 2020 zich weer direct plaatst voor de groepsfase van EL ( en ja grotendeels dankzij Ajax) ?
Heb gisteren een stukje PEC zitten kijken tegen AZ, viel me niet tegen. Stuk vermakelijker dan het gemiddelde potje dat Feyenoord onder Gio doorgaans op de mat legt.
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je zwanger samen met je vriend?
Louis Vuitton tas en portemonee van mn vriend.. is alleen nog onderweg naar NLquote:
Frank de Borequote:Op maandag 11 maart 2019 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me niet en tegen die tijd krijgen we Frank2.0
Dat er weer flink ruzie zal uitbreken is wel een zekerheid, ik kan me niet herinneren dat het bij Ajax ooit anders is geweest.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook bij Ajax willen ze wel eens aan vriendjespolitiek doen, en ook daar zal vanzelf weer een dip in het beleid komen. Daarom geniet ik nu maar van het moment dat het goed gaat.[..]
Alle Europese toernooien gaan wel op de schop overigens, dat derde toernooi wat erbij komt. Dus dan krijg je niet meer met een rechtstreeks ticket voor de bekerwinnaar volgens mij.
dus een nepper van alixpressquote:Op maandag 11 maart 2019 15:25 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]Nee nee..[..]
Louis Vuitton tas en portemonee van mn vriend.. is alleen nog onderweg naar NL
Hennie heeft ook het eeuwige leven nietquote:Op maandag 11 maart 2019 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat er weer flink ruzie zal uitbreken is wel een zekerheid, ik kan me niet herinneren dat het bij Ajax ooit anders is geweest.
Overmars en v/d Sar zullen ook ooit wel weer vertrekken en dan kan je zomaar weer bestuurders in de lijn Rik v/d Boog en Martin van Geel krijgen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat er weer flink ruzie zal uitbreken is wel een zekerheid, ik kan me niet herinneren dat het bij Ajax ooit anders is geweest.
Hier is het bewolkt, droog, koud en het waait hard.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:29 schreef Saind het volgende:
Het regent keihard dus ik kan niet naar huis en de zon schijnt zo op mijn scherm dat ik ook amper kan werken
Vreemde dag
Van wat er tot nu toe bekend is heeft dat (waarschijnlijk) gevolgen voor de nummers 4 en 5 in de Eredivisie niet de bekerwinnaar of de nummer 3.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle Europese toernooien gaan wel op de schop overigens, dat derde toernooi wat erbij komt. Dus dan krijg je niet meer met een rechtstreeks ticket voor de bekerwinnaar volgens mij.
Ja, daarom kunnen we er inderdaad beter maar even van genieten.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overmars en v/d Sar zullen ook ooit wel weer vertrekken en dan kan je zomaar weer bestuurders in de lijn Rik v/d Boog en Martin van Geel krijgen.
zou best zo'n reiskoffer willen, maar snap het nut er eigenlijk ook weer niet van.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze maken mooie dingen maar die monogram dingen die bijna iedereen wil vind ik nou net niks
Zou je hem alsnog ontslaan als jullie geen kampioen worden?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, daarom kunnen we er inderdaad beter maar even van genieten.
In de kring?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Alleen nog maar een beurt iets na 00:00 uur.
Nee, vanavond komt familie.
Nja er schuiven er ook een hoop door naar de EL2 natuurlijkquote:Op maandag 11 maart 2019 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Van wat er tot nu toe bekend is heeft dat (waarschijnlijk) gevolgen voor de nummers 4 en 5 in de Eredivisie niet de bekerwinnaar of de nummer 3.
En dan nog zal je daar eerder die kutclubjes uit Litouwen waar Caland aan refereert treffen dan de clubs die jij noemt, want die plaatsen zich normaliter gewoon voor de EL (1) . Als je er van uit gaat dat Feyenoord deze dramatische lijn door zet.
Leverworst en blokes kaas al gehaald?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Alleen nog maar een beurt iets na 00:00 uur.
Nee, vanavond komt familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |