Feyenoord heeft Europees toch geen moer in te brengen dus gelijk heeft Caland. Ga lekker daar waar de hoeren en het bier het goedkoopst zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Caland kan zich dan wel verheugen op tripjes naar Litouwen, maar met die ranking van Feyenoord worden het al vrij snel tripjes naar de Evertons en Marseilles van deze wereld.
Dat was mijn punt niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Europees toch geen moer in te brengen dus gelijk heeft Caland. Ga lekker daar waar de hoeren en het bier het goedkoopst zijn.
het is meer dat feyenoord voor clubjes als everton het Litouwen wordt.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Europees toch geen moer in te brengen dus gelijk heeft Caland. Ga lekker daar waar de hoeren en het bier het goedkoopst zijn.
Het was geen grap.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vond je "grap" eigenlijk gewoon niet zo geslaagd.
Jullie hebben al heel wat jaren niet veel Europese punten binnen weten te halen, dus er is voldoende reden om tot die conclusie te komen. Zeker als jullie beste speler stopt na dit seizoen en een trainer krijgen die graag betonvoetbal speelt.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan niet.
Nou het slaat in elk geval nergens op om zo pessimistisch te denken .
Jammer dat Jaap niet voor speler/coach gaat, denk dat hij gelijk ons beste verdediger wordt.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben al heel wat jaren niet veel Europese punten binnen weten te halen, dus er is voldoende reden om tot die conclusie te komen. Zeker als jullie beste speler stopt na dit seizoen en een trainer krijgen die graag betonvoetbal speelt.
Ja leuk!quote:Op maandag 11 maart 2019 15:12 schreef GGMM het volgende:
@:el-stinho zegt @:scrummie2.0 even waar het op staat.
w-w-w-w-w-aaaaiersquote:Op maandag 11 maart 2019 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
@:KnutdeIJsbeer Het fietsen begint weer
Met Kuyt als stagair, daar moet je toch ook niet aan denken.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben al heel wat jaren niet veel Europese punten binnen weten te halen, dus er is voldoende reden om tot die conclusie te komen. Zeker als jullie beste speler stopt na dit seizoen en een trainer krijgen die graag betonvoetbal speelt.
Echt puur wanbeleid.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met Kuyt als stagair, daar moet je toch ook niet aan denken.
brrrrr ik krijg al rillingen als ik er aan denk, maar waarom denk je dat dit gaat gebeuren. Hij is toch veel te dom voor een hoge functie.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt puur wanbeleid.
Maar goed kan bij Ajax over een paar jaar ook zomaar gebeuren met een Heitinga
Er is toch een reële kans dat de bekerwinnaar van 2020 zich weer direct plaatst voor de groepsfase van EL ( en ja grotendeels dankzij Ajaxquote:Op maandag 11 maart 2019 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat ook geen goede trainer worden nee.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt puur wanbeleid.
Maar goed kan bij Ajax over een paar jaar ook zomaar gebeuren met een Heitinga
FdB kreeg ook een hoge functie.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
brrrrr ik krijg al rillingen als ik er aan denk, maar waarom denk je dat dit gaat gebeuren. Hij is toch veel te dom voor een hoge functie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |