Ligt aan klimaat.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit moet wel 1 van de langzaamste toppas ooit zijn
Hoop niet dat het aan de tt ligt
Dubbeltopic.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:39 schreef GGMM het volgende:
VBL / Het Steven Bergwijn topic #1: Weer een groot talent opgeleid door Ajax
Dit is m'n laatste topic van vandaag hoor. Ik blijf niet aan de gang.
Ik hoop wederom op leuke reacties van @:Dj_day-v @:kingroland @:maxi-mus @:el-stinho @:lange_lans @:doublepain @:Gutanoth @:LosBuenosMuchachos en natuurlijk mijn maat @:nickhguitar
En vooruit, @:tarado
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:39 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop wederom op leuke reacties van @:Dj_day-v @:kingroland @:maxi-mus @:el-stinho @:lange_lans @:doublepain @:Gutanoth @:LosBuenosMuchachos en natuurlijk mijn maat @:nickhguitar
quote:
Waarom niet van mij?quote:Op maandag 11 maart 2019 14:39 schreef GGMM het volgende:
Zonde, al die moeite voor niks. Maar ach, anders had je aan het werk gemoeten.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:39 schreef GGMM het volgende:
(lol)quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een geweldig idee
Hallo GGMM in de toekomst!![]()
Gefeliciteerd met je juiste voorspelling over het weinige talent van deze speler!
Zo. Hier ga ik zeker geen spijt van krijgen.
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonde, al die moeite voor niks. Maar ach, anders had je aan het werk gemoeten.
quote:
Die kan er niet zoveel van. Daar is iedereen het wel over eens, behalve @Scrummie2.0quote:Op maandag 11 maart 2019 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er al een Wouter Burger topic?
Of staat die in CUL?
Scrummie denkt ook nog dat Feyenoord kampioen wordt dit seizoen.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kan er niet zoveel van. Daar is iedereen het wel over eens, behalve @:scrummie2.0
Scrummie heeft vooral gewoon een IQ-tekort wat hij probeert te verbloemen door te doen alsof het een act is.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie denkt ook nog dat Feyenoord kampioen wordt dit seizoen.
(lol)quote:Op maandag 2 april 2012 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groot talentPast in het rijtje Afellay, Bakkal, Aissati, Labyad...
Laat hem tegen RKC maar de hele 2de helft spelen
twitter:knutdeijsbeer twitterde op maandag 23-04-2018 om 16:13:30@sportzeloot Je bent echt dom als je het "reëel" vindt dat Ajax 3 Europese wedstrijden op rij wint reageer retweet
Kokcü kan wel ballen hoor, vraag is alleen of het er ooit uit komt bij Feyenoord.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik probeer het vooral voor talentvolle spelers te doen.
Hebben ze dit seizoen toch ook nog niet gedaan?quote:Op maandag 11 maart 2019 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
In het kader van voorspellingen, ik kwam deze ook nog tegen:twitter:knutdeijsbeer twitterde op maandag 23-04-2018 om 16:13:30@:sportzeloot Je bent echt dom als je het "reëel" vindt dat Ajax 3 Europese wedstrijden op rij wint reageer retweet
Feitelijk niets onjuist aan.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
In het kader van voorspellingen, ik kwam deze ook nog tegen:twitter:knutdeijsbeer twitterde op maandag 23-04-2018 om 16:13:30@:sportzeloot Je bent echt dom als je het "reëel" vindt dat Ajax 3 Europese wedstrijden op rij wint reageer retweet
Het ging over die voorronden Hans. En reëel was het in ieder geval wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze dit seizoen toch ook nog niet gedaan?
MAAR HET GING OVER DE VOORRONDENquote:Op maandag 11 maart 2019 14:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Feitelijk niets onjuist aan.
AJA2-0STU
STU1-3(of 4)AJA
STA2-2AJA
AJA3-0STA
AJA3-1DIN
DIN0-0AJA
AJA3-0AEK
BAY1-1AJA
AJA1-0BEN
BEN1-1AJA
AEK0-2AJA
AJA3-3BAY
AJA1-2RMA
RMA1-4AJA
PLAATS DAN DE CONTEXT ERBIJ SLIMMENquote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PLAATS DAN DE CONTEXT ERBIJ SLIMMEN
twitter:sportzeloot twitterde op maandag 23-04-2018 om 11:20:57Gevaarlijke voorspelling, maar het is gewoon reëel dat 2 Nederlandse clubs het hoofdtoernooi van de CL halen: https://t.co/odxSrTYpRQ reageer retweet
Dan heb je gelijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:sportzeloot twitterde op maandag 23-04-2018 om 11:20:57Gevaarlijke voorspelling, maar het is gewoon reëel dat 2 Nederlandse clubs het hoofdtoernooi van de CL halen: https://t.co/odxSrTYpRQ reageer retweet
Wat er in die tweet staat is feitelijk gewoon juist.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor, je begrijpt het gewoon weer eens niet.
Ja maar dat staat er niet per se dus hij kan zich eruit lullenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ging over die voorronden Hans. En reëel was het in ieder geval wel.
Ik zal het onthouden Stinho.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan heb je gelijk.
Echter blijft de les; deel de context.
Nou ja, als je de tweet ziet waarop hij reageert is het wel duidelijk. (alleen Elan snapt het nog steeds niet)quote:Op maandag 11 maart 2019 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat staat er niet per se dus hij kan zich eruit lullen
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scrummie heeft vooral gewoon een IQ-tekort wat hij probeert te verbloemen door te doen alsof het een act is.
Ach Knut heeft vorige week gewoon zitten te JUICHEN voor ons aller Ajaxquote:Op maandag 11 maart 2019 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja, als je de tweet ziet waarop hij reageert is het wel duidelijk. (alleen Elan snapt het nog steeds niet)
Dat siert Knut enorm.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Knut heeft vorige week gewoon zitten te JUICHEN voor ons aller Ajaxdus hij heeft zijn foute voorspelling al ingezien.
Jij post alleen die tweet zonder context, en dan achteraf helemaal spastisch proberen je gelijk te halen.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja, als je de tweet ziet waarop hij reageert is het wel duidelijk. (alleen Elan snapt het nog steeds niet)
Ik ook.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind het maar zwak
Juichen voor de vijand
Kansloos die haat en nijd altijd. Dat is meer voor domme figuren als Elan.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind het maar zwak
Juichen voor de vijand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |